PDA

Bekijk Volledige Versie : het kan blijkbaar nog slechter..



plexus
02-04-04, 21:59
nova politiek! :fplet:

theemuts
02-04-04, 22:15
Hier bleek weer dat een man als Dales de vloer kan aanvegen met mensen als Dijsselbloem, maar ook met Nawijn en Sterk. En Dales is nog maar aankomend burgemeester. :stout:

Boerass
02-04-04, 22:36
Geplaatst door theemuts
Hier bleek weer dat een man als Dales de vloer kan aanvegen met mensen als Dijsselbloem, maar ook met Nawijn en Sterk. En Dales is nog maar aankomend burgemeester. :stout:


:haha:

ze durven die kale mietje niet te hard aan te pakken anders worden ze beschuldigd dat ze iets tegen homo's hebben :maf3:

Joesoef
02-04-04, 22:43
Geplaatst door theemuts
Hier bleek weer dat een man als Dales de vloer kan aanvegen met mensen als Dijsselbloem, maar ook met Nawijn en Sterk. En Dales is nog maar aankomend burgemeester. :stout:


Dales heeft Amsterdam met enkele financiële missers opgescheept. Eerst een haven terminal die al jaren geen enkele klant heeft, en een metro lijn die 30% duurder wordt dan hij heeft belooft.
De Amsterdammers zijn blij dat hij opgefli... opgedonderd is.

Maar terugkomend op Nova het was weer brandhout.

theemuts
02-04-04, 22:49
Maar terugkomend op Nova het was weer brandhout.


Ja hoor weer heel gemakkelijk. Was Dijsselbloem ook brandhout?
De PvdA is het taboe ook "voorzichtig" aan het voorbijgaan :)

Joesoef
02-04-04, 22:54
Geplaatst door theemuts
Ja hoor weer heel gemakkelijk. Was Dijsselbloem ook brandhout?
De PvdA is het taboe ook "voorzichtig" aan het voorbijgaan :)


Nova is erg traditioneel en tendentieus aan het worden. Het linkse Vpro Nova gepeupel van de grachtengordel heeft eerst de allochtonen doodgeknuffeld maar nu ze de bedreiging van de Islam denken te zien schrikken ze wakker.

theemuts
02-04-04, 23:00
Nova is erg traditioneel en tendentieus aan het worden. Het linkse Vpro Nova gepeupel van de grachtengordel heeft eerst de allochtonen doodgeknuffeld maar nu ze de bedreiging van de Islam denken te zien schrikken ze wakker.

JIJ snapt het Joesoef.

Alleen heb je nog geen idee hoe dat komt?

Marsipulami
02-04-04, 23:07
Geplaatst door Joesoef
Nova is erg traditioneel en tendentieus aan het worden. Het linkse Vpro Nova gepeupel van de grachtengordel heeft eerst de allochtonen doodgeknuffeld maar nu ze de bedreiging van de Islam denken te zien schrikken ze wakker.

Fascisme is de sfeer die hangt in een zaal vol linkse mensen (Pim Fortuyn)

Joesoef
02-04-04, 23:07
Geplaatst door theemuts
JIJ snapt het Joesoef.

Alleen heb je nog geen idee hoe dat komt?

Ik weet het wel hoor. Hun huizen zijn zometeen geen fuck meer waard want wie wil er nu zometeen tussen wat Moslims wonen. En ze zijn als de dood dat hun dochter verliefd wordt op een jongen uit de hogere klas van HUN gymnasium die moslim is.

theemuts
02-04-04, 23:19
:stout: Ja Joesoef, je hebt helemaal gelijk jongen :stout:

De Zwijger
02-04-04, 23:30
Geplaatst door Joesoef
Ik weet het wel hoor. Hun huizen zijn zometeen geen fuck meer waard want wie wil er nu zometeen tussen wat Moslims wonen. En ze zijn als de dood dat hun dochter verliefd wordt op een jongen uit de hogere klas van HUN gymnasium die moslim is.

Zoals ik al zo vaak op dit forum heb gezegd. Het probleem is niet een nederlands meisje met een moslim. De eerste generatie gastarbeiders begonnen al relaties met nederlandse vrouwen. Het probleem ligt andersom. Moslims zijn als de dood dat hun dochters verliefd worden op een nederlanse jongen.
Alle marokkanen willen een nederlands meisje. Al is het maar dat ze lekker kunnen neuken voordat ze trouwen met een maagdje uit Marokko.
Maar ow wee als een marokkaans meisje verliefd wordt op een nederlander. Dan staat half Marokko bij je op de stoep.

theemuts
02-04-04, 23:32
Zwijger toch, dat is politiek incorrect hoor.

TFOE
03-04-04, 00:59
Geplaatst door De Zwijger
Zoals ik al zo vaak op dit forum heb gezegd. Het probleem is niet een nederlands meisje met een moslim. De eerste generatie gastarbeiders begonnen al relaties met nederlandse vrouwen. Het probleem ligt andersom. Moslims zijn als de dood dat hun dochters verliefd worden op een nederlanse jongen.
Alle marokkanen willen een nederlands meisje. Al is het maar dat ze lekker kunnen neuken voordat ze trouwen met een maagdje uit Marokko.
Maar ow wee als een marokkaans meisje verliefd wordt op een nederlander. Dan staat half Marokko bij je op de stoep.

:droef: Als kaaskoppie heb ik er wat negatieve ervaringen mee gehad ja......
:verrassin

Oramus
03-04-04, 08:36
Geplaatst door De Zwijger
Zoals ik al zo vaak op dit forum heb gezegd. Het probleem is niet een nederlands meisje met een moslim. De eerste generatie gastarbeiders begonnen al relaties met nederlandse vrouwen. Het probleem ligt andersom. Moslims zijn als de dood dat hun dochters verliefd worden op een nederlanse jongen.
Alle marokkanen willen een nederlands meisje. Al is het maar dat ze lekker kunnen neuken voordat ze trouwen met een maagdje uit Marokko.
Maar ow wee als een marokkaans meisje verliefd wordt op een nederlander. Dan staat half Marokko bij je op de stoep.
Inderdaad

taouanza
03-04-04, 08:58
Geplaatst door De Zwijger
Zoals ik al zo vaak op dit forum heb gezegd. Het probleem is niet een nederlands meisje met een moslim. De eerste generatie gastarbeiders begonnen al relaties met nederlandse vrouwen. Het probleem ligt andersom. Moslims zijn als de dood dat hun dochters verliefd worden op een nederlanse jongen.
Alle marokkanen willen een nederlands meisje. Al is het maar dat ze lekker kunnen neuken voordat ze trouwen met een maagdje uit Marokko.
Maar ow wee als een marokkaans meisje verliefd wordt op een nederlander. Dan staat half Marokko bij je op de stoep.

Half Marokko?
Weet je hoeveel Marokkaanse vrouwen getrouwd zijn met een Nederlander voor een verblijfsvergunning?:rolleyes:

plexus
03-04-04, 09:51
bedankt mensen ..mijn 1ste serieuze topic..naar de klote! :o