PDA

Bekijk Volledige Versie : Demonstratie!!



Peter Feens
26-03-04, 09:36
Zou er eens een massale demonstratie van de Marokkaanse gemeenschap gehouden kunnen worden tegen de islamitische terreur? Misschien wat specifieker tegen de recente aanslagen in Madrid, waarbij vnl. Marokkanen betrokken waren?
Tot nu toe komt men alleen op de been als er gedemonstreerd kan worden tegen Israël en de VS. Ik geloof dat er nu ook weer een demonstratie op handen is tegen de liquidatie van Yassin, die dezelfde rol voor Hamas speelde als Bin Laden voor Al-Qaïda.
Yassin heeft de dood van honderden onschuldige burgers op z'n geweten. Met zijn waanzinnige ideologie vergiftigde hij jonge Palestijnen die er ook nog eens op uit werden gestuurd zichzelf op te blazen.

Yassin's ideologie dwarsboomde ook nog eens de Palestijnse nationale aspiraties, omdat hij tegen het kansrijke twee-statenmodel was, maar slechts geïnteresseerd was in de totale vernietiging van Israël.

De dood van Yassin, en hopelijk van meer van dit soort gekken in de nabije toekomst (Rantissi is wat mij betreft de volgende), brengt op de lange termijn vrede in het MO dichterbij.

Het zou eens een verademing zijn als de Marokkaanse gemeenschap massal en fel protesteert tegen de islamitische terreur, om te laten zien dat ze staat voor de westerse waarden en geen Vijfde Colonne vormt, zodat Nederland niet over enige tijd ook opgeschrikt wordt door aanslagen zoals in Madrid, gepleegd door Marokkanen...

Yasmeen
26-03-04, 09:55
Geplaatst door Peter Feens
Zou er eens een massale demonstratie van de Marokkaanse gemeenschap gehouden kunnen worden tegen de islamitische terreur? Misschien wat specifieker tegen de recente aanslagen in Madrid, waarbij vnl. Marokkanen betrokken waren?
Tot nu toe komt men alleen op de been als er gedemonstreerd kan worden tegen Israël en de VS. Ik geloof dat er nu ook weer een demonstratie op handen is tegen de liquidatie van Yassin, die dezelfde rol voor Hamas speelde als Bin Laden voor Al-Qaïda.
Yassin heeft de dood van honderden onschuldige burgers op z'n geweten. Met zijn waanzinnige ideologie vergiftigde hij jonge Palestijnen die er ook nog eens op uit werden gestuurd zichzelf op te blazen.

Yassin's ideologie dwarsboomde ook nog eens de Palestijnse nationale aspiraties, omdat hij tegen het kansrijke twee-statenmodel was, maar slechts geïnteresseerd was in de totale vernietiging van Israël.

De dood van Yassin, en hopelijk van meer van dit soort gekken in de nabije toekomst (Rantissi is wat mij betreft de volgende), brengt op de lange termijn vrede in het MO dichterbij.

Het zou eens een verademing zijn als de Marokkaanse gemeenschap massal en fel protesteert tegen de islamitische terreur, om te laten zien dat ze staat voor de westerse waarden en geen Vijfde Colonne vormt, zodat Nederland niet over enige tijd ook opgeschrikt wordt door aanslagen zoals in Madrid, gepleegd door Marokkanen...

(gaap) bla bla bla :moe:

VincentV
26-03-04, 09:58
Geplaatst door Peter Feens
Zou er eens een massale demonstratie van de Marokkaanse gemeenschap gehouden kunnen worden tegen de islamitische terreur? Misschien wat specifieker tegen de recente aanslagen in Madrid, waarbij vnl. Marokkanen betrokken waren?
Tot nu toe komt men alleen op de been als er gedemonstreerd kan worden tegen Israël en de VS. Ik geloof dat er nu ook weer een demonstratie op handen is tegen de liquidatie van Yassin, die dezelfde rol voor Hamas speelde als Bin Laden voor Al-Qaïda.
Yassin heeft de dood van honderden onschuldige burgers op z'n geweten. Met zijn waanzinnige ideologie vergiftigde hij jonge Palestijnen die er ook nog eens op uit werden gestuurd zichzelf op te blazen.

Yassin's ideologie dwarsboomde ook nog eens de Palestijnse nationale aspiraties, omdat hij tegen het kansrijke twee-statenmodel was, maar slechts geïnteresseerd was in de totale vernietiging van Israël.

De dood van Yassin, en hopelijk van meer van dit soort gekken in de nabije toekomst (Rantissi is wat mij betreft de volgende), brengt op de lange termijn vrede in het MO dichterbij.

Het zou eens een verademing zijn als de Marokkaanse gemeenschap massal en fel protesteert tegen de islamitische terreur, om te laten zien dat ze staat voor de westerse waarden en geen Vijfde Colonne vormt, zodat Nederland niet over enige tijd ook opgeschrikt wordt door aanslagen zoals in Madrid, gepleegd door Marokkanen...
Ik vrees dat je kunt wachten tot je een ons weegt. Ik zie een beweging als de AEL nog eerder VOOR dan TEGEN de terreuraanslagen demonstreren.

Freedom_4
26-03-04, 09:59
Geplaatst door Peter Feens
Zou er eens een massale demonstratie van de Marokkaanse gemeenschap gehouden kunnen worden tegen de islamitische terreur? Misschien wat specifieker tegen de recente aanslagen in Madrid, waarbij vnl. Marokkanen betrokken waren?
Tot nu toe komt men alleen op de been als er gedemonstreerd kan worden tegen Israël en de VS. Ik geloof dat er nu ook weer een demonstratie op handen is tegen de liquidatie van Yassin, die dezelfde rol voor Hamas speelde als Bin Laden voor Al-Qaïda.
Yassin heeft de dood van honderden onschuldige burgers op z'n geweten. Met zijn waanzinnige ideologie vergiftigde hij jonge Palestijnen die er ook nog eens op uit werden gestuurd zichzelf op te blazen.

Yassin's ideologie dwarsboomde ook nog eens de Palestijnse nationale aspiraties, omdat hij tegen het kansrijke twee-statenmodel was, maar slechts geïnteresseerd was in de totale vernietiging van Israël.

De dood van Yassin, en hopelijk van meer van dit soort gekken in de nabije toekomst (Rantissi is wat mij betreft de volgende), brengt op de lange termijn vrede in het MO dichterbij.

Het zou eens een verademing zijn als de Marokkaanse gemeenschap massal en fel protesteert tegen de islamitische terreur, om te laten zien dat ze staat voor de westerse waarden en geen Vijfde Colonne vormt, zodat Nederland niet over enige tijd ook opgeschrikt wordt door aanslagen zoals in Madrid, gepleegd door Marokkanen...

Hamas is geen terreurbeweging maar een verzetsbeweging. Overigens vind ik het geen onschuldige burgers die omkomen, ze zijn allemaal bezetters van Palestina en hebben ' democratisch' voor een moordenaar gekozen als hun leider (al hun leiders tot nu toe zijn moordenaars geweest). Zolang de onderdrukking van de Palstijnen doorgaat is ieder vorm van verzet legitiem!

Verder stelt je de verkeerde vraag. Je moet je afvragen, wanneer gaat de joodse gemeenschap demonstreren tegen de terreurdagen van de zionisten in Palestina? Niet alle joden staan daarachter. En waarom hebben de blanken niet gedemonstreerd tegen de uithongering van Irakeze kinderen door het embargo waar NL 100% achter stond? Waar is een minuut stilte voor deze mensen en andere slachtoffers van westers terreur?

Aanslagen Madrid? Wie kaasts moet de bal verwachten.... Waarom zijn er geen aanslagen in Noorwegen denk je? Wat denk je nou? dat jullie ons dag in dag uit kunnen vermoorden en bezetten en dat wij dat maar over ons heen laten lopen? No way!

..zapper
26-03-04, 09:59
Geplaatst door Peter Feens
Zou er eens een massale demonstratie van de Marokkaanse gemeenschap gehouden kunnen worden tegen de islamitische terreur? Misschien wat specifieker tegen de recente aanslagen in Madrid, waarbij vnl. Marokkanen betrokken waren?
Tot nu toe komt men alleen op de been als er gedemonstreerd kan worden tegen Israël en de VS. Ik geloof dat er nu ook weer een demonstratie op handen is tegen de liquidatie van Yassin, die dezelfde rol voor Hamas speelde als Bin Laden voor Al-Qaïda.
Yassin heeft de dood van honderden onschuldige burgers op z'n geweten. Met zijn waanzinnige ideologie vergiftigde hij jonge Palestijnen die er ook nog eens op uit werden gestuurd zichzelf op te blazen.

Yassin's ideologie dwarsboomde ook nog eens de Palestijnse nationale aspiraties, omdat hij tegen het kansrijke twee-statenmodel was, maar slechts geïnteresseerd was in de totale vernietiging van Israël.

De dood van Yassin, en hopelijk van meer van dit soort gekken in de nabije toekomst (Rantissi is wat mij betreft de volgende), brengt op de lange termijn vrede in het MO dichterbij.

Het zou eens een verademing zijn als de Marokkaanse gemeenschap massal en fel protesteert tegen de islamitische terreur, om te laten zien dat ze staat voor de westerse waarden en geen Vijfde Colonne vormt, zodat Nederland niet over enige tijd ook opgeschrikt wordt door aanslagen zoals in Madrid, gepleegd door Marokkanen...

LOL DODA

..zapper
26-03-04, 10:08
Geplaatst door Freedom_4
Hamas is geen terreurbeweging maar een verzetsbeweging. Overigens vind ik het geen onschuldige burgers die omkomen, ze zijn allemaal bezetters van Palestina en hebben ' democratisch' voor een moordenaar gekozen als hun leider (al hun leiders tot nu toe zijn moordenaars geweest). Zolang de onderdrukking van de Palstijnen doorgaat is ieder vorm van verzet legitiem!

Verder stelt je de verkeerde vraag. Je moet je afvragen, wanneer gaat de joodse gemeenschap demonstreren tegen de terreurdagen van de zionisten in Palestina? Niet alle joden staan daarachter. En waarom hebben de blanken niet gedemonstreerd tegen de uithongering van Irakeze kinderen door het embargo waar NL 100% achter stond? Waar is een minuut stilte voor deze mensen en andere slachtoffers van westers terreur?

Aanslagen Madrid? Wie kaasts moet de bal verwachten.... Waarom zijn er geen aanslagen in Noorwegen denk je? Wat denk je nou? dat jullie ons dag in dag uit kunnen vermoorden en bezetten en dat wij dat maar over ons heen laten lopen? No way!

Gelukkig staan jouw meningen niet voor het gemiddelde.

Freedom_4
26-03-04, 10:15
Geplaatst door zapper
Gelukkig staan jouw meningen niet voor het gemiddelde.

Wat is precies jouw mening omtent het zionisten- palestina conflict??

taouanza
26-03-04, 10:29
Geplaatst door Peter Feens
Zou er eens een massale demonstratie van de Marokkaanse gemeenschap gehouden kunnen worden tegen de islamitische terreur? Misschien wat specifieker tegen de recente aanslagen in Madrid, waarbij vnl. Marokkanen betrokken waren?
Tot nu toe komt men alleen op de been als er gedemonstreerd kan worden tegen Israël en de VS. Ik geloof dat er nu ook weer een demonstratie op handen is tegen de liquidatie van Yassin, die dezelfde rol voor Hamas speelde als Bin Laden voor Al-Qaïda.
Yassin heeft de dood van honderden onschuldige burgers op z'n geweten. Met zijn waanzinnige ideologie vergiftigde hij jonge Palestijnen die er ook nog eens op uit werden gestuurd zichzelf op te blazen.

Yassin's ideologie dwarsboomde ook nog eens de Palestijnse nationale aspiraties, omdat hij tegen het kansrijke twee-statenmodel was, maar slechts geïnteresseerd was in de totale vernietiging van Israël.

De dood van Yassin, en hopelijk van meer van dit soort gekken in de nabije toekomst (Rantissi is wat mij betreft de volgende), brengt op de lange termijn vrede in het MO dichterbij.

Het zou eens een verademing zijn als de Marokkaanse gemeenschap massal en fel protesteert tegen de islamitische terreur, om te laten zien dat ze staat voor de westerse waarden en geen Vijfde Colonne vormt, zodat Nederland niet over enige tijd ook opgeschrikt wordt door aanslagen zoals in Madrid, gepleegd door Marokkanen...




Er zijn heel veel westerlingen die zich distansieren van westers geweld maar het grappige is dat het nooit dezelfde mensen zijn die het zelfde eisen van de moslims.Nee sterker nog het zijn juist de verdedigers van westers geweld die het eisen van de moslims.
Vreemd he?

Git
26-03-04, 10:29
Geplaatst door Peter Feens
Zou er eens een massale demonstratie van de Marokkaanse gemeenschap gehouden kunnen worden tegen de islamitische terreur? Misschien wat specifieker tegen de recente aanslagen in Madrid, waarbij vnl. Marokkanen betrokken waren?
Tot nu toe komt men alleen op de been als er gedemonstreerd kan worden tegen Israël en de VS. Ik geloof dat er nu ook weer een demonstratie op handen is tegen de liquidatie van Yassin, die dezelfde rol voor Hamas speelde als Bin Laden voor Al-Qaïda.
Yassin heeft de dood van honderden onschuldige burgers op z'n geweten. Met zijn waanzinnige ideologie vergiftigde hij jonge Palestijnen die er ook nog eens op uit werden gestuurd zichzelf op te blazen.

Yassin's ideologie dwarsboomde ook nog eens de Palestijnse nationale aspiraties, omdat hij tegen het kansrijke twee-statenmodel was, maar slechts geïnteresseerd was in de totale vernietiging van Israël.

De dood van Yassin, en hopelijk van meer van dit soort gekken in de nabije toekomst (Rantissi is wat mij betreft de volgende), brengt op de lange termijn vrede in het MO dichterbij.

Het zou eens een verademing zijn als de Marokkaanse gemeenschap massal en fel protesteert tegen de islamitische terreur, om te laten zien dat ze staat voor de westerse waarden en geen Vijfde Colonne vormt, zodat Nederland niet over enige tijd ook opgeschrikt wordt door aanslagen zoals in Madrid, gepleegd door Marokkanen...


Ik ben benieuwd naar de reacties die op dit bericht volgen. De ware Moslim veroordeeld immers elke moord. De wat meer kortzichtige moslim en degenen die de koran "creatief" interpreteren niet.

RinC
26-03-04, 10:32
Ik ben voor verzetsaanslagen :zegniets:

..zapper
26-03-04, 10:33
Geplaatst door Freedom_4
Wat is precies jouw mening omtent het zionisten- palestina conflict??

1) Het gaat hier om landjepik, niet om een geloofsoorlog;
2) Geweld biedt geen oplossing, voor beide partijen niet;
3) Palestijnen en Hamas kun je niet over een kam scheren;
4) Joodse Kolonisten en Israeli's kun je niet over een kam scheren;
5) Gezien de houding van Hamas ed. neig ik pro-Israelisch te zijn;
6) Ik vind dat per direct Palestina internationaal erkend moet worden;
7) Een mogelijke oplossing zie ik in de erkende staat Palestina, de staat Israel en een ministaat Jerusalem;
8) Moord mag je niet vergelden met moord, er moet een einde komen aan die spiraal, geen stimulatie van die spiraal door pro-Yassin demonstraties ed.

VincentV
26-03-04, 10:38
Geplaatst door RinCoonie
Ik ben voor verzetsaanslagen :zegniets:
Vallen 11 september en de aanslagen in Madrid daar ook onder?

RinC
26-03-04, 10:40
Geplaatst door VincentV
Vallen 11 september en de aanslagen in Madrid daar ook onder?

Neen.

Goodnight
26-03-04, 10:50
Beste Peter,

vanuit jouw optiek is je vraag re-eel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ook jouw beeld gekleurd wordt door het standpunt wat jij inneemt ten aanzien van bepaalde wereldproblemen.

De aanslag in Madrid is heel triest en tragisch, maar dat zijn de massale doden die in andere landen ook.

verder vind ik je bevooroordeeld en kortzichtig denken want:
a. Marokkanen in marokko hebben de aanslagen veroordeeld en hebben demonstraties georganiseerd ( niets over gehoord op de NLse televisie) imam's hebben tijdens de gebeden in de moskee de aanslagen veroordeeld en hun afschuw laten blijken ( waar was Nova Tv toen?)
Maar blijkbaar ben je hier niet van op de hoogte.

Geen enkel weldenkend mens keurt die aanslagen goed, waarbij onschuldige mensen vallen.
Maar voordat 'Marokkanen' ( snap niet waarom je alleen deze groep noemt want er wonen wel meer moslims in Nl met andere achtergrond) zullen demonstreren tegen zulke aanslagen als in Madrid, zullen er heel wat obstakels uit de weg geruimd moeten worden.Een daarvan is de oneerlijke benadering van problemen als het palestina/israelisch vraagstuk.
je kan niet van mensen verwachten dat ze dat klakkeloos opzij zetten.
Zolang deze oneerlijke praktijken doorgaan tegen onze moslim broeders en zusters gaan we niet braaf zitten en liggen als een stel schoothondjes.

