PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Allah straft Saudi-Arabië voor ongesluierde vrouwen'



theemuts
01-04-04, 18:47
'Allah straft Saudi-Arabië voor ongesluierde vrouwen' 01-04-2004


Geestelijken door heel Saudi-Arabië hebben donderdag gebeden om regen. De droogte van de laatste tijd weten ze aan een grote variëteit aan zonden, waaronder het ongesluierd rondlopen van vrouwen.

Er is geen zonde zonder tegenspoed en er is geen einde aan de straf zonder boetedoening, zei Abdel Rahman al-Sudeis van de Grote Moskee in Mekka. Met name vrouwen begaan de ene zonde na de andere, zei hij: ze maken zich op, gaan overschillig om met de sluier en gaan met mannen om.

In het streng-islamitische Saudi-Arabië mogen vrouwen niet in het openbaar omgaan met mannen en moeten zij van top tot teen bedekt zijn, met uitzondering van gezicht en handen. De laatste tijd blijken die regels enigszins rekbaar. Vrouwen hebben in kranten en op televisie voor meer rechten gepleit.

http://www.nieuws.nl/news/NEWS/article.php?cat_id=5&article_id=36775

[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]

Al3arbi
01-04-04, 18:50
Saudi-(Saud familie) is 1 reden voor `n grote Straf!

Couscousje
01-04-04, 18:56
Vreemd, het gros van de vrouwen hier is ongesluierd en toch regent het de hele dag...

:moe:

Cc

taouanza
01-04-04, 19:02
Geplaatst door Couscousje
Vreemd, het gros van de vrouwen hier is ongesluierd en toch regent het de hele dag...

:moe:

Cc

:haha:

theemuts
01-04-04, 21:43
Orthodox gereformeerde dominees hebben het hier over een straf van god als het teveel regent. :moeilijk:

West
02-04-04, 02:42
Geplaatst door Couscousje
Vreemd, het gros van de vrouwen hier is ongesluierd en toch regent het de hele dag...

:moe:

Cc

Je snapt het duidelijk niet.

Daarom regent het in Nederland juist zoveel!

Ik was in Amsterdam vandaag en kwam daar een vrouw tegen (tenminste... dat denk ik) die van top tot teen bedekt was in het zwart. En ik kan je verzekeren... het was droog! Heerlijk!

Ik zou het toch jammer vinden als die vrouwen in Saoudi-Arabië zich anders zouden gaan kleden. Ik bedoel... ik vind het wel wat... zo'n merkwaardige cultuur in een ver land. Dan denk je toch... Allah zij geprezen dat we dat in Nederland niet hebben! Maar in Saoudi-Arabië past het heel goed. Ik zou het jammer vinden als we dat zouden moeten gaan missen. Het is toch een soort Efteling, zeg maar.

Julien
02-04-04, 03:42
Het is toch een soort Efteling, zeg maar.

:D

aapjes kijken :haha: