PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse politie arresteert verdachten aanslagen Madrid



Marsipulami
26-03-04, 15:43
Marokkaanse politie arresteert verdachten aanslagen Madrid


15:52:49

RABAT - De Marokkaanse politie heeft enkele aanhoudingen verricht in verband met de aanslagen in Madrid. De arrestaties werden verricht in het noorden van het land. Om hoeveel mensen het gaat en waarvan zij verdacht worden is niet bekend.



Het zijn de eerste aanhoudingen die in Marokko worden verricht met betrekking tot de aanslagen van twee weken geleden. Van de achttien verdachten die in Spanje zijn aangehouden hebben zeker veertien de Marokkaanse nationaliteit. De hoofdverdachte is Jamal Zougam, die volgens de Spaanse justitie banden heeft met een Marokkaanse cel van Al-Qaeda.

In Madrid zijn vandaag twee Marokkaanse verdachten voorgeleid die eerder deze week werden aangehouden. Drie andere arrestanten worden nog verhoord door de politie. De krant El Mundo meent te weten dat onder de vijf verdachten die deze week aangehouden werden een van de organisatoren van de aanslagen van 11 maart zit.


26/03/2004 - ap

S@deeQ
26-03-04, 15:52
NOS-TT 126 vr 26 mrt 16:51:44
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Opnieuw Madrid-verdachte opgepakt
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
MADRID De Marokkaanse politie heeft in
de stad Tetouan een man gearresteerd
die wordt verdacht van betrokkenheid
bij de aanslagen in Madrid.Dat heeft
de Spaanse zender Cadena SER gemeld.

De verdachte had gedetailleerde kaarten
in zijn bezit van het treinstation
Atocha in Madrid,waar veel slachtoffers
vielen bij de bomaanslagen op 11 maart.

Gisteren pakte de Spaanse politie in de
buurt van Madrid ook al twee verdachten
op,en woensdag arresteerde de politie
drie personen.Bij de aanslagen op drie
treinen vielen 190 doden.In totaal
zitten er nu 17 verdachten vast in
Spaanse gevangenissen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Marsipulami
26-03-04, 17:13
Geplaatst door S@deeQ
Bij de aanslagen op drie
treinen vielen 190 doden.

Waar zijn die 12 anderen nou gebleven ? Wie heeft die tot leven gewekt ? :vreemd:

S@deeQ
26-03-04, 17:16
Geplaatst door Marsipulami
Waar zijn die 12 anderen nou gebleven ? Wie heeft die tot leven gewekt ? :vreemd:


w=Waarschijnlijk een hoop lichaamsdelen. dan is een fout zo gemaakt

Marsipulami
26-03-04, 17:19
Geplaatst door S@deeQ
w=Waarschijnlijk een hoop lichaamsdelen. dan is een fout zo gemaakt

Oeps een puzzel brrr :(

S@deeQ
26-03-04, 17:25
Geplaatst door Marsipulami
Oeps een puzzel brrr :(

:fucyc:

waarschijnlijk hebben ze eerst een hoofd gevonden,daarna een been , en toen een romp en dat als 3 slachtoffers geteld en later pas zijn ze erachter gekomen dat een lichaam oa uit een hoofd,been en romp bestaat :schrik:

Spanjaarden zijn geen kei in rekenen, ik krijg altijd te weinig wisselgeld terug als ik iets in spanje koop :vreemd:

Bofko
26-03-04, 18:01
Geplaatst door S@deeQ
[B
Spanjaarden zijn geen kei in rekenen, ik krijg altijd te weinig wisselgeld terug als ik iets in spanje koop :vreemd: [/B]

Dat is gewoon ingehouden fooi.

Ik erger me in er die zuidelijke landen altijd aan dat je veel meer moet betalen als dat er op de prijslijst staat . Als je een kop koffie koopt komt daarbij :
-Toeristenbelasting
-Opslag voor het feit dat je je koffie buiten op terras drinkt.
-BTW
-Prijs voor het koekje waar je niet om gevraagd hebt
-Ingehouden fooi

En dan verwachten ze ook nog dat je vrijwillig een fooi geeft. :moe: