PDA

Bekijk Volledige Versie : VN moet deze week stoppen met voedselhulp aan Gaza



lennart
31-03-04, 16:59
UN 'stopping food aid to Gaza '
Food deliveries to the Gaza Strip will be halted this week because of Israeli restrictions, the United Nations said.

Peter Hansen, the UN chief responsible for Palestinian refugees, said his agency was no longer allowed to take empty food containers out of Gaza.

Their loss added "intolerable costs to a programme already stung by underfunding", Mr Hansen complained.
(..)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3582617.stm

Hongerende mensen... ja dat zal bijdragen aan de vrede daar :rolleyes:

taouanza
31-03-04, 17:01
Geplaatst door lennart
UN 'stopping food aid to Gaza '
Food deliveries to the Gaza Strip will be halted this week because of Israeli restrictions, the United Nations said.

Peter Hansen, the UN chief responsible for Palestinian refugees, said his agency was no longer allowed to take empty food containers out of Gaza.

Their loss added "intolerable costs to a programme already stung by underfunding", Mr Hansen complained.
(..)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3582617.stm

Hongerende mensen... ja dat zal bijdragen aan de vrede daar :rolleyes:

Ja want je protesteert natuurlijk minder met een lege maag, wordt je zwak van.
Kunnen rustig nieuwe nederzettingen gebouwd worden. Ja rustig en vredig.

lennart
17-04-04, 21:04
Goh wat een stortvloed van verontwaardiging van de vergoeilijkers van het Zionistische terreur. :rolleys:

lennart
17-04-04, 21:30
Zapper? Joehoe.. Krokodilletranen.

..zapper
17-04-04, 21:46
Geplaatst door lennart
Zapper? Joehoe.. Krokodilletranen.

Het is enerzijds achterlijk om die hulpconvooien te gebruiken voor terroristische transporten, het is nog achterlijker om ze stop te zetten, ze kunnen ook goed gecontroleerd worden. De mensen die mij beter kennen weten dat ik daar zo over denk Lennart.

lennart
17-04-04, 21:51
Geplaatst door zapper
Het is enerzijds achterlijk om die hulpconvooien te gebruiken voor terroristische transporten, het is nog achterlijker om ze stop te zetten, ze kunnen ook goed gecontroleerd worden. De mensen die mij beter kennen weten dat ik daar zo over denk Lennart.

Kan jij bewijzen dat transporten zijn gebruikt door terroristen? :rolleyes:

Je bent niet geslaagd voor je krokodilletranendiploma. :jammer:


Jij bent overduidelijk een arabierenhater.. Anti-semiet.

Maarten
17-04-04, 22:17
Geplaatst door zapper
Het is enerzijds achterlijk om die hulpconvooien te gebruiken voor terroristische transporten, het is nog achterlijker om ze stop te zetten, ze kunnen ook goed gecontroleerd worden. De mensen die mij beter kennen weten dat ik daar zo over denk Lennart.

Maar wat ontbreekt bij de vrienden van Israel, dat is verontwaardiging daar over!
Er zouden eens Palestijnen moeten zijn, die 25% van de joodse kindertjes aan de ondervoeding bracht.. de wereld zou te klein zijn..

Maar als AEL roept, dat die Israel-steuners racisten zijn, dan staat Nederland de AEL in de grond te trappen..

Ik trek dan een zak chips open, en kijk toe hoe Nederland zich in zijn eigen hypocrisie rondwentelt..
AEL scoort gewoon punten.. voor echte beschaving moet ik blijkbaar zijn bij reltrappers in Antwerpen.. Of in de buitenwijken van Parijs..

Maarten
17-04-04, 22:21
Geplaatst door lennart

Jij bent overduidelijk een arabierenhater.. Anti-semiet.

Jij denkt er dus blijkbaar ook zo over..

Ben het eigenlijk wel met je eens.. Ik vind dat die jongens maar eens wat moeten uitleggen, want het begint te gek te worden.
Begint er op te lijken, dat er een enorme brok racisme is hier, die je in geen enkele Nederlanse statistiek terug vind..