PDA

Bekijk Volledige Versie : Actie "Open deuren"



arnd
30-03-04, 08:28
Illegalen kunnen zich zeer eenvoudig in Nederland vestigen, blijkt uit een brandbrief van de gemeente Roermond. Door een maas in de wet kan iedereen voor 430 euro een sticker in zijn paspoort krijgen die recht geeft op tijdelijk verblijf in ons land.

De aanvragers wachten vervolgens niet op de behandeling van hun zaak, maar duiken onder. De laatste weken zijn zo tientallen vreemdelingen van Arabische afkomst via Roermond binnengekomen. Burgemeester en wethouders van die Limburgse gemeente hebben gevraagd om een onderzoek van de AIVD.

De VVD noemt het " de waanzin ten top" dat illegalen van wie duidelijk is dat ze niet uit zijn op asiel, maar op tijdelijk verblijf, worden toegelaten. Het Kamerlid Wilders vreest dat terroristen zo misbruik kunnen maken van de "ongelooflijke laksheid" in ons land .

Weet er hier iemand nog een adresje? Ik heb even wat werk te doen .......

:kalasniko:

theemuts
30-03-04, 08:44
De laatste weken zijn zo tientallen vreemdelingen van Arabische afkomst via Roermond binnengekomen.

:droef: :boos:

taouanza
30-03-04, 08:46
Geplaatst door theemuts
:droef: :boos:

Ben jij dezelfde muts die er op bleef hameren dat de terroristen in Spanje verwesterde inwoners van Spanje zijn?
Dus niet even overkwamen vliegen om een aanslag te plegen.

theemuts
30-03-04, 08:53
War slaat dat nou weer op? Het is te triest voor woorden dat je middels een valse sticker zomaar Nederland binnen kan komen. En al helemaal dat er Arabieren illegaal binnenkomen die het westen en nederland alleen maar voor het geld, en tegelijk het westen vervloeken.

Maar jij vindt het blijkbaar goed dat deze illegale praktijken kunnen bestaan?

taouanza
30-03-04, 09:12
Geplaatst door theemuts
War slaat dat nou weer op? Het is te triest voor woorden dat je middels een valse sticker zomaar Nederland binnen kan komen. En al helemaal dat er Arabieren illegaal binnenkomen die het westen en nederland alleen maar voor het geld, en tegelijk het westen vervloeken.

Maar jij vindt het blijkbaar goed dat deze illegale praktijken kunnen bestaan?

Ik vind dat iedereen het recht heeft om te streven naar een beter bestaan.

arnd
30-03-04, 09:16
In alle ernst .... ik begin mij werkelijk af te vragen wanneer de eerste bommen ontploffen :confused:

theemuts
30-03-04, 09:18
Ik vind dat iedereen het recht heeft om te streven naar een beter bestaan.

Toetje, dus jij keurt gesjoemel met paspoorten goed. Ilegale handel in paspoorten en vervalsen ervan ook?

taouanza
30-03-04, 09:20
Geplaatst door theemuts
Toetje, dus jij keurt gesjoemel met paspoorten goed. Ilegale handel in paspoorten en vervalsen ervan ook?

Moet ik het spellen?

Iedereen heeft recht om te streven naar een beter bestaan.

taouanza
30-03-04, 09:21
Geplaatst door arnd
In alle ernst .... ik begin mij werkelijk af te vragen wanneer de eerste bommen ontploffen :confused:

Volgens mij zong Doe Maar dat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang voor 11sept en OBL.
Zou toch een mens aan het denken zetten?
Mens met denkvermogen althans.:rolleyes:

Goodnight
30-03-04, 09:22
Geplaatst door arnd
In alle ernst .... ik begin mij werkelijk af te vragen wanneer de eerste bommen ontploffen :confused:

Niet zo paranoide...

theemuts
30-03-04, 09:24
Je wilt weer geen antwoord op mijn vraag geven zoals gewoonlijk. Je draait er weer helemaal omheen.

Jij bent gewoon voor illegale handel in paspoorten. Nou wat mij betreft zonder enig pardon uitzetten mensen met zo'n paspoort, en de echte sjoemelaars flink aanpakken, hun vrijheid afnemen, en hun geld.

catharina
30-03-04, 09:24
Geplaatst door taouanza
Moet ik het spellen?

Iedereen heeft recht om te streven naar een beter bestaan.

Bedoel je hiermee dat in jouw visie van dat "recht", je alle bestaande wetten van een rechtsstaat daarvoor mag overtreden?

taouanza
30-03-04, 09:27
Geplaatst door catharina
Bedoel je hiermee dat in jouw visie van dat "recht", je alle bestaande wetten van een rechtsstaat daarvoor mag overtreden?

Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan.

theemuts
30-03-04, 09:29
Toetje, je durft gewoon geen eerlijke antwoorden te geven. DAT vindt ik het achter de ellebogen hebben, geniepig zijn. :boos:

taouanza
30-03-04, 09:32
Geplaatst door theemuts
Toetje, je durft gewoon geen eerlijke antwoorden te geven. DAT vindt ik het achter de ellebogen hebben, geniepig zijn. :boos:

Je mag vinden tot je erbij neervalt.
Ik heb mijn antwoord gegeven en je andere suggestieve vragen zeggen meer over jouw en jouw domheid dan over mij.
Je zal toch op een gegeven moment voor je zelf moeten denken hoor!

catharina
30-03-04, 09:34
Geplaatst door taouanza
Ik heb mijn antwoord gegeven en je andere suggestieve vragen zeggen meer over jouw en jouw domheid dan over mij.
Hoe ironisch om zulke domme spelfouten te maken in een zin waarin je iemand anders van domheid beschuldigt. :D

theemuts
30-03-04, 09:35
Je zal toch op een gegeven moment voor je zelf moeten denken hoor!

Juist, en ik denk dat als jij illegale praktijken goedkeurt, jij crimineel denkt. Dat jij grenzen van de wet wilt verleggen.
Ik denk dat veel mensen uit jouw kring dat willen, dus vandaar die negatieve kijk erop.

arnd
30-03-04, 09:38
Geplaatst door Goodnight
Niet zo paranoide...

Dat is niet paranoide.
Eenvoudig realisme, goodnight, en je weet het.
De ontwikkelingen wijzen één richting heen.

Goodnight
30-03-04, 09:41
Geplaatst door arnd
Dat is niet paranoide.
Eenvoudig realisme, goodnight, en je weet het.
De ontwikkelingen wijzen één richting heen.

excuse me?
Ik weet wat?
Welke richting?
Het is maar waar je neus heen wijst.

verder vind ik de manier van discussieren van bepaalde mensen hier onder alle peil.
Het gaat echt nergens meer over.
de haat druipt er gewoon van af.Mijn beeldscherm begint er helemaal van te flikkeren.

Bah!

arnd
30-03-04, 09:45
Geplaatst door Goodnight
excuse me?
Ik weet wat?
Welke richting?
Het is maar waar je neus heen wijst.

verder vind ik de manier van discussieren van bepaalde mensen hier onder alle peil.
Het gaat echt nergens meer over.
de haat druipt er gewoon van af.Mijn beeldscherm begint er helemaal van te flikkeren.

Bah!

Dan moet je die mensen daar op aanspreken.
Als je mij bedoelt hoor ik het wel. Dat moet je me dan eerste even duidelijk maken aan de hand van voorbeelden.

Persoonlijk vind ik dat hier wel actuele zaken op tafel worden gelegd. Is wel goed denk ik.

arnd
30-03-04, 09:46
Geplaatst door taouanza
Volgens mij zong Doe Maar dat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang voor 11sept en OBL.
Zou toch een mens aan het denken zetten?
Mens met denkvermogen althans.:rolleyes:

Bedoel je deze reactie op mijn opmerking dat ik me zorgen maak, Goodnight?
Dan heb je wel gelijk... Ik voel me op zijn zachtst gezegd niet echt serieus genomen. :)

catharina
30-03-04, 09:46
Geplaatst door taouanza
Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan.

Touanzane bedoelt natuurlijk:

"Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan, BINNEN DE AFGEBAKENDE GRENZEN VAN DE WETTELIJKE BEPALINGEN"!

Of zou Touanzaantje liever hebben dat ik haar hebben en houden kom stelen in mijn doelstelling van recht op mijn beter bestaan? :strik:

Mark
30-03-04, 09:48
Ik ben erg begaan met het lot van mijn medemens.

Ik ben dan ook bereid om mensen persoonlijk op te vangen!!!





Liefst asielzoeksters 18-22 jr, slank en lang haar als het kan.

taouanza
30-03-04, 09:48
Geplaatst door catharina
Hoe ironisch om zulke domme spelfouten te maken in een zin waarin je iemand anders van domheid beschuldigt. :D

spelfouten en moesmilies zijn mijn trademark.:duim:

arnd
30-03-04, 09:48
Geplaatst door catharina
Touanzane bedoelt natuurlijk:

"Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan, BINNEN DE AFGEBAKENDE GRENZEN VAN DE WETTELIJKE BEPALINGEN"!

Of zou Touanzaantje liever hebben dat ik haar hebben en houden kom stelen in mijn doelstelling van recht op mijn beter bestaan? :strik:

Het lijkt er op hé ......

Maar neeuuuuhhh, hoe durven wij dat te suggereren, Caat! :gek: Wij demoniseren Touareg!!

Goodnight
30-03-04, 09:48
Geplaatst door arnd
Dan moet je die mensen daar op aanspreken.
Als je mij bedoelt hoor ik het wel. Dat moet je me dan eerste even duidelijk maken aan de hand van voorbeelden.

Persoonlijk vind ik dat hier wel actuele zaken op tafel worden gelegd. Is wel goed denk ik.

Ik bedoel in het algemeen....wat jou betreft kan ik je nog niet plaatsen.
Ik heb me verder ook niet op de discussie gefoccused om de simpele reden dat er geen discussie is, alleen elkaar zwart maken.
Ik word daar onpasselijk van en als jij meent je ook daar aan schuldig te maken dan hoor je dat zeker van mij.

en ik ga niet persoon voor persoon aanspreken.
Ik hoef dus ook geen voorbeelden te geven want de hele zogenaamde 'discussie' is een en al voorbeeld.

taouanza
30-03-04, 09:49
Geplaatst door catharina
Touanzane bedoelt natuurlijk:

"Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan, BINNEN DE AFGEBAKENDE GRENZEN VAN DE WETTELIJKE BEPALINGEN"!

Of zou Touanzaantje liever hebben dat ik haar hebben en houden kom stelen in mijn doelstelling van recht op mijn beter bestaan? :strik:

taouanza kan prima voor zichzelf denken.:wink:

Goodnight
30-03-04, 09:49
Geplaatst door Mark
Ik ben erg begaan met het lot van mijn medemens.

Ik ben dan ook bereid om mensen persoonlijk op te vangen!!!





Liefst asielzoeksters 18-22 jr, slank en lang haar als het kan.

Markje!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joehoeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Onze knuffelautochtoon is in da house!!!

Goodnight
30-03-04, 09:51
Geplaatst door arnd
Bedoel je deze reactie op mijn opmerking dat ik me zorgen maak, Goodnight?
Dan heb je wel gelijk... Ik voel me op zijn zachtst gezegd niet echt serieus genomen. :)

je weet donders goed waar mijn opmerking op sloeg:
Jouw paranoide gedachten dat er binnenkort ook bommen hier in zullen slaan.

arnd
30-03-04, 09:51
Geplaatst door Goodnight
Ik bedoel in het algemeen....wat jou betreft kan ik je nog niet plaatsen.
Ik heb me verder ook niet op de discussie gefoccused om de simpele reden dat er geen discussie is, alleen elkaar zwart maken.
Ik word daar onpasselijk van en als jij meent je ook daar aan schuldig te maken dan hoor je dat zeker van mij.

en ik ga niet persoon voor persoon aanspreken.
Ik hoef dus ook geen voorbeelden te geven want de hele zogenaamde 'discussie' is een en al voorbeeld.

O prima, Good.
Als je het goed vindt dan laat ik het liggen, want ik kan met je opmerking helemaal niets. :)

Misschien zou je een zinnig vervolg kunnen geven aan de discussie waarom ik me geen zorgen hoef te maken. Jij was daar nogal stellig in.
Dus ik ben geinteresseerd waarom je dat vindt.

taouanza
30-03-04, 09:53
Geplaatst door arnd
Het lijkt er op hé ......

Maar neeuuuuhhh, hoe durven wij dat te suggereren, Caat! :gek: Wij demoniseren Touareg!!

Je demoniseert maar een end weg!

Ik vind trouwens Touareg een supercompliment.
Ik vind het een eer om vergelijkt te worden met zo'n majestueus volk.
Werkelijk ik voel me gevleid.:fpetaf:

arnd
30-03-04, 09:53
Geplaatst door Goodnight
je weet donders goed waar mijn opmerking op sloeg:
Jouw paranoide gedachten dat er binnenkort ook bommen hier in zullen slaan.

Je geeft met het gevoel alsof mijn zorg a-sociaal is. Ik heb geleerd om mensen die zich over iets zorgen maken in ieder geval niet hard te benaderen. Misschien, in aansluiting bij mijn bovenstaande vraag, wil je er wat verder op in gaan?

arnd
30-03-04, 09:54
Geplaatst door taouanza
Je demoniseert maar een end weg!

Ik vind trouwens Touareg een supercompliment.
Ik vind het een eer om vergelijkt te worden met zo'n majestueus volk.
Werkelijk ik voel me gevleid.:fpetaf:

Graag gedaan.

Goodnight
30-03-04, 09:55
Geplaatst door arnd
O prima, Good.
Als je het goed vindt dan laat ik het liggen, want ik kan met je opmerking helemaal niets. :)

Misschien zou je een zinnig vervolg kunnen geven aan de discussie waarom ik me geen zorgen hoef te maken. Jij was daar nogal stellig in.
Dus ik ben geinteresseerd waarom je dat vindt.

Ik meen me te herinneren dat je ooit beweerde dat je de manier van discussie voeren hier op maroc.nl maar niets vond.

Ik zie niet dat jij daar enige verandering in brengt.Je heb je alleen amar in het kamp der ophitsers en bruggenvernielers gevoegd.

Maar dat terzijde, om op jouw vraag in te gaan: geef eerst maar eens aan waarom jij gelooft dat binnenkort de eerste bommen gaan vallen.

taouanza
30-03-04, 09:59
Geplaatst door arnd
Je geeft met het gevoel alsof mijn zorg a-sociaal is. Ik heb geleerd om mensen die zich over iets zorgen maken in ieder geval niet hard te benaderen. Misschien, in aansluiting bij mijn bovenstaande vraag, wil je er wat verder op in gaan?

Is dat een dreigement?
Ik vind het persoonlijk een grove belediging richting Goodnight alsof ze je zorg nodig heeft.:moe:
Mensen overschatten hun belangrijkheid.:jammer:

arnd
30-03-04, 10:01
Geplaatst door Goodnight
Ik meen me te herinneren dat je ooit beweerde dat je de manier van discussie voeren hier op maroc.nl maar niets vond.

Ik zie niet dat jij daar enige verandering in brengt.Je heb je alleen amar in het kamp der ophitsers en bruggenvernielers gevoegd.

Maar dat terzijde, om op jouw vraag in te gaan: geef eerst maar eens aan waarom jij gelooft dat binnenkort de eerste bommen gaan vallen.

Iets nuanceren, good. Ik heb wat moeite met de manier waarop rechtse mensen hier benaderd worden. Dat benaderd wat mij betreft de werkelijkheid beter.

Ik breng alleen maar een nieuw onderwerp in waarvan ik signaleer dat Nederland op een aantal punten gewoon kapot is. Dit is "Nieuws van de dag", weet je wel? Wat heeft dat te maken met "mij scharen in het kamp der ophitsers en bruggenvernielers. Sorry, ik zit hier een beetje te grinniken. Dit slaat écht nergens op.

Ik stelde jou een vraag, Good. Moet je geen wedervraag stellen, dat is niet beleefd. Waarom kost het zoveel moeite om daarop te antwoorden?
Misschien zou je die moeite voor me willen doen. Ik ben werkelijk geinteresseerd, ondanks jouw indruk. :wink:

arnd
30-03-04, 10:03
Geplaatst door taouanza
Is dat een dreigement?
Ik vind het persoonlijk een grove belediging richting Goodnight alsof ze je zorg nodig heeft.:moe:
Mensen overschatten hun belangrijkheid.:jammer:

Goed lezen toeranza :)
Ik maak me geen zorgen over Gut. Die heeft mijn zorg helemaal niet nodig.
Ik maak me zorgen over een bepaald maatschappelijk verschijnsel en wat ons te wachten staat.
Lees eventjes terug....

Goodnight
30-03-04, 10:10
Geplaatst door arnd
Iets nuanceren, good. Ik heb wat moeite met de manier waarop rechtse mensen hier benaderd worden. Dat benaderd wat mij betreft de werkelijkheid beter.

Ik breng alleen maar een nieuw onderwerp in waarvan ik signaleer dat Nederland op een aantal punten gewoon kapot is. Dit is "Nieuws van de dag", weet je wel? Wat heeft dat te maken met "mij scharen in het kamp der ophitsers en bruggenvernielers. Sorry, ik zit hier een beetje te grinniken. Dit slaat écht nergens op.

Ik stelde jou een vraag, Good. Moet je geen wedervraag stellen, dat is niet beleefd. Waarom kost het zoveel moeite om daarop te antwoorden?
Misschien zou je die moeite voor me willen doen. Ik ben werkelijk geinteresseerd, ondanks jouw indruk. :wink:

En ik heb moeite met de manier waarop moslims hier benaderd worden.Dus dan hebben we nu een conflict?

Met je scharen in het kamp van de.....bedoel ik je manier van discussie voeren.Ga dus alsjeblieft geen zijweggetjes nemen.Ik heb even de
' discussie' gevolgd maar die bleef steken op zwart makingen van beide kanten.Of wilde je beweren dar er serieus gediscussierd werd?dan verschillen we duidelijk van mening over het begrip discussieren.

Je stelde me een vraag maar om daar een volledig antwoord op te kunnen geven wilde ik weten waar je je paranoide gedachten op zijn gebaseerd.
Ik doe moeite voor niemand, behlve voor mezelf dus jammer!
En ik weet niet wat je bedoelt van mijn indruk...het is een constatering mijn beste.

arnd
30-03-04, 10:25
Geplaatst door Goodnight
En ik heb moeite met de manier waarop moslims hier benaderd worden.Dus dan hebben we nu een conflict?

Met je scharen in het kamp van de.....bedoel ik je manier van discussie voeren.Ga dus alsjeblieft geen zijweggetjes nemen.Ik heb even de
' discussie' gevolgd maar die bleef steken op zwart makingen van beide kanten.Of wilde je beweren dar er serieus gediscussierd werd?dan verschillen we duidelijk van mening over het begrip discussieren.

Je stelde me een vraag maar om daar een volledig antwoord op te kunnen geven wilde ik weten waar je je paranoide gedachten op zijn gebaseerd.
Ik doe moeite voor niemand, behlve voor mezelf dus jammer!
En ik weet niet wat je bedoelt van mijn indruk...het is een constatering mijn beste.

Ik heb geloof ik geen conflict. Is dat prettig om te horen, good? De eenvoud van "voor mij" en "tegen mij"?
Waarschijnlijk verschillen we slechts wat van mening. Niet iets om je druk over te maken.

Mijn manier van discussie voeren?

- Ik plaats een nieuws feit (zie begin topic)

- mijn volgende bijdrage is:



In alle ernst .... ik begin mij werkelijk af te vragen wanneer de eerste bommen ontploffen

- Daarna nog een keer, op jouw opmerking dat ik paranoide ben (mogelijk tikkie geprikkeld, maar als dat al niet meer kan lijden.... ):



Dat is niet paranoide.
Eenvoudig realisme, goodnight, en je weet het.
De ontwikkelingen wijzen één richting heen.


En vervolgens laat je de discussie vastlopen.
En dan hits ik op en breek ik bruggen af en maak ik mensen zwart?
Je bent moeilijk te volgen hoor.
En dat je alleen moeite doet voor jezelf klinkt knap egoistisch...... :)

Goodnight
30-03-04, 10:54
Geplaatst door arnd
Ik heb geloof ik geen conflict. Is dat prettig om te horen, good? De eenvoud van "voor mij" en "tegen mij"?
Waarschijnlijk verschillen we slechts wat van mening. Niet iets om je druk over te maken.

Mijn manier van discussie voeren?

- Ik plaats een nieuws feit (zie begin topic)

- mijn volgende bijdrage is:



- Daarna nog een keer, op jouw opmerking dat ik paranoide ben (mogelijk tikkie geprikkeld, maar als dat al niet meer kan lijden.... ):



En vervolgens laat je de discussie vastlopen.
En dan hits ik op en breek ik bruggen af en maak ik mensen zwart?
Je bent moeilijk te volgen hoor.
En dat je alleen moeite doet voor jezelf klinkt knap egoistisch...... :)

egoisme is my midlle name.

Als jij niet zo egoistisch bent moet je maar meer moeite doen mij te volgen dan maar toch?

Overigens ben ik zeer duidelijk, alleen je loopt een beetje kont te draaien.
Wees wat duidelijker krijg je ook duidelijke antwoorden.

arnd
30-03-04, 11:11
Geplaatst door Goodnight
egoisme is my midlle name.

Als jij niet zo egoistisch bent moet je maar meer moeite doen mij te volgen dan maar toch?

Overigens ben ik zeer duidelijk, alleen je loopt een beetje kont te draaien.
Wees wat duidelijker krijg je ook duidelijke antwoorden.

Ook het niet geven van antwoorden schept duidelijkheid, ja.
Volhouden zo, Good. :duim:

liesel
30-03-04, 12:04
ik vind ook dat een ieder recht heeft om te streven naar een beter bestaan. het is stuitend om te zien hoe mesne illegaal gemaakt worden en worden uitgesloten van de nederlandse samenleving. ook is het stuiten dom te zien hoe illegaal gemaakte mensen worden gecriminaliseerd door ze in verband te brengen met mogelijk terroristische daden. hoe tolerant is nederland wel niet?

GEEN MENS IS ILLEGAAL!!!

mark61
30-03-04, 12:17
Geplaatst door Goodnight
Markje!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joehoeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Onze knuffelautochtoon is in da house!!!

Alweer één? The place is crawling with them...

catharina
30-03-04, 12:19
Geplaatst door liesel
ik vind ook dat een ieder recht heeft om te streven naar een beter bestaan. het is stuitend om te zien hoe mesne illegaal gemaakt worden en worden uitgesloten van de nederlandse samenleving. ook is het stuiten dom te zien hoe illegaal gemaakte mensen worden gecriminaliseerd door ze in verband te brengen met mogelijk terroristische daden. hoe tolerant is nederland wel niet?

GEEN MENS IS ILLEGAAL!!!
Zullen we maar gewoon heel Afrika hier proberen te huisvesten?

arnd
30-03-04, 12:28
Geplaatst door catharina
Zullen we maar gewoon heel Afrika hier proberen te huisvesten?

Goed plan.
En dan gaan alle autochtone Nederlanders daar naar toe. Lijkt me een prima ruil. ;)

arnd
30-03-04, 12:28
Geplaatst door catharina
Zullen we maar gewoon heel Afrika hier proberen te huisvesten?

Goed plan.
En dan gaan alle autochtone Nederlanders daar naar toe. Lijkt me een prima ruil. ;)

Goodnight
30-03-04, 12:34
Geplaatst door arnd
Goed plan.
En dan gaan alle autochtone Nederlanders daar naar toe. Lijkt me een prima ruil. ;)

niets nieuws onder de zon...kijk maar naar ZA...

freya
30-03-04, 12:48
Geplaatst door theemuts
War slaat dat nou weer op? Het is te triest voor woorden dat je middels een valse sticker zomaar Nederland binnen kan komen. En al helemaal dat er Arabieren illegaal binnenkomen die het westen en nederland alleen maar voor het geld, en tegelijk het westen vervloeken.


Zo wat een genuanceerd wereldbeeld heb jij toch :moe:


Laten de meeste Arabieren die ik ken (en dat zijn er nogal wat) het westen nou helemaal niet vervloeken :schok:
Ze zijn eerlijk gezegd dolblij dat ze hier in vrijheid kunnen leven en werken. Ze zijn niet voor niks het regime in hun eigen land ontvlucht

Mattijs
30-03-04, 12:52
Geplaatst door freya
Zo wat een genuanceerd wereldbeeld heb jij toch :moe:


Laten de meeste Arabieren die ik ken (en dat zijn er nogal wat) het westen nou helemaal niet vervloeken :schok:
Ze zijn eerlijk gezegd dolblij dat ze hier in vrijheid kunnen leven en werken. Ze zijn niet voor niks het regime in hun eigen land ontvlucht
Nodig ze dan eens uit om hier te komen prikken.

liesel
30-03-04, 12:54
Geplaatst door catharina
Zullen we maar gewoon heel Afrika hier proberen te huisvesten?


leuk, zo'n serieuse reply.
vergeten we voor het gemak maar even waarom mensen hun land ontvluchten. alles is toch zo mooi in deze wereld, waarom vluchten er dan tcoh mensen?

Al Sawt
30-03-04, 13:58
w

Abdul Karim
30-03-04, 17:37
Geplaatst door Goodnight
[B

verder vind ik de manier van discussieren van bepaalde mensen hier onder alle peil.
Het gaat echt nergens meer over.
de haat druipt er gewoon van af.Mijn beeldscherm begint er helemaal van te flikkeren.

Bah! [/B]

Die conclusie had ik al eerder getrokken. Vandaar dat ik geen moeite meer doe om erop te reageren.

Goodnight
30-03-04, 19:08
Geplaatst door Abdul Karim
Die conclusie had ik al eerder getrokken. Vandaar dat ik geen moeite meer doe om erop te reageren.

Ik ben hardleers, blijf telkens geloven dat de mens niet zo slecht is.Naief he?

..zapper
30-03-04, 19:32
Ik lees een paar keer valse stickers enzo, maar het probleem in deze is dat dit volkomen legaal is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat die mensen die zo'n sticker kopen slim zijn, want in Roermond koop je een vals paspoort voor slechts 250 euro, die legale stickers zijn prijstechnisch gezien dus pure oplichting. Daarnaast heb ik zo'n vermoeden dat wanneer iemand zo'n sticker heeft gekocht deze circa 3x24u per dag in de gaten wordt gehouden. Oja, zijn jullie ook bekend met het feit dat Roermond een van de broeinestjes van de IRA was? Misschien dat het daardoor in Roermond wel is opgemerkt door de ambtenaren... Het lijkt me immers sterk dat in andere steden deze methode niet wordt misbruikt.

Goodnight
30-03-04, 19:35
Geplaatst door zapper
Ik lees een paar keer valse stickers enzo, maar het probleem in deze is dat dit volkomen legaal is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat die mensen die zo'n sticker kopen slim zijn, want in Roermond koop je een vals paspoort voor slechts 250 euro, die legale stickers zijn prijstechnisch gezien dus pure oplichting. Daarnaast heb ik zo'n vermoeden dat wanneer iemand zo'n sticker heeft gekocht deze circa 3x24u per dag in de gaten wordt gehouden. Oja, zijn jullie ook bekend met het feit dat Roermond een van de broeinestjes van de IRA was? Misschien dat het daardoor in Roermond wel is opgemerkt door de ambtenaren... Het lijkt me immers sterk dat in andere steden deze methode niet wordt misbruikt.

niet interessant zapper,
we richten ons liever op de terorristische arabieren die daar in grote getalen binnenkomen, om Nederland op te blazen.



sorry kan echt niet meer serieus reageren

..zapper
30-03-04, 19:41
Geplaatst door Goodnight
niet interessant zapper,
we richten ons liever op de terorristische arabieren die daar in grote getalen binnenkomen, om Nederland op te blazen.



sorry kan echt niet meer serieus reageren

pssst hela je verpest m'n paspoortenhandeltje ;)

Abdul Karim
31-03-04, 13:16
Geplaatst door zapper
pssst hela je verpest m'n paspoortenhandeltje ;)

Ik heb wel interesse

:stout: