PDA

Bekijk Volledige Versie : Om van te kotsen !!



_h4T3D_sE7eN
01-04-04, 23:23
http://www.homsonline.com/Palestine/Images/Palestina%20Baby3.jpg

Uit kwaadheid en frustraties stenigden Iraakse jongeren verkoolde lijken van Amerikaanse soldaten die om zijn gekomen bij een aanslag in Irak. Wereldwijd vlogen de beelden van de steniging over elke nieuwszender die je maar kon bedenken en wereldwijd werd een afschuw uitgesproken tegen deze mens-onterende taferelen. Mens-onterend, zeker.

Tegelijkertijd de hypocrisie geïllustreerd, aangezien dit soort taferelen in Palestina dagelijkse kost zijn met Palestijnse slachtoffers van de zionistische bezetters. Wat ik merk is de mate waarin gereageerd wordt op bijvoorbeeld bovenstaande foto, van een door een Israëlische soldaat vermoorde baby. Amerikanen die hun afschuw uitspreken tegen het stenigen van verkoolde, Amerikaanse lijken maar tegelijkertijd de actie tegen deze baby rechtvaardigen alszijnde "indamming van opkomend terrorisme". Het lot van deze baby werd vooraf bepaald door "the jackals who babble".

De Amerikaanse soldaten die in Irak aanwezig zijn of waren, wisten dat zij het risico liepen om slachtoffer te worden van de frustraties die zij zelf hebben veroorzaakt. Deze baby wist niets. Maar ik zie er niks van op t.v., ik lees er niks van in de kranten en ik hoor al helemaal niemand zeggen dat het "mens-onterend" is. Ondertussen zijn er mensen in Nederland die roepen dat ze niet begrijpen waar de woede vandaan komt. Moet jij lachen om bovenstaande foto ? Dan ben jij mens-onterend bezig. Net zo mens-onterend als de Iraakse jongeren die verkoolde lichamen stenigen en over straat slepen. Verkoolde lichamen van mensen die wisten welk risico zij liepen. Beide acties zijn niet goed te praten, maar ik kan het begrip voor de frustraties en woede van de Iraakse jongeren enigszins opbrengen, daar waar ik absoluut geen begrip voor het neerschieten van een jonge, onschuldige baby kan opbrengen. Ik lijk alleen in deze stelling.

De hypocrisie waarmee mensen over de taferelen omtrent de Amerikaanse soldaten reageren is werkelijk om van te kotsen. En typeert de kwaadaardigheid van vele mensen, die pas janken als de shit dichtbij de eigen achtertuin komt.

Moge God jullie zegenen met enig intellect.


_h4T3d_sE7eN !

Sou
01-04-04, 23:29
Wauw...ben er helemaal stil van geworden. Snap niet dat mensen een lijn kunnen trekken en zich ervoor kunnen afsluiten over wat er nog meer gebeurd. Bij komt het dan echt over alsof ze het goedkeuren en het hun niets doet...Ik snap het niet, snap het echt niet!


:droef:.




Thalla,
Sou

BLD
01-04-04, 23:30
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
http://www.homsonline.com/Palestine/Images/Palestina%20Baby3.jpg

Uit kwaadheid en frustraties stenigden Iraakse jongeren verkoolde lijken van Amerikaanse soldaten die om zijn gekomen bij een aanslag in Irak. Wereldwijd vlogen de beelden van de steniging over elke nieuwszender die je maar kon bedenken en wereldwijd werd een afschuw uitgesproken tegen deze mens-onterende taferelen. Mens-onterend, zeker.

Tegelijkertijd de hypocrisie geïllustreerd, aangezien dit soort taferelen in Palestina dagelijkse kost zijn met Palestijnse slachtoffers van de zionistische bezetters. Wat ik merk is de mate waarin gereageerd wordt op bijvoorbeeld bovenstaande foto, van een door een Israëlische soldaat vermoorde baby. Amerikanen die hun afschuw uitspreken tegen het stenigen van verkoolde, Amerikaanse lijken maar tegelijkertijd de actie tegen deze baby rechtvaardigen alszijnde "indamming van opkomend terrorisme". Het lot van deze baby werd vooraf bepaald door "the jackals who babble".

De Amerikaanse soldaten die in Irak aanwezig zijn of waren, wisten dat zij het risico liepen om slachtoffer te worden van de frustraties die zij zelf hebben veroorzaakt. Deze baby wist niets. Maar ik zie er niks van op t.v., ik lees er niks van in de kranten en ik hoor al helemaal niemand zeggen dat het "mens-onterend" is. Ondertussen zijn er mensen in Nederland die roepen dat ze niet begrijpen waar de woede vandaan komt. Moet jij lachen om bovenstaande foto ? Dan ben jij mens-onterend bezig. Net zo mens-onterend als de Iraakse jongeren die verkoolde lichamen stenigen en over straat slepen. Verkoolde lichamen van mensen die wisten welk risico zij liepen. Beide acties zijn niet goed te praten, maar ik kan het begrip voor de frustraties en woede van de Iraakse jongeren enigszins begrijpen, waar ik absoluut geen begrip voor het neerschieten van een jonge, onschuldige baby kan opbrengen. Ik lijk alleen in deze stelling.

De hypocrisie waarmee mensen over de taferelen omtrent de Amerikaanse soldaten reageren is werkelijk om van te kotsen. En typeert de kwaadaardigheid van vele mensen, die pas janken als de shit dichtbij de eigen achtertuin komt.

Moge God jullie zegenen met enig intellect.


_h4T3d_sE7eN !



Het laatste zinnetje, daar zeg ik Amien op.


Het is verschrikkelijk, vernederend, marteling, afschuwelijk en kokhalsneigingwekkend als een paar dode Amerikaanse soldaten (die overigens daar waren om hetzelfde te doen bij de 'schuldige' groep) door de straten heen getrokken worden, dat klopt.

Maar waarom brengen ze ons (nu praat ik over moslims) zódanig ter schande door onze moslimbroeders en zusters diens ziel bij Allah swt zijn wel te openbaren op welke zender dan ook(?!)


Ze praten over eer.

Honden hebben geen eer.

Laimela
01-04-04, 23:30
Ik lijk alleen in deze stelling.

Dat ben je niet.

Amiticia
01-04-04, 23:55
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN

Uit kwaadheid en frustraties stenigden Iraakse jongeren verkoolde lijken van Amerikaanse soldaten die om zijn gekomen bij een aanslag in Irak. Wereldwijd vlogen de beelden van de steniging over elke nieuwszender die je maar kon bedenken en wereldwijd werd een afschuw uitgesproken tegen deze mens-onterende taferelen. Mens-onterend, zeker.

