PDA

Bekijk Volledige Versie : In het kader van integratie



taouanza
01-04-04, 12:42
ben ik in mijn vlucht van Theemuts oersterke wijze argumenten langs de Multivlaai gegaan. Hier voor mij ligt een appelkruimelpunt en een sinasbavaroispunt.:stout:

Dus terwijl jij lekker uit je nek zwetst, gaat ik ff lekker integreren. http://www.smilieportal.de/img/haushalt/2/041.gif

Bofko
01-04-04, 12:45
Liggen ze daar nog steeds of mag je niet met de mond vol typen ?

Mill
01-04-04, 12:46
Geplaatst door taouanza
ben ik in mijn vlucht van Theemuts oersterke wijze argumenten langs de Multivlaai gegaan. Hier voor mij ligt een appelkruimelpunt en een sinasbavaroispunt.:stout:

Dus terwijl jij lekker uit je nek zwetst, gaat ik ff lekker integreren. http://www.smilieportal.de/img/haushalt/2/041.gif

Ik heb van de week Couscous gegeten bij de Marokkaan op de Nieuwezijds Voorburgwal (echt waar).

Integratie smaakt wel OK, in ieder geval. :haha:

theemuts
01-04-04, 12:50
Is het wel een echte Limburgse?

taouanza
01-04-04, 12:51
Geplaatst door Bofko
Liggen ze daar nog steeds of mag je niet met de mond vol typen ?

Ik wacht nog op de koffie. Ja als je integreert moet je het ook goed doen.:wink:

theemuts
01-04-04, 12:51
Zit er geen gelei op, ik bedoel is ie wel Halal?

taouanza
01-04-04, 12:52
Geplaatst door theemuts
Is het wel een echte Limburgse?

Het is van de multivlaai you tell me.:rolleyes:

taouanza
01-04-04, 12:53
Geplaatst door theemuts
Zit er geen gelei op, ik bedoel is ie wel Halal?

Je krijgt ze toch niet.:stout:

Bofko
01-04-04, 12:55
Geplaatst door taouanza
Ik wacht nog op de koffie. Ja als je integreert moet je het ook goed doen.:wink:

Zorg je er wel voor dat je niet over-integreert ? :)

Goodnight
01-04-04, 12:57
Geplaatst door Mill
Ik heb van de week Couscous gegeten bij de Marokkaan op de Nieuwezijds Voorburgwal (echt waar).

Integratie smaakt wel OK, in ieder geval. :haha:

Marakkech...

taouanza
01-04-04, 12:57
Geplaatst door Bofko
Zorg je er wel voor dat je niet over-integreert ? :)

Nou.......ik heb Dinsdag twee bloemkolen gekocht voor de prijs van een......:vreemd:

Couscousje
01-04-04, 14:14
Geplaatst door Mill
Ik heb van de week Couscous gegeten bij de Marokkaan op de Nieuwezijds Voorburgwal (echt waar).

Integratie smaakt wel OK, in ieder geval. :haha:

Oh ja, nog bedankt daarvoor... :stout:

Cc

Couscousje
01-04-04, 14:15
Geplaatst door Goodnight
Marakkech...

Was die tent niet allang opgedoekt wegens witwassen? :confused:

Het eten is trouwens echt bout daar. :kotsen:

Cc

taouanza
01-04-04, 14:19
Geplaatst door Couscousje
Was die tent niet allang opgedoekt wegens witwassen? :confused:

Het eten is trouwens echt bout daar. :kotsen:

Cc

Nederlanders hebben niet bepaald hoge eisen op culinair gebied. Ik heb een keer gegeten in het Stadsbouwhuis in Leiden op zo'n antidiscriminatiegebeuren.
Nou het was gewoon tofu in opgewarmde tomatenpuree met heel veel maggiblokjes. Maar de Nederlanders vonden het mmmmmmm mmmmmmmmm mmmmmmmmmmm.
:moeilijk:

Couscousje
01-04-04, 14:34
Geplaatst door taouanza
Nederlanders hebben niet bepaald hoge eisen op culinair gebied. Ik heb een keer gegeten in het Stadsbouwhuis in Leiden op zo'n antidiscriminatiegebeuren.
Nou het was gewoon tofu in opgewarmde tomatenpuree met heel veel maggiblokjes. Maar de Nederlanders vonden het mmmmmmm mmmmmmmmm mmmmmmmmmmm.
:moeilijk:

:haha:

Wat wil je, als je leeft op boerenkool.

Cc

Mill
01-04-04, 14:35
Geplaatst door Couscousje
Oh ja, nog bedankt daarvoor... :stout:

Cc

Maar ik heb een vriendin!

O wacht, eating's not cheating! :student:

Mark
01-04-04, 19:02
Geplaatst door taouanza
Nederlanders hebben niet bepaald hoge eisen op culinair gebied. Ik heb een keer gegeten in het Stadsbouwhuis in Leiden op zo'n antidiscriminatiegebeuren.
Nou het was gewoon tofu in opgewarmde tomatenpuree met heel veel maggiblokjes. Maar de Nederlanders vonden het mmmmmmm mmmmmmmmm mmmmmmmmmmm.
:moeilijk:

Ik heb ooit duur gehakt op een stokje met sperziebonen gegeten, dat was ook marokkaans.