PDA

Bekijk Volledige Versie : Peuter leeft dagen naast overleden moeder



Goodnight
24-03-04, 09:38
Uitgegeven: 24 maart 2004 09:56
Laatst gewijzigd: 24 maart 2004 09:56

ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft dinsdagmiddag in een woning het stoffelijk overschot gevonden van een 37-jarige vrouw. Haar nog in leven zijnde dochtertje van 1 jaar lag dagenlang naast haar in de slaapkamer. Na onderzoek van een politiearts bleek dat de vrouw een natuurlijke dood was gestorven en waarschijnlijk donderdag moet zijn overleden. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

Buren hadden alarm geslagen, nadat ze de bewoonster van het pand aan de Houdringeweg al een tijdje niet hadden gezien. De politie trof in de slaapkamer, naast de vrouw, het 1-jarige dochtertje in bed aan. De peuter is naar het Sophia kinderziekenhuis gebracht.

Bofko
24-03-04, 10:01
Toppunt van triestheid :brozac:

taouanza
24-03-04, 10:06
Geplaatst door Goodnight
Uitgegeven: 24 maart 2004 09:56
Laatst gewijzigd: 24 maart 2004 09:56

ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft dinsdagmiddag in een woning het stoffelijk overschot gevonden van een 37-jarige vrouw. Haar nog in leven zijnde dochtertje van 1 jaar lag dagenlang naast haar in de slaapkamer. Na onderzoek van een politiearts bleek dat de vrouw een natuurlijke dood was gestorven en waarschijnlijk donderdag moet zijn overleden. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

Buren hadden alarm geslagen, nadat ze de bewoonster van het pand aan de Houdringeweg al een tijdje niet hadden gezien. De politie trof in de slaapkamer, naast de vrouw, het 1-jarige dochtertje in bed aan. De peuter is naar het Sophia kinderziekenhuis gebracht.

Wist je dat dit altijd mijn grootste angst was geweest?:jammer:

Couscousje
24-03-04, 14:37
Geplaatst door Goodnight
Uitgegeven: 24 maart 2004 09:56
Laatst gewijzigd: 24 maart 2004 09:56

ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft dinsdagmiddag in een woning het stoffelijk overschot gevonden van een 37-jarige vrouw. Haar nog in leven zijnde dochtertje van 1 jaar lag dagenlang naast haar in de slaapkamer. Na onderzoek van een politiearts bleek dat de vrouw een natuurlijke dood was gestorven en waarschijnlijk donderdag moet zijn overleden. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

Buren hadden alarm geslagen, nadat ze de bewoonster van het pand aan de Houdringeweg al een tijdje niet hadden gezien. De politie trof in de slaapkamer, naast de vrouw, het 1-jarige dochtertje in bed aan. De peuter is naar het Sophia kinderziekenhuis gebracht.

Cc zwengelt het normen en waardendebat aan.

:moe:

Cc

Daviddavid
24-03-04, 14:42
Geplaatst door Couscousje
Cc zwengelt het normen en waardendebat aan.

:moe:

Cc


Een debat aanzwengelen is goed, maar wat heeft dit trieste bericht met normen en waarden te maken?

Couscousje
24-03-04, 14:47
Geplaatst door Daviddavid
Een debat aanzwengelen is goed, maar wat heeft dit trieste bericht met normen en waarden te maken?

Het valt me op dat het zogenaamde "normen en waardendebat" vaak wordt "aangezwengeld" op het moment dat er allochtonen bij betrokken zijn.

Ik maakte bovenstaande opmerking als reminder, want ik vind dat je nu net zo het normen en waardendebat kunt aanzwengelen, door te zeggen dat je vindt dat zoiets in bijvoorbeeld een Marokkaanse of Surinaamse cultuur nooit zou gebeuren. Sowieso het feit dat iemand dagen morsdood thuis ligt, zonder dat er maar 1 ziel naar omkijkt. Je zou het als een ernstige verloedering van de normen en waarden kunnen zien, dat men een overledene pas opmerkt als het gigantisch begint te stinken in de straat.

Dat is de "norm".

Cc

Daviddavid
24-03-04, 14:56
Geplaatst door Couscousje
Het valt me op dat het zogenaamde "normen en waardendebat" vaak wordt "aangezwengeld" op het moment dat er allochtonen bij betrokken zijn.

Ik maakte bovenstaande opmerking als reminder, want ik vind dat je nu net zo het normen en waardendebat kunt aanzwengelen, door te zeggen dat je vindt dat zoiets in bijvoorbeeld een Marokkaanse of Surinaamse cultuur nooit zou gebeuren. Sowieso het feit dat iemand dagen morsdood thuis ligt, zonder dat er maar 1 ziel naar omkijkt. Je zou het als een ernstige verloedering van de normen en waarden kunnen zien, dat men een overledene pas opmerkt als het gigantisch begint te stinken in de straat.

Dat is de "norm".

Cc


Ten eerste is de etnische achtergrond van de overleden mevrouw me niet duidelijk en die doet er ook niet toe. Ten tweede is dit een tragisch, maar typisch en al heel lang bestaand probleem in grote steden: vereenzaming tussen de hopen mensen. Volgens mij gebeurd dit overal. Je maakt mij niet wijs dat er in grote steden in Marokko of waar dan ook geen vereenzaamde mensen wonen die met niemand contact hebben. Bovendien hebben de buren gewaarschuwd omdat ze haar al een paar dagen niet gezien hebben, niet omdat het "gigantisch begon te stinken".

Een beetje kinderachtig en goedkoop van je om naar aanleiding van dit treurige bericht maar weer de zoveelste "wij zijn beter dan jullie" discussie te beginnen.

Couscousje
24-03-04, 15:02
Geplaatst door Daviddavid
Ten eerste is de etnische achtergrond van de overleden mevrouw me niet duidelijk en die doet er ook niet toe. Ten tweede is dit een tragisch, maar typisch en al heel lang bestaand probleem in grote steden: vereenzaming tussen de hopen mensen. Volgens mij gebeurd dit overal. Je maakt mij niet wijs dat er in grote steden in Marokko of waar dan ook geen vereenzaamde mensen wonen die met niemand contact hebben. Bovendien hebben de buren gewaarschuwd omdat ze haar al een paar dagen niet gezien hebben, niet omdat het "gigantisch begon te stinken".

Een beetje kinderachtig en goedkoop van je om naar aanleiding van dit treurige bericht maar weer de zoveelste "wij zijn beter dan jullie" discussie te beginnen.

:rolleyes:

Ik vind mezelf per definitie beter dan "jullie". Maar dat is mijn eigen arrogante houding ten opzichte van de "Nederlander", wie "jullie" ook mag wezen volgens jou. Ik waag het niet voor anderen te spreken, dat laat ik wel aan getraumatiseerde bijstandtrekkers zoals jij over.

Verder ben ik niet van plan wie dan ook wat "wijs te maken". Het is een vaststaand feit dat die zogenaamde "vereenzaming" die jij impliceert niet voorkomt in mijn cultuur. Ik discussieer ook niet over feiten. Dat jij jezelf hebt uitgeroepen tot expert met betrekking tot hetgeen gebeurt in mijn cultuur, zie ik als nog een goede reden om niet met je in discussie te gaan, zo een bord heb je voor je kop. Jij en je soortgenoten k*nkeren de godganse dag over "zelfkritiek", maar de hypocrisie druipt er van af als het je eigen gemeenschap betreft.

Ik ben daarom liever "goedkoop", dan helemaal geen knip voor de neus waard.

Cc

Daviddavid
24-03-04, 15:07
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Ik vind mezelf per definitie beter dan "jullie". Maar dat is mijn eigen arrogante houding ten opzichte van de "Nederlander", wie "jullie"ook mag wezen volgens jou. Ik waag het niet voor anderen te spreken, dat laat ik wel aan getraumatiseerde bijstandtrekkers zoals jij over.

Verder ben ik niet van plan wie dan ook wat "wijs te maken". Het is een vaststaand feit dat die zogenaamde "vereenzaming" die jij impliceert niet voorkomt in mijn cultuur. Ik discussieer ook niet over feiten. Dat jij jezelf hebt uitgeroepen tot expert met betrekking tot hetgeen gebeurt in mijn cultuur, zie ik als nog een goede reden om niet met je in discussie te gaan, zo een bord heb je voor je kop. Jij en je soortgenoten k*nkeren de godganse dag over "zelfkritiek", maar de hypocrisie druipt er van af als het je eigen gemeenschap betreft.

Ik ben daarom liever "goedkoop", dan helemaal geen knip voor de neus waard.

Cc



Kook jij maar lekker in je sop gaar, onnozel wicht.

Couscousje
24-03-04, 15:13
Geplaatst door Daviddavid
Kook jij maar lekker in je sop gaar, onnozel wicht.

Oh, yeah... You sure told me, now!

:rolleyes:

Cc

Daviddavid
24-03-04, 15:26
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Ik vind mezelf per definitie beter dan "jullie". Maar dat is mijn eigen arrogante houding ten opzichte van de "Nederlander", wie "jullie" ook mag wezen volgens jou. Ik waag het niet voor anderen te spreken, dat laat ik wel aan getraumatiseerde bijstandtrekkers zoals jij over.

Verder ben ik niet van plan wie dan ook wat "wijs te maken". Het is een vaststaand feit dat die zogenaamde "vereenzaming" die jij impliceert niet voorkomt in mijn cultuur. Ik discussieer ook niet over feiten. Dat jij jezelf hebt uitgeroepen tot expert met betrekking tot hetgeen gebeurt in mijn cultuur, zie ik als nog een goede reden om niet met je in discussie te gaan, zo een bord heb je voor je kop. Jij en je soortgenoten k*nkeren de godganse dag over "zelfkritiek", maar de hypocrisie druipt er van af als het je eigen gemeenschap betreft.

Ik ben daarom liever "goedkoop", dan helemaal geen knip voor de neus waard.

Cc


Een paar punten:

1. Fijn dat je zo gelukkig met jezelf bent.
2. Ik ben niet getraumatiseerd en ik heb geen bijstandsuitkering. Ik heb zelfs een behoorlijk goed en leuke baan en verdien behoorlijk veel geld.
3. Ik spreek niet voor anderen.
4. Fijn dat je zo zeker weet dat in heel Marokko niemand eenzaam is. Dat is prachtig, en daar kan een land en een cultuur trots op zijn.
5. Ik ben geen expert in wat voor cultuur dan ook, laat staan de jouwe. Zo aanmatigend ben ik niet.
6. Fijn dat je niet over feiten discusseerd.
7. Ik ****** nooit over zelfkritiek, heb het echter wel op zijn tijd.
8. Zo heel hypocriet ben ik niet, durf ik wel te zeggen. Ik hbe nooit beweerd dat de Nederlandse of Westerse maatschappij volmaakt is. Dat zou ook een belachelijke bewering zijn.


Dat was het. Nu kun je echt in je sop gaar koken.

Couscousje
24-03-04, 15:33
Geplaatst door Daviddavid
Een paar punten:

1. Fijn dat je zo gelukkig met jezelf bent.
2. Ik ben niet getraumatiseerd en ik heb geen bijstandsuitkering. Ik heb zelfs een behoorlijk goed en leuke baan en verdien behoorlijk veel geld.
3. Ik spreek niet voor anderen.
4. Fijn dat je zo zeker weet dat in heel Marokko niemand eenzaam is. Dat is prachtig, en daar kan een land en een cultuur trots op zijn.
5. Ik ben geen expert in wat voor cultuur dan ook, laat staan de jouwe. Zo aanmatigend ben ik niet.
6. Fijn dat je niet over feiten discusseerd.
7. Ik ****** nooit over zelfkritiek, heb het echter wel op zijn tijd.
8. Zo heel hypocriet ben ik niet, durf ik wel te zeggen. Ik hbe nooit beweerd dat de Nederlandse of Westerse maatschappij volmaakt is. Dat zou ook een belachelijke bewering zijn.


Dat was het. Nu kun je echt in je sop gaar koken.

Nee, echt... Serieus.

Nu heb je me echt op mijn plaats gezet met je oeverloze ontkenning.

:rolleyes:

Als dat geen struisvogelpolitiek is...

Cc

Daviddavid
24-03-04, 15:36
Geplaatst door Couscousje
Nee, echt... Serieus.

Nu heb je me echt op mijn plaats gezet met je oeverloze ontkenning.

:rolleyes:

Als dat geen struisvogelpolitiek is...

Cc




Whatever pop, jij je zin.

Couscousje
24-03-04, 15:41
Geplaatst door Daviddavid
Whatever pop, jij je zin.

Uiteraard, met minder neem ik geen genoegen.

Cc

Zwarte Schaap
24-03-04, 15:48
Geplaatst door Couscousje
Uiteraard, met minder neem ik geen genoegen.

Cc

Sinds wanneer draag je ook een burqa en laat je je snor staan? :hihi:

Daviddavid
24-03-04, 15:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sinds wanneer draag je ook een burqa en laat je je snor staan? :hihi:


:D

taouanza
24-03-04, 15:52
Couscousje have you met Gerrit-Jan?:vreemd:

Couscousje
24-03-04, 15:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sinds wanneer draag je ook een burqa en laat je je snor staan? :hihi:

:rolleyes:

Ik neem aan dat bovenstaande zin een of andere belediging, dan wel repliek moet voorstellen?

Zo ja, dan adviseer ik je beter je best te doen, want je hebt gefaald.

Cc

Couscousje
24-03-04, 15:58
Geplaatst door taouanza
Couscousje have you met Gerrit-Jan?:vreemd:

Als je degene die mijn tongpiercing heeft gezet bedoelt, ja.

;)

Cc

Daviddavid
24-03-04, 15:58
Geplaatst door taouanza
Couscousje have you met Gerrit-Jan?:vreemd:


't is een agressief wichtje.

Taouanza, is het echt zo dat in Marokko helemaal niemand eenzaam is?

Zwarte Schaap
24-03-04, 16:01
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Ik neem aan dat bovenstaande zin een of andere belediging, dan wel repliek moet voorstellen?

Zo ja, dan adviseer ik je beter je best te doen, want je hebt gefaald.

Cc

Nee hoor, het is als compliment bedoelt. Aangezien je het verkeerd begrepen hebt, heb ik inderdaad gefaald in het overbrengen van mijn compliment.

Zwarte Schaap
24-03-04, 16:02
Geplaatst door Couscousje
Als je degene die mijn tongpiercing heeft gezet bedoelt, ja.

;)

Cc

Ieeeeeegh....

lennart
24-03-04, 16:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ieeeeeegh....

Die heeft ze al niet meer :(

Ik had me er nog wel zo op verheugd..

Couscousje
24-03-04, 16:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee hoor, het is als compliment bedoelt. Aangezien je het verkeerd begrepen hebt, heb ik inderdaad gefaald in het overbrengen van mijn compliment.

Ik aarzel niet op te komen voor mijn cultuur of religie.

Laat het me echter gewoon doen op mijn geheel eigen wijze en probeer me niet jouw manier op te dringen, want we zijn beiden nog altijd aparte individuen.

Cc

Couscousje
24-03-04, 16:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ieeeeeegh....

Chill, ik heb hem niet meer.

Mijn vriend vond hem irritant bij het... eh... zoenen. :stout:

Cc

Couscousje
24-03-04, 16:06
Geplaatst door Daviddavid
't is een agressief wichtje.

Taouanza, is het echt zo dat in Marokko helemaal niemand eenzaam is?

You say it like it's a bad thing... :haha:

Cc

jaja
24-03-04, 16:06
Geplaatst door Couscousje
Het valt me op dat het zogenaamde "normen en waardendebat" vaak wordt "aangezwengeld" op het moment dat er allochtonen bij betrokken zijn.

Ik maakte bovenstaande opmerking als reminder, want ik vind dat je nu net zo het normen en waardendebat kunt aanzwengelen, door te zeggen dat je vindt dat zoiets in bijvoorbeeld een Marokkaanse of Surinaamse cultuur nooit zou gebeuren. Sowieso het feit dat iemand dagen morsdood thuis ligt, zonder dat er maar 1 ziel naar omkijkt. Je zou het als een ernstige verloedering van de normen en waarden kunnen zien, dat men een overledene pas opmerkt als het gigantisch begint te stinken in de straat.

Dat is de "norm".

Cc .. aan de feiten hou je hier duidelijk niet ..:) Lees het verhaal nog maar een keer en dan jouw weergave. Over stank zie ik niets. Wel zie ik dat de buurt de vrouw miste .. ergo, totaal anoniem was ze niet.

In hoeverre vereenzaming alleen in de westerse cultuur voorkomt ... ik geloof dat ik daar toch al een paar artikelen op dit forum heb gelezen die dat weerspreken - ook van de hand van niet-westerlingen. Eenzaamheid bestaat in vele varianten. Je kunt eenzaam zijn terwijl er allerlei mensen om je heen staan. Het hangt er maar vanaf hoe die andere mensen met je omgaan.

Normen en waarden zouden naar aanleiding van dit trieste geval natuurlijk aan de orde gesteld kunnen worden. Als je het CDA (en CU en SGP) program er op na leest zou je het daar ook kunnen vinden. (NB: CDA weet ik niet meer heel zeker ... stond er tot eind jaren 90 in ieder geval in. De zorgzame samenleving, waartegen heel progressief Nederland te hoop liep...:))

Ik snap echter dat je niet echt op nog een normen en waarden-debat zit te wachten, maar dat je liever hebt dat er juist minder van dit soort debatten worden gevoerd. Wanneer een zo'n debat alleen maar wordt gevoerd om wille van een incident, dan ben ik het met je eens dat dat wat goedkoop is. Anderzijds moet je ook uitkijken dat je je er nooit toe zet .. dan gaat het ook niet goed.

Zwarte Schaap
24-03-04, 16:06
Geplaatst door lennart
Die heeft ze al niet meer :(

Ik had me er nog wel zo op verheugd..

Lennart is zoals gewoonlijk goed geinformeerd ! :melig2:

Couscousje
24-03-04, 16:07
Geplaatst door lennart
Die heeft ze al niet meer :(

Ik had me er nog wel zo op verheugd..

Ach, ik zet er vast nog wel 1 in de toekomst...

Cc

Daviddavid
24-03-04, 16:11
Geplaatst door Couscousje
You say it like it's a bad thing... :haha:

Cc


Integendeel, als het waar is, vind ik het geweldig.

taouanza
24-03-04, 16:11
Geplaatst door Daviddavid
't is een agressief wichtje.

Taouanza, is het echt zo dat in Marokko helemaal niemand eenzaam is?

am so lonesome i could cry(of is het die):moe:

Couscousje
24-03-04, 16:12
Geplaatst door jaja
.. aan de feiten hou je hier duidelijk niet ..:) Lees het verhaal nog maar een keer en dan jouw weergave. Over stank zie ik niets. Wel zie ik dat de buurt de vrouw miste .. ergo, totaal anoniem was ze niet.

In hoeverre vereenzaming alleen in de westerse cultuur voorkomt ... ik geloof dat ik daar toch al een paar artikelen op dit forum heb gelezen die dat weerspreken - ook van de hand van niet-westerlingen. Eenzaamheid bestaat in vele varianten. Je kunt eenzaam zijn terwijl er allerlei mensen om je heen staan. Het hangt er maar vanaf hoe die andere mensen met je omgaan.

Normen en waarden zouden naar aanleiding van dit trieste geval natuurlijk aan de orde gesteld kunnen worden. Als je het CDA (en CU en SGP) program er op na leest zou je het daar ook kunnen vinden. (NB: CDA weet ik niet meer heel zeker ... stond er tot eind jaren 90 in ieder geval in. De zorgzame samenleving, waartegen heel progressief Nederland te hoop liep...:))

Ik snap echter dat je niet echt op nog een normen en waarden-debat zit te wachten, maar dat je liever hebt dat er juist minder van dit soort debatten worden gevoerd. Wanneer een zo'n debat alleen maar wordt gevoerd om wille van een incident, dan ben ik het met je eens dat dat wat goedkoop is. Anderzijds moet je ook uitkijken dat je je er nooit toe zet .. dan gaat het ook niet goed.

Ik verwachtte uiteraard dat men de gebeurtenis zal proberen goed te praten, maar om nu steeds te vallen over mijn opmerking over de "stank", die overduidelijk gewoon een statement is en niet iets wat ik gelezen zou moeten hebben.

Het probleem met jullie is nu eenmaal dat op het moment dat jullie in een hoekje gedreven worden, jullie gaan mierenneuken over zinsformuleringen en -constructies, terwijl de essentie niet wordt aangekaart.

Naar alle waarschijnlijkheid omdat de essentie van mijn opmerking kennelijk nogal een hele grote kern van waarheid bevat, die niet bepaald te betwisten valt, hoe vaak jullie mijn zinnen ook ontleden.

Cc

P.S.: Ja, jullie, ja!

taouanza
24-03-04, 16:13
Geplaatst door Couscousje
Ik aarzel niet op te komen voor mijn cultuur of religie.

Laat het me echter gewoon doen op mijn geheel eigen wijze en probeer me niet jouw manier op te dringen, want we zijn beiden nog altijd aparte individuen.

Cc

dit moet op een tegeltje.:p

Zwarte Schaap
24-03-04, 16:13
Geplaatst door Couscousje
Ik aarzel niet op te komen voor mijn cultuur of religie.

Laat het me echter gewoon doen op mijn geheel eigen wijze en probeer me niet jouw manier op te dringen, want we zijn beiden nog altijd aparte individuen.

Cc

Ah gelukkig je begrijpt mijn compliment een beetje! Cool !

Ik geloof zoiezo niet dat dat ik mijn manier jou of iemand anders kan opdringen daarnaast geloof ik ook niet in het feit dat opdringen de juiste manier is.

Couscousje
24-03-04, 16:13
Geplaatst door Daviddavid
Integendeel, als het waar is, vind ik het geweldig.

Jij bent overduidelijk nog niet officieel aan mij voorgesteld.

Aangenaam, ik ben Cc, terug van weggeweest.

Cc

Couscousje
24-03-04, 16:14
Geplaatst door taouanza
dit moet op een tegeltje.:p

Ik weet, walgelijk isn't it?

Cc

Couscousje
24-03-04, 16:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ah gelukkig je begrijpt mijn compliment een beetje! Cool !

Ik geloof zoiezo niet dat dat ik mijn manier jou of iemand anders kan opdringen daarnaast geloof ik ook niet in het feit dat opdringen de juiste manier is.

Leuk hoofddoekje, just like the one I had in de tijd dat ik niet volkomen van God los was...

:D

Cc

Daviddavid
24-03-04, 16:18
Geplaatst door Couscousje
Jij bent overduidelijk nog niet officieel aan mij voorgesteld.

Aangenaam, ik ben Cc, terug van weggeweest.

Cc


Aangenaam, ik ben David. Ik was nog niet aan je voorgesteld, inderdaad. Maar het hakte er behoorlijk in en ik zal het niet snel vergeten. Ik word niet vaak door een wildvreemde uitgemaakt voor hypocriete, getraumatiseerde uitkeringstrekker. Ben je altijd zo gezellig? En zijn er ook autochtone Nederlanders die je wel mag? Of zeg ik nu weer iets verkeerds?

Couscousje
24-03-04, 16:20
Geplaatst door Daviddavid
Aangenaam, ik ben David. Ik was nog niet aan je voorgesteld, inderdaad. Maar het hakte er behoorlijk in en ik zal het niet snel vergeten. Ik word niet vaak door een wildvreemde uitgemaakt voor hypocriete, getraumatiseerde uitkeringstrekker. Ben je altijd zo gezellig? En zijn er ook autochtone Nederlanders die je wel mag? Of zeg ik nu weer iets verkeerds?

Ik ben zelf Nederlands en ik heb een gruwelijke hekel aan Marokkanen.

Behalve mijn papa dan, die is lief!

Cc

P.S.: Mijn taalgebruik is meestal een stuk kleurrijker. Ik heb de doos met de vieze ziektes en aandoeningen nog helemaal niet aangeraakt.

jaja
24-03-04, 16:22
Geplaatst door Couscousje
Ik verwachtte uiteraard dat men de gebeurtenis zal proberen goed te praten, maar om nu steeds te vallen over mijn opmerking over de "stank", die overduidelijk gewoon een statement is en niet iets wat ik gelezen zou moeten hebben.

Het probleem met jullie is nu eenmaal dat op het moment dat jullie in een hoekje gedreven worden, jullie gaan mierenneuken over zinsformuleringen en -constructies, terwijl de essentie niet wordt aangekaart.

Naar alle waarschijnlijkheid omdat de essentie van mijn opmerking kennelijk nogal een hele grote kern van waarheid bevat, die niet bepaald te betwisten valt, hoe vaak jullie mijn zinnen ook ontleden.

Cc

P.S.: Ja, jullie, ja! Je had de pretenties dat jij helemaal zonder waarde-oordeel je zegje deed, alleen maar feiten presenteerde ...


Maar dat doet er verder niet toe. Ook jij stort je op details uit mijn bijdrage, maar niet op het geheel.
Nogmaals, bestaat vereenzaming alleen in de Westerse maatschappij? Dat lijk jij te impliceren ...
Het feit dat vereenzaming een probleem, juist ook is in onze samenleving, zal niemand ontkennen .. en daar houden mensen - inclusief politici, zich mee bezig. Echter, de maakbare samenleving bestaat niet.

Het leek er meer op dat jij een stok zocht om het beest te slaan .. het beest being een waarden en normen-debat dat voor jou teveel was. En zoals gezegd, sommige van die debatten zijn slecht getimed / onnodig, maar niet alle.

taouanza
24-03-04, 16:23
Als ik jullie zo hoor vinden jullie het erg als ik aan Will&Grace denk?:D

taouanza
24-03-04, 16:24
Geplaatst door Couscousje

P.S.: Mijn taalgebruik is meestal een stuk kleurrijker. Ik heb de doos met de vieze ziektes en aandoeningen nog helemaal niet aangeraakt.

Nogmaals have you met GJ?:)

Daviddavid
24-03-04, 16:24
Geplaatst door Couscousje
Ik ben zelf Nederlands en ik heb een gruwelijke hekel aan Marokkanen.

Behalve mijn papa dan, die is lief!

Cc

P.S.: Mijn taalgebruik is meestal een stuk kleurrijker. Ik heb de doos met de vieze ziektes en aandoeningen nog helemaal niet aangeraakt.


Ik ben Nederlander, een Zeeuw die in amsterdam woont, om precies te zijn, en ik heb aan niemand een gruwelijke hekel.

Ik wacht met spanning op de ziektes en aandoeningen CC.

Met de groeten van DD

Daviddavid
24-03-04, 16:26
Geplaatst door taouanza
Als ik jullie zo hoor vinden jullie het erg als ik aan Will&Grace denk?:D

Deze discussie maakt een Karen van me. Ik snak naar een borrel en krijg de wonderlijke aandrang om Liza Minnelli te gaan imiteren.

Couscousje
24-03-04, 16:28
Geplaatst door jaja
Je had de pretenties dat jij helemaal zonder waarde-oordeel je zegje deed, alleen maar feiten presenteerde ...


Maar dat doet er verder niet toe. Ook jij stort je op details uit mijn bijdrage, maar niet op het geheel.
Nogmaals, bestaat vereenzaming alleen in de Westerse maatschappij? Dat lijk jij te impliceren ...
Het feit dat vereenzaming een probleem, juist ook is in onze samenleving, zal niemand ontkennen .. en daar houden mensen - inclusief politici, zich mee bezig. Echter, de maakbare samenleving bestaat niet.

Het leek er meer op dat jij een stok zocht om het beest te slaan .. het beest being een waarden en normen-debat dat voor jou teveel was. En zoals gezegd, sommige van die debatten zijn slecht getimed / onnodig, maar niet alle.

Ik ben niet degene die die impliceert dat bovenstaande gebeurtenis een gevolg is van "vereenzaming". Ik begrijp daarom ook niet waarom jij mij daarop aanspreekt.

Cc

taouanza
24-03-04, 16:28
Geplaatst door Daviddavid
Deze discussie maakt een Karen van me. Ik snak naar een borrel en krijg de wonderlijke aandrang om Liza Minnelli te gaan imiteren.

:hihi:

Maar toch heb ik liever dat Cc haar kleurrijke taalgebruik bewaart voor de kennismaking met GJ.:duivels:

Couscousje
24-03-04, 16:29
Geplaatst door taouanza
Nogmaals have you met GJ?:)

Guess I had to be there, want de clou van je grap gaat volkomen langs me heen.

Cc

Zwarte Schaap
24-03-04, 16:30
Geplaatst door Couscousje
Leuk hoofddoekje, just like the one I had in de tijd dat ik niet volkomen van God los was...

:D

Cc

Inschallah kom je spoedig nader tot Allah.


Zuiver van hart, trekken we, lerend de wereld door
En raken in de ban van alles om ons heen.
Je bent steeds ergens naar op zoek,
maar het ontgaat je
Dat al wat je zoekt al bent.

Uit: Djalal-oed-din Roemi

Couscousje
24-03-04, 16:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Inschallah kom je spoedig nader tot Allah.


Zuiver van hart, trekken we, lerend de wereld door
En raken in de ban van alles om ons heen.
Je bent steeds ergens naar op zoek,
maar het ontgaat je
Dat al wat je zoekt al bent.

Uit: Djalal-oed-din Roemi

Neuh, bevalt me wel zo.

Cc

Daviddavid
24-03-04, 16:34
Geplaatst door taouanza
:hihi:

Maar toch heb ik liever dat Cc haar kleurrijke taalgebruik bewaart voor de kennismaking met GJ.:duivels:


Tja, kan vuurwerk worden. Als ze al die dingen die ze mij naar de kop smeet nog niet eens kleurrijk vind, dan staat me/ons nog wat te wachten.

:D

taouanza
24-03-04, 16:34
Geplaatst door Couscousje
Guess I had to be there, want de clou van je grap gaat volkomen langs me heen.

Cc

Nee niks clue niks grap, er prikt gewoon een heel leuke(not) prikker hier die jouw taalkunsten echt verdient.

Dus je kent GJ niet hij heeft een Husky als avatar tegenwoordig heet hij alibinogwat.

Daviddavid
24-03-04, 16:40
Geplaatst door taouanza
Nee niks clue niks grap, er prikt gewoon een heel leuke(not) prikker hier die jouw taalkunsten echt verdient.

Dus je kent GJ niet hij heeft een Husky als avatar tegenwoordig heet hij alibinogwat.


Zowel GJ Albinonogwat, als juffrouw Cc luisteren niet naar anderen, trekken geheel eigen en tamelijk wonderlijke conclusies, trekken meteen ook flink van leer en zien ieder tegenargument als een gefrustreerde mededeling op iets wat ze nooit gezegd hebben. Ze hebben ook altijd - en dan bedoel ik ook altijd - gelijk. Tel daar bij op een levendig assortiment hoogst originele scheldwoorden, een niet al te opvallende intelligentie, een flinke dosis onmiddellijke karaktermoord en je hebt een fijn, levendig Maroc.nl dagje! Gezellig! we houden er van!

En mijn uitkering is te laat.

Couscousje
24-03-04, 16:41
Geplaatst door taouanza
Nee niks clue niks grap, er prikt gewoon een heel leuke(not) prikker hier die jouw taalkunsten echt verdient.

Dus je kent GJ niet hij heeft een Husky als avatar tegenwoordig heet hij alibinogwat.

Niemand verdient mijn taalkunsten. ;)

Maar ik maak graag een uitzondering, for old time's sake.

Cc

Couscousje
24-03-04, 16:42
Geplaatst door Daviddavid
Zowel GJ Albinonogwat, als juffrouw Cc luisteren niet naar anderen, trekken geheel eigen en tamelijk wonderlijke conclusies, trekken meteen ook flink van leer en zien ieder tegenargument als een gefrustreerde mededeling op iets wat ze nooit gezegd hebben. Ze hebben ook altijd - en dan bedoel ik ook altijd - gelijk. Tel daar bij op een levendig assortiment hoogst originele scheldwoorden, een niet al te opvallende intelligentie, een flinke dosis onmiddellijke karaktermoord en je hebt een fijn, levendig Maroc.nl dagje! Gezellig! we houden er van!

En mijn uitkering is te laat.

:rolleyes:

Hebben ze de Seroxat uit het ziekenfondspakket gehaald?

Cc

Daviddavid
24-03-04, 16:43
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Hebben ze de Seroxat uit het ziekenfondspakket gehaald?

Cc


Geen idee lieverd, ik ben al jaren particulier verzekerd.

Zit je zonder?

Couscousje
24-03-04, 16:47
Geplaatst door Daviddavid
Geen idee lieverd, ik ben al jaren particulier verzekerd.

Zit je zonder?

Oh ja, inderdaad.

Bijstandtrekkers hebben een ziektekostenverzekering via de gemeente.

Cc

P.S.: Ik ben niet degene die zit te schuimbekken achter de PC. Trouwens, ik wist niet dat de Bijzondere Bijstand de aanschaf van een PC vergoedt?

taouanza
24-03-04, 16:48
Kapoet :haha:

Daviddavid
24-03-04, 16:52
Geplaatst door Couscousje
Oh ja, inderdaad.

Bijstandtrekkers hebben een ziektekostenverzekering via de gemeente.

Cc

P.S.: Ik ben niet degene die zit te schuimbekken achter de PC. Trouwens, ik wist niet dat de Bijzondere Bijstand de aanschaf van een PC vergoedt?


Lieverd, ik zit met een stralende, zonnige lach achter de computer op mijn werk - in een spiksplinter nieuwe kantoor. En zometeen ga ik fijn naar huis, en ga dan verder op de laptop die ik ook alweer van mijn baas gekregen heb.

Ik betaal zoveel belasting dat ik waarschijnlijk in mijn eentje drie bijstandtrekkers onderhoud.

Couscousje
24-03-04, 16:54
Geplaatst door Daviddavid
Lieverd, ik zit met een stralende, zonnige lach achter de computer op mijn werk - in een spiksplinter nieuwe kantoor. En zometeen ga ik fijn naar huis, en ga dan verder op de laptop die ik ook alweer van mijn baas gekregen heb.

Ik betaal zoveel belasting dat ik waarschijnlijk in mijn eentje drie bijstandtrekkers onderhoud.

Forget the Seroxat.

Voor het onderdrukken van waanbeelden heb je denk ik Xanax nodig...

Cc

Daviddavid
24-03-04, 17:03
Geplaatst door Couscousje
Forget the Seroxat.

Voor het onderdrukken van waanbeelden heb je denk ik Xanax nodig...

Cc


Echt, schatje, ik zou het je graag geven, ik lees hoezeer je het nodig hebt, maar ik heb die dingen niet.

Couscousje
24-03-04, 17:07
Geplaatst door Daviddavid
Echt, schatje, ik zou het je graag geven, ik lees hoezeer je het nodig hebt, maar ik heb die dingen niet.

Projectie op anderen, is dat ook een symptoom van je ziekte?

Cc

Daviddavid
24-03-04, 17:12
Geplaatst door Couscousje
Projectie op anderen, is dat ook een symptoom van je ziekte?

Cc


Ik waardeer je warme, moederlijke belangstelling voor mijn gezondheid en welzijn, maar tot mijn vreugde ben ik zo gezond als een visje. Een meter negentig, net tachtig kilo, bijna 39, nog steeds niet kaal of grijs, gelukkig getrouwd met een hele leuke man, leuk eigen huis aan de gracht, een lieve kat als huisdier, veel vrienden en kennissen, een leuke familie met wie ik veel contact heb, een afwisselende, uitstekend betaalde baan baan met doorgroeimogelijkheden, waarbij ik lekker mijn eigen tijd kan indelen, veel reis, veel gratis goodies krijg en een hoop etentjes kan declareren. En ook nog tijd heb om te prikken.

Met jou ook alles in orde, liefje?

Couscousje
24-03-04, 17:20
Geplaatst door Daviddavid
Ik waardeer je warme, moederlijke belangstelling voor mijn gezondheid en welzijn, maar tot mijn vreugde ben ik zo gezond als een visje. Een meter negentig, net tachtig kilo, bijna 39, nog steeds niet kaal of grijs, gelukkig getrouwd met een hele leuke man, leuk eigen huis aan de gracht, een lieve kat als huisdier, veel vrienden en kennissen, een leuke familie met wie ik veel contact heb, een afwisselende, uitstekend betaalde baan baan met doorgroeimogelijkheden, waarbij ik lekker mijn eigen tijd kan indelen, veel reis, veel gratis goodies krijg en een hoop etentjes kan declareren. En ook nog tijd heb om te prikken.

Met jou ook alles in orde, liefje?

Wie probeer je nu te overtuigen?

Jezelf?

Cc

Daviddavid
24-03-04, 17:24
Geplaatst door Couscousje
Wie probeer je nu te overtuigen?

Jezelf?

Cc

Het is allemaal waar, vraag maar aan Goodnight. Als je niet zo onaardig tegen me deed, zou ik je zo uitnodigen. Dan kun je het allemaal controleren.,

Couscousje
24-03-04, 17:26
Geplaatst door Daviddavid
Het is allemaal waar, vraag maar aan Goodnight. Als je niet zo onaardig tegen me deed, zou ik je zo uitnodigen. Dan kun je het allemaal controleren.,

Wil je een Mars?

Ik heb er 2.

Cc

P.S.: Lighten up, Deef. Je bent echt te makkelijk op de kast te jagen.
P.P.S.: Ik ben trouwens nog vriendelijk tegen je, als je me nu al onaardig vindt...

Daviddavid
24-03-04, 17:29
Geplaatst door Couscousje
Wil je een Mars?

Ik heb er 2.

Cc

P.S.: Lighten up, Deef. Je bent echt te makkelijk op de kast te jagen.
P.P.S.: Ik ben trouwens nog vriendelijk tegen je, als je me nu al onaardig vindt...


IK zit niet op de kast, ik amuseer me wel. En nee, dank je, ik eet nooit chocola. Ik ben een beetje een geozndheidsfreakje.

Couscousje
24-03-04, 17:30
Geplaatst door Daviddavid
IK zit niet op de kast, ik amuseer me wel. En nee, dank je, ik eet nooit chocola. Ik ben een beetje een geozndheidsfreakje.

Geen wonder dat je zo uptight bent.

Spring jij nou nooit eens uit de band?

Cc

Daviddavid
24-03-04, 17:34
Geplaatst door Couscousje
Geen wonder dat je zo uptight bent.

Spring jij nou nooit eens uit de band?

Cc


Da's een nieuwe! Ik ben in mijn leven al vanalles genoemd, van luie diva, tot arrogant, tot kutnicht, maar nog nooit uptight. En jawel hoor, ik spring regelmatig ernstig uit de band. Ga een keer mee, wodka zuipen in de Habibi Ana.

Couscousje
24-03-04, 17:39
Geplaatst door Daviddavid
Da's een nieuwe! Ik ben in mijn leven al vanalles genoemd, van luie diva, tot arrogant, tot kutnicht, maar nog nooit uptight. En jawel hoor, ik spring regelmatig ernstig uit de band. Ga een keer mee, wodka zuipen in de Habibi Ana.

Alleen als ik mijn hoofddoekje op mag.

Ik heb hem bewaard voor speciale gelegenheden zoals een homobar.

Cc

Daviddavid
24-03-04, 17:42
Geplaatst door Couscousje
Alleen als ik mijn hoofddoekje op mag.

Ik heb hem bewaard voor speciale gelegenheden zoals een homobar.

Cc

Al verschijn je naakt of in een burqa met hakken - als we maar lol hebben. Op de kast, uit de kast, zolang er wodka is, is er leven.

Couscousje
24-03-04, 17:47
Geplaatst door Daviddavid
Al verschijn je naakt of in een burqa met hakken - als we maar lol hebben. Op de kast, uit de kast, zolang er wodka is, is er leven.

Prima, jij trakteert!

Cc

Daviddavid
24-03-04, 17:48
Geplaatst door Couscousje
Prima, jij trakteert!

Cc


Als mijn uitkering op tijd binnen is natuurlijk. Name the date, honey!

Couscousje
24-03-04, 17:50
Geplaatst door Daviddavid
Als mijn uitkering op tijd binnen is natuurlijk. Name the date, honey!

Anytime, ik ben niet gebonden aan een avondklok.

Cc

VincentV
24-03-04, 17:54
Geplaatst door Couscousje
Alleen als ik mijn hoofddoekje op mag.

Ik heb hem bewaard voor speciale gelegenheden zoals een homobar.

Cc
Ben je een ex-hoofddoekdraagster? Wat is daar de motivatie achter als ik mag vragen?

000NobelPrizes
24-03-04, 17:57
Vereenzaming is inderdaad een typisch westers ding.

Of typisch Marokkaans natuurlijk: als je bent gescheiden en je voortaan met de nek wordt aangekeken of straal genegeerd (als je de scheiding al overleeft).

Daviddavid
24-03-04, 17:59
Geplaatst door VincentV
Ben je een ex-hoofddoekdraagster? Wat is daar de motivatie achter als ik mag vragen?


Een ex hoofddoekdraagster die iedereen gelijk te lijf gaat, wodka drinkt in nichtenkitten maar dan mét hoofddoek, altijd gelijk heeft en een kist vol scheldwoorden heeft staan. Kom daar maar eens om. Respect!

Couscousje
24-03-04, 18:00
Geplaatst door Daviddavid
Een ex hoofddoekdraagster die iedereen gelijk te lijf gaat, wodka drinkt in nichtenkitten maar dan mét hoofddoek, altijd gelijk heeft en een kist vol scheldwoorden heeft staan. Kom daar maar eens om. Respect!

Ja, daar kan zelfs jij met je verdorvenheid niet tegenop!

Cc

Couscousje
24-03-04, 18:01
Geplaatst door VincentV
Ben je een ex-hoofddoekdraagster? Wat is daar de motivatie achter als ik mag vragen?

Ja, 17 jaar gedragen.

En de motivatie is simpelweg gewoon dat ik hem niet meer wens te dragen.

Cc

Daviddavid
24-03-04, 18:05
Geplaatst door Couscousje
Ja, daar kan zelfs jij met je verdorvenheid niet tegenop!

Cc


Hallo, ik ben een keurig getrouwde man hoor. Okay, vroeger trok ik meer publiek dan het Anne Frank huis, maar dat is jaren geleden.

Couscousje
24-03-04, 18:07
Geplaatst door Daviddavid
Hallo, ik ben een keurig getrouwde man hoor. Okay, vroeger trok ik meer publiek dan het Anne Frank huis, maar dat is jaren geleden.

Meer publiek?

Bedoel je daarmee dat jij ook entreegeld vroeg?

:hihi:

Cc

Daviddavid
24-03-04, 18:10
Geplaatst door Couscousje
Meer publiek?

Bedoel je daarmee dat jij ook entreegeld vroeg?

:hihi:

Cc


Nee, had ik dat maar gedaan, dan was ik binnen geweest. De veel geroemde hollandse handelsgeest liet me in de steek in die jaren. zal de drank wel geweest zijn. Ik heb alleen een oorkonde van de VVV, dat ik het toerisme zo bevorderde.

VincentV
24-03-04, 18:11
Geplaatst door Couscousje
Ja, 17 jaar gedragen.

En de motivatie is simpelweg gewoon dat ik hem niet meer wens te dragen.

Cc
Dat vind ik toch wel apart om te horen. Ik zie wel vaak dat meisjes besluiten om op latere leeftijd een hoofddoek te gaan dragen, maar zelden dat ze op latere leeftijd besluiten hem niet meer te dragen.

Ben je nog wel moslima?

Couscousje
24-03-04, 18:12
Geplaatst door Daviddavid
Nee, had ik dat maar gedaan, dan was ik binnen geweest. De veel geroemde hollandse handelsgeest liet me in de steek in die jaren. zal de drank wel geweest zijn. Ik heb alleen een oorkonde van de VVV, dat ik het toerisme zo bevorderde.

Verkoop die oorkonde dan, tegenwoordig kun je alles verhandelen op Ricardo.nl.

Cc

Couscousje
24-03-04, 18:14
Geplaatst door VincentV
Dat vind ik toch wel apart om te horen. Ik zie wel vaak dat meisjes besluiten om op latere leeftijd een hoofddoek te gaan dragen, maar zelden dat ze op latere leeftijd besluiten hem niet meer te dragen.

Ben je nog wel moslima?

Ja, praktizerend en wel.

En naar alle bescheidenheid een veel minder hypocriete, bekrompen en achterbakse moslima dan de meeste "dames".

Cc

000NobelPrizes
24-03-04, 18:14
Geplaatst door Daviddavid
Nee, had ik dat maar gedaan, dan was ik binnen geweest. De veel geroemde hollandse handelsgeest liet me in de steek in die jaren. zal de drank wel geweest zijn. Ik heb alleen een oorkonde van de VVV, dat ik het toerisme zo bevorderde.

Dude! Jij beperkte je tot de aanvliegende toeristen?

Ik heb er tenminste nog tig gratis reizen aan overgehouden ;)

VincentV
24-03-04, 18:17
Geplaatst door Couscousje
Ja, praktizerend en wel.

En naar alle bescheidenheid een veel minder hypocriete, bekrompen en achterbakse moslima dan de meeste "dames".

Cc
Maar het is toch vrij evident dat het voor een moslima verplicht is om een hijaab te dragen, of zie jij dat anders?

Daviddavid
24-03-04, 18:17
Geplaatst door Couscousje
Verkoop die oorkonde dan, tegenwoordig kun je alles verhandelen op Ricardo.nl.

Cc

Ach, niet nodig. Ik heb toch geld zat.

Daviddavid
24-03-04, 18:18
Geplaatst door 000NobelPrizes
Dude! Jij beperkte je tot de aanvliegende toeristen?

Ik heb er tenminste nog tig gratis reizen aan overgehouden ;)


Voornamelijk aanvliegend, ik heb nog wel eens een lang weekend in een vaag engels landhuis gelegen, en een weekje in een of andere verre stad gezeten. Toen ik nog jong en knap was.

000NobelPrizes
24-03-04, 18:19
Geplaatst door VincentV
Maar het is toch vrij evident dat het voor een moslima verplicht is om een hijaab te dragen, of zie jij dat anders?
Nee, moet ze zelf weten.
Zolang ze tenminste geen broers/vaders/ooms/neven/man/vriend heeft die het er niet mee eens zijn.

000NobelPrizes
24-03-04, 18:21
Geplaatst door Daviddavid
Voornamelijk aanvliegend, ik heb nog wel eens een lang weekend in een vaag engels landhuis gelegen, en een weekje in een of andere verre stad gezeten. Toen ik nog jong en knap was.

Gemiste kans. Maar ja, je hebt toch geld genoeg (zoals je nou al 20 keer hebt verteld :D )
Of je was je toen jong en knap maar platzak?

Daviddavid
24-03-04, 18:24
Geplaatst door 000NobelPrizes
Gemiste kans. Maar ja, je hebt toch geld genoeg (zoals je nou al 20 keer hebt verteld :D )
Of je was je toen jong en knap maar platzak?


Dat laatste klopt. Dat andere valt eigenlijk heel erg tegen, maar werd een soort doorlopend iets met Cc. Hollanders en poen, laten we een paar vooroordelen in stand houden.

Couscousje
24-03-04, 18:27
Geplaatst door VincentV
Maar het is toch vrij evident dat het voor een moslima verplicht is om een hijaab te dragen, of zie jij dat anders?

Klopt.

Het is voor een moslima ook verplicht geen relaties te hebben voor het huwelijk, de wenkbrauwen niet te epileren, buitenshuis geen make-up te dragen, buitenshuis geen felle kleuren te dragen, buitenshuis geen parfum te dragen, niet met mannelijke collega's samen te werken, mannen geen hand te geven, geen niet-ritueel geslacht vlees te eten, geen politieke ambities te hebben, de echtgenoot niet te weigeren in het huwelijksbed, polygamie te erkennen, zich niet te begeven in etablissementen waar alcohol wordt geserveerd, altijd met een chaperonne (ma7ram) te reizen, geen volledig erfrecht op te eisen etc. etc.

En ik ben verslaafd aan Kentucky Fried Chicken, so do your math... ;)

Cc

000NobelPrizes
24-03-04, 18:27
Geplaatst door Daviddavid
Dat laatste klopt. Dat andere valt eigenlijk heel erg tegen, maar werd een soort doorlopend iets met Cc. Hollanders en poen, laten we een paar vooroordelen in stand houden.
Oh ja, iets met vooroordelen over de typisch westerse eenzaamheid, daar begon het mee.
Da's trouwens ook iets 'typisch' voor gescheiden Marokkaanse vrouwen.

Couscousje
24-03-04, 18:29
Geplaatst door 000NobelPrizes
Nee, moet ze zelf weten.
Zolang ze tenminste geen broers/vaders/ooms/neven/man/vriend heeft die het er niet mee eens zijn.

Ik stel voor dat u vragen die aan mijn persoontje gericht zijn, ook door mijn persoontje laat beantwoorden.

Ik ben u alvast zeer erkentelijk.

:moe:

Cc

Couscousje
24-03-04, 18:29
Geplaatst door 000NobelPrizes
Oh ja, iets met vooroordelen over de typisch westerse eenzaamheid, daar begon het mee.
Da's trouwens ook iets 'typisch' voor gescheiden Marokkaanse vrouwen.

Ik vraag me af waarom jouw Marokkaanse vrouw van je gescheiden is...

Cc

000NobelPrizes
24-03-04, 18:31
Geplaatst door Couscousje
Ik stel voor dat u vragen die aan mijn persoontje gericht zijn, ook door mijn persoontje laat beantwoorden.

Ik ben u alvast zeer erkentelijk.

:moe:

Cc
Dan maar niet erkentelijk.

Couscousje
24-03-04, 18:33
Geplaatst door 000NobelPrizes
Dan maar niet erkentelijk.

Dan maar a-sociaal. :moe:

Cc

~Panthera~
24-03-04, 18:34
Geplaatst door Couscousje
Ik vraag me af waarom jouw Marokkaanse vrouw van je gescheiden is...

Cc
----------------------------------------------

http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/rotfl.gif

Couscousje
24-03-04, 18:36
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------------------

http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/rotfl.gif

PoesjUh!

:zwaai:

Cc

000NobelPrizes
24-03-04, 18:38
Geplaatst door Couscousje
Ik vraag me af waarom jouw Marokkaanse vrouw van je gescheiden is...

Cc

Ik was te erkentelijk. Of misschien vond ze het toch niet leuk om getrouwd te zijn met een autochtone Hollandse vrouw.
Jammer. Ik moest weer op zoek naar een werkster.

~Panthera~
24-03-04, 18:38
Geplaatst door Couscousje
PoesjUh!

:zwaai:

Cc
---------------

MutsjUh !

:zwaai:

Couscousje
24-03-04, 18:40
Geplaatst door 000NobelPrizes
Ik was te erkentelijk. Of misschien vond ze het toch niet leuk om getrouwd te zijn met een autochtone Hollandse vrouw.
Jammer. Ik moest weer op zoek naar een werkster.

Je bent een vrouw?

Verklaart ook meteen die veredelde penisnijd die jij voelt ten opzichte van moslims.

:hihi:

Cc

000NobelPrizes
24-03-04, 18:42
Geplaatst door Couscousje
Je bent een vrouw?



Had je niet door natuurlijk.
Dat verklaart meteen waarom jij zo vaak mis schiet.

Couscousje
24-03-04, 18:47
Geplaatst door 000NobelPrizes
Had je niet door natuurlijk.
Dat verklaart meteen waarom jij zo vaak mis schiet.

Ach, ik ben geboren met een clitoris van normale lengte.

Daarom doe ik ook niet bepaald mijn best goed te richten.

Ik neem aan dat jij met je overdosis testosteron alleen maar staand plast.

Cc

000NobelPrizes
24-03-04, 18:52
Geplaatst door Couscousje
Ach, ik ben geboren met een clitoris van normale lengte.

Gefeliciteerd. Misschien moet je 's aan vergelijkend warenonderzoek gaan doen.


Ik neem aan dat jij met je overdosis testosteron alleen maar staand plast.

Cc
Denk daarover na zolang je wilt. Maar je moest ook nog Jeff Stryker vinden, geloof ik.
Interessante hobby's heb je.

~Panthera~
24-03-04, 18:52
PM. Muts, je box zit vol. http://www.mainzelahr.de/smile/essen/zeitung.gif

Couscousje
24-03-04, 18:54
Geplaatst door ~Panthera~

PM. Muts, je box zit vol. http://www.mainzelahr.de/smile/essen/zeitung.gif

Not anymore. :stout:

Cc

Couscousje
24-03-04, 18:55
Geplaatst door 000NobelPrizes
Gefeliciteerd. Misschien moet je 's aan vergelijkend warenonderzoek gaan doen.

Denk daarover na zolang je wilt. Maar je moest ook nog Jeff Stryker vinden, geloof ik.
Interessante hobby's heb je.

Ach, het is weer eens wat anders dan de godganse dag de klepzeiker uithangen.

Geen wonder dat je staand plast. :hihi:

Cc

~Panthera~
24-03-04, 18:58
Geplaatst door Couscousje
Not anymore. :stout:

Cc
------------------------

Kuuks. http://www.mainzelahr.de/smile/essen/zeitung.gif

Couscousje
24-03-04, 19:00
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Kuuks. http://www.mainzelahr.de/smile/essen/zeitung.gif

Kziet niks.

Cc

~Panthera~
24-03-04, 19:02
Geplaatst door Couscousje
Kziet niks.

Cc
---------------------

blindie. http://www.mainzelahr.de/smile/boese/654.gif

Zwarte Schaap
25-03-04, 13:58
Baby van dode moeder is er redelijk aan toe

Door Sander Rooijakkers

Rotterdam - Het gaat redelijk goed met de zes maanden oude baby Estrella, die dagenlang in haar bedje naast haar overleden moeder Femmy Faulborn (37) heeft gelegen. De politie ontdekte het levenloze lichaam van de moeder dinsdag in haar woning aan de Houdringeweg in de Beverwaard, nadat buren alarm hadden geslagen. De vrouw is een natuurlijke dood gestorven, mogelijk als gevolg van haar ziektes. Ze leed aan epilepsie en had suikerziekte. De baby heeft sinds vrijdagavond niet meer gegeten of gedronken en heeft daarom onder meer uitdrogingsverschijnselen.

Het is het tweede drama binnen een jaar voor het nog jonge gezin. Vorig jaar zomer overleed de vader van het toen nog ongeboren kind tijdens een operatie. De zwaarlijvige man had gekozen voor een maagverkleining om af te vallen en later echt met zijn kind te kunnen spelen. Maar tijdens de ingreep traden complicaties op en de man overleed korte tijd later in het ziekenhuis.

Buurvrouw en vriendin Joke Hietbrink belde dinsdag de politie. Een andere buurvrouw, die de tuin van Faulborn geregeld bijhield, had gezien dat de vogel in Faulborn's woonkamer geen water meer had. Bovendien brandden de lichten nog, midden overdag, en lagen er wat spullen in de huiskamer. ,,Dat was niks voor haar,'' zegt Hietbrink. ,,Ik heb haar sleutel, omdat ik voor de vogel zorgde als zij wegging. Maar met die sleutel kon ik niet naar binnen. De deur was van binnenuit gesloten.''

Faulborn had zichzelf vrijdagmorgen nog ziek gemeld op haar werk. Buurvrouw Hietbrink: ,,En omdat de lichten brandden, denk ik dat ze die avond is overleden. Ik ben daarna nog twee keer bij haar aan de deur geweest, maar ze deed niet open. Nu weet ik waarom.'' Andere buren hadden de baby op zondag nog wel horen huilen. ,,Maar ja, iedere baby huilt wel eens.'' Daarna bleef het stil in het huis.

Naast de voordeur van de woning is een ruitje dichtgespijkerd. De politie tikte het in en vond de vrouw op de grond van de enige slaapkamer in het huis. Het kindje lag ernaast in bed. Op andere ramen van de woning staan teksten als 'Wij geloven in Jezus Christus' en 'Alleen Jezus brengt vrede'. Waar het kindje later ook terecht komt, haar pleegouders zullen in ieder geval christelijk moeten zijn, zegt Hietbrink. ,,Ik weet zeker dat Femmy dat zo gewild zou hebben.'' Eerst zal de Raad van de Kinderbescherming zich echter over het kind ontfermen.

Broer John van Femmy Faulborn en diens vrouw hebben al aangeboden Estrella te adopteren. Voorlopig ligt de baby nog in het Sophia Kinderziekenhuis. Behalve verschijnselen van uitdroging had zij ook luieruitslag en wat eczeem. Maar ze komt er uiteindelijk wel weer bovenop, denken de doktoren. Een van de andere buren hoopt dat 'heel Rotterdam' meeleeft met het jonge kindje en als blijk daarvan een knuffelbeestje naar haar toebrengt. Hietbrink vindt het goed als dat soort acties spontaan van de grond komen, al heeft ze er zelf weinig mee. ,,Het kindje merkt daar zelf natuurlijk helemaal niks van.''


Bron: Rotterdams Dagblad 25/03/04

taouanza
25-03-04, 14:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Baby van dode moeder is er redelijk aan toe

Door Sander Rooijakkers

Rotterdam - Het gaat redelijk goed met de zes maanden oude baby Estrella, die dagenlang in haar bedje naast haar overleden moeder Femmy Faulborn (37) heeft gelegen. De politie ontdekte het levenloze lichaam van de moeder dinsdag in haar woning aan de Houdringeweg in de Beverwaard, nadat buren alarm hadden geslagen. De vrouw is een natuurlijke dood gestorven, mogelijk als gevolg van haar ziektes. Ze leed aan epilepsie en had suikerziekte. De baby heeft sinds vrijdagavond niet meer gegeten of gedronken en heeft daarom onder meer uitdrogingsverschijnselen.

Het is het tweede drama binnen een jaar voor het nog jonge gezin. Vorig jaar zomer overleed de vader van het toen nog ongeboren kind tijdens een operatie. De zwaarlijvige man had gekozen voor een maagverkleining om af te vallen en later echt met zijn kind te kunnen spelen. Maar tijdens de ingreep traden complicaties op en de man overleed korte tijd later in het ziekenhuis.

Buurvrouw en vriendin Joke Hietbrink belde dinsdag de politie. Een andere buurvrouw, die de tuin van Faulborn geregeld bijhield, had gezien dat de vogel in Faulborn's woonkamer geen water meer had. Bovendien brandden de lichten nog, midden overdag, en lagen er wat spullen in de huiskamer. ,,Dat was niks voor haar,'' zegt Hietbrink. ,,Ik heb haar sleutel, omdat ik voor de vogel zorgde als zij wegging. Maar met die sleutel kon ik niet naar binnen. De deur was van binnenuit gesloten.''

Faulborn had zichzelf vrijdagmorgen nog ziek gemeld op haar werk. Buurvrouw Hietbrink: ,,En omdat de lichten brandden, denk ik dat ze die avond is overleden. Ik ben daarna nog twee keer bij haar aan de deur geweest, maar ze deed niet open. Nu weet ik waarom.'' Andere buren hadden de baby op zondag nog wel horen huilen. ,,Maar ja, iedere baby huilt wel eens.'' Daarna bleef het stil in het huis.

Naast de voordeur van de woning is een ruitje dichtgespijkerd. De politie tikte het in en vond de vrouw op de grond van de enige slaapkamer in het huis. Het kindje lag ernaast in bed. Op andere ramen van de woning staan teksten als 'Wij geloven in Jezus Christus' en 'Alleen Jezus brengt vrede'. Waar het kindje later ook terecht komt, haar pleegouders zullen in ieder geval christelijk moeten zijn, zegt Hietbrink. ,,Ik weet zeker dat Femmy dat zo gewild zou hebben.'' Eerst zal de Raad van de Kinderbescherming zich echter over het kind ontfermen.

Broer John van Femmy Faulborn en diens vrouw hebben al aangeboden Estrella te adopteren. Voorlopig ligt de baby nog in het Sophia Kinderziekenhuis. Behalve verschijnselen van uitdroging had zij ook luieruitslag en wat eczeem. Maar ze komt er uiteindelijk wel weer bovenop, denken de doktoren. Een van de andere buren hoopt dat 'heel Rotterdam' meeleeft met het jonge kindje en als blijk daarvan een knuffelbeestje naar haar toebrengt. Hietbrink vindt het goed als dat soort acties spontaan van de grond komen, al heeft ze er zelf weinig mee. ,,Het kindje merkt daar zelf natuurlijk helemaal niks van.''


Bron: Rotterdams Dagblad 25/03/04

Gelukkig heeft het kind nog familie waar ze terecht kan.
Aan knuffels van heel Rotterdam heeft ze niet zo veel.:jammer:

Ficha
26-03-04, 03:38
Geplaatst door Couscousje
Klopt.

Het is voor een moslima ook verplicht geen relaties te hebben voor het huwelijk, de wenkbrauwen niet te epileren, buitenshuis geen make-up te dragen, buitenshuis geen felle kleuren te dragen, buitenshuis geen parfum te dragen, niet met mannelijke collega's samen te werken, mannen geen hand te geven, geen niet-ritueel geslacht vlees te eten, geen politieke ambities te hebben, de echtgenoot niet te weigeren in het huwelijksbed, polygamie te erkennen, zich niet te begeven in etablissementen waar alcohol wordt geserveerd, altijd met een chaperonne (ma7ram) te reizen, geen volledig erfrecht op te eisen etc. etc.

En ik ben verslaafd aan Kentucky Fried Chicken, so do your math... ;)

Cc


Math?

>>


De aan u gestelde vraag was: wat heeft u er toe bewogen om geen 7ijaab meer te dragen?

Kijk, uw opinie inzake de "dames" zoals u ze beschrijft is niet echt relevant voor deze.

Bovendien kan de vraagsteller ook het volgende opmerken: doorgaans zal iemand die niet zo snel at bij bijv. KFC <behoudens bepaalde 'zaken'> niet opeens besluiten dat wel te doen.

In uw geval kan men uiteindelijk dan ook niet echt spreken van een 7ijaab maar meer van een hoofddoek.

Men kan niet anders concluderen dan dat uw geloof zeer zwak is. Desondanks is dit niet eens te wijten aan het niet dragen van een 7ijaab... Het is de eigenwijsheid die u parten speelt.

Daarbij, een opsomming zondere verdere omschrijvingen van de (bijbehorende) schakels getuigt niet echt van een wijs denkbeeld.

Ondergetekende acht het derhalve zeer onwaarschijnlijk dat u uit dit relaas lering kunt trekken. Nu dan, aangezien er toch nog hoop is is dit hopelijk niet voor niets geweest. Mocht het beoogde doel niet behaald worden, dan is er altijd nog het gunstige effect dat een rol kan spelen bij andere leden.


God gij zegene u en tot hem zult gij wederkeren.

Die Maains.

:wat?!:

Couscousje
29-03-04, 13:30
Geplaatst door Ficha
Math?

>>


De aan u gestelde vraag was: wat heeft u er toe bewogen om geen 7ijaab meer te dragen?

Kijk, uw opinie inzake de "dames" zoals u ze beschrijft is niet echt relevant voor deze.

Bovendien kan de vraagsteller ook het volgende opmerken: doorgaans zal iemand die niet zo snel at bij bijv. KFC <behoudens bepaalde 'zaken'> niet opeens besluiten dat wel te doen.

In uw geval kan men uiteindelijk dan ook niet echt spreken van een 7ijaab maar meer van een hoofddoek.

Men kan niets anders concluderen dan dat uw geloof zeer zwak is. Desondanks is dit niet eens te wijten aan het niet dragen van een 7ijaab... Het is de eigenwijsheid die u parten speelt.

Daarbij, een opsomming zondere verdere omschrijvingen van de (bijbehorende) schakels getuigt niet echt van een wijs denkbeeld.

Ondergetekende acht het derhalve zeer onwaarschijnlijk dat u uit dit relaas lering kunt trekken. Nu dan, aangezien er toch nog hoop is is dit hopelijk niet voor niets geweest. Mocht het beoogde doel niet behaald worden, dan is er altijd nog het gunstige effect dat een rol kan spelen bij andere leden.


God gij zegene u en tot hem zult gij wederkeren.

Die Maains.

:wat?!:

:lol:

Wie hou je voor de gek?

Cc

Ficha
29-03-04, 14:05
Geplaatst door de gek
:lol:

Wie hou je voor de gek?

Cc

>>

Dit = precies het JanKlaassen&dePoppenkast-effect:
nee nee, 't = niet altijd leuk om in de spiegel te kijken...

Die hoek van terugkaatsing heeft u lelijk de mond gesnoerd, al wil die smilie het tegenovergestelde suggereren. Maar ja, u bent die smilie dan ook niet, anders had u een zeer happy leventje, niet?!

Toch bestaat die/dè hoop voor u nog steeds... :wat?!:

gEwE

Couscousje
29-03-04, 20:06
Geplaatst door Ficha
>>

Dit = precies het JanKlaassen&dePoppenkast-effect:
nee nee, 't = niet altijd leuk om in de spiegel te kijken...

Die hoek van terugkaatsing heeft u lelijk de mond gesnoerd, al wil die smilie het tegenovergestelde suggereren. Maar ja, u bent die smilie dan ook niet, anders had u een zeer happy leventje, niet?!

Toch bestaat die/dè hoop voor u nog steeds... :wat?!:

gEwE

:haha:

Je blijft me aan het lachen maken.

Arm zusje van je, was het moeilijk haar na haar geboorte levend te begraven? Anyhoe, doe de groeten aan je vader, Ayatollah nogwat (Ben zijn naam vergeten, zoveel, zoveel!). Ben verbaasd dat de satellietverbinding vanuit Tora Bora zo sterk is.

:zwaai:

Cc

Ficha
31-03-04, 03:12
Geplaatst door Couscousje
Arm zusje van je, was het moeilijk haar na haar geboorte levend te begraven? Anyhoe, doe de groeten aan je vader, Ayatollah nogwat (Ben zijn naam vergeten, zoveel, zoveel!). Ben verbaasd dat de satellietverbinding vanuit Tora Bora zo sterk is.


Nu dan, laat ik in dat geval ook maar eens lachen:

:jeweetog:

Desondanks kan ieder eencellig wezen niet ontkennen dat uw tekst van een zeer laag niveau is...

-1- Het heeft niets te maken met de voorgaande weerleggingen.

-2- Het getuigt van 'n zeer onbeleefde & MINDERE manier om mijn gelijk te camoufleren!

-3- Het humor-gehalte wordt enkel ietwat omhooggehaald door de link die het verschil moet laten zien tussen moslims te Afganistan en niet-mo'mins zoals u...

De hoop is bij dezen weggevaagd; uw daden zullen vooral worden 'geleid' door uw metgezel Iblies.

><

:wat?!:

Couscousje
31-03-04, 12:43
Geplaatst door Ficha
Nu dan, laat ik in dat geval ook maar eens lachen:

:jeweetog:

Desondanks kan ieder eencellig wezen niet ontkennen dat uw tekst van een zeer laag niveau is...

-1- Het heeft niets te maken met de voorgaande weerleggingen.

-2- Het getuigt van 'n zeer onbeleefde & MINDERE manier om mijn gelijk te camoufleren!

-3- Het humor-gehalte wordt enkel ietwat omhooggehaald door de link die het verschil moet laten zien tussen moslims te Afganistan en niet-mo'mins zoals u...

De hoop is bij dezen weggevaagd; uw daden zullen vooral worden 'geleid' door uw metgezel Iblies.

><

:wat?!:

:rolleyes:

Vooral blijven ontkennen.

Het onderstreept je krankzinnigheid des te meer. :hihi:

Toedels! :zwaai:

Cc

Ficha
01-04-04, 13:13
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Vooral blijven ontkennen.

Het onderstreept je krankzinnigheid des te meer. :hihi:

Toedels! :zwaai:

Cc


Ok dat kan eveneens.

Ik ging hiervoor ook nog naar de dokter: doktor, zit een JA-knikker weleens in een ontkenningsfase?

-"Neen."

Nu wil dat niets zeggen hoor, want de dokter schudde voortdurend van nee; ik dacht daarom dat hij de ziekte van Parkinson had - ik heb het de dokter gevraagd, maar eh...!

gEwE :wat?!: A-tHallaw!