PDA

Bekijk Volledige Versie : Betreurenswaardig... sommige Hamasleiders begrijpen het nog steeds niet..



SjeikhSpear
24-03-04, 11:16
Hamas Says It Has No Plans to Strike U.S. Targets
2 minutes ago Add Politics to My Yahoo!



GAZA (Reuters) - A senior Hamas leader said on Wednesday the Palestinian militant group had no intention of attacking U.S. targets following Israel's assassination of the Islamic faction's spiritual leader.




"It's not in our policy to target Americans or American interests," Hamas political leader Sayed Seyam told Reuters. Hamas had vowed revenge against Israel for the killing of Sheikh Ahmed Yassin. The United States is Israel's chief ally.

VincentV
24-03-04, 11:18
Ik denk dat niemand dat serieus heeft genomen, ze hebben hun handen al vol aan Israël, en als Amerika 1x hoest is heel Hamas van de aardbodem verdwenen. Hun andere belofte dat ze binnen een paar uur al wraak zouden nemen zijn ze overigens ook niet nagekomen.

SjeikhSpear
24-03-04, 11:24
Als ze binnen een paar uur wraak zouden nemen, zouik ze als dom bestempelen...


Ik zou zeggen: Neem Al Qaida als voorbeeld..bereid geduldig voor en geef dan een mokerslag...


Enne Vincent..dat er bepaalde Hamasleiders zijn die het licht nog niet hebben gezien wil niet zeggen dat er geen mujahideen zijn die al bezig zijn met plannen.

VincentV
24-03-04, 11:42
Geplaatst door SjeikhSpear
Als ze binnen een paar uur wraak zouden nemen, zouik ze als dom bestempelen...


Ik zou zeggen: Neem Al Qaida als voorbeeld..bereid geduldig voor en geef dan een mokerslag...


Enne Vincent..dat er bepaalde Hamasleiders zijn die het licht nog niet hebben gezien wil niet zeggen dat er geen mujahideen zijn die al bezig zijn met plannen.
Fijn, weer enkele tientallen doden aan beide kanten erbij. Als ze er nu eens een beetje vaart achter zetten lost het hele probleem zich misschien vanzelf op. En kunnen wij op dat fantastische stuk land gaan wonen. :D

SjeikhSpear
24-03-04, 11:43
Waarom waan jij je veilig Vincent?.. :vreemd:

VincentV
24-03-04, 11:51
Geplaatst door SjeikhSpear
Waarom waan jij je veilig Vincent?.. :vreemd:
Wil je aangeven dat we hier ook moeten vrezen voor het moslimterrorisme?

taouanza
24-03-04, 11:53
Geplaatst door SjeikhSpear
Als ze binnen een paar uur wraak zouden nemen, zouik ze als dom bestempelen...


Ik zou zeggen: Neem Al Qaida als voorbeeld..bereid geduldig voor en geef dan een mokerslag...


Enne Vincent..dat er bepaalde Hamasleiders zijn die het licht nog niet hebben gezien wil niet zeggen dat er geen mujahideen zijn die al bezig zijn met plannen.

Ik neem aan dat je de aanslag van 11sept geniaal vondt.
Een aanslag die de grootste idioot ter wereld- die door niemand serieus werd genomen en de hele wereld zat te wachten wanneer hij op zijn bek zou gaan- in een klap wereldleider maakte?
Die dezelfde idioot groenlicht gaf Afganistan en Irak te bombarderen en weet ik hoeveel onschuldigen te vermoorden of in barre omstandigheden gevangen te nemen?

Jij wilt echt alleen het beste voor je moslimbroeders niet waar?:moe:

Daviddavid
24-03-04, 11:57
Geplaatst door taouanza

Jij wilt echt alleen het beste voor je moslimbroeders niet waar?:moe:


De sjeik wil het beste voor ons allen!

taouanza
24-03-04, 12:01
Geplaatst door Daviddavid
De sjeik wil het beste voor ons allen!


Alleen zijn wij te ontwetend omdat door te hebben.:moe:

Daviddavid
24-03-04, 12:03
Geplaatst door taouanza
Alleen zijn wij te ontwetend omdat door te hebben.:moe:

Ik heb zelden iets door.

taouanza
24-03-04, 12:05
Geplaatst door Daviddavid
Ik heb zelden iets door.

Dan is het maar goed dat er een sjeik is die voor ons nadenkt.

SjeikhSpear
24-03-04, 12:06
Wil je aangeven dat we hier ook moeten vrezen voor het moslimterrorisme?

Interpreteer het op de manier die jij verkiest..


Ik neem aan dat je de aanslag van 11sept geniaal vondt.

Woorden schieten te kort om de magnificiteit van de veldslagen van New York En niet te vergeten Wahington te beschrijven.



Een aanslag die de grootste idioot ter wereld- die door niemand serieus werd genomen en de hele wereld zat te wachten wanneer hij op zijn bek zou gaan- in een klap wereldleider maakte?

Nah jaa... :eek: zie je niet dat de haat tegen Bush en kritiek op hem alleen maar is gegroeid. EN zie de klappen die hij nu krijgt van de mujahideen..De mujahideen hebben de kruisvaarders vastgepint waar ze ze willen hebben.Overigens is dit geen strijd tegen Bush hij is slechts 1 persoon het is een jihad tegen Joodszionistische /Kruisvaarders verbond.


Die dezelfde idioot groenlicht gaf Afganistan en Irak te bombarderen en weet ik hoeveel onschuldigen te vermoorden of in barre omstandigheden gevangen te nemen?

Vrees niet. Vergelding komt eraan .


Jij wilt echt alleen het beste voor je moslimbroeders niet waar?

Ne'em....

Zie het zo een moeder wordt al decennialang verkracht door een monster..de kind staat en kijkt ernaar.
Het kind besluit nu dat hij dit niet kan laten doorgaan en trapt hem op een gevoelige plek.
De monster moet bewijzen dat hij nog de touwtjes in handen heeft en gaat door met de smerige dingen waar hij mee bezig was terwijl hij probeert het kind ernog bij vermoorden....

In de andere kamer slapen nog de andere kinderen , zij hadden de hele tijd niks door.


Deze kinderen gaan ontwaken...en zullen gezamenlijk hun moeder redden.

Jij bekritiseerd het kind omdat hij een trap op een gevoelige plek van het monster heeft verkocht en de situatie alleen maar erger heeft gemaakt.

De mujahideen bezien de situatie op lange termijn en zullen zeker niet stoppen met slaan, de kinderen worden langzaam aan ook wakker ookal probeert dit monster hen nog in slaap te sussen...

Een kleine analyse :vreemd:

Daviddavid
24-03-04, 12:07
Geplaatst door taouanza
Dan is het maar goed dat er een sjeik is die voor ons nadenkt.


Exact. De goedheid zelve, die man.

VincentV
24-03-04, 12:09
Geplaatst door SjeikhSpear
Interpreteer het op de manier die jij verkiest..
Waarom kun je niet gewoon zeggen wat je ermee bedoelt?

Al Sawt
24-03-04, 12:10
Geplaatst door VincentV
Ik denk dat niemand dat serieus heeft genomen, ze hebben hun handen al vol aan Israël, en als Amerika 1x hoest is heel Hamas van de aardbodem verdwenen. Hun andere belofte dat ze binnen een paar uur al wraak zouden nemen zijn ze overigens ook niet nagekomen. Als Israel niet instaat is om Hamas ontmantelen, dan zal Amerika zeker in falen.

Al Sawt
24-03-04, 12:11
Geplaatst door taouanza
Ik neem aan dat je de aanslag van 11sept geniaal vondt.
Een aanslag die de grootste idioot ter wereld- die door niemand serieus werd genomen en de hele wereld zat te wachten wanneer hij op zijn bek zou gaan- in een klap wereldleider maakte?
Die dezelfde idioot groenlicht gaf Afganistan en Irak te bombarderen en weet ik hoeveel onschuldigen te vermoorden of in barre omstandigheden gevangen te nemen?

Jij wilt echt alleen het beste voor je moslimbroeders niet waar?:moe: Taouanza :duim:

VincentV
24-03-04, 12:13
Geplaatst door Al Sawt
Als Israel niet instaat is om Hamas ontmantelen, dan zal Amerika zeker in falen.
Israël is best in staat om Hamas te ontmantelen, maar heeft tot nu toe beperkingen in acht genomen om dat doel te bereiken. Net zozeer als Hamas en de andere terreurorganisaties beperkingen in acht hebben genomen bij het treffen van Israël.

taouanza
24-03-04, 12:14
Geplaatst door SjeikhSpear
Interpreteer het op de manier die jij verkiest..



Woorden schieten te kort om de magnificiteit van de veldslagen van New York En niet te vergeten Wahington te beschrijven.




Nah jaa... :eek: zie je niet dat de haat tegen Bush en kritiek op hem alleen maar is gegroeid. EN zie de klappen die hij nu krijgt van de mujahideen..De mujahideen hebben de kruisvaarders vastgepint waar ze ze willen hebben.Overigens is dit geen strijd tegen Bush hij is slechts 1 persoon het is een jihad tegen Joodszionistische /Kruisvaarders verbond.



Vrees niet. Vergelding komt eraan .



Ne'em....

Zie het zo een moeder wordt al decennialang verkracht door een monster..de kind staat en kijkt ernaar.
Het kind besluit nu dat hij dit niet kan laten doorgaan en trapt hem op een gevoelige plek.
De monster moet bewijzen dat hij nog de touwtjes in handen heeft en gaat door met de smerige dingen waar hij mee bezig was terwijl hij probeert het kind ernog bij vermoorden....

In de andere kamer slapen nog de andere kinderen , zij hadden de hele tijd niks door.


Deze kinderen gaan ontwaken...en zullen gezamenlijk hun moeder redden.

Jij bekritiseerd het kind omdat hij een trap op een gevoelige plek van het monster heeft verkocht en de situatie alleen maar erger heeft gemaakt.

De mujahideen bezien de situatie op lange termijn en zullen zeker niet stoppen met slaan, de kinderen worden langzaam aan ook wakker ookal probeert dit monster hen nog in slaap te sussen...

Een kleine analyse :vreemd:


Het kind moet niet in woede de monster tegen zijn schenen trappen en zo de aandacht opzich en de slapende kinderen vestigen maar het monster een klap geven die hij niet zal overleven. Maar als het kind zelf ook geen lieverdje is tegen zijn moeder en zijn broertjes en zusjes zou ik toch daar iets aan gaan doen.Mischien dat daardoor het monster niet eens de kans krijgt om het gezin te terroriseren.

Das mijn analyse.:vreemd:

NIS
24-03-04, 12:16
Geplaatst door VincentV
Wil je aangeven dat we hier ook moeten vrezen voor het moslimterrorisme?

Haal het woord Moslim uit je verhaal aub. Wat in Palestina gebeurt, is strijd om eigen land. Beide kanten claimen een stuk grond en dat vechten ze op een beestachtige manier uit.

Laat staan dat ik je nu ga probeer uit te leggen, dat het geen terroristen zijn. Ze hebben alle recht om te vechten voor wat tot hun behoorde.

Daviddavid
24-03-04, 12:19
Geplaatst door taouanza
Het kind moet niet in woede de monster tegen zijn schenen trappen en zo de aandacht opzich en de slapende kinderen vestigen maar het monster een klap geven die hij niet zal overleven. Maar als het kind zelf ook geen lieverdje is tegen zijn moeder en zijn broertjes en zusjes zou ik toch daar iets aan gaan doen.Mischien dat daardoor het monster niet eens de kans krijgt om het gezin te terroriseren.

Das mijn analyse.:vreemd:


Ik vind het hele sprookje van Sjeik "moeder de gans" Spears geen goede vergelijking met de eigenlijke situatie. Geeft wel mooi zijn gedachte weer, maar die kenden we al.

Alle moslims: lief
Alle niet-moslims: door en door verrot en slecht en niet waard om te leven.


Duidelijk.

VincentV
24-03-04, 12:19
Geplaatst door NIS
Haal het woord Moslim uit je verhaal aub. Wat in Palestina gebeurt, is strijd om eigen land. Beide kanten claimen een stuk grond en dat vechten ze op een beestachtige manier uit.

Laat staan dat ik je nu ga probeer uit te leggen, dat het geen terroristen zijn. Ze hebben alle recht om te vechten voor wat tot hun behoorde.
De realiteit is helaas dat er moslims zijn die menen de hele wereld in terreur te moeten dompelen vanwege het geruzie daar in Israel/Palestina. En dan nog in naam van de islam ook.

Al Sawt
24-03-04, 12:20
Geplaatst door VincentV
Israël is best in staat om Hamas te ontmantelen, maar heeft tot nu toe beperkingen in acht genomen om dat doel te bereiken. Net zozeer als Hamas en de andere terreurorganisaties beperkingen in acht hebben genomen bij het treffen van Israël.

Als je denkt dat een staat instaat is, om een ondergrondse en goed georganiseerde beweging te ontmantelen. Dan maak je een wezenlijke fout.

Geschiedenis heeft geleerd, dat Israel moeite heeft om elke vijandig gezinde organisatie te elimeneren. Ze zijn er nooit in geslaagd en na elke Israelische militaire organisatie, komen Hamas, Jihad, Al Aksa brigades en andere org. nog sterker uit de hoek.

Dus overschat Israelische capaciteiten niet.

Al Sawt
24-03-04, 12:22
Geplaatst door VincentV
De realiteit is helaas dat er moslims zijn die menen de hele wereld in terreur te moeten dompelen vanwege het geruzie daar in Israel/Palestina. En dan nog in naam van de islam ook. Christelijke wereld, heeft de hele wereld in wereldoorlogen en genocides gestort. Die 'moslim' terrorisme valt al bij al mee.

SjeikhSpear
24-03-04, 12:24
Het kind moet niet in woede de monster tegen zijn schenen trappen en zo de aandacht opzich en de slapende kinderen vestigen maar het monster een klap geven die hij niet zal overleven.

Het kind doet waartoe hij in staat is. Hij heeft niet de macht om hem in een keer een klap te geven die hij niet kan overleven. Jouw advies aan hem is om dan maar zwijgend te blijven toekijken hoe zijn moeder verkracht wordt tot hij deze middelen heeft.



Maar als het kind zelf ook geen lieverdje is tegen zijn moeder en zijn broertjes en zusjes zou ik toch daar iets aan gaan doen.

Het kind heeft nooit iets tegen zijn moeders en broertjes en zusjes gedaan. Hij heeft gestreden tegen een andere rode monster die ook al bezig was. Daar heeft hij zich de helft van zijn leven mee doorgebracht. Sommige dingen worden hem verweten dat hij stout is tegen zijn broertjes ..maar bewijzen???

En ookal zou dit zo zijn..hij blijft de zoon van die moeder.


Mischien dat daardoor het monster niet eens de kans krijgt om het gezin te terroriseren.

Het monster is al decennialang bezig...word wakker aub.

[quopte]Das mijn analyse.[/quote]

Tjah...als je dat wilt zien...ik kan je nergens toe dwingen.

VincentV
24-03-04, 12:25
Geplaatst door Al Sawt
[B]Als je denkt dat een staat instaat is, om een ondergrondse en goed georganiseerde beweging te ontmantelen. Dan maak je een wezenlijke fout.
Neehoor, het is heel goed mogelijk, maar zal wel radicale consequenties met zich meebrengen.


Geschiedenis heeft geleerd, dat Israel moeite heeft om elke vijandig gezinde organisatie te elimeneren. Ze zijn er nooit in geslaagd en na elke Israelische militaire organisatie, komen Hamas, Jihad, Al Aksa brigades en andere org. nog sterker uit de hoek.
Daar staat tegenover dat die organisaties nooit een doel van formaat hebben bereikt of zullen bereiken, enkel het doden van Israeliers en angst + haat zaaien. De geschiedenis heeft geleerd dat Israël vrijwel elke vijandige aanval van buurlanden heeft weten af te slaan en over het algemeen zelfs meer grond kon annexeren van de omringende Arabische landen.

taouanza
24-03-04, 12:27
Geplaatst door VincentV
Israël is best in staat om Hamas te ontmantelen, maar heeft tot nu toe beperkingen in acht genomen om dat doel te bereiken. Net zozeer als Hamas en de andere terreurorganisaties beperkingen in acht hebben genomen bij het treffen van Israël.

Israel kan Hamas ontmantelen door de rechten van de Palestijnen te respecteren en niet anders. Zolang Israel doorgaat met zijn terreur zal het verzet alleen maar toenemen.Dat krijg als mensen niks te verliezen hebben.

Mill
24-03-04, 12:28
Geplaatst door SjeikhSpear
[B]Het kind doet waartoe hij in staat is. Hij heeft niet de macht om hem in een keer een klap te geven die hij niet kan overleven. Jouw advies aan hem is om dan maar zwijgend te blijven toekijken hoe zijn moeder verkracht wordt tot hij deze middelen heeft.




Het kind heeft nooit iets tegen zijn moeders en broertjes en zusjes gedaan. Hij heeft gestreden tegen een andere rode monster die ook al bezig was. Daar heeft hij zich de helft van zijn leven mee doorgebracht. Sommige dingen worden hem verweten dat hij stout is tegen zijn broertjes ..maar bewijzen???

En ookal zou dit zo zijn..hij blijft de zoon van die moeder.



Het monster is al decennialang bezig...word wakker aub.

[quopte]Das mijn analyse.

Maar hoe verbind je dit verhaal ook al weer met je eerdere wens dat er in Nederland ook willekeurige voorbijgangers worden geslacht?

taouanza
24-03-04, 12:29
Geplaatst door SjeikhSpear
Het kind doet waartoe hij in staat is. Hij heeft niet de macht om hem in een keer een klap te geven die hij niet kan overleven. Jouw advies aan hem is om dan maar zwijgend te blijven toekijken hoe zijn moeder verkracht wordt tot hij deze middelen heeft.






Het monster is al decennialang bezig...word wakker aub.

[quopte]Das mijn analyse.

Tjah...als je dat wilt zien...ik kan je nergens toe dwingen. [/QUOTE]


Wat gingen de Afganen doen nadat ze de Russen hadden verjaagd?:moe:

SjeikhSpear
24-03-04, 12:29
De realiteit is helaas dat er moslims zijn die menen de hele wereld in terreur te moeten dompelen vanwege het geruzie daar in Israel/Palestina. En dan nog in naam van de islam ook.


Mischien klinkt dit als een verassing voor jouw oren de strijd om Palestina is geen strijd van de Palestijnen alleen. Het is ook een islamitische strijd ter bevrijding van de islamitische heiligdommen uit de bloederige klauwen van de joodse zionist.

Het is een strijd voor de bevrijding van de eerste Qibla van alle moslims in de wereld...

Daviddavid
24-03-04, 12:32
Geplaatst door taouanza

Wat gingen de Afganen doen nadat ze de Russen hadden verjaagd?:moe:


Ze introduceerden de bungalowtent look voor dames, gingen heroine kweken en elkaar uitmoorden, en ruimden tussendoor nog wat ouwe stenen beelden op die in de weg stonden. Toch?

SjeikhSpear
24-03-04, 12:34
Wat gingen de Afganen doen nadat ze de Russen hadden verjaagd?

Ze gingen met elkaar in de vuist ..wa la hawla wa la quwatta illa billah.

Alhamdulilah kwam er weer rust tussen de broeders in een grote gedeelte van het land.( die daarna weer verstoort werd door de Kruisvaarders)

p.s: Overigens heeft het kind dat een trap verkocht aan het monster geen rol in deze burgeroorlog gespeeld. Hij ging terug naar SA.

VincentV
24-03-04, 12:38
Geplaatst door taouanza
Israel kan Hamas ontmantelen door de rechten van de Palestijnen te respecteren en niet anders. Zolang Israel doorgaat met zijn terreur zal het verzet alleen maar toenemen.Dat krijg als mensen niks te verliezen hebben.
Dat is geen oplossing, HAMAS is er heel duidelijk in dat ze Israel zelf ook als bezet gebied beschouwen en doorgaan met hun strijd tot heel Israel niet meer bestaat.

SjeikhSpear
24-03-04, 12:41
Dat is geen oplossing, HAMAS is er heel duidelijk in dat ze Israel zelf ook als bezet gebied beschouwen en doorgaan met hun strijd tot heel Israel niet meer bestaat.

Klopt helemaal.

taouanza
24-03-04, 12:50
Geplaatst door VincentV
De realiteit is helaas dat er moslims zijn die menen de hele wereld in terreur te moeten dompelen vanwege het geruzie daar in Israel/Palestina. En dan nog in naam van de islam ook.

De realiteit is dat helaas veel mensen dat graag willen geloven.:moe:

taouanza
24-03-04, 12:52
Geplaatst door VincentV
Dat is geen oplossing, HAMAS is er heel duidelijk in dat ze Israel zelf ook als bezet gebied beschouwen en doorgaan met hun strijd tot heel Israel niet meer bestaat.

Nee Palestina inclusief inwoners van de aardbodem laten verdwijnen das pas een oplossing.

En inderdaad Israel is bezet Palestijns gebied en de bezetting gaat door, echt vreemd dat de Palestijnen daar tegen verzetten. Ieder ander volk zou zich gewoon bij neerleggen.:moe:

taouanza
24-03-04, 12:54
Geplaatst door SjeikhSpear
Ze gingen met elkaar in de vuist ..wa la hawla wa la quwatta illa billah.



Juistem!
En van de mensenrechtensituatie in de overige moslimlanden wordt een mens ook niet bepaald vrolijk van.:moe:

jada
24-03-04, 12:56
Geplaatst door taouanza
Ik neem aan dat je de aanslag van 11sept geniaal vondt.
Een aanslag die de grootste idioot ter wereld- die door niemand serieus werd genomen en de hele wereld zat te wachten wanneer hij op zijn bek zou gaan- in een klap wereldleider maakte?
Die dezelfde idioot groenlicht gaf Afganistan en Irak te bombarderen en weet ik hoeveel onschuldigen te vermoorden of in barre omstandigheden gevangen te nemen?

Jij wilt echt alleen het beste voor je moslimbroeders niet waar?:moe:


Jij beschouwt dus degenen die die aanslag pleegden als jouw broeders, had je toch eerst anders ingeschat.

SjeikhSpear
24-03-04, 12:58
Juistem!
En van de mensenrechtensituatie in de overige moslimlanden wordt een mens ook niet bepaald vrolijk van

En wie nestelt en steunt die dictators die dit doen.

Je komt weer uit bij de monster...


Het monster is de kop van de octopus hun helperszijn slechts de tentakels.
Je kunt die octopus alleen uitschakelen als je keihard op de kop timmert.

VincentV
24-03-04, 13:00
Geplaatst door taouanza
En inderdaad Israel is bezet Palestijns gebied en de bezetting gaat door, echt vreemd dat de Palestijnen daar tegen verzetten. Ieder ander volk zou zich gewoon bij neerleggen.:moe:
Daarmee haal je dus je eigen stelling onderuit dat Israel Hamas kan ontmantelen door de rechten van de Palestijnen te respecteren.

Of versta je onder het respecteren van rechten dat Israel zichzelf ontmantelt? ;)

SjeikhSpear
24-03-04, 13:02
Of versta je onder het respecteren van rechten dat Israel zichzelf ontmantelt?


Uiteraard :o

taouanza
24-03-04, 13:02
Geplaatst door jada
Jij beschouwt dus degenen die die aanslag pleegden als jouw broeders, had je toch eerst anders ingeschat.

Bij sommige hoef je niet eens de moeite doen.:moe:

Hoe kom je aan die conclusie, Einstein?!

taouanza
24-03-04, 13:03
Geplaatst door VincentV
Daarmee haal je dus je eigen stelling onderuit dat Israel Hamas kan ontmantelen door de rechten van de Palestijnen te respecteren.

Of versta je onder het respecteren van rechten dat Israel zichzelf ontmantelt? ;)

Ach hoe kom jij aan die conclusie?:moe:

VincentV
24-03-04, 13:07
Geplaatst door taouanza
Ach hoe kom jij aan die conclusie?:moe:
Op basis van jouw 2 reacties hierover. Eerst schrijf je dat Hamas haar strijd zal stoppen wanneer Israel de rechten van de Palestijnen respecteert, vervolgens schrijf je dat HEEL Israel bezet gebied is en de Palestijnen zich daar dus tegen zullen blijven bezetten. Dus wat is het nou?

taouanza
24-03-04, 13:09
Geplaatst door VincentV
Op basis van jouw 2 reacties hierover. Eerst schrijf je dat Hamas haar strijd zal stoppen wanneer Israel de rechten van de Palestijnen respecteert, vervolgens schrijf je dat HEEL Israel bezet gebied is en de Palestijnen zich daar dus tegen zullen blijven bezetten. Dus wat is het nou?

Ik geef de oorzaak van het probleem aan.
Dat jij en veel anderen doen of het teletubbieland is en de Palestijnen OPEENS uit het NIETS besluiten zichzelf op te blazen is niet mijn probleem.

VincentV
24-03-04, 13:12
Geplaatst door taouanza
Ik geef de oorzaak van het probleem aan.
Dat jij en veel anderen doen of het teletubbieland is en de Palestijnen OPEENS uit het NIETS besluiten zichzelf op te blazen is niet mijn probleem.
Dat doe ik niet, het ging hier over de vraag hoe en of Hamas ontmanteld kan worden. Waar jij twee elkaar tegensprekende antwoorden op gaf. Mijn vraag is dus nog steeds welke van de twee het nu is?

taouanza
24-03-04, 13:12
Geplaatst door SjeikhSpear
En wie nestelt en steunt die dictators die dit doen.

Je komt weer uit bij de monster...


Het monster is de kop van de octopus hun helperszijn slechts de tentakels.
Je kunt die octopus alleen uitschakelen als je keihard op de kop timmert.

Nee dat is het probleem juist. Het zijn geen tentakels, het zijn mensen die domme of makkelijke keuzes maken. Bij een inktvis kunnen de tentakels niet weglopen.Mensen kunnen wel weglopen van hun tiran.Maar dat doen ze niet, das menseigen.

Al Sawt
24-03-04, 13:16
Geplaatst door VincentV
Neehoor, het is heel goed mogelijk, maar zal wel radicale consequenties met zich meebrengen. Je doelt op een totale etnische schoonmaak van de Palestijnse gebieden zeker?



Geplaatst door VincentV
Daar staat tegenover dat die organisaties nooit een doel van formaat hebben bereikt of zullen bereiken, Je vergist je. PLO heeft dankzij haar strijd bereikt, dat de zelfbeschikkings recht van de Palestijnen wereldwijd erkent werdt. En die erkening hebben ze ook bij door gewinterde zionisten afgedwongen als Rabin. Waardoor een Palestijnse staat naast die van Israel als een oplossing werdt gezien.

Als je weet dat 90% van de Israeliers voor de eerste Intifada de bezetting van de Palestijnse gebieden als de normaalste zaak zagen en dat heden de besef groeid dat een Palestijnse staat onvermijdelijk is. Kunnen we gerust stellen, dat de Palestijnse organisaties meer winst hebben bereikt dan Israel.

En wat heeft Israel bereikt met haar oorlogszuchtige en fascistische beleid?



Geplaatst door VincentV
enkel het doden van Israeliers en angst + haat zaaien. Ook een belangrijke winstpunt! Israel werdt gesticht als een veilige thuishaven voor Joden, de aanslagen hebben ervoor gezorgd dat die ideaal nooit bereikt is. Hier door zullen de Israeliers vroeg of laat beseffen, dat de bezetting en onderdrukking van een volk niet lonend is.


Geplaatst door VincentV
De geschiedenis heeft geleerd dat Israël vrijwel elke vijandige aanval van buurlanden heeft weten af te slaan en over het algemeen zelfs meer grond kon annexeren van de omringende Arabische landen. Het is niet moeilijk om met conventionele middelen een tegenstander te verslaan, die ook met conventionele wapens vecht. Maar het is moeilijk of onmogelijk om een tegenstander te verslaan, die geen beschikking heeft aan contventionele middelen.

Maar weet je wat de geschiedenis ook geleerd heeft? Dat Israel met al haar militaire overwinningen en land annexatie geen stap dichter gekomen is voor een wijdverspreide acceptatie van Israel in MO en een samenleving waar zionistische doelen bereikt zijn. En Israel wordt steeds kwestbaarder dan aan de vooravond van haar militaire overwinningen.

SjeikhSpear
24-03-04, 13:25
Nee dat is het probleem juist. Het zijn geen tentakels, het zijn mensen die domme of makkelijke keuzes maken.

Nee , zo simpel ligt het niet. Deze mensen hebben de sterkste bindingen met het monster en vele pogingen om deze dictators te verwijderen werden tegengewerkt door dit monster. Zie Algerije.




Bij een inktvis kunnen de tentakels niet weglopen.Mensen kunnen wel weglopen van hun tiran.Maar dat doen ze niet, das menseigen.

De tentakels zijn de dictators en de tentakels zijn de octopus eigen.
Deze tentakels zitten alleen daar omdat de octopus het zelf wil.

taouanza
24-03-04, 13:32
Geplaatst door SjeikhSpear
Nee , zo simpel ligt het niet. Deze mensen hebben de sterkste bindingen met het monster en vele pogingen om deze dictators te verwijderen werden tegengewerkt door dit monster. Zie Algerije.





De tentakels zijn de dictators en de tentakels zijn de octopus eigen.
Deze tentakels zitten alleen daar omdat de octopus het zelf wil.

Het waren toch echt Algerijnen die andere Algerijnen de keel doorsneden.De overlevenden herkenden hun eigen dorpsgenoten in hun beulen.

Het monster kan niks doen als mensen niet bereidt zijn hun eigen landgenoten te vermoorden.

SjeikhSpear
24-03-04, 15:38
Het waren toch echt Algerijnen die andere Algerijnen de keel doorsneden.De overlevenden herkenden hun eigen dorpsgenoten in hun beulen.

Sjonge jonge...tuurlijk waren het hun eigen landgenoten...( de tentakels)

[quote]Het monster kan niks doen als mensen niet bereidt zijn hun eigen landgenoten te vermoorden.{/quote]

Klopt maar zoals ik al heb gezegd de arabische dictators ( de tentakel) denken alleen om hun macht, en zijn daarvoor in staat miljoenen burgers over de kling te jagen..

taouanza
24-03-04, 15:42
Geplaatst door SjeikhSpear
Sjonge jonge...tuurlijk waren het hun eigen landgenoten...( de tentakels)

[quote]Het monster kan niks doen als mensen niet bereidt zijn hun eigen landgenoten te vermoorden.{/quote]

Klopt maar zoals ik al heb gezegd de arabische dictators ( de tentakel) denken alleen om hun macht, en zijn daarvoor in staat miljoenen burgers over de kling te jagen..

Nee het waren gewoon domme boeren die hun gram gingen halen.

Maar de verkiezingen waren gewoon smerig verlopen.
Een verkiezing waarvan men de uitkomst van te voren bepaald is geen demcratie.

Stel je voor dat dat in Nederland gebeurt.: Je wint de verkiezingen en in ipv de regering kom je in de gevangenis.:jammer:


Over octupus gesproken ik heb gisteravond en vanmiddag calamaris gegeten. :lekpuh:

Zwarte Schaap
24-03-04, 15:45
Overeenkomst tussen Alqaida versus USA en Hamas versus Israel =

Beide landen zijn betrokken bij de oprichting van deze organisaties.

taouanza
24-03-04, 15:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Overeenkomst tussen Alqaida versus USA en Hamas versus Israel =

Beide landen zijn betrokken bij de oprichting van deze organisaties.

Het monster van Frankenstein.:moe:

Zwarte Schaap
24-03-04, 15:55
Geplaatst door taouanza
Het monster van Frankenstein.:moe:

Dat zou dan voor de Usa moeten gelden.

De Zionisten hebben hun eigen Frankenstein: Golem


De legende van de golem is oud en gaat op zijn minst terug tot de tijden waarin de joodse getto’s in steden zoals Praag bedreigd werden. Om hun gemeenschappen te beschermen zouden rabbi’s uit zuivere klei en water een kunstmens gemaakt hebben die ze tot leven brachten met de hulp van God: een golem. De magische formule die de rabbi’s gebruikten, bestond uit de combinatie van alle letters van het Hebreeuwse alfabet, die in de juiste volgorde de naam van God vormen. Op het voorhoofd van de golem of op een stukje perkament dat in zijn mond geschoven werd, stond emeth (‘waarheid’) , een van de namen van God. Als de eerste letter werd uitgewist, stond er meth (‘dood’) en verging de golem weer tot stof. Deze sterke, maar lompe reus weerhield vijanden van verdere aanvallen op het getto.

SjeikhSpear
24-03-04, 15:57
Nee het waren gewoon domme boeren die hun gram gingen halen.

VAn wie kregen ze wapens..( zie tentakels)


Maar de verkiezingen waren gewoon smerig verlopen.
Een verkiezing waarvan men de uitkomst van te voren bepaald is geen demcratie.

Stel je voor dat dat in Nederland gebeurt.: Je wint de verkiezingen en in ipv de regering kom je in de gevangenis.

Tjah...islam mag niet aan de macht komen ook niet als het de keuze van het volk is...Check de logica van de wetserse media.De moslim'terroristen 'zouden de meerderheid van hun kiezers gaan afslachten....



Over octupus gesproken ik heb gisteravond en vanmiddag calamaris gegeten.

Ewa lhamdulilah zijn er nog mannen die octopus vangen.
Jij eet alleen.. :ego:

taouanza
24-03-04, 16:03
Geplaatst door SjeikhSpear


Tjah...islam mag niet aan de macht komen ook niet als het de keuze van het volk is...Check de logica van de wetserse media.De moslim'terroristen 'zouden de meerderheid van hun kiezers gaan afslachten....


Inderdaad of legerhelikopters die rondvlogen terwijl de slachtingen gaande waren.:jammer:
Burgerwachten toevallig tijdens de slachtingen niet aanwezig waren.
Maar toch allemaal Algerijnen onderling.




Ewa lhamdulilah zijn er nog mannen die octopus vangen.
Jij eet alleen.. :ego:

Wouldn't let good food go to waste. :fpetaf:

taouanza
24-03-04, 16:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat zou dan voor de Usa moeten gelden.

De Zionisten hebben hun eigen Frankenstein: Golem


De legende van de golem is oud en gaat op zijn minst terug tot de tijden waarin de joodse getto’s in steden zoals Praag bedreigd werden. Om hun gemeenschappen te beschermen zouden rabbi’s uit zuivere klei en water een kunstmens gemaakt hebben die ze tot leven brachten met de hulp van God: een golem. De magische formule die de rabbi’s gebruikten, bestond uit de combinatie van alle letters van het Hebreeuwse alfabet, die in de juiste volgorde de naam van God vormen. Op het voorhoofd van de golem of op een stukje perkament dat in zijn mond geschoven werd, stond emeth (‘waarheid’) , een van de namen van God. Als de eerste letter werd uitgewist, stond er meth (‘dood’) en verging de golem weer tot stof. Deze sterke, maar lompe reus weerhield vijanden van verdere aanvallen op het getto.

Jaahaa het geldt voor de USA.

SjeikhSpear
24-03-04, 16:13
[quote]Inderdaad of legerhelikopters die rondvlogen terwijl de slachtingen gaande waren.
Burgerwachten toevallig tijdens de slachtingen niet aanwezig waren.
Maar toch allemaal Algerijnen onderling.{/quote]

Waar kwamen die legerhelikopters vandaan? Wie leverde het militaire materieel en deed die zelfs verhogen toen de tentakels ( Dictator) zich vaster wilde zuigen op het slachtoffer( volk) om haar bloed in zich te nemen..

Inderdaad de octopus heeft zijn tentakels nodig ( helper van Amerika) omd e moslims onder de duim te halen.
Maar de moslims zouden de oorzaak en centrum van het kwaad moeten bestrijden...

Er zullen altijd slechte mensen zijn die als tentakels willen functioneren daar geef ik je gelijk in..maar er zal ook altijd een groep blijven die vecht tegen dit onrecht en daarvoor niet vervalt in het worstelen met de tentakels, maar een stok pak om er er lekker mee tegen de kop van de octopus te knuppelen.

Zodat jij lekker caramaris kan eten...

Okee kheb nu een paar voorbeelden gegeven..het kind en de monster en het kind en de octopus...

Ik ga nu eten..kheb honger.

taouanza
24-03-04, 16:26
Geplaatst door SjeikhSpear
[quote]Inderdaad of legerhelikopters die rondvlogen terwijl de slachtingen gaande waren.
Burgerwachten toevallig tijdens de slachtingen niet aanwezig waren.
Maar toch allemaal Algerijnen onderling.{/quote]

Waar kwamen die legerhelikopters vandaan? Wie leverde het militaire materieel en deed die zelfs verhogen toen de tentakels ( Dictator) zich vaster wilde zuigen op het slachtoffer( volk) om haar bloed in zich te nemen..

Inderdaad de octopus heeft zijn tentakels nodig ( helper van Amerika) omd e moslims onder de duim te halen.
Maar de moslims zouden de oorzaak en centrum van het kwaad moeten bestrijden...

Er zullen altijd slechte mensen zijn die als tentakels willen functioneren daar geef ik je gelijk in..maar er zal ook altijd een groep blijven die vecht tegen dit onrecht en daarvoor niet vervalt in het worstelen met de tentakels, maar een stok pak om er er lekker mee tegen de kop van de octopus te knuppelen.

Zodat jij lekker caramaris kan eten...

Okee kheb nu een paar voorbeelden gegeven..het kind en de monster en het kind en de octopus...

Ik ga nu eten..kheb honger.


|Ga je nou nog ophouden over tentakels en octuppussen, de calamaris is op.:moe: