PDA

Bekijk Volledige Versie : Niemand...



mrz
24-03-04, 18:59
Barend en van Dorp gezien gisteren ofzo? Was wel sterke aflevering namelijk. :cheefbek:

Couscousje
24-03-04, 19:02
Geplaatst door mrz
Barend en van Dorp gezien gisteren ofzo? Was wel sterke aflevering namelijk. :cheefbek:

IkkUh!

Annil roeleert! :duim:

Cc

vgeld
24-03-04, 19:13
Geplaatst door mrz
Barend en van Dorp gezien gisteren ofzo? Was wel sterke aflevering namelijk. :cheefbek:

Ook gezien !
Barend en van Dorp zijn altijd zichzelf gebleven. Kan ik niet zeggen van die Subsidiehoer van NOVA.
Ik wil ze namens de prikkers van Maroc.nl een symbolisch prijs toekennen. Ze maken geen programma die gericht is op overleven maar ze zijn gericht op duurzaamheid en ze bedienen zich niet van de populistisch .... van de dag

Zwarte Schaap
24-03-04, 19:27
Ik vond die Jan mulders lef hebben, hij schuwt het niet om tenminste de schijheiligheid van de politici aan de kaak te stellen en daarbij neemt hij gelukkig geen blad voor de mond.

Hij overschreeuwt zich zelf wel eens maar dat neem ik voor lief.

mrz
24-03-04, 20:56
Lol, ik loop net een laurierkruisblaadje beetje op te knabbelen man. :melig:

Quoten is ook nog steeds in trek zie ik? :P
Maar idd. Annil was goed duidelijk. :)

Orakel
24-03-04, 21:36
Geplaatst door mrz
Lol, ik loop net een laurierkruisblaadje beetje op te knabbelen censuur

Heb je, or anyone else, B&W nog gezien? Viel er op het laatste moment pas in en de onlineversie is er nog niet.

Marcel van Dam en een dame waren in gesprek met die huisnegers Ephimenco en Asbak Elian.

mrz
24-03-04, 22:43
Nope, maar kan het nu eens afgelopen zijn met dat domme quoten? Of maak ik me weer teveel druk... :rolleyes: :duim:

Orakel
24-03-04, 23:11
symbolische prijs? :fparty:

mrz
24-03-04, 23:15
:schrik:

Orakel
24-03-04, 23:25
http://www.mainzelahr.de/smile/no-smilie/masyanya.gif