PDA

Bekijk Volledige Versie : Opnieuw kleuter gedood door Israelische soldaten



Joesoef
27-03-04, 17:06
RELATIVES CARRY BODY OF SIX YEAR-OLD BOY AFTER HE SHOT DEAD IN NABLUS
Relatives carry the body of six year-old Khaled Walwil, after he shot dead in the West Bank city of Nablus March 27, 2004. The boy was killed by gunfire in the West Bank city of Nablus on Saturday in an incident which Israel and the Palestinians blamed on each other. The family of the boy, Khaled Walwil, said he was shot in the neck when Israeli soldiers on a nearby hill opened fire at the family home during a raid in Nablus's Balata refugee camp . An Israeli military commander, who told Reuters he witnessed the incident, said the boy was killed when a Palestinian gunman fired wildly at the military jeep the commander and his men were riding in. REUTERS/Abed Omar Qusini



http://www.maroc.nl/photopost/data/500/90zionistenmoorden.jpg

Julien
27-03-04, 17:08
Er is discussie over wie de schuldige is hoor.

maar wie het ook gedaan heeft, het is een schande.

nl-x
27-03-04, 17:13
Jah, maar de wereld zal er toch niet bij stil staan om schande te roepen.

Deze jongen KOOS er immers niet voor om dood te gaan. Dus is het niet belangrijk.

Maar o wee als je er voor kiest hoe je dood wil gaan, en een bomgordel om doet. SCHANDE SCHANDE SCHANDE!

Julien
27-03-04, 17:15
Geplaatst door nl-x
Jah, maar de wereld zal er toch niet bij stil staan om schande te roepen.

Deze jongen KOOS er immers niet voor om dood te gaan. Dus is het niet belangrijk.

Maar o wee als je er voor kiest hoe je dood wil gaan, en een bomgordel om doet. SCHANDE SCHANDE SCHANDE!

ja duuuuh moeilijk te begrijpen he :maf:

als je een bomgordel omdoet en enkele onschuldige kinderen meeneemt in je dood is het inderdaad schande schande schande.

Al3arbi
27-03-04, 17:17
Geplaatst door Julien
ja duuuuh moeilijk te begrijpen he :maf:

als je een bomgordel omdoet en enkele onschuldige kinderen meeneemt in je dood is het inderdaad schande schande schande.


Je hebt gelijk. Ik breng ook liever anderen om zonder dat ik zelf omkom. Dus alsjeblieft, hier die gordel, hou `m bij je. En geef mij `n handwapen.

Julien
27-03-04, 17:24
Geplaatst door Al3arbi
Je hebt gelijk. Ik breng ook liever anderen om zonder dat ik zelf omkom. Dus alsjeblieft, hier die gordel, hou `m bij je. En geef mij `n handwapen.

en ga je dan onschuldige mensen doodschieten? :moe:

Al3arbi
27-03-04, 17:32
Geplaatst door Julien
en ga je dan onschuldige mensen doodschieten? :moe:


Zo onschuldig is Ron Haleber niet.

nl-x
27-03-04, 17:33
Geplaatst door Julien
en ga je dan onschuldige mensen doodschieten? :moe:

Nee, schuldigen :moe:

nl-x
27-03-04, 17:34
Geplaatst door Julien
ja duuuuh moeilijk te begrijpen he :maf:

als je een bomgordel omdoet en enkele onschuldige kinderen meeneemt in je dood is het inderdaad schande schande schande.

Jah, HEEL MOEILIJK TE BEGRIJPEN dat als je TEGEN je wil de dood in wordt gesleurd, dat er dan geen wereldschande wordt uitgeroepen!

Bovendien , het kind van de week met een bomgordel ging richting een grenspost met militairen. Niks zogenaamde zielige onschuldige kinderen die je er nu graag aan wilt hangen

Zwarte Schaap
27-03-04, 17:36
Geplaatst door Al3arbi
Zo onschuldig is Ron Haleber niet.

Zodadelijk gaat hij dit nog als een serieuze bedreiging opvatten ook.

Julien
27-03-04, 17:37
Geplaatst door Al3arbi
Zo onschuldig is Ron Haleber niet.

:D

Al3arbi
27-03-04, 17:43
Bla bla bla bla bla -edit nl-x-

Zwarte Schaap
27-03-04, 17:57
Geplaatst door Al3arbi
Bla bla bla bla bla -edit nl-x-

Hahaha.........Goed zo dat doet me een deugt dat die Al3ar-bi ook ge-edit wordt.

Julien
27-03-04, 17:57
Geplaatst door nl-x
Jah, HEEL MOEILIJK TE BEGRIJPEN dat als je TEGEN je wil de dood in wordt gesleurd, dat er dan geen wereldschande wordt uitgeroepen!

Bovendien , het kind van de week met een bomgordel ging richting een grenspost met militairen. Niks zogenaamde zielige onschuldige kinderen die je er nu graag aan wilt hangen

ik had het ook niet over die gehandicapte 11-jarige jongen.

maar jij doet in je post net alsof je geen schande maf roepen als je een bus vol onschuldige kinderen, vrouwen opblaast. Nou, ik vind dat dus net zo erg als het (vermoedelijk) ombrengen van dit Palestijnse kind door Israelische militairen.

Ik vind het ombrengen van Israelische militairen wel een legitieme verzetactie.

Al3arbi
27-03-04, 17:58
Ronnie. I`m comin` 2 getcha.

taouanza
27-03-04, 17:59
Geplaatst door Julien
ik had het ook niet over die gehandicapte 11-jarige jongen.

maar jij doet in je post net alsof je geen schande maf roepen als je een bus vol onschuldige kinderen, vrouwen opblaast. Nou, ik vind dat dus net zo erg als het (vermoedelijk) ombrengen van dit Palestijnse kind door Israelische militairen.

Ik vind het ombrengen van Israelische militairen wel een legitieme verzetactie.

Ik denk niet dat deze kleuter drie topics krijgt op een dag en zeker niet een met de titel Schande schande schande.:moe:

Waterval
27-03-04, 18:01
Geplaatst door Al3arbi
Ronnie. I`m comin` 2 getcha.


Weet je het zeker?

nl-x
27-03-04, 18:01
Geplaatst door Julien
ik had het ook niet over die gehandicapte 11-jarige jongen.

maar jij doet in je post net alsof je geen schande maf roepen als je een bus vol onschuldige kinderen, vrouwen opblaast. Nou, ik vind dat dus net zo erg als het (vermoedelijk) ombrengen van dit Palestijnse kind door Israelische militairen.

Ik vind het ombrengen van Israelische militairen wel een legitieme verzetactie.

Nee, ik roep niet dat je geen schande mag roepen bij het eerste. Ik roep dat ik vind dat men nu Net zo een schande moet roepen bij het tweede; en dat het mij daaraan ontbreekt.

Julien
27-03-04, 18:01
touanza, stuur een brief aan de NOS zou ik zeggen, ik kan er ook niks aan doen..

Julien
27-03-04, 18:03
Geplaatst door nl-x
Nee, ik roep niet dat je geen schande mag roepen bij het eerste. Ik roep dat ik vind dat men nu Net zo een schande moet roepen bij het tweede; en dat het mij daaraan ontbreekt.

Beste NL-x, het probleem is dat niet zeker is wie het gedaan heeft - Israeliers of Palestijnen - dus dan gaat dat een beetje moeilijk.

nl-x
27-03-04, 18:06
Geplaatst door Julien
Beste NL-x, het probleem is dat niet zeker is wie het gedaan heeft - Israeliers of Palestijnen - dus dan gaat dat een beetje moeilijk. Wie het uiteindelijk heeft gedaan is COMPLEET irrelevant. De jongen is en blijft dood.

Al3arbi
27-03-04, 18:08
Geplaatst door Waterval
Weet je het zeker?


The otherside weetjewel. Ipv `n Maghrabi die hij wilt ballen `n Maghrabi die hem ballen wilt :p

Waterval
27-03-04, 18:14
Geplaatst door Al3arbi
The otherside weetjewel. Ipv `n Maghrabi die hij wilt ballen `n Maghrabi die hem ballen wilt :p

:ergleuk:

Al3arbi
27-03-04, 18:16
Geplaatst door Waterval
:ergleuk:


Sorry.

Tanzaoui1
27-03-04, 19:42
Geplaatst door Julien
en ga je dan onschuldige mensen doodschieten? :moe:

Nee ze gaan dan schieten op mensen zoals jij

..zapper
27-03-04, 19:51
Ieder gedood kind is een gedood kind teveel, ongeacht of het een Israelisch of Palestijns kind is, of het zichzelf of door een Palestijn of door een Israeli is omgebracht doet voor mij niet terzake.
Ik krijg er kotsnijgingen bij.

Cohen
27-03-04, 20:47
Geplaatst door zapper
Ieder gedood kind is een gedood kind teveel, ongeacht of het een Israelisch of Palestijns kind is, of het zichzelf of door een Palestijn of door een Israeli is omgebracht doet voor mij niet terzake.
Ik krijg er kotsnijgingen bij.

Precies en dan hoor je die cidi-rakkers de misdaden goedpraten, daar word ik misselijk van.

nl-x
27-03-04, 20:51
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/1111.jpg http://www.maroc.nl/photopost/data/500/1112.jpg
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/1113.jpg http://www.maroc.nl/photopost/data/500/1114.jpg

"Ja maar, wie heeft er dan geschoten?" :moe:

Joesoef
28-03-04, 01:15
Het is vreselijk. Je zal maar in zo een hel moeten wonen omdat je geen keuze hebt. En vervolgens word het liefste wat je bezit gedood in een rot oorlog waar je al slachtoffer van was.

freya
28-03-04, 12:34
Geplaatst door Al3arbi
Ronnie. I`m comin` 2 getcha.

:haha:

Wat heerlijk voor Ron dat hij nu zo belangrijk is dat ook hij bedreigd wordt!

Ron, ik zou snel al die bevriende journalisten en al die andere belangrijke mensen die je kent belllen, dit is geweldig voor je carrierre!

Gefeliciteerd hoor jongen :staart:






























:moe:

Al3arbi
28-03-04, 12:37
Geplaatst door freya
:haha:

Wat heerlijk voor Ron dat hij nu zo belangrijk is dat ook hij bedreigd wordt!

Ron, ik zou snel al die bevriende journalisten en al die andere belangrijke mensen die je kent belllen, dit is geweldig voor je carrierre!

Gefeliciteerd hoor jongen :staart:






























:moe:


:haha:

Tomas
28-03-04, 12:38
Geplaatst door Joesoef
Het is vreselijk. Je zal maar in zo een hel moeten wonen omdat je geen keuze hebt. En vervolgens word het liefste wat je bezit gedood in een rot oorlog waar je al slachtoffer van was.

Yep....

Julien
28-03-04, 13:31
Geplaatst door Tanzaoui1
Nee ze gaan dan schieten op mensen zoals jij

ow en wat heb ik te maken met Israel en dat hele fucking conflict daar. Ik zei toch, dat die mensen geen enkele realiteitszin hebben.

ik vind het dus ook totaal niet erg dat Israel mensen zoals jij wilt liquideren.

taouanza
28-03-04, 13:44
Geplaatst door Julien
ow en wat heb ik te maken met Israel en dat hele fucking conflict daar. Ik zei toch, dat die mensen geen enkele realiteitszin hebben.

ik vind het dus ook totaal niet erg dat Israel mensen zoals jij wilt liquideren.

Het zonnetje schijnt moet jij niet zoals de rest van Leiden door de Haarlemmerstraat banjeren?

Julien
28-03-04, 13:50
Geplaatst door taouanza
Het zonnetje schijnt moet jij niet zoals de rest van Leiden door de Haarlemmerstraat banjeren?

nee ben mijn kater aan het wegwerken, ik heb tot 8.00 vanochtend door Amsterdam zitten banjeren :p

p.s. haarlemmerstraat zuigt. :D

freya
28-03-04, 13:54
Geplaatst door Julien
ik heb tot 8.00 vanochtend door Amsterdam zitten banjeren :p


Die rolstoel is van jou? :vreemd:

Julien
28-03-04, 13:57
Geplaatst door freya
Die rolstoel is van jou? :vreemd:

nope, :schrik: ?

freya
28-03-04, 14:08
Geplaatst door Julien
nope, :schrik: ?


vanochtend door Amsterdam zitten banjeren

Julien
28-03-04, 14:14
Geplaatst door freya


ow heheh.. die irritante werkwoorden ook :D maar je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan.