PDA

Bekijk Volledige Versie : 17 jarige Alkmaarder doodgestoken!



Angels_eye
02-04-04, 14:21
HEERHUGOWAARD-Een zeventienjarige Alkmaarder is woensdagavond overleden na een steekpartij op de Veenhuizerweg in Heerhugowaard. De daders gingen er vandoor met een auto maar konden al snel door de politie worden aangehouden. Het gaat volgens de politie om vijf verdachten: twee mannen uit Heerhugowaard (26 en 32 jaar) en drie Alkmaarders (18).

Het slachtoffer werd in eerste instantie ernstig gewond overgebracht naar het ziekenhuis maar overleed in de loop van de avond.

Volgens de politie ging aan de steekpartij een ruzie vooraf.
Alle verdachten worden gehoord en er is een sporenonderzoek met inzet van de Mobiele Eenheid en speurhonden ingesteld.

Inna illahi wa inna lilahi raji3oen’

Allah I Ra7moe

Couscousje
02-04-04, 14:22
Zielig hoor, maar ik vraag me af wat hij gedaan heeft om in zo een steekpartij te belanden.

Hij was vast geen filantroop.

Cc

Amiticia
02-04-04, 14:26
:jammer:

Inna illahi wa inna lilahi raji3oen’

Allah I Ra7moe

Angels_eye
02-04-04, 14:29
CC, ik zou het niet weten! Wat hij ook gedaan heeft, die Hollanders hadden met hun poten van onze broeder moeten afblijven!

Mogen de familieleden veel sbar krijgen, INSHA’ALLAH

Angeldust
02-04-04, 14:31
Geplaatst door Couscousje
Hij was vast geen filantroop.
Cc

Filantropen zijn er van gevrijwaard om slachtoffer te worden van zulk geweld?... :duizelig:

Couscousje
02-04-04, 14:32
Geplaatst door Angels_eye
CC, ik zou het niet weten! Wat hij ook gedaan heeft, die Hollanders hadden met hun poten van onze broeder moeten afblijven!

Mogen de familieleden veel sbar krijgen, INSHA’ALLAH

Ik denk dat iedereen met zijn of haar poten van zijn of haar medemens af moet blijven.

Cc

Couscousje
02-04-04, 14:33
Geplaatst door Angeldust
Filantropen zijn er van gevrijwaard om slachtoffer te worden van zulk geweld?... :duizelig:

Ik weet het niet, misschien moest je mijn woorden iets meer verdraaien, wellicht dat je dan antwoord krijgt op je vraag.

:moe:

Cc

yvonne
02-04-04, 14:34
Geplaatst door Couscousje
Zielig hoor, maar ik vraag me af wat hij gedaan heeft om in zo een steekpartij te belanden.

Hij was vast geen filantroop.

Cc

Nee en als je dus als 17 jarige in een flinke ruzie beland dan mag je gewoon worden doodgestoken,had je maar geen ruzie moeten maken.

Kijk dat is nou verloedering van de maatschappij als we dat soort dingen gaan accepteren.

Mark
02-04-04, 14:35
Geplaatst door yvonne
Nee en als je dus als 17 jarige in een flinke ruzie beland dan mag je gewoon worden doodgestoken,had je maar geen ruzie moeten maken.

Kijk dat is nou verloedering van de maatschappij als we dat soort dingen gaan accepteren.

Ja waar gaat het heen als hollanders een broeder neersteken....

Is dit nu wat ze een man bijt hond bericht noemen?

Angels_eye
02-04-04, 14:35
Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat iedereen met zijn of haar poten van zijn of haar medemens af moet blijven.

Cc


Uiteraard

Angeldust
02-04-04, 14:36
Geplaatst door Angels_eye
die Hollanders hadden met hun poten van onze broeder moeten afblijven!


Gelukkig geloof ik al heel lang niet meer in achterlijke zaken als Nederlander, Marokkaan, of Turk of Duitser, etc, etc. Dat scheelt een hoop rompslomp voor mij...

Ich bin ein mensch...

Couscousje
02-04-04, 14:38
Geplaatst door yvonne
Nee en als je dus als 17 jarige in een flinke ruzie beland dan mag je gewoon worden doodgestoken,had je maar geen ruzie moeten maken.

Kijk dat is nou verloedering van de maatschappij als we dat soort dingen gaan accepteren.

Ik heb iedere dag minimaal 2 keer ruzie en nog ben ik niet morsdood.

Goh, zou het iets te maken heb met het feit dat ik geen "geestverruimende middelen" bij me draag? Ik zou het echt niet weten.

Cc

P.S.: Schei toch uit, naief wicht.

Angeldust
02-04-04, 14:42
Geplaatst door Couscousje
Ik weet het niet, misschien moest je mijn woorden iets meer verdraaien, wellicht dat je dan antwoord krijgt op je vraag.

:moe:

Cc

Voel je je gemangeld door mijn vraag?... :verrassin

Goodnight
02-04-04, 14:44
Geplaatst door Angeldust
Gelukkig geloof ik al heel lang niet meer in achterlijke zaken als Nederlander, Marokkaan, of Turk of Duitser, etc, etc. Dat scheelt een hoop rompslomp voor mij...

Ich bin ein mensch...

:handbang:

Couscousje
02-04-04, 14:45
Geplaatst door Angeldust
Voel je je gemangeld door mijn vraag?... :verrassin

Overschat jij je eigen belangrijkheid?

Cc

Oramus
02-04-04, 14:46
Geplaatst door Angels_eye
CC, ik zou het niet weten! Wat hij ook gedaan heeft, die Hollanders hadden met hun poten van onze broeder moeten afblijven!

Mogen de familieleden veel sbar krijgen, INSHA’ALLAH
Nogal erg voorbarige en racistische reactie, het lijkt me totaal niet uitgesloten dat het hier gewoon om een crimineel Marokkaantje gaat. In het artikel staat overigens überhaupt niets over de afkomst van betrokkenen.

yvonne
02-04-04, 14:52
Geplaatst door Couscousje
Ik heb iedere dag minimaal 2 keer ruzie en nog ben ik niet morsdood.

Goh, zou het iets te maken heb met het feit dat ik geen "geestverruimende middelen" bij me draag? Ik zou het echt niet weten.

Cc

P.S.: Schei toch uit, naief wicht.

Waar staat dat hij dat wel had,je hebt een beetje een over ijverige fantasie.
Naief wicht wouw heb ik je dat al niet eerder zien zeggen tegen een ander,kan je ook andere dingen zeggen?

#$@%%$#%

Daviddavid
02-04-04, 14:55
Geplaatst door yvonne
Waar staat dat hij dat wel had,je hebt een beetje een over ijverige fantasie.
Naief wicht wouw heb ik je dat al niet eerder zien zeggen tegen een ander,kan je ook andere dingen zeggen?

#$@%%$#%


Ik weet uitvaring dat Cc'tje ook andere dingen kan zeggen. Naief is hier wel op z'n plaats vind ik. Negen van de tien keer gaat het bij dat soort ruzies om dope of crime. Als je dat ontkent ben je naief.

Couscousje
02-04-04, 15:05
Geplaatst door yvonne
Waar staat dat hij dat wel had,je hebt een beetje een over ijverige fantasie.
Naief wicht wouw heb ik je dat al niet eerder zien zeggen tegen een ander,kan je ook andere dingen zeggen?

#$@%%$#%

Ik denk dat jij degene bent met de overijverige fantasie, als je aanneemt dat een steekpartij naar aanleiding van een ruzie om een aantal Flippo's of Harry Potter boeken is ontstaan.

En ik zeg dat soort dingen wel vaker, immers, er lopen jammer genoeg wel meer stukken onbenul zoals jouw persoontje op deze site.

Daag!

Cc

Angels_eye
02-04-04, 15:09
Geplaatst door Orgasmus
Nogal erg voorbarige en racistische reactie, het lijkt me totaal niet uitgesloten dat het hier gewoon om een crimineel Marokkaantje gaat. In het artikel staat overigens überhaupt niets over de afkomst van betrokkenen.


Ik vind dat je gewoon van je medemens af moet blijven! Alleen Allah (swt) heeft het recht om een leven te nemen!
En jij lijkt mij een stereotype, iemand die met zinloos geweld om het leven is gebracht betekent nog niet dat diegene zich in het criminele leven bevind!

Nee, afkomst van betrokken word meestal alleen vermeld als het om een Marokkaan gaat!

Daviddavid
02-04-04, 15:11
Geplaatst door Angels_eye

Ik vind dat je gewoon van je medemens af moet blijven! Alleen Allah (swt) heeft het recht om een leven te nemen!
En jij lijkt mij een stereotype, iemand die met zinloos geweld om het leven is gebracht betekent nog niet dat diegene zich in het criminele leven bevind!

Nee, afkomst van betrokken word meestal alleen vermeld als het om een Marokkaan gaat!


:moe:

Oramus
02-04-04, 15:24
Geplaatst door Angels_eye

Ik vind dat je gewoon van je medemens af moet blijven! Alleen Allah (swt) heeft het recht om een leven te nemen!
En jij lijkt mij een stereotype, iemand die met zinloos geweld om het leven is gebracht betekent nog niet dat diegene zich in het criminele leven bevind!

Nee, afkomst van betrokken word meestal alleen vermeld als het om een Marokkaan gaat!
Hoe kom je erbij dat hier sprake is van zinloos geweld? De praktijk leert dat Marokkanen over het algemeen de daders zijn van zinloos geweld en zelden de slachtoffers.

yvonne
02-04-04, 16:50
Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat jij degene bent met de overijverige fantasie, als je aanneemt dat een steekpartij naar aanleiding van een ruzie om een aantal Flippo's of Harry Potter boeken is ontstaan.

En ik zeg dat soort dingen wel vaker, immers, er lopen jammer genoeg wel meer stukken onbenul zoals jouw persoontje op deze site.

Daag!

Ik kom uit Amsterdam Slotermeer en ben echt niet naief geloof me.
Ik wil alleen iemand niet veroordelen voor dat ik alles weet.
Als dat naief is dan is dat een compliment zal ik maar denken dan.

En als je me moet aanvallen om zo je point accros te krijgen dan heb je niet echt sterke argumenten vind je wel.
Dus als antwoord en ik probeer het juist netjes te houden maar laat me niet zo maar als een trutje behandellen wou ik alleen nog dit kwijt...
:vingers:


Cc

Daviddavid
02-04-04, 16:52
Geplaatst door yvonne


Couscousje akbar

yvonne
02-04-04, 19:14
Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat jij degene bent met de overijverige fantasie, als je aanneemt dat een steekpartij naar aanleiding van een ruzie om een aantal Flippo's of Harry Potter boeken is ontstaan.

En ik zeg dat soort dingen wel vaker, immers, er lopen jammer genoeg wel meer stukken onbenul zoals jouw persoontje op deze site.

Daag!

Cc

Donderdagavond 2100 uur...14 jarige jongen neergestoken omdat hij voor de grap een fiets lampje afpakte.....
Hij werd enkele malen gestoken,gebeurd in A'dam zuidoost.
U were saying????????????/

mrz
02-04-04, 19:52
Marrokaan?!??!?? :mad:

..zapper
02-04-04, 21:02
Geplaatst door Angels_eye
CC, ik zou het niet weten! Wat hij ook gedaan heeft, die Hollanders hadden met hun poten van onze broeder moeten afblijven!

Mogen de familieleden veel sbar krijgen, INSHA’ALLAH

Waar lees jij dat het Hollanders betreft?

theemuts
02-04-04, 22:22
Volgens mij een afrekening in het (jeugd) drugsmilieu, en/of iets met vrouwen, en w.s. zijn de daders in eerste instantie te vinden onder andere allochtonen. De recente geschiedenis geeft alle aanleiding dit te geloven.

Oramus
03-04-04, 10:10
Geplaatst door yvonne
Donderdagavond 2100 uur...14 jarige jongen neergestoken omdat hij voor de grap een fiets lampje afpakte.....
Hij werd enkele malen gestoken,gebeurd in A'dam zuidoost.
U were saying????????????/



[-Wv-]

Oramus
03-04-04, 10:31
Waarom mag ik me niet afvragen wat er zo grappig is aan het stelen van een fietslampje?

Waterval
03-04-04, 10:32
Geplaatst door Orgasmus
Waarom mag ik me niet afvragen wat er zo grappig is aan het stelen van een fietslampje?


Typisch.... Provoceren en dan de vermoorde onschuld spelen...

:zwaai:

Oramus
03-04-04, 10:33
Geplaatst door Waterval
Typisch.... Provoceren en dan de vermoorde onschuld spelen...

:zwaai:
Het is maar wat je provoceren noemt...

yvonne
03-04-04, 10:56
Geplaatst door Orgasmus
Waarom mag ik me niet afvragen wat er zo grappig is aan het stelen van een fietslampje?

Voor de grap afpakken is niet stelen...
Ik heb vroeger ook wel eens iets afgepakt,ik denk dat alle kinderen dat wel eens doen,je kan het dan ook terugpakken gewoon...