PDA

Bekijk Volledige Versie : Mis ik iets?



arnd
01-04-04, 13:11
Zie ik iets over het hoofd?

Of is de "vierendelings"-draad werkelijk foetsie?

Laten we eens raden naar de mod-motieven ...... :kwaad: :D

arnd
01-04-04, 13:16
Sjaak, wij waren het toch redelijk eens in die draad over het gezag van de formele engelse moslimleiding? En wat de "échte" moslim daar wel niet van vindt?

Je was zo prettig transparant, Sjaak

Heb jij misschien de hand in de verdwijning van deze waardevolle discussie? :cool:

catharina
01-04-04, 13:22
Geplaatst door arnd
Zie ik iets over het hoofd?

Of is de "vierendelings"-draad werkelijk foetsie?

Laten we eens raden naar de mod-motieven ...... :kwaad: :D
Hij is weg inderdaad, maar als moslim zijnde hoeft sjaakspier uiteraard niet bang te zijn dat het hem strafpunten oplevert.

arnd
01-04-04, 13:25
Geplaatst door catharina
Hij is weg inderdaad, maar als moslim zijnde hoeft sjaakspier uiteraard niet bang te zijn dat het hem strafpunten oplevert.

Jammer....

Zouden verschillende mensen hier toch enigszins beducht zijn voor het oog van de AIVD? Of is dat er ver doorgedacht?

Ik bedoel; als Sjaak zelf bevestigt dat de Moslim Council in G. Britt. geen gezag heeft binnen de moslimgemeenschap. En dat die moslimgemeenschap gewoon haar eigen naad naait, desnoods gewelddadig, is dat toch een gevoelige opmerking. Of heb ik dat mis?

;)

catharina
01-04-04, 13:28
Geplaatst door arnd
Jammer....

Zouden verschillende mensen hier toch enigszins beducht zijn voor het oog van de AIVD? Of is dat er ver doorgedacht?

Ik bedoel; als Sjaak zelf bevestigt dat de Moslim Council in G. Britt. geen gezag heeft binnen de moslimgemeenschap. En dat die moslimgemeenschap gewoon haar eigen naad naait, desnoods gewelddadig, is dat toch een gevoelige opmerking. Of heb ik dat mis?

;)
Maroc.nl is een aantal keer in de media gekomen wegens het tolereren van jihad activiteiten, dus daar zijn ze nu over het algemeen wel alert op ja. Er is zojuist ook een opmerking van meneer Sjaakspier weggehaald "Burn kaffir burn" met een misselijke foto erbij. 0 strafpunten uiteraard. Mocht het andersom zijn geweest was er toch wel direct een ban opgelegd.

arnd
01-04-04, 13:31
Geplaatst door catharina
Maroc.nl is een aantal keer in de media gekomen wegens het tolereren van jihad activiteiten, dus daar zijn ze nu over het algemeen wel alert op ja. Er is zojuist ook een opmerking van meneer Sjaakspier weggehaald "Burn kaffir burn" met een misselijke foto erbij. 0 strafpunten uiteraard. Mocht het andersom zijn geweest was er toch wel direct een ban opgelegd.

Aha, werkt dat zo?
Maar de bedoelingen zijn toch zo goed? :engel:

arnd
01-04-04, 13:33
Sjaak, ik wil deze discussie graag in ronde bewoordingen verder met je voeren.
Dus wil je je aub even melden?
:)

arnd
01-04-04, 13:37
:D

Er wordt nu waarschijnlijk druk ge-pb-d.....

"Shit, welke tactiek kiezen we nu?"