Hiermee keur ik aanslagen absoluut dus niet goed!
De demonstratie die nu georganiseerd wordt a.s zaterdag zie ik niet als protest tegen de dood van Yassin.Zijn dag is gekomen en dat was de manier waarop hij zou sterven, daar verander je verder niets aan.
Die demo is tegen de oneerlijkheid en dubbelhartigheid die er momenteel heerst.Die er de oorzaak van is dat er zulke excessen kunnen ontstaan.Dat gewone mensen veranderen in moordenaars.
dat kinderen opgroeien met maar 1 ding, de vijand moet uitgeroeid worden.
Misschien leef je in de absolute overtuiging dat moslims daar op kicken: zichzelf ten midden van anderen opblazen.
Maar wanhoop , machteloosheid en uitzichtloosheid drijven mensen tot zulke daden.
Wil men dat het op houdt, dan zal er heel wat moeten veranderen.

En helaas. helaas zoals het er nu naar uit ziet zijn we na maandag nog verder van huis.

DAT is waar men tegen wil demonstreren!

Goodnight
26-03-04, 10:52
Geplaatst door Git
Ik ben benieuwd naar de reacties die op dit bericht volgen. De ware Moslim veroordeeld immers elke moord. De wat meer kortzichtige moslim en degenen die de koran "creatief" interpreteren niet.

leuk dat jij zo goed kan onderscheiden wat een ware en wat een niet ware moslim is.

theemuts
26-03-04, 10:53
Die demo is tegen de oneerlijkheid en dubbelhartigheid die er momenteel heerst.Die er de oorzaak van is dat er zulke excessen kunnen ontstaan.Dat gewone mensen veranderen in moordenaars.

Wel beroerd dat de AEL het 'thema' van de demo gekaapt heeft. Zij willen het wel een ÿassin' demo maken, vandaar dat Palestina kommitee de handen eraf trekt.

Peter Feens
26-03-04, 10:56
Yassin's ideologie bereikte weer een gruwelijke climax deze week, waarbij die Palestijnse idioten een 14-jarige (!!!) zwakbegaafde (!!!) jongen met explosieven hebben behangen. Ik geloof dat ze hem ook nog als beloning 20 dollar hebben gegeven. Wat een walgelijk kindermisbruik.
De mensen die hierachter zitten zijn erger dan pedofielen, erger dan Marc Dutroux. En dit is allemaal het gevolg van de ideologie van monsters als Yassin en zijn volgelingen.

Freedom_4
26-03-04, 10:58
Geplaatst door zapper
1) Het gaat hier om landjepik, niet om een geloofsoorlog;
2) Geweld biedt geen oplossing, voor beide partijen niet;
3) Palestijnen en Hamas kun je niet over een kam scheren;
4) Joodse Kolonisten en Israeli's kun je niet over een kam scheren;
5) Gezien de houding van Hamas ed. neig ik pro-Israelisch te zijn;
6) Ik vind dat per direct Palestina internationaal erkend moet worden;
7) Een mogelijke oplossing zie ik in de erkende staat Palestina, de staat Israel en een ministaat Jerusalem;
8) Moord mag je niet vergelden met moord, er moet een einde komen aan die spiraal, geen stimulatie van die spiraal door pro-Yassin demonstraties ed.

Kun je punt 4 verder toelichten?

Je zegt je kunt palestijnen en hamas niet over een kam scheren maar door de houding van hamas neig je wel pro- israelisch te zijn?? huh??

Je moet verschil maken tussen een verzetsorganisatie en de staatsterreur die zionisten dagelijks tegen het palestijnse volk gebruiken. Voor de rest is palestina bezet door de zionisten en niet andersom. Hoe zijn de nazi's verslagen? Door te praten of met geweld? Keur je dit geweld ook af?

..zapper
26-03-04, 11:02
Geplaatst door Freedom_4
Kun je punt 4 verder toelichten?

Je zegt je kunt palestijnen en hamas niet over een kam scheren maar door de houding van hamas neig je wel pro- israelisch te zijn?? huh??

Je moet verschil maken tussen een verzetsorganisatie en de staatsterreur die zionisten dagelijks tegen het palestijnse volk gebruiken. Voor de rest is palestina bezet door de zionisten en niet andersom. Hoe zijn de nazi's verslagen? Door te praten of met geweld? Keur je dit geweld ook af?

Verwacht je nu werkelijk dat ik hier serieus op in ga? Misschien moet je je eerst zelf ook even zonder gekleurde bril in de samenstelling van de bevolking van Israel verdiepen.

Freedom_4
26-03-04, 11:02
Geplaatst door Peter Feens
Yassin's ideologie bereikte weer een gruwelijke climax deze week, waarbij die Palestijnse idioten een 14-jarige (!!!) zwakbegaafde (!!!) jongen met explosieven hebben behangen. Ik geloof dat ze hem ook nog als beloning 20 dollar hebben gegeven. Wat een walgelijk kindermisbruik.
De mensen die hierachter zitten zijn erger dan pedofielen, erger dan Marc Dutroux. En dit is allemaal het gevolg van de ideologie van monsters als Yassin en zijn volgelingen.

:lol: Ik kan jou aanraden om de geschiedenis eens te lezen. kom daarna maar terug.

Freedom_4
26-03-04, 11:04
Geplaatst door zapper
Verwacht je nu werkelijk dat ik hier serieus op in ga? Misschien moet je je eerst zelf ook even zonder gekleurde bril in de samenstelling van de bevolking van Israel verdiepen.

leg het maar uit

taouanza
26-03-04, 11:04
Geplaatst door Goodnight
Beste Peter,

verder vind ik je bevooroordeeld en kortzichtig denken want:
a. Marokkanen in marokko hebben de aanslagen veroordeeld en hebben demonstraties georganiseerd ( niets over gehoord op de NLse televisie) imam's hebben tijdens de gebeden in de moskee de aanslagen veroordeeld en hun afschuw laten blijken ( waar was Nova Tv toen?)
Maar blijkbaar ben je hier niet van op de hoogte.




Dezelfde Nova die van elMoumni public enemy nr 1 maakte. El Moumni werd neergezet als aanstichter van geweld tegen homo's. Om het beeld nog schrikbarender te maken werd hij neergezet als een ayatollah, zijn woord is wet in Nederland. Maar als dezelfde 'ayatollah de aanslag in Madrid veroordeelt hoor je er geen kip over.
Echt bizar dat Moslims zich niet gewenst voelen in Nederland.

Je kan heel lang wachten op iets dat je niet wil zien.:moe:

taouanza
26-03-04, 11:05
Geplaatst door theemuts
Wel beroerd dat de AEL het 'thema' van de demo gekaapt heeft. Zij willen het wel een ÿassin' demo maken, vandaar dat Palestina kommitee de handen eraf trekt.

Wat kan jouw dat nou schelen ophisterige muts?!
Je bent zo wie zo tegen die demo.

..zapper
26-03-04, 11:07
Geplaatst door Freedom_4
leg het maar uit

Dank je de koekoek, je zoekt het zelf maar uit, zou je sieren!

taouanza
26-03-04, 11:07
Geplaatst door Peter Feens
Yassin's ideologie bereikte weer een gruwelijke climax deze week, waarbij die Palestijnse idioten een 14-jarige (!!!) zwakbegaafde (!!!) jongen met explosieven hebben behangen. Ik geloof dat ze hem ook nog als beloning 20 dollar hebben gegeven. Wat een walgelijk kindermisbruik.
De mensen die hierachter zitten zijn erger dan pedofielen, erger dan Marc Dutroux. En dit is allemaal het gevolg van de ideologie van monsters als Yassin en zijn volgelingen.

Heb jij de reply van Goodnight gelezen of past ie niet in je kokervisie?:moe:

Daviddavid
26-03-04, 11:09
Geplaatst door taouanza
Dezelfde Nova die van elMoumni public enemy nr 1 maakte. El Moumni werd neergezet als aanstichter van geweld tegen homo's. Om het beeld nog schrikbarender te maken werd hij neergezet als een ayatollah, zijn woord is wet in Nederland. Maar als dezelfde 'ayatollah de aanslag in Madrid veroordeelt hoor je er geen kip over.
Echt bizar dat Moslims zich niet gewenst voelen in Nederland.

Je kan heel lang wachten op iets dat je niet wil zien.:moe:


Helemaal mee eens.

Goodnight
26-03-04, 11:22
Geplaatst door theemuts
Wel beroerd dat de AEL het 'thema' van de demo gekaapt heeft. Zij willen het wel een ÿassin' demo maken, vandaar dat Palestina kommitee de handen eraf trekt.

dat is een andere discussie, zie topic van ZZ!

VincentV
26-03-04, 11:23
Geplaatst door theemuts
Wel beroerd dat de AEL het 'thema' van de demo gekaapt heeft. Zij willen het wel een ÿassin' demo maken, vandaar dat Palestina kommitee de handen eraf trekt.
Hadden ze maar niet zo dom moeten zijn om met de AEL in zee te gaan, dan kun je op je vingers natellen dat het chaos wordt.

..zapper
26-03-04, 11:25
Geplaatst door taouanza
Dezelfde Nova die van elMoumni public enemy nr 1 maakte. El Moumni werd neergezet als aanstichter van geweld tegen homo's. Om het beeld nog schrikbarender te maken werd hij neergezet als een ayatollah, zijn woord is wet in Nederland. Maar als dezelfde 'ayatollah de aanslag in Madrid veroordeelt hoor je er geen kip over.
Echt bizar dat Moslims zich niet gewenst voelen in Nederland.

Je kan heel lang wachten op iets dat je niet wil zien.:moe:

Dito, ik vind dit ook belachelijk. Hierdoor wordt onterecht een negatief beeld geschapen.

theemuts
26-03-04, 11:28
El Moumni werd neergezet als aanstichter van geweld tegen homo's.

Nee Taouanza, niet als aanstichter, maar als exemplarisch voor veel moslims die homofoob zijn, en niet terugschrikken voor sterk discriminatoir gedrag t.o.v. homo's.

VincentV
26-03-04, 11:30
Geplaatst door taouanza
Maar als dezelfde 'ayatollah de aanslag in Madrid veroordeelt hoor je er geen kip over.
Dat is in diverse media aan bod geweest. Maar hoe kun jij dat beoordelen? In een andere topic gaf je aan geen Nederlandse tv zenders te bekijken.

taouanza
26-03-04, 11:35
Geplaatst door VincentV
Dat is in diverse media aan bod geweest. Maar hoe kun jij dat beoordelen? In een andere topic gaf je aan geen Nederlandse tv zenders te bekijken.

Nou ik denk niet genoeg want anders zou deze topic behoorlijk overbodig zijn niet waar?!
Maar op een of ander manier kan jij toch niet genoeg krijgen van gezeik over de AEL.

Ik vind ze niet betrouwbaar nee ik kijk haast nooit naar Netwerk en Nova ik ga graag vroeg naar bed wil niet van ergenis wakker liggen, nee.

Git
26-03-04, 11:36
Geplaatst door Goodnight
leuk dat jij zo goed kan onderscheiden wat een ware en wat een niet ware moslim is.

Dat kan ik niet. Ik kan je echter wel zeggen dat het uitvoeren of niet afkeuren van het vermoorden van anderen nimmer de zegen kan krijgen van God/Allah.

theemuts
26-03-04, 11:39
El Moumni werd neergezet als aanstichter van geweld tegen homo's.


Nee Taouanza, niet als aanstichter, maar als exemplarisch voor veel moslims die homofoob zijn, en niet terugschrikken voor sterk discriminatoir gedrag t.o.v. homo's.

Daviddavid
26-03-04, 11:40
Geplaatst door Git
Dat kan ik niet. Ik kan je echter wel zeggen dat het uitvoeren of niet afkeuren van het vermoorden van anderen nimmer de zegen kan krijgen van God/Allah.



Tragisch genoeg komt er over de hele wereld vaak weinig terecht van het afkeuren van moorden, laat staan van het voorkomen ervan. Dat kan nimmer de zegen krijgen van wie dan ook, en toch gebeurd het steeds.

Goodnight
26-03-04, 11:40
Geplaatst door Git
Dat kan ik niet. Ik kan je echter wel zeggen dat het uitvoeren of niet afkeuren van het vermoorden van anderen nimmer de zegen kan krijgen van God/Allah.

Ok dat is wat anders, deels dan.Want moorden uit zelfverdediging ( als je in oorlog bent) is natuurlijk wat anders, dat ben je met me eens hoop ik.

verder vind ik het jammer dat er geen reactie van peter komt op mijn reactie.....

taouanza
26-03-04, 11:42
Geplaatst door theemuts
Nee Taouanza, niet als aanstichter, maar als exemplarisch voor veel moslims die homofoob zijn, en niet terugschrikken voor sterk discriminatoir gedrag t.o.v. homo's.

blablabla meer van het zelfde.:moe:

theemuts
26-03-04, 11:43
hahah je bent fantastisch in je verweer Taouanza :p

Goodnight
26-03-04, 11:44
Geplaatst door Daviddavid
Tragisch genoeg komt er over de hele wereld vaak weinig terecht van het afkeuren van moorden, laat staan van het voorkomen ervan. Dat kan nimmer de zegen krijgen van wie dan ook, en toch gebeurd het steeds.

de mens is wel erg hardleers....we zijn gewoon heel moordzuchtige wezens...

VincentV
26-03-04, 11:44
Geplaatst door taouanza
Ik vind ze niet betrouwbaar nee ik kijk haast nooit naar Netwerk en Nova ik ga graag vroeg naar bed wil niet van ergenis wakker liggen, nee.
En toch meen je erover te kunnen oordelen en te weten wat er wel en niet aan bod in is gekomen. Glazen bol? :moe:

taouanza
26-03-04, 11:47
Geplaatst door theemuts
hahah je bent fantastisch in je verweer Taouanza :p

hoezo omdat ik me meer druk maak om de inhoud dan de versiering? :rolleyes:

taouanza
26-03-04, 11:48
Geplaatst door VincentV
En toch meen je erover te kunnen oordelen en te weten wat er wel en niet aan bod in is gekomen. Glazen bol? :moe:

Ik heb ook nooit de bewuste uitzending gezien op Nova maar de hetze is me echt niet ontgaan.:moe:

taouanza
26-03-04, 11:49
Geplaatst door Goodnight
de mens is wel erg hardleers....we zijn gewoon heel moordzuchtige wezens...

En wat vond je van het antwoord van Peter?:strik:

VincentV
26-03-04, 11:49
Geplaatst door taouanza
Ik heb ook nooit de bewuste uitzending gezien op Nova maar de hetze is me echt niet ontgaan.:moe:
Vandaar dat je commentaren meestal kant noch wal raken, je weet dus niet eens wat er werkelijk geschied is.

Goodnight
26-03-04, 11:51
Geplaatst door taouanza
En wat vond je van het antwoord van Peter?:strik:

in een woord fa-nta-sti-sch!!!!!

En de inhoudelijke reactie' hier zijn ook in 1 woord fa-nta-sti-sch!!!!!

taouanza
26-03-04, 11:53
Geplaatst door VincentV
Vandaar dat je commentaren meestal kant noch wal raken, je weet dus niet eens wat er werkelijk geschied is.

Yeah right
Probeer je nou mij de mond te snoeren?
goh je bent de eerste die dat probeert.:moe:

Wou je zeggen dat el Moumni net zoveel media aandacht heeft gekregen als toendertijd?Ja of Nee.

Daviddavid
26-03-04, 11:58
Geplaatst door theemuts
Nee Taouanza, niet als aanstichter, maar als exemplarisch voor veel moslims die homofoob zijn, en niet terugschrikken voor sterk discriminatoir gedrag t.o.v. homo's.


Religie is per definitie homofoob, religieuze mensen niet per definitie. Heb me destijds ook geergerd aan de goede man zijn mening, zoals ik me wel vaker erger aan meningen. Vind het ook niet kloppen, en het doet pijn als mensen zo over mijn gevoelsleven denken.

Maar feit blijft: er was in geknipt en verdraaid. En de aandacht toen was hysterisch veel groter dan nu, terwijl hij nu iets geweldigs roept. En dat is belachelijk.

VincentV
26-03-04, 12:02
Geplaatst door taouanza
Yeah right
Probeer je nou mij de mond te snoeren?
goh je bent de eerste die dat probeert.:moe:
Ik attendeer je er enkel op dat het verstandig zijn om je tenminste goed over het onderwerp te informeren als je zulke duidelijke standpunten inneemt.


Wou je zeggen dat el Moumni net zoveel media aandacht heeft gekregen als toendertijd?Ja of Nee.
Nee, maar dat is nogal logisch. Een aanslag afkeuren is eigenlijk de normaalste zaak van de wereld, of is dat opeens opzienbarend als een moslim het doet? Het staat in elk geval in geen verhouding tot zijn homofobische uitlatingen.

taouanza
26-03-04, 12:07
Geplaatst door VincentV
Ik attendeer je er enkel op dat het verstandig zijn om je tenminste goed over het onderwerp te informeren als je zulke duidelijke standpunten inneemt.



Tuurlijk Nova is De Media.:moe:




Nee, maar dat is nogal logisch. Een aanslag afkeuren is eigenlijk de normaalste zaak van de wereld, of is dat opeens opzienbarend als een moslim het doet? Het staat in elk geval in geen verhouding tot zijn homofobische uitlatingen.

Nee hoor uit het hele land werden homofobische uitspraken door geestelijken opgeduikelt waar geen haan naar kraaide.

Als het zo normaal is om een aanslag af te keuren waarom wordt er dan zo opgehamert als men er automatisch vanuit gaat dat het afkeurenswaardig is?
En men wacht er nog steeds op zo normaal is het dus niet.
Dus wat is het?

theemuts
26-03-04, 12:21
Wou je zeggen dat el Moumni net zoveel media aandacht heeft gekregen als toendertijd?Ja of Nee.

Taouanza, ene Jenny Goeree en haar genootschap kreeg nog veel meer. Afgelopen jaar dat genootschap van die man die het einde van de wereld verkondigde ook, en de Jehova getuigen, en de bible belt op de Veluwe, tel dat allemaal eens op de laatste decennia.

Mattijs
26-03-04, 12:22
Geplaatst door taouanza
Tuurlijk Nova is De Media.:moe:
Een deel van de media, en El Moumni was wel specifiek een Nova reportage.


Nee hoor uit het hele land werden homofobische uitspraken door geestelijken opgeduikelt waar geen haan naar kraaide.
Er zijn in het verleden vaker religieuze mensen in opspraak geraakt wegens dit soort opmerkingen. Dat tweede kamerlid (van de GPV meen ik), dat homosexualiteit erger noemde dan diefstal bijvoorbeeld. Of bisschop Muskens die vond dat armen wel brood mochten stelen. De uitspraken van El Moumni waren nog eens extra zorgelijk vanwege gewelddadige Marokkaanse jongens die zich tegen homo's keerden.



Als het zo normaal is om een aanslag af te keuren waarom wordt er dan zo opgehamert als men er automatisch vanuit gaat dat het afkeurenswaardig is?
En men wacht er nog steeds op zo normaal is het dus niet.
Dus wat is het?
In Nederlandse kringen is dat normaal, maar moslims blijken er helaas nogal eens erg veel moeite mee te hebben. Daar is het bepaald geen automatisme in elk geval. Alleen dit forum illustreert dat al perfect.

taouanza
26-03-04, 12:29
Geplaatst door Mattijs
Een deel van de media, en El Moumni was wel specifiek een Nova reportage.




Ja en geen enkel media nam het over en zeker dagelijks drie maandenlang tot de varkenspest toesloeg maar het is nog steeds voor media.




Er zijn in het verleden vaker religieuze mensen in opspraak geraakt wegens dit soort opmerkingen. Dat tweede kamerlid (van de GPV meen ik), dat homosexualiteit erger noemde dan diefstal bijvoorbeeld. Of bisschop Muskens die vond dat armen wel brood mochten stelen.

Hoe kon ik dat missen na al die mediasensatie eromheen?!:moe:



De uitspraken van El Moumni waren nog eens extra zorgelijk vanwege gewelddadige Marokkaanse jongens die zich tegen homo's keerden.

Ik heb een keer gehoord van een een homo die door een Marokkaan werd in elkaar geslagen. Bleek dat die homo niet wilde betalen voor de verleende diensten.:moe:


In Nederlandse kringen is dat normaal, maar moslims blijken er helaas nogal eens erg veel moeite mee te hebben. Daar is het bepaald geen automatisme in elk geval. Alleen dit forum illustreert dat al perfect.

Dit forum illustreert wat JIJ wilt zien.:moe:

taouanza
26-03-04, 12:30
Geplaatst door theemuts
Taouanza, ene Jenny Goeree en haar genootschap kreeg nog veel meer. Afgelopen jaar dat genootschap van die man die het einde van de wereld verkondigde ook, en de Jehova getuigen, en de bible belt op de Veluwe, tel dat allemaal eens op de laatste decennia.

Wat heeft dit te maken met de Islamitische afkeuring van aanslagen?

Immanuel
26-03-04, 12:44
En toch is een zekere hypocrisie de moslims niet vreemd. Wel de straat opgaan om te protesteren tegen een hoofddoekverbod, en om een terrorist te herdenken. Maar om islamitische terreur te veroordelen is er geen beweging in te krijgen.
Het lijkt erop dat moslims alleen maar aanspreekbaar zijn als hun onrecht wordt aangedaan. Maar als de moslims zelf eens een keer onrecht begaan is er opeens niemand thuis.

taouanza
26-03-04, 12:49
Geplaatst door Immanuel
Maar als de moslims zelf eens een keer onrecht begaan is er opeens niemand thuis.

Nee was weg ff aanslag plegen.:moe:

Daviddavid
26-03-04, 13:14
Geplaatst door taouanza


Ik heb een keer gehoord van een een homo die door een Marokkaan werd in elkaar geslagen. Bleek dat die homo niet wilde betalen voor de verleende diensten.:moe:





Hallo, vorige zomer kreeg ik een blikje fanta naar mijn kop geslingerd door een paar marokkaanse jongens terwijl ik met mijn man een bos bloemen kocht bij een kraampje. Het gebeurd dus wel degelijk.

Maar vroeger op school kreeg ik klappen van een paar hardrockertjes uit het dorp.

En vorige herft kreeg ik klappen op het Rokin van twee engelse kerels.



Conclusie: nare homfoben en agressief tuig heb je overal!

Git
26-03-04, 13:14
Geplaatst door Goodnight
Ok dat is wat anders, deels dan.Want moorden uit zelfverdediging ( als je in oorlog bent) is natuurlijk wat anders, dat ben je met me eens hoop ik.

verder vind ik het jammer dat er geen reactie van peter komt op mijn reactie.....

Moorden uit zelfverdediging.......Hmmm....Dat is dus niet hetzelfde als moorden uit vergelding (lees: wraak), en het vermoorden van mensen die op een plaats wonen waar jij ook wilt wonen, of mensen die in een land wonen waar de machthebbers (een bijdrage leveren tot) het "onderdrukken" van anderen....

"Uit zelfverdediging"...Dat is als je DIRECT in (levens)gevaar bent, en hier alleen aan kunt ontkomen door de ander(en) zodanig uit te schakelen dat hij/zij niet meer leeft.

Eens....?

..zapper
26-03-04, 13:17
Geplaatst door Daviddavid
Hallo, vorige zomer kreeg ik een blikje fanta naar mijn kop geslingerd door een paar marokkaanse jongens terwijl ik met mijn man een bos bloemen kocht bij een kraampje. Het gebeurd dus wel degelijk.

Maar vroeger op school kreeg ik klappen van een paar hardrockertjes uit het dorp.

En vorige herft kreeg ik klappen op het Rokin van twee engelse kerels.



Conclusie: nare homfoben en agressief tuig heb je overal!

Ik vraag me rustig af of dat met je sexuele geaardheid of met je houding te maken heeft, ik denk toch eerder het laatste.
update Na een PM onderonsje is mij duidelijk dat het aan de omgeving ligt. Mijn excuses aan Daviddavid voor deze ongenuanceerde opmerking.

..zapper
26-03-04, 13:18
Geplaatst door Git
Moorden uit zelfverdediging.......Hmmm....Dat is dus niet hetzelfde als moorden uit vergelding (lees: wraak), en het vermoorden van mensen die op een plaats wonen waar jij ook wilt wonen, of mensen die in een land wonen waar de machthebbers (een bijdrage leveren tot) het "onderdrukken" van anderen....

"Uit zelfverdediging"...Dat is als je DIRECT in (levens)gevaar bent, en hier alleen aan kunt ontkomen door de ander(en) zodanig uit te schakelen dat hij/zij niet meer leeft.

Eens....?

Precies! Maar nu komt er waarschijnlijk een relaas over wanhoop en geen andere opties enzo.

Git
26-03-04, 13:18
Geplaatst door taouanza
Nee was weg ff aanslag plegen.:moe:


Laffe reactie.
Of ben je het eigenlijk inhoudelijk eens met wat immanuel zegt?

Git
26-03-04, 13:21
Geplaatst door Daviddavid
Tragisch genoeg komt er over de hele wereld vaak weinig terecht van het afkeuren van moorden, laat staan van het voorkomen ervan. Dat kan nimmer de zegen krijgen van wie dan ook, en toch gebeurd het steeds.

En dus?

Daviddavid
26-03-04, 13:32
Geplaatst door Git
En dus?


Ja?

Git
26-03-04, 13:40
Geplaatst door Daviddavid
Ja?

Wat was je punt? Dat bedoelde ik.........

Daviddavid
26-03-04, 13:41
Geplaatst door zapper
Ik vraag me rustig af of dat met je sexuele geaardheid of met je houding te maken heeft, ik denk toch eerder het laatste.


Pardon? Ten eerste ben ik een tamelijk onopvallende, kalme en beleefde man. En ten tweede - al liep ik de hele dag aria te zingen in een tutu op lieslaarzen, dan nóg heeft niemand het recht te meppen.

En leg nu nog eens rustig uit wat je bedoeld, zapper-die-zap.

..zapper
26-03-04, 14:00
Geplaatst door Daviddavid
Pardon? Ten eerste ben ik een tamelijk onopvallende, kalme en beleefde man. En ten tweede - al liep ik de hele dag aria te zingen in een tutu op lieslaarzen, dan nóg heeft niemand het recht te meppen.

En leg nu nog eens rustig uit wat je bedoeld, zapper-die-zap.

Precies zoals ik het zeg dus. Als niet van je afstraalt dat je homo bent, lijkt mij dat dat niet de reden voor een pak slag zal zijn.

freya
26-03-04, 15:26
Vertel :strik:

papol
26-03-04, 18:42
Geplaatst door freya
Vertel :strik:

Tegenstrijdige muts ??
:knipoog: :melig: :knipoog: :melig: :knipoog:

taouanza
26-03-04, 19:18
Soooooooooooooo bite me!:fpetaf:


Ps ik zou me pas beledigd voelen als je dit over me schreef:



Lees ik Goodnight of Freya, dan lijkt het slechts genuanceerd, doch het blijken eenlingen in een woestijn en zijn uiteindelijk toch bevooroordeelt.

taouanza
26-03-04, 19:29
Geplaatst door zapper
Ik vraag me rustig af of dat met je sexuele geaardheid of met je houding te maken heeft, ik denk toch eerder het laatste.




:wat?!:

..zapper
26-03-04, 19:48
Geplaatst door taouanza
:wat?!:

Excuses dat bleek een misvatting, lag vooral aan de omgeving, zeer triest! Maar voor mij nu eenmaal erg moeilijk voor te stellen...

taouanza
26-03-04, 19:53
Geplaatst door zapper
Excuses dat bleek een misvatting, lag vooral aan de omgeving, zeer triest! Maar voor mij nu eenmaal erg moeilijk voor te stellen...

Omgeving?! Je had het over zijn houding!:mad:

..zapper
26-03-04, 19:56
Geplaatst door taouanza
Omgeving?! Je had het over zijn houding!:mad:

Ja en daarna even contact via PM gehad waaruit het zijn omgeving bleek. Ik zal eea ff aanpassen.

taouanza
26-03-04, 19:57
Geplaatst door zapper
Ja en daarna even contact via PM gehad waaruit het zijn omgeving bleek. Ik zal eea ff aanpassen.

Ik had dat de eerste keer al uitgehaalt.:moe:

..zapper
26-03-04, 20:01
Geplaatst door taouanza
Ik had dat de eerste keer al uitgehaalt.:moe:

Ik kan de quotes niet aanpassen en wat eenmaal is gezegd blijft gezegd :( Mijn oprechte excuses heb ik er iig bij geplaatst.

taouanza
26-03-04, 20:02
Geplaatst door zapper
Ik kan de quotes niet aanpassen en wat eenmaal is gezegd blijft gezegd :( Mijn oprechte excuses heb ik er iig bij geplaatst.


Oke