PDA

Bekijk Volledige Versie : Cliteur: Een ordinaire hekkenvernieler



vgeld
26-03-04, 09:05
De ordinaire nertsenbevrijder/hekkenvernieler (read note) wordt niet meer serieus genomen door de intelligentsia van Nederland. Hij krijgt zelfs nul komma nul respons van de verlichte allochtonen en dus gooit hij het op een andere boeg. Het rapport van de AIVD kwam voor hem als een geschenk uit de hemel om zonder gezichtsverlies zijn retoriek op te geven

Note : Ik ben op Google.co.uk (search UK pages op ) gaan zoeken wat deze meneer allemaal heeft gepresteerd op het gebied van wetenschap.Immers wie wetenschap bedrijft moet op internationale platforms prominent aanwezig zijn met zijn publicaties en lezingen Wat kwam ik tegen? Nada. Een bijeenkomst met mensen die varkens gelijk willen stellen aan mensen . Kortom een ordinaire hekkenvernieler. Ik zal de boeren maar niet inlichten.

theemuts
26-03-04, 09:08
Ach ja, tegenstanders persoonlijk zwartmaken is altijd een sterk argument Vgeld.

taouanza
26-03-04, 09:16
Geplaatst door theemuts
Ach ja, tegenstanders persoonlijk zwartmaken is altijd een sterk argument Vgeld.

Je bent echt grappig als je niet zo triest was.:moe:

vgeld
26-03-04, 09:25
Geplaatst door theemuts
Ach ja, tegenstanders persoonlijk zwartmaken is altijd een sterk argument Vgeld.

Ben je door hem geinstrueerd? Hij gooit shit en modder en... over culturen en godsdiensten en dus over personen die godsdiensten/ culturen als achtergrond hebben. Als dat geen zwart... dan

taouanza
26-03-04, 09:30
Geplaatst door vgeld
Ben je door hem geinstrueerd? Hij gooit shit en modder en... over culturen en godsdiensten en dus over personen die godsdiensten/ culturen als achtergrond hebben. Als dat geen zwart... dan

Nee dan noem je dat kritiek en moeten de moslims tegen kunnen.:moe:

RinC
26-03-04, 09:34
Geplaatst door taouanza
Nee dan noem je dat kritiek en moeten de moslims tegen kunnen.:moe:

Game...Set...Match

:D

VincentV
26-03-04, 09:37
Toch is het erg opvallend hoe druk jullie je allemaal maken om die Cliteur als hij niets voorstelt. Er lopen hier nu al tig topics over hem.

taouanza
26-03-04, 09:46
Geplaatst door VincentV
Toch is het erg opvallend hoe druk jullie je allemaal maken om die Cliteur als hij niets voorstelt. Er lopen hier nu al tig topics over hem.


ach wat een gevatte opmerking zeg!
Eerst bleren dat moslims niet tegen kritiek kunnen en als die vent als een nietsnut wordt ontmaskert dan roepen dat we ons druk maken om niks.:rolleyes:
De enige die zich druk maken zijn die columnisten zelf heb je die radio uitzending gehoord met Ebru?

You so funny.:moe:

theemuts
26-03-04, 09:50
Ben je door hem geinstrueerd? Hij gooit shit en modder en... over culturen en godsdiensten en dus over personen die godsdiensten/ culturen als achtergrond hebben. Als dat geen zwart... dan

Kom nou eens met voorbeelden van dat moddergooien.

Als een collumnist een stukje schrijft of voorleest betekent dat in Nederland dat hij/zij een discussie aanzwengelt. In Nederland zijn we al decennia gewend kritiek te uiten op elk geloof. Het Katholieke (de paus en bisschoppen zijn een heerlijk onderwerp van collumnisten geweest), De gereformeerden (lees boeken van Kuitert en anderen, en satire en collums over Staphorst en de Veluwe).

Gelukkig kan dat hier, en dat moet zo blijven, en daar de islam hier vaste grond onder de voeten krijgt, moeten zij daar ook maar aan wennen.

Vgeld, en als iemand een collumn schrijft of uitspreekt, dan val je hem daar niet persoonlijk op aan, als iemand een mening uit dan val je die mening en het gedachtengoed aan, niet de persoon.

VincentV
26-03-04, 10:12
Geplaatst door taouanza
ach wat een gevatte opmerking zeg!
Eerst bleren dat moslims niet tegen kritiek kunnen en als die vent als een nietsnut wordt ontmaskert dan roepen dat we ons druk maken om niks.:rolleyes:
De enige die zich druk maken zijn die columnisten zelf heb je die radio uitzending gehoord met Ebru?

You so funny.:moe:
Ik heb niets gezien waardoor hij als nietsnut zou zijn ontmaskerd. Als het een niets nut zou zijn zouden jullie er ook niet zoveel aandacht aan besteden.

taouanza
26-03-04, 10:14
Geplaatst door theemuts
Kom nou eens met voorbeelden van dat moddergooien.

Als een collumnist een stukje schrijft of voorleest betekent dat in Nederland dat hij/zij een discussie aanzwengelt. In Nederland zijn we al decennia gewend kritiek te uiten op elk geloof. Het Katholieke (de paus en bisschoppen zijn een heerlijk onderwerp van collumnisten geweest), De gereformeerden (lees boeken van Kuitert en anderen, en satire en collums over Staphorst en de Veluwe).

Gelukkig kan dat hier, en dat moet zo blijven, en daar de islam hier vaste grond onder de voeten krijgt, moeten zij daar ook maar aan wennen.

Vgeld, en als iemand een collumn schrijft of uitspreekt, dan val je hem daar niet persoonlijk op aan, als iemand een mening uit dan val je die mening en het gedachtengoed aan, niet de persoon.

Kritiek op persoon kritiek op mening vallen onder dezelfde categorie als het om moslims gaat: gebrek aan zelfkritiek.

Kritiek op christendom is zelfkritiek
Kritiek op islam en jodendom is kritiek op een minderheid en daar moet je voorzichtig mee zijn en vooral geen leugens verspreiden.
Als je niet bekend bent met die cultuur kun je als lezer niet het verschil weten tussen feiten en stemmingmakerij. En daar zijn columns voor stemmingmakerij.

taouanza
26-03-04, 10:18
Geplaatst door VincentV
Ik heb niets gezien waardoor hij als nietsnut zou zijn ontmaskerd. Als het een niets nut zou zijn zouden jullie er ook niet zoveel aandacht aan besteden.

Kan jij deze zin verklaren?


Vroeger kreeg je een kromme rug van te masturberen, nu word je publiekelijk het lidmaatschap van het VB aangepraat als je een uitgesproken stelling van de islam bekritiseert.

VincentV
26-03-04, 10:22
Geplaatst door taouanza
Kan jij deze zin verklaren?
Wat valt daaraan te verklaren, spreekt toch voor zich? Vroeger was masturbatie taboe en werden mensen bang gemaakt door ze wijs te maken dat ze er lichamelijke gebreken van zouden oplopen, nu ligt er een taboe op het bekritiseren van de islam en wordt gepoogd dit tegen te gaan door mensen die dat doen in een extreem-rechtse hoek te duwen.

taouanza
26-03-04, 10:30
Geplaatst door VincentV
Wat valt daaraan te verklaren, spreekt toch voor zich? Vroeger was masturbatie taboe en werden mensen bang gemaakt door ze wijs te maken dat ze er lichamelijke gebreken van zouden oplopen, nu ligt er een taboe op het bekritiseren van de islam en wordt gepoogd dit tegen te gaan door mensen die dat doen in een extreem-rechtse hoek te duwen.

Kritiek op de islam is helemaal geen taboe.
Het is meer waar je heen wil met die kritiek.

theemuts
26-03-04, 10:34
Kritiek op islam en jodendom is kritiek op een minderheid en daar moet je voorzichtig mee zijn en vooral geen leugens verspreiden.

Ja natuurlijk. En dus stel je de islam en jodendom weer in een uitzonderingspositie.

Aan de ene kant moet de islam totaal geaccepteerd worden als een normaal Nederlands fenomeen, maar als er kritiek is moeten die religies en m.n. dan de islam als uitzondering/minderheidsreligie gezien worden en moet je dus uitkijken met kritiek. Zo lust ik er nog wel veel meer.

Houdt de islam rekening met homoseksualiteit/homo's als minderheid? Nee natuurlijk niet, die behoren afgewezen te worden en hun daden op seksueel gebied zijn smerig en volledig af te wijzen.

taouanza
26-03-04, 10:39
Geplaatst door theemuts
Ja natuurlijk. En dus stel je de islam en jodendom weer in een uitzonderingspositie.

Aan de ene kant moet de islam totaal geaccepteerd worden als een normaal Nederlands fenomeen, maar als er kritiek is moeten die religies en m.n. dan de islam als uitzondering/minderheidsreligie gezien worden en moet je dus uitkijken met kritiek. Zo lust ik er nog wel veel meer.

Houdt de islam rekening met homoseksualiteit/homo's als minderheid? Nee natuurlijk niet, die behoren afgewezen te worden en hun daden op seksueel gebied zijn smerig en volledig af te wijzen.

De islam is niet geaccepteerd punt uit!

Zolang dat niet zo is kun je het niet vergelijken met de Christendom.
Vooroordelen over het Christendom kan men er zo uithalen over de Islam niet. Vooroordelen over de Islam worden net zolang herhaalt tot ze voor feiten worden aangezien.

theemuts
26-03-04, 10:52
De islam is niet geaccepteerd punt uit!

Zolang dat niet zo is kun je het niet vergelijken met de Christendom.
Vooroordelen over het Christendom kan men er zo uithalen over de Islam niet. Vooroordelen over de Islam worden net zolang herhaalt tot ze voor feiten worden aangezien.

Ga zo door, dan wordt het nooit geaccepteert. Islam is gewoon een religie zoals christendom en jodendom, hindoeisme en boedhisme.

Je hoort er pas echt bij als je door collumnisten en cabaretiers eerst goed bekritiseerd en voor l'ul bent gezet, en getoont hebt sportief tegen een stootje te kunnen, en niet meteen de lange tenen uitgestoten houdt.

taouanza
26-03-04, 10:57
Geplaatst door theemuts
Ga zo door, dan wordt het nooit geaccepteert. Islam is gewoon een religie zoals christendom en jodendom, hindoeisme en boedhisme.

Je hoort er pas echt bij als je door collumnisten en cabaretiers eerst goed bekritiseerd en voor l'ul bent gezet, en getoont hebt sportief tegen een stootje te kunnen, en niet meteen de lange tenen uitgestoten houdt.


Goh ben benieuwd of je dat ook tegen een Christen zou zeggen.:moe:

Hoeveel Christelijke scholen worden met sluiting bedreigd na een caberetiervoorstelling?

En ik zit niet op jouw acceptatie te wachten want ik vind je maar een muts.

En ik vind toch dat die columnisten de langste tenen hebben in deze.:rolleyes:
Of je moet een ander definitie van sportief handhaven?

vgeld
26-03-04, 11:13
Islam is niet mijn eigendom om het te verdedigen en dus ga ik me ook niet in die discussie mengen. Wel is mijn afkomst en mijn cultuur onlosmakelijk verbonden met de Islam.
Waar het mij omgaat is dat de door Nederland bekroond/benoemd filosoof (filosofie en Nederland klinkt voor mij als een grap) geen zuivere discussie voert. Hij probeert zijn atheïsme en zijn fundamentalistische benadering van de rechten van de dieren te propageren maar gaandeweg is hij de weg kwijtgeraakt en dus maar een zijweg inslaan en op onderbuikgevoelens inspelen. Hij schuwt geen middel om culturen en godsdiensten te ridiculiseren.
Hij is gedemoniseerd zegt hij ! Wat een walgelijke genoegzaamheid.

theemuts
26-03-04, 11:16
Goh ben benieuwd of je dat ook tegen een Christen zou zeggen.

:roker: Je moest eens weten :fpiraat: Ik ben niet anti-islamitisch, maar gewoon anti alle religies die regels opleggen aan mensen.

taouanza
26-03-04, 11:20
Geplaatst door theemuts
:roker: Je moest eens weten :fpiraat: Ik ben niet anti-islamitisch, maar gewoon anti alle religies die regels opleggen aan mensen.

En zijn Christenen WEL onder de indruk van jou?:moe:

theemuts
26-03-04, 11:25
:wijs: Ben op veel christelijke forums gebanned, dus ik neem aan van wel, werd wel als bedreiging gezien. Eenmaal is er zelfs een dominee afgetreden door mijn opletzaamheid en kritiek :wijs:

Ach ja, religieuse mensen hebben de neiging kritiek op hun geloof altijd persoonlijk op te vatten.

taouanza
26-03-04, 11:32
Geplaatst door theemuts
:wijs: Ben op veel christelijke forums gebanned, dus ik neem aan van wel, werd wel als bedreiging gezien. Eenmaal is er zelfs een dominee afgetreden door mijn opletzaamheid en kritiek :wijs:

Ach ja, religieuse mensen hebben de neiging kritiek op hun geloof altijd persoonlijk op te vatten.

Beetje zoals columnisten?:rolleyes:

vgeld
26-03-04, 14:26
Geplaatst door taouanza
Beetje zoals columnisten?:rolleyes:

En dan moord en brand schreeuwen. Angst om die centen van de krant te verliezen en weg hypotheek.

theemuts
26-03-04, 14:59
Vgeld deze man is hoogleraar, weet je wat dat verdient per maand? Denk je dat hij afhankelijk is van een collumn? Doe niet zo belachelijk.

vgeld
26-03-04, 15:34
Geplaatst door theemuts
Vgeld deze man is hoogleraar, weet je wat dat verdient per maand? Denk je dat hij afhankelijk is van een collumn? Doe niet zo belachelijk.

Je neemt het heel erg op voor hem. La raison?

Mattijs
26-03-04, 15:51
Misschien is ze het gewoon eens met die Cliteur? Wat mij betreft heeft hij ook goede gedachten, die hij ook nog eens goed verwoordt.