PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Sharon moet aftreden'



Simon
28-03-04, 12:34
'Sharon moet aftreden'

Uitgegeven: 28 maart 2004 12:04
Laatst gewijzigd: 28 maart 2004 12:05

JERUZALEM - De Israëlische minister van Infrastructuur Paritzky vindt dat premier Sharon moet aftreden als hij wegens corruptie wordt aangeklaagd. Paritzky zei zondag voor de Israëlische radio dat Sharon dan “naar huis moet gaan om zijn onschuld te bewijzen”.

Israëlische media berichtten zaterdag dat het Openbaar Ministerie tot de conclusie is gekomen dat er voldoende redenen zijn om Sharon voor omkoperij te vervolgen. De politicus zou, toen hij nog minister van Buitenlandse Zaken was, steekpenningen van de zakenman Appel hebben aangenomen.

Aanklager Arbel zal een dezer dagen haar advies aan procureur-generaal Mazuz voorleggen, die de knoop moet doorhakken.

bron: nu.nl

joop.r
28-03-04, 14:12
Geplaatst door Simon
'Sharon moet aftreden'

Uitgegeven: 28 maart 2004 12:04
Laatst gewijzigd: 28 maart 2004 12:05

JERUZALEM - De Israëlische minister van Infrastructuur Paritzky vindt dat premier Sharon moet aftreden als hij wegens corruptie wordt aangeklaagd. Paritzky zei zondag voor de Israëlische radio dat Sharon dan “naar huis moet gaan om zijn onschuld te bewijzen”.

Israëlische media berichtten zaterdag dat het Openbaar Ministerie tot de conclusie is gekomen dat er voldoende redenen zijn om Sharon voor omkoperij te vervolgen. De politicus zou, toen hij nog minister van Buitenlandse Zaken was, steekpenningen van de zakenman Appel hebben aangenomen.

Aanklager Arbel zal een dezer dagen haar advies aan procureur-generaal Mazuz voorleggen, die de knoop moet doorhakken.

bron: nu.nl

En wat doen we met de currupte Arafat

..zapper
28-03-04, 14:15
Geplaatst door joop.r
En wat doen we met de currupte Arafat

Goh heeft Arafat ook een rol gespeeld in deze schandaalzaak? Nop, waarom betrek je hem er dan bij? Wat zullen we ondertussen met jou doen? Oh nee, dat heeft hier ook niets mee te maken. Maar vooruit voordeel van de twijfel, probeer mij eens uit te leggen hoe Arafats gedrag in deze het gedrag van Sharon goed kan praten.

~Panthera~
28-03-04, 14:25
Geplaatst door zapper
probeer mij eens uit te leggen hoe Arafats gedrag in deze het gedrag van Sharon goed kan praten.
---------------------

:regie: Let op............ dakanniewel :nerd:

joop.r
28-03-04, 14:27
Geplaatst door zapper
Goh heeft Arafat ook een rol gespeeld in deze schandaalzaak? Nop, waarom betrek je hem er dan bij? Wat zullen we ondertussen met jou doen? Oh nee, dat heeft hier ook niets mee te maken. Maar vooruit voordeel van de twijfel, probeer mij eens uit te leggen hoe Arafats gedrag in deze het gedrag van Sharon goed kan praten.

Punt 1
Vind ik jou reactie naar mij toe zeer onbeschof maar je zal je wel flink vinden om achter je PC mij te bedreigen maar dat toont jou mentaliteid.

Punt 2

Ben je vergeten de 11 miljoen euro die hij heeft doorgesluist naar parijs
om zijn vrouw te onderhouden hoeveel palenstijnen hadden daarvan kunnen eten).
En ik doe niets anders dan jullie altijd doen bij alles ISRAEL er bij halen
zelfs als er iets vrezelijks in Spanje gebeurd is.
Als je wil reacheren begin dan niet met drijgen raakt mij niet.

Babbelaar
28-03-04, 14:31
Van mij mag Sharon ook wel opflikkeren. Maja, dan krijgen we Netanyahu ofzo, die is net zo erg.

catharina
28-03-04, 14:32
Geplaatst door joop.r
En wat doen we met de currupte Arafat
Dat de Palestijnse Autoriteit een corrupt zooitje is, is algemeen bekend. Israel laat hiermee juist zien een rechtsstaat te zijn!

joop.r
28-03-04, 14:35
Geplaatst door Babbelaar
Van mij mag Sharon ook wel opflikkeren. Maja, dan krijgen we Netanyahu ofzo, die is net zo erg.
Alleen als hij op DEMOCRATIESCHE wijze gekozen is.

..zapper
28-03-04, 14:36
Geplaatst door joop.r
Punt 1
Vind ik jou reactie naar mij toe zeer onbeschof maar je zal je wel flink vinden om achter je PC mij te bedreigen maar dat toont jou mentaliteid.

Punt 2

Ben je vergeten de 11 miljoen euro die hij heeft doorgesluist naar parijs
om zijn vrouw te onderhouden hoeveel palenstijnen hadden daarvan kunnen eten).
En ik doe niets anders dan jullie altijd doen bij alles ISRAEL er bij halen
zelfs als er iets vrezelijks in Spanje gebeurd is.
Als je wil reacheren begin dan niet met drijgen raakt mij niet.

Nee wijzen is niet onbeschoft. Ik dreig je nergens mee, kennelijk voel jij je gewoon bedreigt door iedereen die iets negatiefs over Sharon zegt. Die man is mogelijk een dief en dat heeft niets met Arafat te maken. Als ik je op straat tegen zou komen en je me met dit soort nonsens zou lastig vallen zou ik je daar even goed op aanspreken. Je hebt je kans gehad en bij deze verspeeld om je mening nader toe te lichten en mij te overtuigen. Het enige wat jij bereikt op deze manier is dat je mensen tegen je in het harnas jaagt.

Babbelaar
28-03-04, 14:45
Geplaatst door joop.r
Alleen als hij op DEMOCRATIESCHE wijze gekozen is.

Alsof dat wat zegt. Balkenende is ook democratisch aan de macht gekomen. Toch krijg ik elke keer braakneigingen als ik 'm zie.

Max Stirner
28-03-04, 14:48
Geplaatst door zapper
Goh heeft Arafat ook een rol gespeeld in deze schandaalzaak? Nop, waarom betrek je hem er dan bij? Wat zullen we ondertussen met jou doen? Oh nee, dat heeft hier ook niets mee te maken. Maar vooruit voordeel van de twijfel, probeer mij eens uit te leggen hoe Arafats gedrag in deze het gedrag van Sharon goed kan praten.

Een beetje boel corrupt schijnt ie wel te zijn, hoewel dat in dit geval inderdaad (rotte) appels met (rotte) peren vergelijken is.
Verschil is wel dat er in Israel onafhankelijke aanklagers en procureurs zijn die een politicus die het in hun ogen te bont maakt op de vingers tikken.
Die onafhankelijke rechtsspraak ontbreekt aan de andere kant. Vandaar dat het Palestijnse volk al decennia lang met een leider zit opgescheept die zich in feite geen ene fuck voor haar belangen interesseert en alleen maar zijn eigen buitenlandse bankrekeningen spekt.

Als ze beide zouden ophoepelen, zou dat heel mooi zijn, maar dat is een open deur.

joop.r
28-03-04, 14:55
Geplaatst door zapper
Nee wijzen is niet onbeschoft. Ik dreig je nergens mee, kennelijk voel jij je gewoon bedreigt door iedereen die iets negatiefs over Sharon zegt. Die man is mogelijk een dief en dat heeft niets met Arafat te maken. Als ik je op straat tegen zou komen en je me met dit soort nonsens zou lastig vallen zou ik je daar even goed op aanspreken. Je hebt je kans gehad en bij deze verspeeld om je mening nader toe te lichten en mij te overtuigen. Het enige wat jij bereikt op deze manier is dat je mensen tegen je in het harnas jaagt.

Je bent nog zo laf dat je niet op de inhoud ingaat.

Iedereen die objectief is mag op een normale manier commentaar geven maar bekijk het dan ookvan twee kanten .
Als Sharon schuldig word bevonden moet hij boeten zo hoord dat in een democratie.

Amiticia
28-03-04, 14:56
Geplaatst door joop.r
Punt 1
Vind ik jou reactie naar mij toe zeer onbeschof maar je zal je wel flink vinden om achter je PC mij te bedreigen maar dat toont jou mentaliteid.

Punt 2

Ben je vergeten de 11 miljoen euro die hij heeft doorgesluist naar parijs
om zijn vrouw te onderhouden hoeveel palenstijnen hadden daarvan kunnen eten).
En ik doe niets anders dan jullie altijd doen bij alles ISRAEL er bij halen
zelfs als er iets vrezelijks in Spanje gebeurd is.
Als je wil reacheren begin dan niet met drijgen raakt mij niet.

Even snelletjes Off-topic,..(kon het niet laten..:p)
Joop.r Je maakt een aantal spelfouten..
Mentaliteid = Mentaliteit
En drijgen = Dreigen
Democratiesche = Democratische

Valt me tegen dat ie alleen voor corruptie wordt aangeklaagd..:jammer:

joop.r
28-03-04, 14:58
Geplaatst door allure
Even snelletjes Off-topic,..(kon het niet laten..:p)
Joop.r Je maakt een aantal spelfouten..
Mentaliteid = Mentaliteit
En drijgen = Dreigen
Democratiesche = Democratische

Valt me tegen dat ie alleen voor corruptie wordt aangeklaagd..:jammer:

Bedankt voor de correctie lullo

..zapper
28-03-04, 14:59
Geplaatst door joop.r
Als Sharon schuldig word bevonden moet hij boeten zo hoord dat in een democratie.

Dan zijn we het daar over eens.

Max Stirner
28-03-04, 15:01
[QUOTE]Geplaatst door zapper
Nee wijzen is niet onbeschoft.

Wijzen is wel onbeschoft

..zapper
28-03-04, 15:01
Geplaatst door joop.r
Je bent nog zo laf dat je niet op de inhoud ingaat.


Ik laat me niet afleiden met zaken die er niet toe doen in deze, dat is iets anders dan laf. Als je wilt discussieren over hoe slecht Arafat is en waarom deze moet worden afgezet kan ik je adviseren om daar een nieuwe thread over te starten. Je zult dan ervaren dat je in mij ook daarvoor een medestander vindt en ik iedereen die over Sharon begint er op zal wijzen dat dat er verder niets mee te maken heeft.

Amiticia
28-03-04, 15:02
Geplaatst door joop.r
Bedankt voor de correctie lullo

:confused:

Amiticia
28-03-04, 15:03
Geplaatst door zapper
Ik laat me niet afleiden met zaken die er niet toe doen in deze, dat is iets anders dan laf. Als je wilt discusieren over hoe slecht Arafat is en waarom deze moet worden afgezet kan ik je adviseren om daar een nieuwe thread over te starten. Je zult dan ervaren dat je in mij ook daarvoor een medestander vindt en ik iedereen die over Sharon begint er op zal wijzen dat dat er verder niets mee te maken heeft.

herhaal dit nog eens, maar formuleer het anders.
Misschien dat Joop.r het dan wel begrijpt..:p

..zapper
28-03-04, 15:04
Geplaatst door Max Stirner
[QUOTE]Geplaatst door zapper
Nee wijzen is niet onbeschoft.

Wijzen is wel onbeschoft

Taal is lastig uit te leggen. Mij werd onbeschoftheid verweten door joop.r Op deze manier wilde ik hem een koekje van eigen deeg geven. Omdat hij meteen naar Arafat wijst, wees ik hem erop dat wijzen onbeschoft is door het als cynische tegenstelling te gebruiken. Hmmm, ik weet eigenlijk niet goed hoe ik dat uit moet leggen, ben bang dat het nu nog onduidelijker is. Enfin, wijzen is dus onbeschoft en dat doelde ik te zeggen.

joop.r
28-03-04, 15:06
Geplaatst door zapper
Dan zijn we het daar over eens.

Maar hoe denk jij dan over de Currupte arafat?

..zapper
28-03-04, 15:08
Geplaatst door joop.r
Maar hoe denk jij dan over de Currupte arafat?
Zie mijn comment van 16:01.

Max Stirner
28-03-04, 16:01
Geplaatst door zapper
Taal is lastig uit te leggen. Mij werd onbeschoftheid verweten door joop.r Op deze manier wilde ik hem een koekje van eigen deeg geven. Omdat hij meteen naar Arafat wijst, wees ik hem erop dat wijzen onbeschoft is door het als cynische tegenstelling te gebruiken. Hmmm, ik weet eigenlijk niet goed hoe ik dat uit moet leggen, ben bang dat het nu nog onduidelijker is. Enfin, wijzen is dus onbeschoft en dat doelde ik te zeggen.

OK, was bij nader inzien ook een beetje lullig van mij om dat zinnetje zo uit zijn context te halen.

Simon
28-03-04, 18:55
Geplaatst door joop.r
En wat doen we met de currupte Arafat

Ja maar laten we dit soort logica dan ook hanteren als ze bijvoorbeeld een Palestijnse leider vermoorden. En wat doen we met Sjaron ... ?