PDA

Bekijk Volledige Versie : Bah bah



Scipio
25-03-04, 17:07
Een volk reduceren tot beesten is niet toegestaan. [Marruecos/beheer]

RinC
25-03-04, 17:09
Geplaatst door Scipio
.

Tjah...je komt ook uit Limburg he :moe:

taouanza
25-03-04, 17:13
Geplaatst door RinCoonie
Tjah...je komt ook uit Limburg he :moe:

Waar deponeert Infantiel altijd zijn klachten over antisemitisme?
Dan kan ik ook het een en ander melden.:moe:

Yosie
25-03-04, 17:49
Hij heeft wel gelijk, het gebruiken van je kinderen als levende bommen is idioot en monsterlijk, hoe wanhopig je situatie ook is.

En ten tweede, wat heeft Scipio zijn woonplaats met iets te maken? Als je geen gewoon weerwoord tegen zijn post kan verzinnen zeg dan helemaal niks.

liesel
25-03-04, 17:53
Geplaatst door Scipio
Wat een afschuwelijk volk, die Palestijnen. Eerst zelf gehandicapte kinderen de dood in jagen en dan met de beschuldigende vinger naar Israel wijzen.
Ik denk niet dat er ooit eerder een volk is geweest dat zijn bloedeigen kinderen heeft opgeblazen om de macht te veroveren. Voor mij zijn dit geen mensen maar beesten! Er is voor mij geen misdaad mogelijk die dit gedrag kan rechtvaardigen, wat jullie ook zeggen.


dit is erg eenzijdig gesteld.
wie zijn dan die palestijnen volgens jou? er zijn ook palestijnen die deze acties afkeuren. ik ben van mening dat het eenzijdig israel of palestijnen bashing niet leidt tot wederzijds begrip en vrde, maar alleen tot een verdere escalatie.

lennart
25-03-04, 17:58
Geplaatst door Scipio
Wat een afschuwelijk volk, die Palestijnen. Eerst zelf gehandicapte kinderen de dood in jagen en dan met de beschuldigende vinger naar Israel wijzen.
Ik denk niet dat er ooit eerder een volk is geweest dat zijn bloedeigen kinderen heeft opgeblazen om de macht te veroveren. Voor mij zijn dit geen mensen maar beesten! Er is voor mij geen misdaad mogelijk die dit gedrag kan rechtvaardigen, wat jullie ook zeggen.

Zo dacht H.tler ook over de Joden.. :jammer: