PDA

Bekijk Volledige Versie : La illaha illa lah.



SjaakSpier
01-04-04, 13:18
http://www.mekshat.com/pix/upload/images4/mk658_sun%20sit.jpg


http://www.elazhar.com/quran/image/22_061.gif

http://www.elazhar.com/quran/image/57_006.gif

http://www.elazhar.com/quran/image/31_029.gif

Al3arbi
01-04-04, 18:32
Ik zal de topic wel voorzien van terroristisch gezwam.

Julien
01-04-04, 18:43
zolang er geen nederlandse vertaling bij staat, kan het inderdaad net zo goed terroristisch gezwam zijn.

Rabi'ah.
01-04-04, 18:45
Geplaatst door Julien
zolang er geen nederlandse vertaling bij staat, kan het inderdaad net zo goed terroristisch gezwam zijn.

Voor de zoveelste keer: Aan de opmaak van de tekst te zien, gaat het om KORANVERZEN. :moe:

Groetjes,

Rabiah.

Al3arbi
01-04-04, 18:47
Geplaatst door Julien
zolang er geen nederlandse vertaling bij staat, kan het inderdaad net zo goed terroristisch gezwam zijn.


Je bent onwetend Julien, derhalve dien je gewoon `n vraag te stellen als je iets wilt weten. Aan je gebrabbel in `t luchtledige heeft niemand wat.

Julien
01-04-04, 18:48
Geplaatst door Rabi'ah.
Voor de zoveelste keer: Aan de opmaak van de tekst te zien, gaat het om KORANVERZEN. :moe:

Groetjes,

Rabiah.

Ja en dus.. volgens mij staan er in de Koran ook vervelende teksten over homo's en niet-gelovigen (in de Tenach ook trouwens..)

Ik kan niet ruiken of dit normale verzen zijn, als ik hier in het Italiaans ga posten willen jullie ook een vertaling neem ik aan.. :moe:

Tomas
01-04-04, 18:48
Geplaatst door Rabi'ah.
Aan de opmaak van de tekst te zien, gaat het om KORANVERZEN.


Dus Julien heft het nog niet zo verkeerd gezien.

Al3arbi
01-04-04, 18:48
Geplaatst door Julien
Ja en dus.. volgens mij staan er in de Koran ook vervelende teksten over homo's en niet-gelovigen (in de Tenach ook trouwens..)

Ik kan niet ruiken of dit normale verzen zijn, als ik hier in het Italiaans ga posten willen jullie ook een vertaling neem ik aan.. :moe:


Neuh, dan haal ik `t gewoon weg.

Julien
01-04-04, 18:50
Geplaatst door Al3arbi
Je bent onwetend Julien, derhalve dien je gewoon `n vraag te stellen als je iets wilt weten. Aan je gebrabbel in `t luchtledige heeft niemand wat.

ja, maar waarom dan ook een plaatje van Europa? Zo lijkt het net alsof deze Koranverzen moeten worden opgedrongen aan Europa.. haal dan dat plaatje weg.

Al3arbi
01-04-04, 18:51
Geplaatst door Julien
ja, maar waarom dan ook een plaatje van Europa? Zo lijkt het net alsof deze Koranverzen moeten worden opgedrongen aan Europa.. haal dan dat plaatje weg.

De Koran is er voor de gehele wereld. Jij mag je ogen er best voor sluiten, No prob.

Rabi'ah.
01-04-04, 18:51
Geplaatst door Julien
Ja en dus.. volgens mij staan er in de Koran ook vervelende teksten over homo's en niet-gelovigen (in de Tenach ook trouwens..)

Ik kan niet ruiken of dit normale verzen zijn, als ik hier in het Italiaans ga posten willen jullie ook een vertaling neem ik aan.. :moe:

Over homo's en niet-gelovigen staat niets vervelends, over losbandige verkrachters en gelovige mensen die God ondankbaar zijn wel :moe:. En aangezien ik al 6 jaar Latijn en Frans heb op school, sinds afgelopen herfst ook Spaans heb en van mezelf nogal taalgevoelig ben, zal dat Italiaans ook wel gaan (is immers ook een Romaanse taal). :ego: :p

Groetjes,

Rabiah.

Rabi'ah.
01-04-04, 18:52
Geplaatst door Tomas
Dus Julien heft het nog niet zo verkeerd gezien.

Ik neem aan dat dit als grap bedoeld is?


:moe:

Groetjes,

Rabiah.

Rabi'ah.
01-04-04, 18:54
Geplaatst door Julien
ja, maar waarom dan ook een plaatje van Europa? Zo lijkt het net alsof deze Koranverzen moeten worden opgedrongen aan Europa.. haal dan dat plaatje weg.

Voor jouw informatie: In Europa wonen al sinds de Middeleeuwen moslims. Voor een student geschiedenis heb je wel errug weinig kennis van de geschiedenis van de islam in Europa. :moe:

Groetjes,

Rabiah.

Julien
01-04-04, 18:56
Geplaatst door Al3arbi
De Koran is er voor de gehele wereld. Jij mag je ogen er best voor sluiten, No prob.

Vergelijk het met een groot kruis dat vanuit de VS licht brengt aan het Midden-Oosten, met daaronder Latijnse passages uit de bijbel.

Of

Vergelijk het met een grote davidster dat vanuit Israel licht brengt naar het Islamitische Midden-Oosten, met daaronder Hebreeuwse passages uit de Tenach

Ach.. dat zou jou ook zeker niks doen :moe:

Tomas
01-04-04, 18:59
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik neem aan dat dit als grap bedoeld is?


:moe:

Groetjes,

Rabiah.

Nou, weet ik niet.... Eerst wel, maar zodra ik het schreef niet meer. Voor een niet-Moslim is de Koran onderhand best wel sterk met terrorisme geassocieerd. Ik hoor en lees eigenlijk alleen maar religieuze teksten in een context van haat en afkeuring tov mij en mijn wereld. Het is onderhand zo erg dat als dit eens een keer niet gebeurd dat ik een gevoel heb van wantrouwen. Zwak, maar het knaagt wel degelijk ergens in mijn achterhoofd.

Dat is geen grapje meer.

Rabi'ah.
01-04-04, 19:02
Geplaatst door Julien
Vergelijk het met een groot kruis dat vanuit de VS licht brengt aan het Midden-Oosten, met daaronder Latijnse passages uit de bijbel.

Of

Vergelijk het met een grote davidster dat vanuit Israel licht brengt naar het Islamitische Midden-Oosten, met daaronder Hebreeuwse passages uit de Tenach

Ach.. dat zou jou ook zeker niks doen :moe:

Wat kan jij toch zeuren. :moe:

Al3arbi
01-04-04, 19:04
Geplaatst door Julien
Vergelijk het met een groot kruis dat vanuit de VS licht brengt aan het Midden-Oosten, met daaronder Latijnse passages uit de bijbel.

Of

Vergelijk het met een grote davidster dat vanuit Israel licht brengt naar het Islamitische Midden-Oosten, met daaronder Hebreeuwse passages uit de Tenach

Ach.. dat zou jou ook zeker niks doen :moe:


Tang, varken verhaal. Ze komen gedrieën uit `t Midden-Oosten. Verder doet het me niets, deze topic ook niet. Reacties van idioten doen me meer. Maar ik heb de 'Power' om daar lekker mee te goochelen.

Rabi'ah.
01-04-04, 19:07
Geplaatst door Al3arbi
Tang, varken verhaal. Ze komen gedrieën uit `t Midden-Oosten. Verder doet het me niets, deze topic ook niet. Reacties van idioten doen me meer. Maar ik heb de 'Power' om daar lekker mee te goochelen.

En al mijn briljante reacties op Nefje ook wissen...... :jammer: :droef:

arnd
01-04-04, 22:51
Helaas zijn de eerste twee pagina's van deze draad weer eens gewist.

Vertelt mij inderdaad wel heel veel van de arabische "open" mentaliteit ....

Orakel
01-04-04, 23:05
Geplaatst door SjaakSpier
http://www.mekshat.com/pix/upload/images4/mk658_sun%20sit.jpg



'k heb net ff gebeld met me vriend Peter Tomifeeff en volgens hem is ut een fake plaatje.

Mark
01-04-04, 23:29
welnee, de hele wereld is wel vaker onbewolkt ;)

Orakel
01-04-04, 23:36
Geplaatst door Mark
welnee, de hele wereld is wel vaker onbewolkt ;)

'k hoor net dat het geen wolk is, maar een zwerm afgerichte kruisvaarderige sprinkhanen. In stealth-modus.

arnd
02-04-04, 08:58
Geplaatst door L'HARB
begrijp niets meer van deze topic :(

Nee, dat snap ik, als de eerste helft verwijderd is. ;)