PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtonen luie donders, allochtonen noeste werkers



Joesoef
01-04-04, 08:19
Europeanen dromen van leven zonder werk

nu.nl
Uitgegeven: 1 april 2004 07:59
Laatst gewijzigd: 1 april 2004 07:59

RIJSWIJK - Nooit meer te hoeven werken is een droom voor bijna tweederde van de Europese werknemers. Dat blijkt uit een enquête in zeven Europese landen die de vacaturewebsite StepStone donderdag heeft gepubliceerd.

Nederlandse en Italiaanse werknemers verlangen het meest naar een leven zonder werk. In beide landen zou tweederde van de ondervraagden willen stoppen. Duitsers en Zweden zijn het werklustigst. In Duitsland zei 43 procent de zinvolle uitdaging nodig te hebben en in Zweden 41 procent. Aan de enquête werkten 3822 mensen mee in Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Italië, België en Nederland.

De oorzaak van de wens te ontsnappen aan het dagelijkse werk is niet zo zeer stress, maar het verlangen naar meer persoonlijke voldoening , zo concludeert StepStone uit het onderzoek.

..zapper
01-04-04, 09:24
Ik moet er niet aan denken om nooit meer te hoeven werken, maar een jaartje eigen tijd zou ik nu wel lusten.
(inderdaad lui, ik zit hier nog in m'n nachtkleding ;))

Bofko
01-04-04, 09:30
Geplaatst door Joesoef
Autochtonen luie donders, allochtonen noeste werkers

Europeanen dromen van leven zonder werk



Er klopt weinig van de titel , Joesoef . :wink:
Europeanen werken dus juist hard. Over allochtonen wordt niets gezegd in dit artikel.

Een betere titel zou dus zijn :

"Allochtonen doen waar autochtonen van dromen."

..zapper
01-04-04, 09:36
Geplaatst door Bofko
Er klopt weinig van de titel , Joesoef . :wink:
Europeanen werken dus juist hard. Over allochtonen wordt niets gezegd in dit artikel.

Een betere titel zou dus zijn :

"Allochtonen doen waar autochtonen van dromen."

:hihi:

theemuts
01-04-04, 09:38
"Allochtonen doen waar autochtonen van dromen."


:jeweetog: :duim:

Joesoef
01-04-04, 09:55
Het prikbord van nieuw rechts ligt zeker weer plat dat jullie hier zitten?

theemuts
01-04-04, 09:56
HUH? Ik op nieuw rechts?

taouanza
01-04-04, 09:57
Geplaatst door Joesoef
Het prikbord van nieuw rechts ligt zeker weer plat dat jullie hier zitten?

Het is toch fantastisch als mensen hun ware aard en intelligentie laten zien? :duim:

Joesoef
01-04-04, 09:58
Geplaatst door theemuts
HUH? Ik op nieuw rechts?


Ja en het IQ van een Pickwick theezakje.

Joesoef
01-04-04, 10:01
Geplaatst door taouanza
Het is toch fantastisch als mensen hun ware aard en intelligentie laten zien? :duim:

Ach we weten tenminste in wat voor een racistische bevooroordeelde maatschappij we leven. Krijg hier alleen maar bevestigingen over wat Pim oreerde.

..zapper
01-04-04, 10:08
Geplaatst door Joesoef
Ach we weten tenminste in wat voor een racistische bevooroordeelde maatschappij we leven. Krijg hier alleen maar bevestigingen over wat Pim oreerde.

Nee de titel van je topic was niet bevooroordeeld zeker? Als we dan toch serieus worden: voor zover ik weet waren allochtonen niet uitgesloten van het door jou aangehaalde onderzoek. Als je zelf een 'grappige' titel daarbij plaatst moet je niet vreemd opkijken als je dit soort reacties krijgt.

Joesoef
01-04-04, 10:38
Geplaatst door zapper
Nee de titel van je topic was niet bevooroordeeld zeker? Als we dan toch serieus worden: voor zover ik weet waren allochtonen niet uitgesloten van het door jou aangehaalde onderzoek. Als je zelf een 'grappige' titel daarbij plaatst moet je niet vreemd opkijken als je dit soort reacties krijgt.

Toch grappig dat een simpele provocatie de vooroordelen naar boven brengt.

Bofko
01-04-04, 10:49
Geplaatst door Joesoef
Autochtonen luie donders, allochtonen noeste werkers

Toch grappig dat een simpele provocatie de vooroordelen naar boven brengt.

Voor jouw vooroordeel is niet eens een provocatie nodig ........



Kom op, Joesoef , je gaat deze thread toch niet serieus nemen.