PDA

Bekijk Volledige Versie : Neonazi bekent schuld na zien van The Passion



Marsipulami
30-03-04, 23:04
Ook neonazi bekent na zien van The Passion

Oslo/Caracas (ANP/RTR/EFE) 30 maart 2004 - Een Noorse neonazi heeft na het zien van de film The Passion of the Christ bekend dat hij medio jaren negentig tweemaal een bomaanslag op anarchistische krakers in Oslo heeft gepleegd.
Brandstichting
Door beide aanslagen kwam niemand om het leven, maar de politie had tot dusver geen idee wie erachter zat. De 41-jarige wordt nu aangeklaagd voor brandstichting.

Tweede maal
Het is de tweede keer dat iemand na het bekijken van de controversiële film tot een bekentenis komt. Eerder biechtte een Texaan op dat hij een vrouw had gedood die zwanger was van zijn kind.

Hartaanval
Een Venezolaanse vrouw kreeg afgelopen zaterdag tijdens haar bezoek aan The Passion of the Christ een hartaanval. Ze overleed ter plaatse. Het was voor zover bekend de derde keer dat iemand tijdens het kijken naar de film stierf. Het gebeurde eerder in de Verenigde Staten en in Brazilië.

barfly
30-03-04, 23:11
Ik ben em aan het downloaden, Ik ben benieuwd wat ik krijg :)

TFOE!
30-03-04, 23:15
Geplaatst door Marsipulami
Ook neonazi bekent na zien van The Passion

Oslo/Caracas (ANP/RTR/EFE) 30 maart 2004 - Een Noorse neonazi heeft na het zien van de film The Passion of the Christ bekend dat hij medio jaren negentig tweemaal een bomaanslag op anarchistische krakers in Oslo heeft gepleegd.
Brandstichting
Door beide aanslagen kwam niemand om het leven, maar de politie had tot dusver geen idee wie erachter zat. De 41-jarige wordt nu aangeklaagd voor brandstichting.


laten ze in Noorwegen er n paar Black-metal-freaks op die film afsturen.......kijken wat zij dan hebben op te biechten na afloop vd film.

Marsipulami
30-03-04, 23:15
Geplaatst door barfly
Ik ben em aan het downloaden, Ik ben benieuwd wat ik krijg :)

Waar is die ergens te downloaden ?

barfly
30-03-04, 23:19
Geplaatst door Marsipulami
Waar is die ergens te downloaden ?

zoiets als kazaa maar dan anders.. gnutella :)

Marsipulami
30-03-04, 23:34
Geplaatst door barfly
zoiets als kazaa maar dan anders.. gnutella :)

Kan je niet gewoon een link geven :(

barfly
30-03-04, 23:36
Geplaatst door Marsipulami
Kan je niet gewoon een link geven :(

Nee sorrie dat zou illegaal zijn :)

Marsipulami
30-03-04, 23:41
Geplaatst door barfly
Nee sorrie dat zou illegaal zijn :)

Ik vind um niet