PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie Haaglanden



Cohen
24-03-04, 19:59
Politie Haaglanden organiseert ism. Stichting Salam een debat. Het centrale onderwerp is: de negatieve beeldvorming van de Marokkanen bij de politie. Het debat wordt geleid door een autochone moslim agent. De avond begint om 19.30 (deuren sluiten dan, dus wees op tijd) te Wilhelminaplein Naaldwijk-centrum (gebouw het pleincentrum, naast de Kerk).

Be there 2 kick some cop-ass ;)

oja het is morgen, dus donderdag 25 maart

Cohen
24-03-04, 20:01
het staat er misschien minder duidelijk als dat ik dacht, het is natuurlijk: de negatieve beeldvorming die leeft bij de cops, over de k-mocro's zoals ze hier in den haag zeggen.

ZbaqZbaq
24-03-04, 20:01
Naaldwijk-Centrum...hahahahahaha

de locatie van het debat maakt het bij voorbaat al een farce

VincentV
24-03-04, 20:01
Jammer dat ook de negatieve beeldvorming bij Marokkanen over de politie niet op de agenda staat. :cheefbek:

Waterval
24-03-04, 20:04
.... en de beeldvorming van Marokkaanse (ex-) agenten over het politie apparaat ..


;)

Cohen
24-03-04, 20:07
Geplaatst door ZbaqZbaq
Naaldwijk-Centrum...hahahahahaha

de locatie van het debat maakt het bij voorbaat al een farce

Joh? Hoe dat zo?

vgeld
24-03-04, 20:16
Ik zou zeggen aan praten heb je geen ene F*ck.

Interpreatie van mijn zin is op eigen risico.

ZbaqZbaq
24-03-04, 20:16
Geplaatst door Cohen
Joh? Hoe dat zo?

Als je mocro's en de kit met elkaar wilt confronteren doe je dat in schilderswijk of transvaal en niet in Naaldwijk.

vgeld
24-03-04, 20:17
Geplaatst door Waterval
.... en de beeldvorming van Marokkaanse (ex-) agenten over het politie apparaat ..


;)

Wat doe jij met mijn flag?

barfly
24-03-04, 20:26
Geplaatst door Waterval
.... en de beeldvorming van Marokkaanse (ex-) agenten over het politie apparaat ..


;)

Heb je daar voorbeelden van? Ik ben erg benieuwd.

Cohen
24-03-04, 20:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
Als je mocro's en de kit met elkaar wilt confronteren doe je dat in schilderswijk of transvaal en niet in Naaldwijk.

Swa in naaldwijk wonen moeilijk veel mocro's, stond zelfs in de telegraaf man, honselersdijk en die shit, je weet hahahha

barfly
24-03-04, 20:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
Als je mocro's en de kit met elkaar wilt confronteren doe je dat in schilderswijk of transvaal en niet in Naaldwijk.

Mee eens, alleen is elk inititief er een die je aan kan grijpen om een dialoog te hebben ipv alles bij voorbaat af te fikken.

barfly
24-03-04, 20:28
Geplaatst door Cohen
Swa in naaldwijk wonen moeilijk veel mocro's, stond zelfs in de telegraaf man, honselersdijk en die shit, je weet hahahha

Die Mocro's heb je hier in Hillywood ook alleen kan niemand 't een lor schelen.

ZbaqZbaq
24-03-04, 20:46
Geplaatst door Cohen
Swa in naaldwijk wonen moeilijk veel mocro's, stond zelfs in de telegraaf man, honselersdijk en die shit, je weet hahahha

Geloof mij nou swa, ik ben kind aan huis in Naalek, Poelek en Wateringen.....

Als je de Ab3ash naar het hol van de hyena's wilt brengen dan breng je ze naar Transvaal, Moerwijk of Schilderswijk. Daar vinden de echte confrontaties plaats. Jij gelooft wat in de Telegraaf staat...?? :zweep:

Orakel
24-03-04, 21:41
Geplaatst door vgeld
Ik zou zeggen aan praten heb je geen ene F*ck.

Interpreatie van mijn zin is op eigen risico.

:hihi:

Tarik[NL]
24-03-04, 22:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
Geloof mij nou swa, ik ben kind aan huis in Naalek, Poelek en Wateringen.....

Als je de Ab3ash naar het hol van de hyena's wilt brengen dan breng je ze naar Transvaal, Moerwijk of Schilderswijk. Daar vinden de echte confrontaties plaats. Jij gelooft wat in de Telegraaf staat...?? :zweep:

Confrontatie? Hol van de hyena's? Ik dacht dat die wouten alleen willen praten? :confused:

>>The Wanderer

Cohen
25-03-04, 22:44
Kon het toch niet laten en ben geweest, was geen reet aan. Arroganten smerissen je wil niet weten, enne die mocro's pff waar komen die vandaan man, hoe dan ook, jullie hebben niets gemist.

mzzl

ZbaqZbaq
25-03-04, 22:46
ewa je moet voortaan naar mij luisteren,

haagse hyena's zouden die wouten verscheurd hebben.