PDA

Bekijk Volledige Versie : Column Islam

dicksr
26-03-04, 14:04
Een geweldige ervaring, zeker als ik naar je link kijk, heel indrukwekkend.

Maar stel je nu voor dat de reis naar Indie was gegaan ipv Senegal en de ervaringen waren gelijksoortig, was je dan nu Hindu o.i.d.?

Dicksr

Abdulwadud
16-04-04, 11:59
Hoi Dick Sr.,

Nee, ik kan het me niet voorstellen. Eenvoudigweg omdat islam mij als gegoten zit zonder te knellen, het was een natuurlijke keuze. Ik heb de gedachte natuurlijk wel even laten passeren (u had op zich wel een punt, moet ik zeggen), maar India of welk ander land dan ook? Nee...

Uw reactie was er één op een bericht van mij in een reeds bestaande 'thread' op dit forum. Daar uw antwoord als een nieuw bericht geplaatst is, was uw reactie mij in eerste instantie niet opgevallen. Vandaar deze 'late' reactie.

Met vriendelijke groet,

Abdulwadud.

dicksr
16-04-04, 15:09
Geplaatst door Abdulwadud
Hoi Dick Sr.,

Nee, ik kan het me niet voorstellen. Eenvoudigweg omdat islam mij als gegoten zit zonder te knellen, het was een natuurlijke keuze. Ik heb de gedachte natuurlijk wel even laten passeren (u had op zich wel een punt, moet ik zeggen), maar India of welk ander land dan ook? Nee...

Met vriendelijke groet,

Abdulwadud.

Beste Abdulwadud,
Leuk dat je nog even reageert. Als het past dan past het! Ik kan toch niet nalaten nog eens te vregen bij jezelf te kijken naar een ander land..
al was het alleen maar ter bevstiging.
dicksr

Abdulwadud
16-04-04, 15:28
:duim:

Daar ik ruim een jaar na mijn bekering (die overigens in NL plaatsvond) ben getrouwd met, inderdaad, een Senegalese, zit een ander land er niet meer in, maar toch bedankt voor de tip... :-)
Bij sommige NL'ers komt eerst de islamitische vrouw en dan pas de islam om de hoek kijken. Bij mij was dat net andersom... ;-)

Groetjes,

Abdulwadud.

denker
16-04-04, 18:36
Ja, de islam zit je zeker als gegoten omdat je toevallig een man bent. Maar geestelijke groei en ontwikkeling zul je nooit meemaken. Dat lukt namelijk niet als je overal je zin in krijgt en als je verwend en over het paard wordt getild alleen omdat je een jongen bent. Jammer voor jou.

dicksr
14-05-04, 16:19
Geplaatst door denker
Ja, de islam zit je zeker als gegoten omdat je toevallig een man bent. Maar geestelijke groei en ontwikkeling zul je nooit meemaken. Dat lukt namelijk niet als je overal je zin in krijgt en als je verwend en over het paard wordt getild alleen omdat je een jongen bent. Jammer voor jou.

Daar ben je altijd zelf nog bij!! Het is aan Abdulwadud of hij zich nog ontwikkelt, niet aan ons om dat op voorhand uit te sluiten.