PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor de mutsen onder ons!



taouanza
30-03-04, 09:26
Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan

Heraclitus
30-03-04, 09:28
Dan hebben wij ook het recht om dat streven te verhinderen, want een verzorgingsstaat kan maar een bepaald aantal kansloze mensen herbergen.

theemuts
30-03-04, 09:28
Ook door op illegale wijze rechtstaten als Nederland te ondermijnen met illegale aktiviteiten?

taouanza
30-03-04, 09:29
Geplaatst door Heraclitus
Dan hebben wij ook het recht om dat streven te verhinderen, want een verzorgingsstaat kan maar een bepaald aantal kansloze mensen herbergen.


Iedereen heeft recht om te streven naar een beter bestaan.
En als jouw verzorgingstaat niet door heeft, heeft het een groot probleem.
Echt zonde van de kennnis zo'n kokervisie.:moe:

taouanza
30-03-04, 09:30
Geplaatst door theemuts
Ook door op illegale wijze rechtstaten als Nederland te ondermijnen met illegale aktiviteiten?


Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan

theemuts
30-03-04, 09:31
Zie je wel, jij keurt dus illegale aktiviteiten goed, en dan vraag jij je nog af waarom er zo'n negatieve kijk op sommige Marokkanen is?

jaja
30-03-04, 09:32
Geplaatst door taouanza
Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan absoluut mee eens. Alleen mag men daarbij niet "de anderen" uit het oog verliezen.

taouanza
30-03-04, 09:33
Geplaatst door jaja
absoluut mee eens. Alleen mag men daarbij niet "de anderen" uit het oog verliezen.


Inderdaad maar zoals de meeste dingen in het leven moet het uit beide richtingen komen.:wink:

Eelke
30-03-04, 09:33
Geplaatst door taouanza
Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan

Iedereen mag er naar streven, maar niet alle middelen om er te komen zijn toegestaan.

Groet, groet Eelke

taouanza
30-03-04, 09:34
Geplaatst door Eelke
Iedereen mag er naar streven, maar niet alle middelen om er te komen zijn toegestaan.

Groet, groet Eelke

Ben ik ook mee eens en zie reply op jaja.:wink:

taouanza
30-03-04, 09:35
Geplaatst door theemuts
Zie je wel, jij keurt dus illegale aktiviteiten goed, en dan vraag jij je nog af waarom er zo'n negatieve kijk op sommige Marokkanen is?

Geef niet hoor ik vind ook sommige autochtonen erg dom.:wink:

arnd
30-03-04, 09:35
Geplaatst door taouanza
Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan

De geesteshouding is verkeerd, touareg.... ;)

Dit eis je nooit voor jezelf op, maar het wordt je aangeboden.
Ik zeg dan bijvoorbeeld tegen jou:"Touareg, ik vind dat jij recht hebt op een beter bestaan".
Dat eis je nooit voor jezelf op.

Dat is wat ik bij veel moslim-alloctonen tegenkom: ik heb recht, maar ik naai wel mijn eigen naad.
Gek hé, dat dat aversie oproept bij de bevolking......

theemuts
30-03-04, 09:37
Dat is wat ik bij veel moslim-alloctonen tegenkom: ik heb recht, maar ik naai wel mijn eigen naad.
Gek hé, dat dat aversie oproept bij de bevolking......

Precies Arnd :jeweetog:

taouanza
30-03-04, 09:38
Geplaatst door arnd
De geesteshouding is verkeerd, touareg.... ;)

Dit eis je nooit voor jezelf op, maar het wordt je aangeboden.
Ik zeg dan bijvoorbeeld tegen jou:"Touareg, ik vind dat jij recht hebt op een beter bestaan".
Dat eis je nooit voor jezelf op.

Dat is wat ik bij veel moslim-alloctonen tegenkom: ik heb recht, maar ik naai wel mijn eigen naad.
Gek hé, dat dat aversie oproept bij de bevolking......


:haha:

Heraclitus
30-03-04, 09:38
Geplaatst door taouanza
Iedereen heeft recht om te streven naar een beter bestaan.
En als jouw verzorgingstaat niet door heeft, heeft het een groot probleem.
Echt zonde van de kennnis zo'n kokervisie.:moe:

Dacht dat het ook JOUW verzorgingsstaat is. Aangezien je altijd beweerd dat dit ook JOUW land is.
Elke verzorgingsstaat kan zich alleen handhaven dmv solidariteit. Als er teveel mensen van buiten komen verdwijnt de solidariteit.
Tevens zijn de kosten die gemaakt moeten worden om kansarmen te onderhouden niet meer op te brengen door de werkenden.
Als jij dit niet erg vindt, dan gaan we naar een samenleving naar amerikaans model. Minimale sociale voorzieningen etc. Die tendens zie je nu trouwens al in Nederland.
Dus als iedereen recht heeft op een beter bestaan, dan hebben wij ook het recht om dat "betere" bestaan te verdedigen. Desnoods met een streng asielbeleid.

taouanza
30-03-04, 09:39
Geplaatst door Heraclitus
Dacht dat het ook JOUW verzorgingsstaat is. Aangezien je altijd beweerd dat dit ook JOUW land is.
Elke verzorgingsstaat kan zich alleen handhaven dmv solidariteit. Als er teveel mensen van buiten komen verdwijnt de solidariteit.
Tevens zijn de kosten die gemaakt moeten worden om kansarmen te onderhouden niet meer op te brengen door de werkenden.
Als jij dit niet erg vindt, dan gaan we naar een samenleving naar amerikaans model. Minimale sociale voorzieningen etc. Die tendens zie je nu trouwens al in Nederland.
Dus als iedereen recht heeft op een beter bestaan, dan hebben wij ook het recht om dat "betere" bestaan te verdedigen. Desnoods met een streng asielbeleid.

kokervisie defently kokervisie.

Wordt je niet clausterfobisch van je wereldje?

arnd
30-03-04, 09:43
Geplaatst door taouanza
kokervisie defently kokervisie.

Wordt je niet clausterfobisch van je wereldje?

Hmm, volgens mij doen begeleidingstechnieken voor minder-begaafden het in deze discussie beter...... ;)

Heraclitus
30-03-04, 09:51
Geplaatst door taouanza
kokervisie defently kokervisie.

Wordt je niet clausterfobisch van je wereldje?

Het is altijd heerlijk om met jou in discussie te gaan lieverd.

taouanza
30-03-04, 09:57
Geplaatst door Heraclitus
Het is altijd heerlijk om met jou in discussie te gaan lieverd.

Niet echt! :watte?:

Heraclitus
30-03-04, 10:00
Geplaatst door taouanza
Niet echt! :watte?:

Onkruid vergaat niet, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

catharina
30-03-04, 10:09
Geplaatst door taouanza
Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan
Dan heb je er vast geen bezwaar tegen wanneer ik jouw bezittingen afneem om zelf een beter bestaan te krijgen.

taouanza
30-03-04, 10:10
Geplaatst door catharina
Dan heb je er vast geen bezwaar tegen wanneer ik jouw bezittingen afneem om zelf een beter bestaan te krijgen.

Ligt eraan of je democratisch gekozen ben.:moe:

arnd
30-03-04, 10:10
Geplaatst door catharina
Dan heb je er vast geen bezwaar tegen wanneer ik jouw bezittingen afneem om zelf een beter bestaan te krijgen.

Nou moppie! Wat ben je onaardig tegen haar!

catharina
30-03-04, 10:12
Geplaatst door arnd
Nou moppie! Wat ben je onaardig tegen haar!
Ik maak gewoon gebruik van het recht dat ik volgens Toetje heb. :haha:

arnd
30-03-04, 10:14
He, wat een rechthebbende mensen toch allemaal ..... :D

taouanza
30-03-04, 10:14
Geplaatst door catharina
Ik maak gewoon gebruik van het recht dat ik volgens Toetje heb. :haha:

Het zijn jouw gedachtenkronkels hoor.


En je bent werkelijk hilarisch.:moe:

Heraclitus
30-03-04, 10:15
Geplaatst door catharina
Dan heb je er vast geen bezwaar tegen wanneer ik jouw bezittingen afneem om zelf een beter bestaan te krijgen.

Wil je met me trouwen? Dat komt namelijk op hetzelfde neer. :hihi:

catharina
30-03-04, 10:16
Geplaatst door taouanza
Het zijn jouw gedachtenkronkels hoor.


En je bent werkelijk hilarisch.:moe:
Het is toch echt jouw stelling schat. Dat je het nu op een ander probeert af te schuiven nu je zelf inziet hoe belachelijk het is, is nogal zwak van je. :rood:

catharina
30-03-04, 10:16
Geplaatst door Heraclitus
Wil je met me trouwen? Dat komt namelijk op hetzelfde neer. :hihi:
uithuwelijken yek

Joesoef
30-03-04, 10:21
Leuke vraag kleine opmerking.

Het is niet zozeer de vraag die belangrijk is of die wat zegt, het gaat om de antwoorden dit keer. En de antwoorden spreken op dit moment boekdelen.


Ik ga voor meer van dit soort open vragen.

Goodnight
30-03-04, 10:24
Geplaatst door Joesoef

Leuke vraag kleine opmerking.

Het is niet zozeer de vraag die belangrijk is of die wat zegt, het gaat om de antwoorden dit keer. En de antwoorden spreken op dit moment boekdelen.


Ik ga voor meer van dit soort open vragen.

:hihi:

theemuts
30-03-04, 10:24
Toetje weet het even niet meer :)

Mill
30-03-04, 10:24
Geplaatst door Joesoef

Leuke vraag kleine opmerking.

Het is niet zozeer de vraag die belangrijk is of die wat zegt, het gaat om de antwoorden dit keer. En de antwoorden spreken op dit moment boekdelen.


Ik ga voor meer van dit soort open vragen.

Ik heb geen vraag gezien. Of was de beginpost eerst anders? :confused:

Joesoef
30-03-04, 10:28
Geplaatst door Mill
Ik heb geen vraag gezien. Of was de beginpost eerst anders? :confused:


Klopt. Het is een stelling. Prik weer is sneller dan ik kan denken.


Werken en prikken gaat niet samen.......

Joesoef
30-03-04, 10:29
Geplaatst door theemuts
Toetje weet het even niet meer :)


Dat zie ik wel vaker met reply's van jou.

theemuts
30-03-04, 10:31
Dat zie ik wel vaker met reply's van jou.

Niet vaak, maar mocht het wel zo zijn, dan geef ik het aan. :wink:

Joesoef
30-03-04, 10:50
Geplaatst door theemuts
Niet vaak, maar mocht het wel zo zijn, dan geef ik het aan. :wink:


Tja, de ontkenningsfase he....

mark61
30-03-04, 11:38
Geplaatst door Joesoef
Vlinders en roze wolken Zoe

Zoe wat? vroeg ik me al enige tijd af...

Joesoef
30-03-04, 12:26
Geplaatst door mark61
Zoë wat? vroeg ik me al enige tijd af...

De welbekende Sesamstraat test. Wie bent u......

mark61
30-03-04, 19:37
Geplaatst door Joesoef
De welbekende Sesamstraat test. Wie bent u......

Dank voor de opheldering. Nu snap ik er nog minder van. Maar een weekje Sesamstraat gaan kijken zeker? En jij lacht je gek als ik na een week er nog niets van begrijp. achlaookmaar

Joesoef
30-03-04, 19:50
Geplaatst door mark61
Dank voor de opheldering. Nu snap ik er nog minder van.


http://www.defunhuispagina.com/html/sesamstraattest.html :moe:

mark61
30-03-04, 19:55
Geplaatst door Joesoef
http://www.defunhuispagina.com/html/sesamstraattest.html :moe:

Dank je wel. Nu is alleen nog de vraag, hoe word je een Zoë? Ik ben een Elmo, maar de vragen sloegen nergens op.

Joesoef
30-03-04, 20:02
</font>

var tekst;
if (totaal>10 && totaal<19)
{
tekst="Je bent OSCAR. Je bent wild en gek en dat weet je. Je weet hoe je lol kunt hebben, maar soms ga je daar extreem ver in. Toch weet je wat je doet en kun je je eigen leven goed in de hand houden. Anderen hebben niet altijd dezelfde kijk als jij op bepaalde dingen, maar dat betekent niet dat je je eigen mening moet laten vallen. Probeer te onthouden dat je wilde geest tot het pijn doen van jezelf en anderen kan leiden.";
}
if (totaal>18 && totaal<28)
{
tekst="Je bent ERNIE. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit z'n dak gaat, maar toch de regels die thuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen. ";
}
if (totaal>27 && totaal<36)
{
tekst="Je bent ELMO. Je bent schattig en iedereen houdt van je. Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen. Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt. Het leven is een luchtig briesje. Je bent doorgaans geestig en rustig. Pas op voor een dolk in de rug en je hebt geen zorgen.";
}
if (totaal>35 && totaal<43)
{
tekst="Je bent ZOE. Je bent een minnaar. Romantiek, bloemen en wijn zijn alles wat je nodig hebt om jezelf te vermaken. Je bent serieus over alle regels. Een familiar persoon. Je belt je moeder elke zondag en je vergeet nooit een verjaardag. Zorg ervoor dat je passie voor romantiek niet in de war komt met het echte leven. ";
}
if (totaal>42 && totaal<51)
{
tekst="Je bent BERT. Je bent slim, een echte denker. Elke situatie benader je met een tactiek. Je hebt een gezond verstand en lichaam. Je hecht veel belang aan familiewaarden. Blijf je er ook aan vasthouden maar neem een slechte situatie wel serieus, als deze voorkomt. ";
}
document.uitslag.uitslag.value=tekst;

mark61
30-03-04, 20:36
Toch zijn ze allemaal Lief. Was de hele wereld maar een sesamstraat.

Tomas
30-03-04, 20:39
Geplaatst door taouanza
Iedereen heeft recht op streven naar een beter bestaan

Wat een onzin... :moe:

Het is een plicht, muts!

mark61
30-03-04, 20:43
En als je nou al een goed bestaan hebt? Moet je dan blijven streven naar beter? Is het nooit genoeg? Oftewel: kan je beter niet beter vervangen door menswaardig?

Joesoef
30-03-04, 20:46
http://www.avforums.com/forums/images/smilies/suicide.gif

Tomas
30-03-04, 20:46
Geplaatst door mark61
En als je nou al een goed bestaan hebt? Moet je dan blijven streven naar beter? Is het nooit genoeg? Oftewel: kan je beter niet beter vervangen door menswaardig?

Ja, laten we de subjectieve loze kreten vervangen door andere.

mark61
30-03-04, 21:02
Geplaatst door Tomas
Ja, laten we de subjectieve loze kreten vervangen door andere.

Ik denk dat menswaardig wel aardig te omschrijven valt. Ongeacht de herkomst of achtergrond van de mens in kwestie.

Tomas
30-03-04, 21:09
Geplaatst door mark61
Ik denk dat menswaardig wel aardig te omschrijven valt. Ongeacht de herkomst of achtergrond van de mens in kwestie.

Ik denk dat beter beter valt te omschrijven. Is namelijk relatiever, terwijl menswaardig de suggestie van een onveranderlijke grootheid suggereerd. En geloof mij over 1000 jaar kijken de mensen net zo tegen onze menswaardigheid aan als wij tegen die van 1000 jaar gelden. En datzelfde geldt trouwens voor jezelf over een periode van 10 jaar. Er is niks mis met beter. Het is gewoon beter.