PDA

Bekijk Volledige Versie : Sharon wordt volgende doelwit!



Pytaghoras
24-03-04, 17:42
"Premier Sharon van Israël is het belangrijkste doelwit voor Hamas om de moord op haar leider sjeik Yassin te wreken." Dit liet een woordvoerder van de politieke tak van Hamas vandaag weten.

De nieuwe leider van de militante organisatie, Abdel Aziz Rantisi zei dat er geen plannen zijn om Amerikaanse doelen aan te vallen. Eerder deze week werden er direct na de aanslag bedreigingen geuit naar zowel de Verenigde Staten als Israël.

Intussen heeft Hamas een kaartspel laten ontwikkelen, waarop hoge functionarissen van Israël op afgebeeld staan. Ze zouden de doelwitten zijn van Hamas. Destijds werden er ook bij de oorlog in Irak kaarten gebruikt, bij de jacht op leden van het regime van Saddam Hussein.

Pytaghoras
24-03-04, 17:56
Ik wil wel over het kaartspel beschikken. Hopelijk wordt die vetzeug binnenkort opgeruimd.

000NobelPrizes
24-03-04, 17:59
Als ze gaan zitten kwartetten schiet het natuurlijk niet echt op met al die stoere plannen.

nawal0123
24-03-04, 18:06
jullie een kaartspel dus wij ook zeg maar.
Een geestelijke vermoorden, das dus echt welzoeken naar nog meer rel, boontje 'zal' voor zijn loontje komen zeggen ze he.

000NobelPrizes
24-03-04, 18:08
Geplaatst door nawal0123
jullie een kaartspel dus wij ook zeg maar.
Een geestelijke vermoorden, das dus echt welzoeken naar nog meer rel, boontje 'zal' voor zijn loontje komen zeggen ze he.

Nou ja, geestelijke...

De meningen zijn niet bepaald unaniem dat hij een religieuze snoes was.

VincentV
24-03-04, 18:14
Ik denk dat het altijd al hun ideaal was om Sharon te vermoorden. Maar ik denk dat Sharon zo goed beveiligd wordt dat het ze toch nooit zal lukken. Maar als het mocht gebeuren ben ik er bepaald niet rouwig om. Als Arafat dan ook nog eens het loodje legt kan het vredesproces misschien nieuw leven worden ingeblazen.

arnd
24-03-04, 18:14
Geplaatst door 000NobelPrizes
Nou ja, geestelijke...

De meningen zijn niet bepaald unaniem dat hij een religieuze snoes was.

De meningen zijn wél unaniem hoor; dat het een top-terroristenleider van de HAMAS is onder de vlag van een geestelijke.
Dat blijft natuurlijk een klein verschilletje met Sharon, die regeert op basis van meerderheidskeuze.

000NobelPrizes
24-03-04, 18:17
Geplaatst door arnd
De meningen zijn wél unaniem hoor;

:slapen:

Nee. En scan zelf maar de topics hierover.

Couscousje
24-03-04, 18:18
Geplaatst door VincentV
Ik denk dat het altijd al hun ideaal was om Sharon te vermoorden. Maar ik denk dat Sharon zo goed beveiligd wordt dat het ze toch nooit zal lukken. Maar als het mocht gebeuren ben ik er bepaald niet rouwig om. Als Arafat dan ook nog eens het loodje legt kan het vredesproces misschien nieuw leven worden ingeblazen.

Word!

:handbang:

Cc

Tarik[NL]
24-03-04, 18:19
Ik zal er geen traan om laten als die zeug van 'n Sharon wordt opgeblazen. Ik hoop dat Hamas al z'n krachten bundelt op dat varken, in plaats onschuldige burgers en kinderen in bussen en restaurants op te blazen. Daarmee verlagen ze zich alleen maar tot het Israelische leger.

>>The wanderer

Pytaghoras
24-03-04, 18:20
Geplaatst door arnd
De meningen zijn wél unaniem hoor; dat het een top-terroristenleider van de HAMAS is onder de vlag van een geestelijke.
Dat blijft natuurlijk een klein verschilletje met Sharon, die regeert op basis van meerderheidskeuze.

Die meerderheid wordt bestraft a.d.h.v. zelfmoordaanslagen van Hamas. Ze hadden nooit voor die vetzeug moeten kiezen.

Julien
24-03-04, 18:21
yasin, sharon.. 1 pot nat.

oog om oog, tand om tand.

ze zoeken het maar uit daar.

000NobelPrizes
24-03-04, 18:24
Geplaatst door Julien
yasin, sharon.. 1 pot nat.

oog om oog, tand om tand.

ze zoeken het maar uit daar.

:haha:

Vergeet het maar, dat ze het 'daar' uitzoeken.
Die gasten zijn zo stark staring insane, dat ze overal waar ze willen/kunnen mensen opblazen en daarna "tsja, da's om Israel" roepen.

..zapper
24-03-04, 18:48
Dit vind ik nog eens goed nieuws. Nu maar hopen dat ze het inderdaad bij hun kaartspel laten nu ze hun aanhangers foto's van de werkelijke vijand hebben gegeven. Volgens mij is het echter een publiciteitsstunt en ik denk dat vooral bussen de lucht in vliegen en iedereen op het kaartspel ongedeerd blijft. Maar ik blijf hopen...

Pytaghoras
24-03-04, 18:52
Geplaatst door zapper
Dit vind ik nog eens goed nieuws. Nu maar hopen dat ze het inderdaad bij hun kaartspel laten nu ze hun aanhangers foto's van de werkelijke vijand hebben gegeven. Volgens mij is het echter een publiciteitsstunt en ik denk dat vooral bussen de lucht in vliegen en iedereen op het kaartspel ongedeerd blijft. Maar ik blijf hopen...

... en ik blijf hopen dat Sharon opgeruimd wordt.

~Panthera~
24-03-04, 18:57
'Ik zal om de dood van S......... niet treuren en heb moeite om een gevoel van vreugde te onderdrukken' (VVD-Tweede-Kamerlid Wilders in de volkskrant)
--------------------------------------

Zelf invullen wat gewenst is. :hihi:

Pytaghoras
24-03-04, 19:09
Geplaatst door ~Panthera~
'Ik zal om de dood van S......... niet treuren en heb moeite om een gevoel van vreugde te onderdrukken' (VVD-Tweede-Kamerlid Wilders in de volkskrant)
--------------------------------------

Zelf invullen wat gewenst is. :hihi:

Sistani?

Als ik sharom moet invullen, dan moet wat aan de zin veranderd worden.

'Ik zal om de dood van SHaron wel treuren en heb moeite om een gevoel van onvreugde te onderdrukken' (VVD-Tweede-Kamerlid Wilders in de volkskrant)

Al Sawt
24-03-04, 19:14
Geplaatst door arnd
De meningen zijn wél unaniem hoor; dat het een top-terroristenleider van de HAMAS is onder de vlag van een geestelijke.
Dat blijft natuurlijk een klein verschilletje met Sharon, die regeert op basis van meerderheidskeuze. En dat pleit niet voor de Israeliers! Want welke 'normale' 'volk' gaat een oorlogsmisdadiger als premier kiezen?

RinC
24-03-04, 19:16
Eindelijk zijn ze verstandig!! :nerveus:

Tarik[NL]
24-03-04, 19:24
Geplaatst door Al Sawt
En dat pleit niet voor de Israeliers! Want welke 'normale' 'volk' gaat een oorlogsmisdadiger als premier kiezen?

Een volk dat bang is, denk ik. Als Sharon belooft een einde te maken aan de terreur dan zullen veel mensen op hem stemmen. Kijk maar naar Amerika, Bush gebruikt angst als middel om zoveel mogelijk stemmen te trekken. Gelukkig zijn er veel Amerikanen die daar nu niet meer intrappen, want Bush gaat het moeilijk krijgen tijdens de verkiezingen.

>>The Wanderer

Arvid
24-03-04, 19:37
Sharon pak je niet zomaar, dat is een van de meest goed beveiligde mensen ter wereld.

Pytaghoras
24-03-04, 19:42
Geplaatst door Arvid
Sharon pak je niet zomaar, dat is een van de meest goed beveiligde mensen ter wereld.

Het is wel moeilijk, maar niet onmogelijk. Wij zien het wel.

VincentV
24-03-04, 19:46
Geplaatst door Tarik[NL]
Een volk dat bang is, denk ik. Als Sharon belooft een einde te maken aan de terreur dan zullen veel mensen op hem stemmen. Kijk maar naar Amerika, Bush gebruikt angst als middel om zoveel mogelijk stemmen te trekken. Gelukkig zijn er veel Amerikanen die daar nu niet meer intrappen, want Bush gaat het moeilijk krijgen tijdens de verkiezingen.

>>The Wanderer
Het is een beproefd middel van bananenrepubliek-dictators, maar begint ook steeds vaker zijn intrede te doen bij "beschaafde" landen.

- zorgen voor onzekerheid
- sterk leiderschap tonen
- met simpele oplossingen komen
- een duidelijke zondebok hebben

mark61
24-03-04, 23:16
Zou t helpen, dat Sharon afknallen? Bibi staat te springen om het over te nemen. Het werkt overal hetzelfde; hoe harder je schiet, hoe harder ze terugschieten. Wil er iemand een oplossing of is t wraak, wederwraak, wederweder etc.?

barfly
24-03-04, 23:19
Geplaatst door mark61
Zou t helpen, dat Sharon afknallen? Bibi staat te springen om het over te nemen. Het werkt overal hetzelfde; hoe harder je schiet, hoe harder ze terugschieten. Wil er iemand een oplossing of is t wraak, wederwraak, wederweder etc.?

Wb sharon: Baat het niet dan schaadt het niet.

mark61
24-03-04, 23:26
Geplaatst door barfly
Wb sharon: Baat het niet dan schaadt het niet.

Je denkt toch niet dat Netanyahu spontaan aan vredesonderhandelingen gaat denken? Maar goed, om Sharon zal ik geen traan laten.

~Panthera~
24-03-04, 23:36
Voor mij part beamen ze hem up. :moe:

k ga pitten. Truste! :zwaai:

Al Sawt
25-03-04, 00:13
Geplaatst door Tarik[NL]
Een volk dat bang is, denk ik. Als Sharon belooft een einde te maken aan de terreur dan zullen veel mensen op hem stemmen. Kijk maar naar Amerika, Bush gebruikt angst als middel om zoveel mogelijk stemmen te trekken. Gelukkig zijn er veel Amerikanen die daar nu niet meer intrappen, want Bush gaat het moeilijk krijgen tijdens de verkiezingen.

>>The Wanderer Je redenatie klopt niet.

Bush probeert op de onzekerheid en angst voor terroristische daden, zijn herverkiezing veilig te stellen. Voorts zijn de handen van Bush niet direct bevuild met bloed zoals die van Sharon. Sharon is wereldwijd erkend als een oorlogsmisdadiger dat de Israeliers hem kiezen, duidt eerder aan de achting van leven in de Israelische samenleving.

Tarik[NL]
25-03-04, 19:10
Ik vergelijk Bush niet als persoon met Sharon ofzo. Ik vergelijk alleen de methode die beiden gebruiken om aan de macht te komen of te blijven, en dat is het aanpraten van angst bij het volk en zeggen dat zij degene zijn die het gevaar kunnen stoppen.

In het geval van Bush heet dat gevaar Al-Qaida, en bij Sharon HAMAS.

Ik vergelijk deze twee niet qua bloed dat ze aan hun handen hebben.

>>The Wanderer