PDA

Bekijk Volledige Versie : Schaap brengt boodschap van Allah



Marsipulami
26-03-04, 23:16
http://www.planet.nl/upload_mm/f/0/9/1963471755_1999998439_260304_n_lam.jpg

Inwoners van het dorpje Halhoul op de Westelijke Jordaanoever zien het als een boodschap van de Almachtige: een pasgeboren lammetje met op zijn vacht de woorden ‘Allah’ en ‘Mohammed’.

Bekijk de video:

http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=458936/sc=c2b68b#

Simon
26-03-04, 23:19
Ja ik zag het op TV. Mensen hebben die wonderen blijkbaar nodig nu.

Marsipulami
26-03-04, 23:26
Geplaatst door Simon
Ja ik zag het op TV. Mensen hebben die wonderen blijkbaar nodig nu.

Tja, mensen die nood hebben aan wonderen en mirakels om in God te geloven bewijzen volgens mij alleen maar dat hun geloof in God het begint te begeven.

Als een steen omhoog stijgt als je hem loslaat dan noemen de meeste mensen dat een wonder. Maar het is ook (nog meer) een wonder dat hij naar beneden valt als je hem loslaat. Ik denk dat geloof in God meer te maken heeft met het herkennen van het wonder in de gewoonste dingen, dan in het herkennen van God in buitengewone dingen. :)

SjaakSpier
27-03-04, 02:19
http://www.planet.nl/upload_mm/f/0/9/1963471755_1999998439_260304_n_lam.jpg

Allahu akbar!!


Allah's woorden zijn Waarheid !

Dit is de zoveelste wonder , pasgeleden was er nog de wonder van de baby met de naam van haar oom die een martelaarsactie had uitgevoerd op haar gezicht geboren!!

Masha'allah. Allah beloont de mujahideen .

wa salamu alla man ittaba'a lhoeda!

Dutchguy
27-03-04, 04:46
Geplaatst door Simon
Ja ik zag het op TV. Mensen hebben die wonderen blijkbaar nodig nu.

Inderdaad, je zou je dit af kunnen vragen. Als Allah (of God) almachtig is, waarom dan zijn onderdanen via dit soort tekenen zichzelf kenbaar maken? Via genetische flessenpost?

Zwarte Schaap
27-03-04, 04:55
Geplaatst door Dutchguy
Inderdaad, je zou je dit af kunnen vragen. Als Allah (of God) almachtig is, waarom dan zijn onderdanen via dit soort tekenen zichzelf kenbaar maken? Via genetische flessenpost?

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en al helemaal voor een hardnekkige ongelovige.

Waterval
27-03-04, 07:32
Geplaatst door Dutchguy
Inderdaad, je zou je dit af kunnen vragen. Als Allah (of God) almachtig is, waarom dan zijn onderdanen via dit soort tekenen zichzelf kenbaar maken?


Precies. Kan ie niet gewoon een belletje geven?



:argwaan:

freya
27-03-04, 07:37
Geplaatst door Waterval
Precies. Kan ie niet gewoon een belletje geven?

:argwaan:

:haha: :melig:

En hoe zou jij reageren als je de telefoon opnam en je hoorde iemand zeggen" hallo met God, Ik wil jullie iets zeggen"


God(in) kent de mensen wel beter! :hihi:

Waterval
27-03-04, 07:51
Geplaatst door freya
:haha: :melig:

En hoe zou jij reageren als je de telefoon opnam en je hoorde iemand zeggen" hallo met God, Ik wil jullie iets zeggen"




Blijf ff hangen, ik heb wissel met de Duivel??


(Ik zoek echt problemen man...)

Joesoef
27-03-04, 08:09
sms...........

Ron Haleber
27-03-04, 08:37
Geplaatst door Waterval
Precies. Kan ie niet gewoon een belletje geven?



:argwaan:

Dat doetie ook al naar Marokkanen...!

Hassan II organiseerde bij droogte altijd een Nationale Gebedsdag precies de dag voor het ging regenen!

Simon
27-03-04, 09:38
Geplaatst door Marsipulami
Tja, mensen die nood hebben aan wonderen en mirakels om in God te geloven bewijzen volgens mij alleen maar dat hun geloof in God het begint te begeven.

Als een steen omhoog stijgt als je hem loslaat dan noemen de meeste mensen dat een wonder. Maar het is ook (nog meer) een wonder dat hij naar beneden valt als je hem loslaat. Ik denk dat geloof in God meer te maken heeft met het herkennen van het wonder in de gewoonste dingen, dan in het herkennen van God in buitengewone dingen. :)

Ja maar wij leven in vrij normale omstandigheden. Dan is jouw visie ook gebruikelijk. Echter als je de onderdrukking van de Palestijnen door de Israeliers vergelijkt met die van de Joden door de Romeinen rond het jaar 0 dan zie je vergelijkbare verschijnselen. Toen trokken er wonderdoeners door het land. Er worden vele wonderen beschreven in het Nieuwe Testament. Men denkt dat ieder moment de messias kan komen. Etc.. Zo denk ik ook dat deze wonderverhalen de Palestijnen kracht kunnen schenken. Ze voorzien in een behoefte. In die zin moet je ze respecteren.
Over het waarheidsgehalte kan je natuurlijk twisten. Maar dat geldt voor alle openbaringen die een soort exclusieve toegang tot de Schepper claimen en niet uitgaan van een Schepper die zich in de gehele schepping openbaart.

theemuts
27-03-04, 09:50
Daar het Arabische schrift veel meer "liggend" is en veel meer met krullen en stippen/streepjes zal een vlekje en streepje/stipje in huid of vavht van mensen gezien worden als dat Arabische schrift, inc. boodschap.
En inderdaad, daar waar mensen erg onzeker zijn willen ze middels religie maar al te graag iets zien als 'wonder' of boodschap van God.

Julien
27-03-04, 10:27
wat een bullshit. als allah echt wil helpen, kan ie beter de Palestijnen helpen die lijden dan een of ander dom schaap geboren laten worden. :schrik:

Marsipulami
27-03-04, 10:38
Geplaatst door Simon
Ja maar wij leven in vrij normale omstandigheden. Dan is jouw visie ook gebruikelijk. Echter als je de onderdrukking van de Palestijnen door de Israeliers vergelijkt met die van de Joden door de Romeinen rond het jaar 0 dan zie je vergelijkbare verschijnselen. Toen trokken er wonderdoeners door het land. Er worden vele wonderen beschreven in het Nieuwe Testament. Men denkt dat ieder moment de messias kan komen. Etc.. Zo denk ik ook dat deze wonderverhalen de Palestijnen kracht kunnen schenken. Ze voorzien in een behoefte. In die zin moet je ze respecteren.
Over het waarheidsgehalte kan je natuurlijk twisten. Maar dat geldt voor alle openbaringen die een soort exclusieve toegang tot de Schepper claimen en niet uitgaan van een Schepper die zich in de gehele schepping openbaart.

Ok, ok, maar het schaapje zelf blijft het grootste wonder en getuigenis van een scheppende God. Die gekke tekening op zijn vacht voegt daar niets aan toe.

freya
27-03-04, 12:00
Geplaatst door Marsipulami
Ok, ok, maar het schaapje zelf blijft het grootste wonder en getuigenis van een scheppende God. Die gekke tekening op zijn vacht voegt daar niets aan toe.

Er werd mij laatst verteld dat de Maitreya - de incarnatie van Boeda, Krishna, de Messias en de Mehdi in 1 en dus de grote wereldleraar die de mensheid komt redden, enz, enz. - aan Arafat is verschenen en hem geestelijke steun verleent. :staart:

Vandaar dat Arafat het zo lang vol kan houden allemaal. :D



:moe:


O,ja
Natuurlijk is er ook een medium dat al 25 de boodschappen van de grote meester doorgeeft. En de grote meester laat weten dat ooit de Arabieren en Joden in vrede naast elkaar zullen leven in het M-O.

:slapen:

Dutchguy
27-03-04, 12:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en al helemaal voor een hardnekkige ongelovige.

Net zo hardnekkig als het fenomeen dat sommige moslims andersgelovigen als ongelovig blijven aanduiden?

Waterval
27-03-04, 15:24
Geplaatst door Julien
wat een bullshit. als allah echt wil helpen, kan ie beter de Palestijnen helpen die lijden dan een of ander dom schaap geboren laten worden. :schrik:

He! Een schaapie op z'n tijd is best lekker hoor!

Dutchguy
27-03-04, 15:29
Geplaatst door Waterval
He! Een schaapie op z'n tijd is best lekker hoor!

Laat ik hier maar niets op zeggen anders wordt het weer dubbelzinnig opgevat door ZS. ;)

Marsipulami
27-03-04, 23:07
http://www.animal-funny-pictures.com/images/a-28.jpg

Simon
27-03-04, 23:52
Als je op 'allah' zoekt met 'Google afbeeldingen' dan vind je foto's van de naam allah op het mars-oppervlak, op het maan-oppervlak, op de aarde (gefotografeerd vanuit een Apollo), op de huiden van vissen, in wolkenformaties, in de vormen van takken in bomen etc.. Zoekt en gij zult vinden.

observer
28-03-04, 19:45
Geplaatst door Ron Haleber
Dat doetie ook al naar Marokkanen...!

Hassan II organiseerde bij droogte altijd een Nationale Gebedsdag precies de dag voor het ging regenen!

euh hij heeft op cnn naar de weerberichten gekeken?

en dat schaap tja dat zal zeker smaken

lamspoot met knoflook jammie

SjaakSpier
28-03-04, 20:51
Alhamdulilah,


de reacties van de ongelovigen vertonen duidelijk een parallel met Bani Israel...

Wa lilahi lhamd.

Hoeveel wonderen werd hun wel niet getoond..