Tegelijkertijd de hypocrisie geïllustreerd, aangezien dit soort taferelen in Palestina dagelijkse kost zijn met Palestijnse slachtoffers van de zionistische bezetters. Wat ik merk is de mate waarin gereageerd wordt op bijvoorbeeld bovenstaande foto, van een door een Israëlische soldaat vermoorde baby. Amerikanen die hun afschuw uitspreken tegen het stenigen van verkoolde, Amerikaanse lijken maar tegelijkertijd de actie tegen deze baby rechtvaardigen alszijnde "indamming van opkomend terrorisme". Het lot van deze baby werd vooraf bepaald door "the jackals who babble".
Waarschijnlijk werd deze baby verdacht van medeplichtingheid aan een eerdere zelfmoordacties.
En de tallozen andere kinderen en vrouwen die zullen er ook vast en zeker wat mee te maken hebben gehad.
Om het zekere voor het onzekere te nemen, vermoordden we ze gewoon.
De Amerikaanse soldaten die in Irak aanwezig zijn of waren, wisten dat zij het risico liepen om slachtoffer te worden van de frustraties die zij zelf hebben veroorzaakt. Deze baby wist niets.
Welke frustraties? De Amerikanen zijn daar voor het wel en wee van de Irakezen, of ze het nou willen of niet. Dus eventuele frustraties en uitingen daarvan zijn verreweg van begrijpelijk.
Maar ik zie er niks van op t.v., ik lees er niks van in de kranten en ik hoor al helemaal niemand zeggen dat het "mens-onterend" is. Ondertussen zijn er mensen in Nederland die roepen dat ze niet begrijpen waar de woede vandaan komt. Moet jij lachen om bovenstaande foto ? Dan ben jij mens-onterend bezig. Net zo mens-onterend als de Iraakse jongeren die verkoolde lichamen stenigen en over straat slepen. Verkoolde lichamen van mensen die wisten welk risico zij liepen. Beide acties zijn niet goed te praten, maar ik kan het begrip voor de frustraties en woede van de Iraakse jongeren enigszins opbrengen, daar waar ik absoluut geen begrip voor het neerschieten van een jonge, onschuldige baby kan opbrengen. Ik lijk alleen in deze stelling.

De hypocrisie waarmee mensen over de taferelen omtrent de Amerikaanse soldaten reageren is werkelijk om van te kotsen. En typeert de kwaadaardigheid van vele mensen, die pas janken als de shit dichtbij de eigen achtertuin komt.

Moge God jullie zegenen met enig intellect. Ameen

_h4T3d_sE7eN !

Mark
02-04-04, 00:27
Die gebarbequede mannen waren volgens mij geen soldaten.....

arnd
02-04-04, 00:32
Geplaatst door Mark
Die gebarbequede mannen waren volgens mij geen soldaten.....

Inderdaad, dat waren civilian engineers. Dus burgers.

Maar goed zo'n baby-foto doet het natuurlijk goed voor de islamse zaak, nietwaar?

Paar dingen:
1. Walgelijk om dit te publiceren
2. Als ik ouder zou zijn zou ik voor de rest van mij leven stuk zijn
3. Als ik betreffende soldaat zou zijn en ik zou het weten dat dit mijn handwerk was, zou ook ik voor de rest van mijn leven kapot zijn.
4. Feitelijk: Collateral damage.
5. DUS VERGELIJK MET DE LYNX-PARTIJ IN IRAK IS VOLKOMEN IRREEL. Dat was buitengewoon doelgericht, zonder enige reddingspoging, en dan ook nog eens jezelf te buiten gaan aan de lijken .... Is dat ziek of ziek?

_h4T3D_sE7eN
02-04-04, 00:33
Geplaatst door Mark
Die gebarbequede mannen waren volgens mij geen soldaten.....


wat dan wel ? Amerikaanse vrijheidsstrijders ?



Geplaatst door arnd
Inderdaad, dat waren civilian engineers. Dus burgers.

Maar goed zo'n baby-foto doet het natuurlijk goed voor de islamse zaak, nietwaar?

Paar dingen:
1. Walgelijk om dit te publiceren
2. Als ik ouder zou zijn zou ik voor de rest van mij leven stuk zijn
3. Als ik betreffende soldaat zou zijn en ik zou het weten dat dit mijn handwerk was, zou ook ik voor de rest van mijn leven kapot zijn.
4. Feitelijk: Collateral damage.
5. DUS VERGELIJK MET DE LYNX-PARTIJ IN IRAK IS VOLKOMEN IRREEL. Dat was buitengewoon doelgericht, zonder enige reddingspoging, en dan ook nog eens jezelf te buiten gaan aan de lijken .... Is dat ziek of ziek?


Het gaat om de aandacht die het krijgt. Deze baby was niet eens een civilian engineer. Nog niet eens een volgroeide burger.

Ziek is een gericht schot plaatsen op de maag van een baby. Ziek is ook verkoolde lichamen slepen over straat.

Nog zieker is selectief laten zien wat ziek is, zolang het maar in je voordeel is. En helemaal ziek is dit verhaal proberen te ontkrachten met argumenten die niks van doen hebben met het welzijn van kinderen (in oorlog).

"Islamse zaak"... schei uit.

Julien
02-04-04, 01:28
topicstarter, ik ben het wel met je eens.. maar jullie moslims (als we toch aan het generaliseren zijn..) kunnen er ook wat van hoor, met selectieve berichtgeving.

Davidoff
02-04-04, 02:01
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN

Tegelijkertijd de hypocrisie geïllustreerd, aangezien dit soort taferelen in Palestina dagelijkse kost zijn met Palestijnse slachtoffers van de zionistische bezetters. Wat ik merk is de mate waarin gereageerd wordt op bijvoorbeeld bovenstaande foto, van een door een Israëlische soldaat vermoorde baby. Amerikanen die hun afschuw uitspreken tegen het stenigen van verkoolde, Amerikaanse lijken maar tegelijkertijd de actie tegen deze baby rechtvaardigen alszijnde "indamming van opkomend terrorisme". Het lot van deze baby werd vooraf bepaald door "the jackals who babble".

_h4T3d_sE7eN ! [/B]

Een groot verschil tussen beiden gevallen is dit: de één is een opzettelijke vernedering (lijkschennis) van een mens en de ander een tragisch ongeval. Die soldaat ging echt niet naar huis om daar zijn Israelische vrouw in geuren en kleuren te vertellen hoe hij een klein mens heeft doodgeschoten. Dit soort dingen gebeuren omdat er laffe "martelaren" rondlopen en op het juiste moment de kogels weten te ontwijken. Iets wat een kleuter niet kan doen en daardoor de kogel of granaatscherf opvangt.


Geplaatst door _h4T3D_sE7eN

De Amerikaanse soldaten die in Irak aanwezig zijn of waren, wisten dat zij het risico liepen om slachtoffer te worden van de frustraties die zij zelf hebben veroorzaakt. Deze baby wist niets. Maar ik zie er niks van op t.v., ik lees er niks van in de kranten en ik hoor al helemaal niemand zeggen dat het "mens-onterend" is. Ondertussen zijn er mensen in Nederland die roepen dat ze niet begrijpen waar de woede vandaan komt. Moet jij lachen om bovenstaande foto ? Dan ben jij mens-onterend bezig. Net zo mens-onterend als de Iraakse jongeren die verkoolde lichamen stenigen en over straat slepen. Verkoolde lichamen van mensen die wisten welk risico zij liepen. Beide acties zijn niet goed te praten, maar ik kan het begrip voor de frustraties en woede van de Iraakse jongeren enigszins opbrengen, daar waar ik absoluut geen begrip voor het neerschieten van een jonge, onschuldige baby kan opbrengen. Ik lijk alleen in deze stelling.

_h4T3d_sE7eN ! [/B]

Als jij denkt dat een normaal mens hierom kan lachen ben je verder heen dan je zelf denkt.

Natuurlijk waren die ondernemers (die verkoolde lichamen) er om geld te verdienen. Maar tevens om het Iraakse volk daarmee te dienen. De Irakezen kunnen op het moment niets anders dan plunderen en moorden en hebben daarom voorlopig even hulp nodig van "het foute westen".
Als het "foute westen" zich inderdaad terugtrekt uit Irak dan zijn de rapen helemaal gaar. Dan kan je nog veel meer van dit soort onsmakelijke plaatjes posten. Maar dan moet je er wel bij vermelden dat dat dan door mede-Moslims is gedaan. Kijk maar eens wat de Taliban heeft aangericht onder hun eigen volk. Wat een beesten!


Geplaatst door _h4T3D_sE7eN

De hypocrisie waarmee mensen over de taferelen omtrent de Amerikaanse soldaten reageren is werkelijk om van te kotsen. En typeert de kwaadaardigheid van vele mensen, die pas janken als de shit dichtbij de eigen achtertuin komt.

_h4T3d_sE7eN ! [/B]

Nee lummel, fatsoenlijke mensen laten geen kinderlijken zien. Dat is voor de meesten te pijnlijk. Maar iedereen weet dat het gebeurd, dat hoef je niet op je netvlies te hebben.

Er bestaat geen haat tegen de Islaam en dus geen haat tegen de Moslims. Je moet je realiseren dat de haat van de Moslims tegen het westen is gebaseerd op een (zelf aangeleerd) minderwaardigheidscomplex. Dan moeten de Moslims eens iets gaan doen aan (bijvoorbeeld) het Koninklijke huis in Saoudie Arabië. Dat telt zo'n 30.000 leden, exclusief hun gevolg! Reken eens uit wat dat soort decadentie de staat daar kost.

De Islaam komt er wel en zal een eerzame plaats weten te vinden in de moderne wereld. Het kost alleen nog wat tijd. Heb geduld en schuif alle ellende niet af op anderen. Dat is al veel vaker gedaan in de geschiedenis en is veel te gemakkelijk. Haat maakt blind!

Gr.
Davidoff

Maarten
02-04-04, 04:37
Geplaatst door arnd
[B]
4. Feitelijk: Collateral damage.


500 kinderen en 400 vrouwen in 3 jaar of zoiets. Velen ervan merkwaardig genoeg door verdwaalde kogels juist in het hoofd geraakt. Moet toch nog eens m'b boeken statistiek er op naslaan, of verhalen over wonderlijke samenlopen.

Maarten
02-04-04, 04:51
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik lijk alleen in deze stelling.


Ik scheef e.e.a. op een site voor slachtoffers van 911 in de VS.
Die willen graag precies weten hoe het zit met de verantwoordelijkheid in de zaak.
Ik scheef ze dus wat de Amerikaanse steun voor Israel zoal voor gevolgen had. Ben niet zuinig geweest.
Wie weet plaats ik daar nog een link naar dit topic. (moet wel een beetje voorzichtig zijn daar, want het gaat wel om de echte slachtoffers daar. Maar ze moeten het toch echt wel weten daar. Kreeg nog bijval ook.)

euhh
02-04-04, 09:07
Vreselijk die foto, maar goed als je je als 'vrijheidsstrijder' tussen burgers verstopt krijg je dit soort gevallen.
Laat de 'dappere verzetstrijders' eens ophouden zich tussen kinderen en vrouwen te verstoppen (wat trouwens een OORLOGSMISDAAD is).

Even voor de duidelijkheid:

"De burgerbevolking die niet aan de gevechten deelneemt moet worden gespaard. Zij mag niet worden aangevallen. Bij het uitvoeren van akties moeten de burgerbevolking en burgerobjecten worden ontzien.
Represailles tegen de burgerbevolking zijn verboden.
Burgers mogen niet worden gebruikt om militaire doelen tegen aanvallen te vrijwaren "

Bron "Humanitair oorlogsrecht"

Ik werd inderdaad misselijk bij het zien van deze foto, maar je maakt mij niet wijs dat de soldaat die deze kogel heeft afgevuurd, gewoon 'zomaar' begon teschieten.

taouanza
02-04-04, 11:06
Geplaatst door euhh
Ik werd inderdaad misselijk bij het zien van deze foto, maar je maakt mij niet wijs dat de soldaat die deze kogel heeft afgevuurd, gewoon 'zomaar' begon teschieten.

Het lynchpartij gingn ook niet zomaar lynchen is die lynchpartij nu ook bij deze goedgekeurd.
En worden ze boos dat moslims naar andere wijzen.
Elke reactie van een nietmoslim wees naar de moslims. Maar dat valt zeker niet op.
kon je niet gewoon zeggen het is fout om op babies te schieten, klaar?
Als je dat niet kan dan ben je geen haar beter dan die moslims die zogenaamd niet de hand in eigen boezem kunnen steken.


Trouwens de Irakeze bevolking is hoog opgeleid dus die hebben helemaal geen buitenlandse ingenieurs nodig. Dus behalve de grondstoffen komen ze ook de banen jatten. Tja daar wordt een mens niet boos om.:moe:

euhh
02-04-04, 11:27
Geplaatst door taouanza
Het lynchpartij gingn ook niet zomaar lynchen is die lynchpartij nu ook bij deze goedgekeurd.


Praat niet zo dom, die baby is waarschijnlijk getroffen door een kogel die is afgevuurd na provocatie door de zogenaamde verzetsstrijders die zich tussen onschuldige vrouwen en kinderen verstoppen.
Moet die soldaat zich dan maar weerloos laten slachten omdat de verzetstrijders zich achter burgers verstoppen??
Die lynch partij was zeker uitgelokt door stenen gooiende en schietende ingeneurs of niet??
Wat jij doet noemen ze nu drogredenatie.2



En worden ze boos dat moslims naar andere wijzen.
Elke reactie van een nietmoslim wees naar de moslims. Maar dat valt zeker niet op.
kon je niet gewoon zeggen het is fout om op babies te schieten, klaar?
Als je dat niet kan dan ben je geen haar beter dan die moslims die zogenaamd niet de hand in eigen boezem kunnen steken.

Het is inderdaad fout als ze <b>GERICHT</B> schieten, je gelooft toch zelf niet dat een soldaat 's avonds naar huis gaat en zegt "Zo ik heb eens even lekker een paar Palastijnse kinderen afgeknald"

Hoe zielig het ook is voor die baby, maar die is waarschijnlijk getroffen door een afzwaaier die afgevuurt is in een reactie op provocatie, als de verzetsstrijders OF niet hadden geprovoceerd OF bijv. niet bij burgers in de buurt hadden geprovoceerd had dit kind nog gewoon geleefd.



Trouwens de Irakeze bevolking is hoog opgeleid dus die hebben helemaal geen buitenlandse ingenieurs nodig. Dus behalve de grondstoffen komen ze ook de banen jatten. Tja daar wordt een mens niet boos om.:moe:

sjonge sjonge ik weet niet van welke planeet jj komt maar ik ken WEL mensen die voor Saddam zijn gevlucht, en die zeggen allemaal hetzelfde, in Irak is niks en zolang Saddam er zat zou het er ook niks worden.

Maar als jij het toch zo goed weet, kom jij dan eens met een geloofwaardige en reeele oplossing.
irak KOST op dit moment alleen maar geld, Afghanistan KOST op dit moment alleen maar geld.

P.S. die hogopgeleiden waar jij het over hbt zijn allemaal in het verfoeide westen opgeleid.

P.P.S. Welke banen??? die van de geheime dienst van Saddam??

sienia
02-04-04, 11:27
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN


Moge God jullie zegenen met enig intellect.




Ameen, ya rabbi al3alameen!

Ter vergelijking, voor de mensen die niet kunnen begrijpen waarom mensen tot dit soort daden komen, die ik overigens ook afkeur: waren er geen lynchpartijen meteen na de bevrijding in ´45 of was dit ´iets anders´?

Sou
02-04-04, 11:38
Geplaatst door Julien
topicstarter, ik ben het wel met je eens.. maar jullie moslims (als we toch aan het generaliseren zijn..) kunnen er ook wat van hoor, met selectieve berichtgeving.


Jullie moslims? Denk a.u.b. eerst effe na voordat je zomaar wat plaatst...


Ik snap niet dat sommige hier het lef hebben om achterlijke vergelijkingen te maken en een poging doen om het goed te praten. Het valt niet goed te praten!!




Thalla,
Sou

Mark
02-04-04, 11:40
Geplaatst door taouanza
Trouwens de Irakeze bevolking is hoog opgeleid dus die hebben helemaal geen buitenlandse ingenieurs nodig.

:zegniets:

Julien
02-04-04, 12:19
Geplaatst door sou
Jullie moslims? Denk a.u.b. eerst effe na voordat je zomaar wat plaatst...


Ik snap niet dat sommige hier het lef hebben om achterlijke vergelijkingen te maken en een poging doen om het goed te praten. Het valt niet goed te praten!!




Thalla,
Sou

dit valt inderdaad niet goed te praten, maar om tegelijktertijd een verband leggen met de lijkenschennis in Irak is helemaal achterlijk!

dit valt niet goed te praten, de wrede lijkenschennis in Irak ook niet.

PROZAC
02-04-04, 12:33
Alsjeblieft zeg!! Als het kind pijpekrullen zou hebben en een keppeltje zou dragen dan zouden sommige hier spontaan in janken uitbarsten en zijn medeleven uiten jegens zijn ouders. Maar omdat het nu om een Palestijnse baby gaat dan word er gebrabbeld of de mannen nou wel of geen soldaten zijn en gaat iedereen spontaan brainstormen in welke situatie het kind werd neergeknald. Come on, het is een baby...het kind weet niet eens wat Moslim zijn of Joods zijn inhoud. Nog effe en jullie gaan zeggen dat het kind het zelf heeft uitgelokt.


:jammer:.

illmatik
02-04-04, 12:34
Geplaatst door Julien
om tegelijktertijd een verband leggen met de lijkenschennis in Irak is helemaal achterlijk!

Je moet niet zo zeuren. Er staat duidelijk aangegeven dat het om de aandacht gaat die het krijgt. Waar het 1 de hele wereld overvliegt om een nóg slechter beeld te geven van wat er in Irak gebeurt, zie je inderdaad helemaal niets van de zaken zoals op de foto in het originele bericht.
Overigens, als ik kijk naar die baby kan ik alleen maar concluderen dat dit een gericht schot is geweest.

http://www.homsonline.com/Palestine/Images/Palestina%20Baby4.jpg

http://www.homsonline.com/Palestine/Images/Palestina%20Baby1.jpg

http://www.homsonline.com/Palestine/Images/Palestina%20boys4.jpg

http://www.homsonline.com/Palestine/Images/muslimWomen.jpg

http://www.homsonline.com/Palestine/Images/Israel%20Soldier13.jpg

Joepie
02-04-04, 12:37
En weten jullie zeker dat dit een gericht schot is van met als enig doel deze baby te vermoorden?

Nee dus.....

maar hoe dan ook het op gee enkele manier goed te praten dat een onschuldig persoontje slachtoffer wordt van iets waar hij niks aan kan doen.

Je kunt met dit plaatje NIET goedpraten wat er met die 4 americanen is gebeurt. Eentje smeekte zelfs dat hij vermoord werd maar de irakies besloten er nog wat lol mee te schoppen. Het zal je vader maar zijn....

Faithless
02-04-04, 12:41
Geplaatst door sienia
waren er geen lynchpartijen meteen na de bevrijding in ´45 of was dit ´iets anders´?

Dat was inderdaad 'iets anders', maar dat begrijp je zelf ook wel, toch?

Sou
02-04-04, 12:47
Geplaatst door Julien
dit valt inderdaad niet goed te praten, maar om tegelijktertijd een verband leggen met de lijkenschennis in Irak is helemaal achterlijk!

dit valt niet goed te praten, de wrede lijkenschennis in Irak ook niet.

Kan me voorstellen waarom de topicstarter die verband heeft gelegd. Amerikanen die worden vermoord halen binnen no-time het nieuws. Een onschuldig kind dat niet eens kan praten laat staan een gun kan vasthouden daar word niet eens over gepraat. Duidelijke lijn die er word getrokken, schaamteloos!



Thalla,
Sou

De Zwijger
02-04-04, 12:48
Alsof moslims tranen plengen om de Soedanenzen die door hun broeders worden afgeslacht.
Selectieve verontwaardiging in het westen? Jazeker!
Selectieve verontwaardiging onder moslims?
Jazeker!

Sou
02-04-04, 12:49
Geplaatst door Joepie
En weten jullie zeker dat dit een gericht schot is van met als enig doel deze baby te vermoorden?

Nee dus.....

maar hoe dan ook het op gee enkele manier goed te praten dat een onschuldig persoontje slachtoffer wordt van iets waar hij niks aan kan doen.

Je kunt met dit plaatje NIET goedpraten wat er met die 4 americanen is gebeurt. Eentje smeekte zelfs dat hij vermoord werd maar de irakies besloten er nog wat lol mee te schoppen. Het zal je vader maar zijn....

Het kind is toch dood? Of het nou een gericht schot was of dat het de bedoeling was om zijn ouders eerst af te slachten dat doet er niet toe.

Het zal je kind maar zijn....




Thalla,
Sou

sienia
02-04-04, 12:51
Geplaatst door Faithless
Dat was inderdaad 'iets anders', maar dat begrijp je zelf ook wel, toch?

Leg het me nou maar gewoon uit.

taouanza
02-04-04, 12:52
Geplaatst door euhh
Praat niet zo dom, die baby is waarschijnlijk getroffen door een kogel die is afgevuurd na provocatie door de zogenaamde verzetsstrijders die zich tussen onschuldige vrouwen en kinderen verstoppen.
Moet die soldaat zich dan maar weerloos laten slachten omdat de verzetstrijders zich achter burgers verstoppen??
Die lynch partij was zeker uitgelokt door stenen gooiende en schietende ingeneurs of niet??
Wat jij doet noemen ze nu drogredenatie.2


Het is inderdaad fout als ze <b>GERICHT</B> schieten, je gelooft toch zelf niet dat een soldaat 's avonds naar huis gaat en zegt "Zo ik heb eens even lekker een paar Palastijnse kinderen afgeknald"

Hoe zielig het ook is voor die baby, maar die is waarschijnlijk getroffen door een afzwaaier die afgevuurt is in een reactie op provocatie, als de verzetsstrijders OF niet hadden geprovoceerd OF bijv. niet bij burgers in de buurt hadden geprovoceerd had dit kind nog gewoon geleefd.



sjonge sjonge ik weet niet van welke planeet jj komt maar ik ken WEL mensen die voor Saddam zijn gevlucht, en die zeggen allemaal hetzelfde, in Irak is niks en zolang Saddam er zat zou het er ook niks worden.

Maar als jij het toch zo goed weet, kom jij dan eens met een geloofwaardige en reeele oplossing.
irak KOST op dit moment alleen maar geld, Afghanistan KOST op dit moment alleen maar geld.

P.S. die hogopgeleiden waar jij het over hbt zijn allemaal in het verfoeide westen opgeleid.

P.P.S. Welke banen??? die van de geheime dienst van Saddam??


blabla bla dood van een baby goedgepraat blablabla

taouanza
02-04-04, 12:53
Geplaatst door De Zwijger
Alsof moslims tranen plengen om de Soedanenzen die door hun broeders worden afgeslacht.
Selectieve verontwaardiging in het westen? Jazeker!
Selectieve verontwaardiging onder moslims?
Jazeker!


Inderdaad dus als iedereen ophoudt met die hypocrisie!

Faithless
02-04-04, 12:58
Geplaatst door sienia
Leg het me nou maar gewoon uit.

Ach mevrouw, ik kan het u eigenlijk ook niet kwalijk nemen dat u op 92 jarige leeftijd de dingen een beetje door elkaar gaat halen. Mischien dat uw herinneringen aan 1945 niet zo helder meer zijn?

sienia
02-04-04, 13:02
Geplaatst door Faithless
Ach mevrouw, ik kan het u eigenlijk ook niet kwalijk nemen dat u op 92 jarige leeftijd de dingen een beetje door elkaar gaat halen. Mischien dat uw herinneringen aan 1945 niet zo helder meer zijn?

Ja leuk grapje, zal mn tranen drogen van het lachen................
Kan je me nu uitleggen waarom er toen wel gelynchd mocht worden.

Faithless
02-04-04, 13:17
Geplaatst door sienia
Kan je me nu uitleggen waarom er toen wel gelynchd mocht worden.

Als jij eerst met wat foto's komt waaruit blijkt dat er toen ook zo met doden omgegaan werd, ok?

euhh
02-04-04, 13:22
Geplaatst door taouanza
blabla bla dood van een baby goedgepraat blablabla

Nee feiten en geen veronderstellingen zoals jij die doet, ik heb de dood van die baby helemaal niet goed gepraat, maar jij praat het wel goed dat de zogenaamde verzetsstrijders zich achter vrouwen en kinderen verstoppen en dan geweld uitlokken.
Met als consequentie dat er onschuldige kinderen sneuvelen, het enige wat jij kunt is wijzen naar het gevolg, besteed ook eens aandacht aan de oorzaak van het geweld op dat moment.Als ik beschoten wordt van uit een huis dan vuur ik terug, dat doet iedereen namelijk.


Geplaatst door PROZAC
Alsjeblieft zeg!! Als het kind pijpekrullen zou hebben en een keppeltje zou dragen dan zouden sommige hier spontaan in janken uitbarsten en zijn medeleven uiten jegens zijn ouders. Maar omdat het nu om een Palestijnse baby gaat dan word er gebrabbeld of de mannen nou wel of geen soldaten zijn en gaat iedereen spontaan brainstormen in welke situatie het kind werd neergeknald. Come on, het is een baby...het kind weet niet eens wat Moslim zijn of Joods zijn inhoud. Nog effe en jullie gaan zeggen dat het kind het zelf heeft uitgelokt

Welnee als isrealische soldaten zich in de buurt van isrealische kinderen zouden verstoppen en een palastijnse kogel zou door een afzwaaier een kind doden word ik daar op ook misselijk van maar ja ik kan ook begrip opbrengen voor de schutter.


Geplaatst door illmatik
Overigens, als ik kijk naar die baby kan ik alleen maar concluderen dat dit een gericht schot is geweest

Een rechstreekse inschotwoond ziet er niet zo uit, die zie je zelfs bijna niet met het huidige (ook door isreal) gebruikte standard kaliber van 5.56mm
5.56mm veroorzaakt maar een heel klein inschot gaatje, mits de kogel eerst iets anders heeft geraakt.

taouanza
02-04-04, 13:28
Geplaatst door euhh
Nee feiten en geen veronderstellingen zoals jij die doet, ik heb de dood van die baby helemaal niet goed gepraat, maar jij praat het wel goed dat de zogenaamde verzetsstrijders zich achter vrouwen en kinderen verstoppen en dan geweld uitlokken.
Met als consequentie dat er onschuldige kinderen sneuvelen, het enige wat jij kunt is wijzen naar het gevolg, besteed ook eens aandacht aan de oorzaak van het geweld op dat moment.Als ik beschoten wordt van uit een huis dan vuur ik terug, dat doet iedereen namelijk.


Welnee als isrealische soldaten zich in de buurt van isrealische kinderen zouden verstoppen en een palastijnse kogel zou door een afzwaaier een kind doden word ik daar op ook misselijk van maar ja ik kan ook begrip opbrengen voor de schutter.


Een rechstreekse inschotwoond ziet er niet zo uit, die zie je zelfs bijna niet met het huidige (ook door isreal) gebruikte standard kaliber van 5.56mm
5.56mm veroorzaakt maar een heel klein inschot gaatje, mits de kogel eerst iets anders heeft geraakt.

blablablablabla verdomd goeie reden om baby te vermoorden blablablabla.

Max Stirner
02-04-04, 13:46
Geplaatst door Faithless
Als jij eerst met wat foto's komt waaruit blijkt dat er toen ook zo met doden omgegaan werd, ok?

De Amerikanen werden niet gelynched toen ze in 1945 Nederland kwamen bevrijden, Sienia.
Misschien wel een paar Duitsers en dat is niet goed te praten.

Max Stirner
02-04-04, 13:51
Oh...verkeerde citaat geciteerd....anyway ik wil trouwens niet beweren dat de Amerikanen nu dezelfde rol spelen als destijds in 1945, maar die taferelen in Fallujah waren echt misselijkmakend en zijn niet te vergelijken met wat er zich in 1945 in Nederland heeft afgespeeld

Raffi
02-04-04, 13:56
Palastijnse 'vrijheidstrijders' gebruiken kinderen als levend schild. Dat heeft voor hun twee voordelen, Israelische soldaten kunnen niet zomaar terug schieten, en als ze terugschieten en perongeluk een kind wordt geraakt dan levert dat mooie publiciteit op tegen de 'zionistische bezetter'
Dat Palastijnen kinderen misbruiken is de laatste tijd overduidelijk daar al een paar kinderen door israelische soldaten gered zijn omdat ze ondekte dat deze palstijnse kinderen misbruikt werden als levende bommen, en de israelische soldaten op tijd de bommen konden ontmantelen

Waar zijn jouw fotos van de vermoorde israelische kinderen die in hun slaapkamer lagen te slapen en doelbewust door een binnengedrongen Palastijnse vrijheidsstrijder door hun hoofd werden geschoten....?

En waar zijn jouw fotos van de 200.000 Algerijnse moslem vrouwen en kinderen waarvan vele met hamers en bijlen het hoofd werd kapot geslagen door ozo vrome fanatieke mede moslems?


Aan geraaskalk en ophitserei van een nederlandse moslem/christen/joden vanuit zijn luie stoel hebben we niks,
waar we wel wat aan hebben is een bericht zo als van gisteren dat de Palastijnse Minister-president voor het voortsel van Sharon voelt en stappen in de goede richting wil doen samen met Sharon en verkondigd alle teroristische aanslagen te willen stoppen.

Zonder alle ophitsers uit de hele wereld leefden wij hier allang in vrede met elkaar.

euhh
02-04-04, 14:03
Geplaatst door taouanza
blablablablabla verdomd goeie reden om baby te vermoorden blablablabla.

blablbalbralbral verdomd goede reden om een bus/restaurant/WTC op teblazen blablabraldebral.

Dit is nu wat ze noemen LPF retoriek, kom eens met wat zinnigs i.p.v. op emotie's proberen in tespelen.

Ik kijk dwars door je heen

jans
02-04-04, 14:07
ik sluit me aan bij de kritiek van Euhh

Ron Haleber
02-04-04, 14:33
Ik vind de greep van de moderatoren om hier een topper - dus representatief voor Maroc.NL - van te maken propagandistisch.

Als gewoon topic van een prikker, niets op zijn individuele mening aan te merken.

Allereerst: de toestand tussen die in Irak en in Palestina is niet hetzelfde. Je moet de zaken wel wat uit elkaar houden.

Op die manier kunnen tegenstanders van Arabieren ook mondiaal heel ongelukkige vergelijkingen gaan maken...


Dergelijke foto's hebben dus een juiste kontekst nodig en die ontbreekt hier m.i....


Ik plaatste in november 2002 als reactie midden in een discussie tegen de propaganda van de Sharon-aanhangers, de provocateurs Kidon en Waiting toevallig ook precies dezelfde oude foto!

Hij is met nog een aantal andere te vinden op mijn site www.ronhaleber.nl/palestina.html
Maar dan aan het eind en in het verband van een brede informatie over het Palestijnse conflict.

In het kader o.m. van een boycot tegen reclame voor Israëlisch baby-poeder - daar hoort het wel thuis! Dit is enkel aanwakkeren van haat die er toch al voldoende bestaat!

Haat o.k., maar - net als drank - wel met mate en op de juiste tijd en bij de juiste gelegenheid - dit is dus een echte mod-misser!

Ron

_h4T3D_sE7eN
02-04-04, 14:42
Al dit geraaskal en verwijten over en weer doet mij nog steeds niet snappen waarom de media ervoor kiest om 4 (!) verkoolde lichamen die over straat gesleept worden tot wereldnieuws te bombarderen en het restant te minimaliseren tot informatie "ter kennisgeving".

Ik ben het eens met de stelling dat virtueel gebabbel vanuit een luie stoel niks zal veranderen, al helemaal niet door het simpele klootjesvolk dat tijdens een moment van verveling op het werk gal komt spuien op fora.

Alle genoemde vergelijkingen gaan er bij mij niet in. Een baby blijft een baby, of het nou een moslim is of joods of pimpelpaars met een groen randje. Ik vind de hoeveelheid aandacht die het krijgt niet stroken met wat we voorgeschoteld krijgen. Maar ik snap de pro-Israël-garde op dit forum ook wel weer, het is de beeldvorming die het 'm doet. Vuur openen op een menigte van burgers omdat er toevallig een handjevol idioten tussen verschuilen rechtvaardigt maar weer "de verdwaalde kogel" (voorzover die verdwaald is). 4 verkoolde lijken stenigen vanwege de frustratie en woede van een bepaalde groep mensen is daarentegen symboliserend voor "de misère van de zionisten".

Je kunt blijven smijten met argumenten en vergelijkingen voorzover je wilt, de berichtgeving is nou eenmaal schijnheilig, eenzijdig en wordt gestaafd door de vele hypocrieten die ook onder jullie hier op fora een beetje intellectueel komen doen met allerlei onzinnige blaatverhalen om het 1 te rechtvaardigen en het ander krom te lullen.

Ziekelijke mensen. Mij overtuig je niet.

De Zwijger
02-04-04, 14:51
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN

Ziekelijke mensen. Mij overtuig je niet.

Tuurlijk niet, want JIJ hebt de wijsheid in pacht.

_h4T3D_sE7eN
02-04-04, 14:52
Geplaatst door De Zwijger
Tuurlijk niet, want JIJ hebt de wijsheid in pacht.

Hier kan ik niks mee, dus ZWIJG !

euhh
02-04-04, 14:54
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Al dit geraaskal en verwijten over en weer doet mij nog steeds niet snappen waarom de media ervoor kiest om 4 (!) verkoolde lichamen die over straat gesleept worden tot wereldnieuws te bombarderen en het restant te minimaliseren tot informatie "ter kennisgeving".


Dat komt m.i. door het "over het straat sleep" verhaal, waren ze gewoon gedood dn was er minder aandacht voor geweest.
Als de israelie's die baby achter hun voertuig over straat gesleept hadden dan was dat ook wereldnieuws geweest.

Faithless
02-04-04, 14:57
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Een baby blijft een baby, of het nou een moslim is of joods of pimpelpaars met een groen randje.

vandaar dat je koos voor het plaatsen van een foto van een Palestijnse baby.


Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
de berichtgeving is nou eenmaal schijnheilig, eenzijdig

Welke berichtgeving? Maroc.nl die van deze topic een 'Topper' maakt?

Mij overtuig je ook niet.

_h4T3D_sE7eN
02-04-04, 14:58
Geplaatst door euhh
Als de israelie's die baby achter hun voertuig over straat gesleept hadden dan was dat ook wereldnieuws geweest.

Maar met een 'gutt-shot' is het minder erg, he ?



Geplaatst door Faithless
vandaar dat je koos voor het plaatsen van een foto van een Palestijnse baby.



Welke berichtgeving? Die website waar je die foto vanaf geplukt hebt?

Mij overtuig je ook niet.

Heb jij een foto van een Israëlische baby die zo is toegetakeld ?

't Maakt helemaal niet uit of het nou een Palestijnse baby is of niet. Nogmaals (voor de blinde, ignorant readers) : ik vind de massa-berichtgeving te eenzijdig en schijnheilig. Niet om je te overtuigen maar om een mening aan te geven.


Mij overtuig je ook niet.

Dat moest er nog bijkomen. Het zou die plaat niet logisch maken.

Faithless
02-04-04, 15:17
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Heb jij een foto van een Israëlische baby die zo is toegetakeld ?


Ik zou me tot jouw niveau moeten verlagen om hier foto's te plaatsen van baby's die omgekomen zijn in bus, restaurant of slaapkamer.

de groeten

_h4T3D_sE7eN
02-04-04, 15:20
Geplaatst door Faithless
Ik zou me tot jouw niveau moeten verlagen

de groeten

Heel erg bevestigend. :duim:

Joepie
02-04-04, 15:24
Geplaatst door sou
Het kind is toch dood? Of het nou een gericht schot was of dat het de bedoeling was om zijn ouders eerst af te slachten dat doet er niet toe.

Het zal je kind maar zijn....


Thalla,
Sou

Tuurlijk is dit niet goed te praten als het een afgedwaalde kogel was.
ECHTER: Het zou je kind maar zijn wat met de bus naar school ging en vervolgens opgeblazen wordt door een mafkees die meent dat allah zijn acties gaat belonen doordat je onschuldige mensen gaat opblazen.
Dat valt dus ook niet goed te praten.

Nogmaals: Alletwee zijn EVEN fout. naar elkaar wijzen lost niets op.
Beiden dienen hun doel in de gaten te houden en niet te vervallen in wraak. Dus israel: stop met acties tegen palestijnen en palestijnen als jullie iets willen bereiken zul je moeten stoppen met zelfmoordaanslagen.

Maarten
02-04-04, 17:53
Geplaatst door Joepie

Nogmaals: Alletwee zijn EVEN fout.

Nogmaals, dit soort onsmakelijke vergelijkingen gaan pas op, als je je voorstelt, dat palestijnen morgen Israel bezetten, dat 36 jaar volhouden, de infrastructuur mollen, de economie ontwrichten, duizenden Israeli's in kampen zetten zonder geformuleerde reden, Israeli's gaan uitdrijven, massale ondervoeding gaan veroorzaken, een fundamentalistenleger vrij zijn gang lieten gaan, vrouwen aan controleposten lieten bevallen, continu joden gingen vernederen, verdrijven, en dat allemaal gingen verkopen onder het mom, dat Israel de palestijnse gebieden niet respecteren en land willen inpikken. (wat nog waar is ook!) enz enz enz..

Get the picture?
Beloof je dat je het nóoit meer zult doen? :)

mika
02-04-04, 17:56
Welk doel wordt gediend met het plaatsen van deze foto, in de Media of op deze website?
Ophitsen van de toch al gespannen relatie tussen Arabieren en Europeanen?
Waar oorlog wordt gevoerd vallen onschuldige slachtoffers, ook baby's maar dat wisten we toch al en dat weten toch ook "strijders" die zich schuil houden tussen burgers?
België had besloten laatst om niet de lijkenschennis in Irak van de Amerikaanse soldaten uit te zenden en alleen een verbale nieuwsboodschap te geven, daar kunnen we wat van leren.

Mika

Joesoef
02-04-04, 19:23
Geplaatst door euhh
blablbalbralbral verdomd goede reden om een bus/restaurant/WTC op teblazen blablabraldebral.

Dit is nu wat ze noemen LPF retoriek, kom eens met wat zinnigs i.p.v. op emotie's proberen in tespelen.

Ik kijk dwars door je heen

Jammer dat jij geen Palestijn bent.

CATO
02-04-04, 22:30
Het ergste aan deze foto is dat het wordt misbruikt. De inzender heeft duidelijk geen enkel respect voor het leven. In plaats van de dood van een baby te betreuren wordt er politiek mee bedreven. Walgelijk de zieke geest die op deze website rondwaart!
Overigens, was het nog niet bij de mensen opgekomen dat dit ook de baby van een Israelier had kunnen zijn? En die worden WEL met opzet geliquideerd! Opblazen heet het dan, nota bene in naam van Allah. Of was het vrijheid, gelijkheid, gerechtigheid, vrede en wat al niet meer? Of is het dan ineens minder erg? Laat me niet lachen! Toch krijg ik het gevoel dat er iemand heel hard aan het lachen is, en niemand die het hoort.

Elia
02-04-04, 22:46
dit geval is een ongeval, maar die bussen met babietjes en moeders erin die zijn opgeblazen in de loop der jaren waren geen ongevallen maar pure moedwillige met schroot verergerde waanzin !


dat zijn babietjes in het kwadraat en het is nog doelbewust ook

echt bedoeld om onschuldige doelen te raken !


That's different coock

but satan himself !!!!

Maarten
02-04-04, 23:26
Geplaatst door CATO
De inzender heeft duidelijk geen enkel respect voor het leven. In plaats van de dood van een baby te betreuren wordt er politiek mee bedreven.

Tuurlijk joh!.. Die familie van die baby zou natuurlijk voor geen goud willen, dat de wereld geschokt zou raken door een dergelijk beeld! :hihi:

Maarten
02-04-04, 23:37
Geplaatst door Elia
dit geval is een ongeval,

Waarin haal je die glazen bollen, waarin je dat ziet? HEMA?..


Geplaatst door Elia
maar die bussen met babietjes en moeders erin die zijn opgeblazen in de loop der jaren waren geen ongevallen maar pure moedwillige met schroot verergerde waanzin !


Was je goed in rekenen op school? 3000 dode palestijnen in 3 jaar, waarvan 400 kinderen en 500 vrouwen.
Aan Israelische kant ruim 900, maar daar zitten de soldaten in de bezette gebieden bij, waar nog niet duidelijk van is of daar op geschoten mag worden. Iedereen, inclusief de israeli's, roepen van wel! Die roepen dat dat tenminste eerlijk is (alsof het bevechten van een compleet leger door burgers een eerlijke strijd is. Maar dat is wat ze de Palestijnen nog gunnen..)

Maar zoek jij dat eens even uit! Hoeveel soldaten, die nog van die 900 af moeten??

Maarten
02-04-04, 23:43
Geplaatst door euhh
bus/restaurant/WTC

Verzin er nog 3 caregorieen bij, en neem de tijd op, hoe lang je daar over doet.
Maroc.nl stelt als norm, maximaal 10 seconden.
Zit je daarboven, mag je niet meedoen in Israel-discussies.

Ron Haleber
03-04-04, 00:19
Geplaatst door Ron Haleber
Ik vind de greep van de moderatoren om hier een topper - dus representatief voor Maroc.NL - van te maken propagandistisch.

Als gewoon topic van een prikker, niets op zijn individuele mening aan te merken.

Allereerst: de toestand tussen die in Irak en in Palestina is niet hetzelfde. Je moet de zaken wel wat uit elkaar houden.

Op die manier kunnen tegenstanders van Arabieren ook mondiaal heel ongelukkige vergelijkingen gaan maken...


Dergelijke foto's hebben dus een juiste kontekst nodig en die ontbreekt hier m.i....


Ik plaatste in november 2002 als reactie midden in een discussie tegen de propaganda van de Sharon-aanhangers, de provocateurs Kidon en Waiting toevallig ook precies dezelfde oude foto!

Hij is met nog een aantal andere te vinden op mijn site www.ronhaleber.nl/palestina.html
Maar dan aan het eind en in het verband van een brede informatie over het Palestijnse conflict.

In het kader o.m. van een boycot tegen reclame voor Israëlisch baby-poeder - daar hoort het wel thuis! Dit is enkel aanwakkeren van haat die er toch al voldoende bestaat!

Haat o.k., maar - net als drank - wel met mate en op de juiste tijd en bij de juiste gelegenheid - dit is dus een echte mod-misser!

Ron


Mark help... help...! Er is hier iets heel vreemds aan de hand...

Ik heb sinds ik hier prik eigenlijk voortdurend in een staat van (koude) oorlog met de mods verkeert...

Maar nu blijkt deze simpele posting ineens effectief te zijn geweest...!


Ik heb al een lintje dus ik hoef er nog niet een van maroc.nl erbij... Als ik maar niet gevraagd word om in te vallen voor Waterval...!

Daar kan mijn superego helemaal niet tegen, dan raak ik van het mijzelf opblazen helemaal lek, voorzover ik dat al niet ben!

Maarten
03-04-04, 00:25
Geplaatst door Joesoef ...

Djiezus, er is weer een niewe lading binnen hoor!
De voorjaarsinvasie van kleine heethoofdjes, die Maroc.nl met hun gekwaak komen opvoeden.
Zij die zich voorgenomen hebben-, en de moed hebben de Marokkanen eindelijk wat beschaving bij te brengen.

Zeg, eerbiedwaardige Pers,
Jullie zijn toch al een paar duizend jaar goed in wiskunde enzo?
Is er geen manier om dat spul te bundelen, zodat het in éen keer geschoren kan worden?
Ik bedoel, je moet ze nou echt per geval eerst leren rekenen, dan leren lezen, dan de meest elementaire geschiedenis erin pompen enz..

Kan maroc.nl niet en beginnersklas-forum openen? Rijkelijk voorzien van foto's enzo?.. Heb jij niet nog wat liggen, met bevallende Palestijnse moeders aan controleposten, met lachende Israelische soldaten op de achtergrond, en de baby half eruit enzo?
De "Baby van de maand" of zo? :hihi: (het zijn er namelijk meerdere per maand..)

Kun jij niet wat rekensommen verzinnen? Zo van: door hoeveel kun je 1000 Palestijnen delen? Nou, 8,5 of 1500 of zo is dan een fout antwoord, en mag niet meer posten. En 10 of 100 kan, maar die krijgen begeleiding tot ze snappen dat de kleinste hoeveelheid Palestijnen niet 100 of 10 is, maar dat ze daadwerkelijk tot individuen te herleiden zijn.

Of zo van: 20% van de bevroren Hamas-centen voor humanitaire doelen zou naar bewapening zijn gegaan. De Amerikaanse steun van 3 miljard gaat zeg voor 50% naar de ontwikkeling van het Leger. Hóeveel..?.. enz. snap je? Gewoon een basisschoolquiz of zo.. Maak er een kwartetspel van, of een online game.. En vooral iets dat je gratis kunt downloaden, en wat leuk beweegt enzo..

Max Stirner
03-04-04, 00:40
Wat ben jij vermoeiend

..zapper
03-04-04, 02:39
Dat er kennelijk zoveel woorden nodig zijn. Het is gewoon om te kotsen whatever what.

TFOE
03-04-04, 03:02
Geplaatst door Max Stirner
Wat ben jij vermoeiend

:rolleyes: Die gast is erg ja........

Maarten
03-04-04, 04:56
Mocht dat over mij gaan: Het was post aan Joesoef. Die snapt tenminste wat het is om elke keer weer dezelfde eenzijdige rotzooi over Israel voorbij te zien komen. De meeste deelnemers reageren er niet eens meer op, want je kunt aan de gang blijven. Moeilijk is het niet, maar het zijn er teveel. We hebben een logistiek probleem.

Mocht het over Ron gaan, die klachten zijn ook al jaren hetzelfde. Maar positief bekeken is het zeker beter dan het ooit was. Ik hou m'n mond verder, want heb m'n eigen logistieke probleem.

Maar 3 oneliners onder elkaar, zonder wie of wat, dat schiet niet op he?

taouanza
03-04-04, 10:07
Geplaatst door Maarten
Djiezus, er is weer een niewe lading binnen hoor!
De voorjaarsinvasie van kleine heethoofdjes, die Maroc.nl met hun gekwaak komen opvoeden.
Zij die zich voorgenomen hebben-, en de moed hebben de Marokkanen eindelijk wat beschaving bij te brengen.

Zeg, eerbiedwaardige Pers,
Jullie zijn toch al een paar duizend jaar goed in wiskunde enzo?
Is er geen manier om dat spul te bundelen, zodat het in éen keer geschoren kan worden?
Ik bedoel, je moet ze nou echt per geval eerst leren rekenen, dan leren lezen, dan de meest elementaire geschiedenis erin pompen enz..

Kan maroc.nl niet en beginnersklas-forum openen? Rijkelijk voorzien van foto's enzo?.. Heb jij niet nog wat liggen, met bevallende Palestijnse moeders aan controleposten, met lachende Israelische soldaten op de achtergrond, en de baby half eruit enzo?
De "Baby van de maand" of zo? :hihi: (het zijn er namelijk meerdere per maand..)

Kun jij niet wat rekensommen verzinnen? Zo van: door hoeveel kun je 1000 Palestijnen delen? Nou, 8,5 of 1500 of zo is dan een fout antwoord, en mag niet meer posten. En 10 of 100 kan, maar die krijgen begeleiding tot ze snappen dat de kleinste hoeveelheid Palestijnen niet 100 of 10 is, maar dat ze daadwerkelijk tot individuen te herleiden zijn.

Of zo van: 20% van de bevroren Hamas-centen voor humanitaire doelen zou naar bewapening zijn gegaan. De Amerikaanse steun van 3 miljard gaat zeg voor 50% naar de ontwikkeling van het Leger. Hóeveel..?.. enz. snap je? Gewoon een basisschoolquiz of zo.. Maak er een kwartetspel van, of een online game.. En vooral iets dat je gratis kunt downloaden, en wat leuk beweegt enzo..

Ik zat ook gister aan zo iets te denken maar dan een forum voor gevorderden. Dat je dan zeker weet dat je niet hetzelfde voor de zoveelste keer moet herhalen.:moe:

Maarten
03-04-04, 13:44
Geplaatst door taouanza
Ik zat ook gister aan zo iets te denken maar dan een forum voor gevorderden. Dat je dan zeker weet dat je niet hetzelfde voor de zoveelste keer moet herhalen.:moe:

Ik kan me zó voorstellen, dat de Nederlandse mocro-afdeling radicaliseert door maroc.nl, maar dan niet vanwege de jihadi's, maar vanwege de grote stroom autochtoons onvermogen. Steun is er misschien ook genoeg, maar er zijn teveel idioten, veel meer dan gemiddeld in de samenleving.

Je zult maar weinog contacten met autochtonen hebben, en denken dat je hier kunt lezen hoe ze zoal denken.... En dan al dat brandhout over Israel... Over zoiets zul je bij Nova nooit wat horen.

Off topic2: over je klacht over je gevoel als terorist enzo bekeken te worden: er zijn veel mensen die zich om wat voor reden dan ook weggedrukt voelen in dit sardineblik. Een vriendin van me zei zich daar naar jaren van bevrijd te hebben door de gedachte: "Dit land is net zo goed van mij, als van de eerste de beste klootzak!" Dat deed 't 'm, zei ze.

taouanza
03-04-04, 15:27
Geplaatst door Maarten
Ik kan me zó voorstellen, dat de Nederlandse mocro-afdeling radicaliseert door maroc.nl, maar dan niet vanwege de jihadi's, maar vanwege de grote stroom autochtoons onvermogen. Steun is er misschien ook genoeg, maar er zijn teveel idioten, veel meer dan gemiddeld in de samenleving.

Je zult maar weinog contacten met autochtonen hebben, en denken dat je hier kunt lezen hoe ze zoal denken.... En dan al dat brandhout over Israel... Over zoiets zul je bij Nova nooit wat horen.

Off topic2: over je klacht over je gevoel als terorist enzo bekeken te worden: er zijn veel mensen die zich om wat voor reden dan ook weggedrukt voelen in dit sardineblik. Een vriendin van me zei zich daar naar jaren van bevrijd te hebben door de gedachte: "Dit land is net zo goed van mij, als van de eerste de beste klootzak!" Dat deed 't 'm, zei ze.

:hihi:
Je vriendin heeft groot gelijk!:hihi: