PDA

Bekijk Volledige Versie : voior de nietmutsen onder ons!



taouanza
30-03-04, 10:44
De zon schijnt ik ga naar buiten.
Moet nog steeds een elegante rode tas kopen die groot genoeg is voor een dik boek en een flesje drinken maar niet duurder dan tien euro. Of het moet iets bijzonders zijn.:wink:

So wish me luck! :lole:




ps voor de mutsen ik ga weg omdat ik het opgeef en geen antwoord weet op jullie domme vragen. :stout:

Heraclitus
30-03-04, 10:48
Geplaatst door taouanza
De zon schijnt ik ga naar buiten.
Moet nog steeds een elegante rode tas kopen die groot genoeg is voor een dik boek en een flesje drinken maar niet duurder dan tien euro. Of het moet iets bijzonders zijn.:wink:

So wish me luck! :lole:


ps voor de mutsen ik ga weg omdat ik het opgeef en geen antwoord weet op jullie domme vragen. :stout:

Succes! Zelf vindt ik leer altijd wel mooi. De mijne is van zwart leer met oranje "highlights". :hihi:

Daviddavid
30-03-04, 10:48
Op de oude binnenweg, schuin tegenover de MacDonalds zit zo'n fijne tweedehands design toestand, met meubels en kleren. Hebben ze ook vaak fijne tassen.


Ook mutsen trouwens, maar tweedehands mutsen zijn niet echt fris.

arnd
30-03-04, 10:49
Geplaatst door taouanza
De zon schijnt ik ga naar buiten.
Moet nog steeds een elegante rode tas kopen die groot genoeg is voor een dik boek en een flesje drinken maar niet duurder dan tien euro. Of het moet iets bijzonders zijn.:wink:

So wish me luck! :lole:




ps voor de mutsen ik ga weg omdat ik het opgeef en geen antwoord weet op jullie domme vragen. :stout:

:hihi: Allicht niet.....

Zeg, touareg? Een koran is toch niet zo groot?
Mijn bijbel is kleinformaat. Daar heb je geen grote tas voor nodig. :D

catharina
30-03-04, 10:49
boeiend... :slapen: