PDA

Bekijk Volledige Versie : Verslaafden in Arnhem moeten zich netjes kleden



Waterval
30-03-04, 20:34
Verslaafden in Arnhem moeten zich netjes kleden

Uitgegeven: 30 maart 2004 19:59
Laatst gewijzigd: 30 maart 2004 19:59

ARNHEM - Arnhemse drugsverslaafden moeten zich netjes kleden en een verzorgd uiterlijk hebben. Dat staat in een beheersplan dat in opdracht van de gemeente Arnhem is opgesteld. De maatregel moeten leiden tot vermindering van de 'audiovisuele' overlast door drugsverslaafden.

Volgens het beheersplan zorgt met name het onverzorgde uiterlijk van veel drugsverslaafden ervoor dat veel mensen zich onveilig voelen op straat. Bovendien zijn de verslaafden zelf ook beter af als ze op hun uiterlijke verzorging letten. Een woordvoerder van de gemeente zei dinsdag dat het nog niet vaststaat of de maatregel daadwerkelijk wordt doorgevoerd. De gemeenteraad moet zich nog over het plan uitspreken.

Het beheersplan is opgesteld naar aanleiding van de opening van de drugsboot, een 24-uurs opvang voor drugsverslaafden aan de Rijnkade in Arnhem. Op de boot is ruimte voor ongeveer zeventig verslaafden.

~Panthera~
30-03-04, 20:52
Arnhem WAS ooit een leuke stad........... http://www.mainzelahr.de/smile/unsortierbar/rip.gif

barfly
30-03-04, 21:26
Terecht! Ik erger me naar aan al die smerige sloebers! Ik ben blij dat er eindelijk netjes en schoon wordt gespoten :tik:

Bofko
30-03-04, 21:28
De gemeente Arnhem heeft de drugsverslaafden gratis stropdassen gegeven...