PDA

Bekijk Volledige Versie : Discriminatieklacht tegen Meldpunt Discriminatie (MDI) door een marokkaanse Site



mamamia©
03-04-04, 21:16
ROTTERDAM | De Marokkaanse website Maghrebonline.nl (http://www.maghrebonline.nl) dient een klacht in bij het Landelijk Bureau Rascismebestrijding (LBR) over het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI). Volgens beheerder M. Elmakkaoui maakt het meldpunt zich zelf ook schuldig aan discriminatie, omdat het weigert op te treden tegen discriminerende uitingen over moslims op Nederlandse sites.

Het MDI trad onlangs wel direct op tegen de Marokkaanse site omdat daar eenzelfde tekst over joden en Amerikanen op was te vinden. Het MDI heeft Elmakkaoui inmiddels in tweede instantie gelijk gegeven en maatregelen beloofd.

'Als alle moslims nou eens dood neer zouden vallen, hadden we gelijk vrede op de wereld en waren bijna alle problemen opgelost', schreef iemand op de site volkomenkut.com. En: 'Dat soort volk mag regelrecht aan het gas'. Elmakkaoui meldde dit bij het MDI. Het antwoord liet niet lang op zich wachten: 'Het Strafrecht is niet van toepassing op deze situatie', schreef het MDI. Volgens het meldpunt is een uiting alleen strafbaar als de tekst opzettelijk beledigend is voor een groep mensen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging of hun seksuele geaardheid. En indien de tekst aanzet tot haat/geweld tegen of discriminatie van deze groepen. 'Hoewel de uitingen verwerpelijk en absoluut onsmakelijk zijn is daarvan in deze situatie geen sprake', vond het MDI.

Omdat Elmakkaoui vaker zo'n reactie heeft gehad, besloot hij het woord 'moslims' te vervangen door 'joden en Amerikanen'. Vervolgens zette hij dezelfde tekst op Maghrebonline.nl (http://www.maghrebonline.nl) . Direct daarna kreeg hij een waarschuwing van het MDI: 'Deze tekst is in strijd met de antidiscriminatie-bepalingen van het Wetboek van Strafrecht en is daarmee strafbaar. Wij verzoeken u dan ook deze te verwijderen'. Dit voorbeeld toont volgens Elmakkaoui aan dat het meldpunt met twee maten meet. Eerder deed het meldpunt aangifte tegen Maroc.nl wegens antisemitische uitlatingen op die site. "En ik kreeg laatst een waarschuwing omdat iemand had geschreven dat de 'media in handen van de joden was'. Maar als er hele erge dingen over moslims worden gezegd, is dat geen probleem."

Elmakkaoui heeft al verschillende keren melding gemaakt van discriminerende opmerkingen op discussiesites bij het MDI. Hij vertelt dat veel discriminerende teksten op zijn site en die van andere Marokkaanse fora geplaatst worden door autochtonen die zich onder een islamitische naam aanmelden. "Dat kan ik zien aan het ip-adres. Wij proberen deze uitingen zo snel mogelijk te verwijderen. Maar dagelijks worden er driehonderd berichten geplaatst, dus het is moeilijk om ze allemaal te corrigeren."

Volgens S. Bronkorst van het MDI is er in dit geval een fout gemaakt. De uiting op volkomenkut.nl is 'absoluut strafbaar'. "Het staat nog online, dus we zullen vandaag nog een verzoek tot verwijdering sturen." Zij ontkent dat het MDI met twee maten meet. "Wij hebben diverse meldingsafhandelaren. Soms worden dingen verschillend beoordeeld. Dat is heel vervelend. Het lijkt alsof we met twee maten meten, maar dat is niet zo", benadrukt ze. | GPD

Bron: Maghrebonline.nl (http://www.maghrebonline.nl)

mamamia©
03-04-04, 21:17
(P7) Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) meet aantoonbaar met twee maten. Dat is reden voor de Marokkaanse website Maghrebonline.nl (http://www.maghrebonline.nl) om een klacht over het meldpunt zelf in te dienen. De klacht handelt over discriminatie.

De GPD, berichtte onder meer via de Haagsche Courant (registratie vereist) over de zaak . Mohammed Elmakkaoui van Maghrebonline.nl (http://www.maghrebonline.nl) en Suzette Bronkhorst van het Meldpunt Discriminatie bevestigden zojuist beiden de inhoud van het artikel.

Het ging om de volgende boodschap, geplaatst op de site Volkomenkut.nl, aldus de GPD: "Als alle moslims nou eens dood neer zouden vallen, hadden we gelijk vrede op de wereld en waren bijna alle problemen opgelost', schreef iemand op de site volkomenkut.com. En: "Dat soort volk mag regelrecht aan het gas."

Elmakkaoui meldde dit bij het MDI, dat antwoordde dat de tekst niet opzettelijk beledigend is voor een groep mensen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging, of hun seksuele geaardheid en/of aanzet tot haat/geweld tegen of discriminatie van deze groepen.

Daarop verscheen als test bij Mahrebonline deze week ongeveer dezelfde boodschap, met joden en Amerikanen als lijdend voorwerp. Het MDI was er snel bij: "Deze tekst is in strijd met de antidiscriminatie-bepalingen van het Wetboek van Strafrecht en is daarmee strafbaar. Wij verzoeken u dan ook deze te verwijderen."

"Heel vervelend om het weer vast te moeten stellen, maar het Meldpunt meet met twee maten. Al eerder heeft het Meldpunt dat gedaan, in de zaak met Maroc.nl."

Suzette Bronkhorst, bestuurslid en medewerkster van het MDI, erkent de fout, maar niet dat die tekenend is voor een tweeslachtige houding: "We meten absoluut niet met twee maten. Dat heeft een test van een journalist van het Rotterdams Dagblad ook uitgewezen."

Het Meldpunt mag zich verweren bij het Landelijk Bureau Racismebestrijding dat afgelopen week al melding maakte van kritiek op het Meldpunt Discriminatie

Zwarte Schaap
03-04-04, 21:32
Geplaatst door mamamia©
. Hij vertelt dat veel discriminerende teksten op zijn site en die van andere Marokkaanse fora geplaatst worden door autochtonen die zich onder een islamitische naam aanmelden. "Dat kan ik zien aan het ip-adres. Wij proberen deze uitingen zo snel mogelijk te verwijderen. Maar dagelijks worden er driehonderd berichten geplaatst, dus het is moeilijk om ze allemaal te corrigeren."

Die methodes hebben ze hier ook al gebruikt die uitlokkers. Kennelijk zijn Marokkaanse websites een geliefd middel voor beroepsuitlokkers om anti-semitisme in de statistieken kunstmatig te verhogen.

Het lijkt me geen overbodige luxe als de voorzitters van de Marokkaanse websites en werkgroep te vormen en in deze zaken met elkaar samen werken.

ZbaqZbaq
03-04-04, 21:40
Wisten jullie dat om onder andere dergelijke redenen, AEL zeer binnenkort begint met een eigen discriminatie meldpunt ?

TFOE
03-04-04, 21:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
Wisten jullie dat om onder andere dergelijke redenen, AEL zeer binnenkort begint met een eigen discriminatie meldpunt ?

Ja daar zaten we op te wachten............not!

Zwarte Schaap
03-04-04, 21:53
Geplaatst door ZbaqZbaq
Wisten jullie dat om onder andere dergelijke redenen, AEL zeer binnenkort begint met een eigen discriminatie meldpunt ?

Een goed idee, ik ben wel voorstander om deze meldpunt los te koppelen van het AEL. Het zou zeker een verdienste zijn van het AEL inzake de empowerment van haar doelgroep bij het helpen opzetten van organisaties die nuttig kunnen zijn bij de emancipatie van de doelgroep.

Samenwerken met andere (Europese) organisaties lijkt me overigens onontbeerlijk voor een goed slagen van dit project.

ZbaqZbaq
03-04-04, 22:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een goed idee, ik ben wel voorstander om deze meldpunt los te koppelen van het AEL.

hahahah...das een goeie.

en dan overlaten aan M. Sini of Aboutaleb....yeah right.

ZbaqZbaq
03-04-04, 22:08
Moslim Defensie Liga: de bestrijding van discriminatie en racisme, belediging, opruiing, uitsluiting en aanzetting tot haat, op welke wijze dan ook, van moslims en de moslimgemeenschap in Nederland; alsmede het tegengaan van onjuiste en negatieve beeldvorming, stigmatisering en generalisering betreffende de Islam en de moslimgemeenschap.


bron: ael.nl

Mark
03-04-04, 22:10
Het feit dat je alleen discriminatie tegen moslims behandelt is discriminatie op zich :ego:

ZbaqZbaq
03-04-04, 22:13
Geplaatst door Mark
Het feit dat je alleen discriminatie tegen moslims behandelt is discriminatie op zich :ego:

schijnbaar is er noodzaak aan een dergelijke bureau omdat de huidige bureau's het af laten weten wat moslims betreft en er opzettelijk geen statistieken van bijhouden zoals ze dat doen mbt anti-semitisme.

heb trouwens nooit het zelfde verwijt gehoord aan het CIDI die ook alleen gericht is op anti-semitisme.

barfly
03-04-04, 22:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
hahahah...das een goeie.

en dan overlaten aan M. Sini of Aboutaleb....yeah right.

Ik zou het liever willen beleggen bij Nabil Marmouch :haha:

Marsipulami
03-04-04, 22:16
Geplaatst door mamamia©
ROTTERDAM | De Marokkaanse website Maghrebonline.nl (http://www.maghrebonline.nl) dient een klacht in bij het Landelijk Bureau Rascismebestrijding (LBR) over het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI). Volgens beheerder M. Elmakkaoui maakt het meldpunt zich zelf ook schuldig aan discriminatie, omdat het weigert op te treden tegen discriminerende uitingen over moslims op Nederlandse sites.

[/B]

Tja, je hebt discriminatie en discriminatie en daarnaast forums en forums. Deze draad staat bv al twee jaar op het internet:


Vuile Marokkanen (klik) (http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=18603)

Zwarte Schaap
03-04-04, 22:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
hahahah...das een goeie.

en dan overlaten aan M. Sini of Aboutaleb....yeah right.

Ik meende wat ik zei, denk er maar goed over na.

By the way forget sinni en/of aboutaleb, maar het zou geen kwaad doen om ze niet te negeren.

Je kunt sterk van elkaar verschillen van mening maar persoonlijk vind ik het beter de verschillen te laten voor wat ze zijn omdat dat bij een dergelijke meldpunt geen rol zou moeten spelen.

ZbaqZbaq
03-04-04, 22:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik meende wat ik zei, denk er maar goed over na.

By the way forget sinni en/of aboutaleb, maar het zou geen kwaad doen om ze niet te negeren.

Je kunt sterk van elkaar verschillen van mening maar persoonlijk vind ik het beter de verschillen te laten voor wat ze zijn omdat dat bij een dergelijke meldpunt geen rol zou moeten spelen.

Voor zover ik weet heeft AEL nooit een aanval gedaan op een andere Moslim. Zelfs niet op de grootse Uncle Tom's. (wel in algemeen maar nooit persoonlijk)

Maar dat AEL al een jaar keihard werkt aan de opbouw van een organisatie en diverse aangehechte structuren om die vervolgens aan de luie, leflozen en initiatieflozen af te staan .... mwaa....ik zou daar niet op rekenen als ik jou was.

Marsipulami
03-04-04, 22:34
Er zou ook dringend een meldpunt moeten komen voor discriminatie van Belgen in Nederland, want daar wordt nog lakser tegen opgetreden dan tegen discriminatie van moslims. :fpiraat:

Domme Belgen (klik) (http://www.google.be/search?q=belgenmoppen&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&meta=)

Zwarte Schaap
03-04-04, 22:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
Voor zover ik weet heeft AEL nooit een aanval gedaan op een andere Moslim. Zelfs niet op de grootse Uncle Tom's. (wel in algemeen maar nooit persoonlijk) Dat heb ik nergens beweerd.


Maar dat AEL al een jaar keihard werkt aan de opbouw van een organisatie en diverse aangehechte structuren om die vervolgens aan de luie, leflozen en initiatieflozen af te staan .... mwaa....ik zou daar niet op rekenen als ik jou was. Samenwerken hoeft niemand te schaden, ik denk dat het alleen meer kan opleveren. De kracht van samenwerken is dat je meer mensen bereikt en wie weet komt dat de registratie ten goede.

ZbaqZbaq
03-04-04, 22:47
Geplaatst door Zwarte Schaap

Samenwerken hoeft niemand te schaden, ik denk dat het alleen meer kan opleveren. De kracht van samenwerken is dat je meer mensen bereikt en wie weet komt dat de registratie ten goede.

En nu moet AEL bij de Uncle Tom's aankloppen om te vragen of ze aan dat initiatief mee willen werken ?

Ik weet werkelijk niet wat je nu bedoelt ZS maar het zal ongetwijveld een goed plan zijn. Misschien zou je lid moeten worden van de AEL en mee gaan denken en werken aan dat nieuwe discriminatie meldpunt. Leg het ze daar maar uit...ik begrijp er namelijk niet zoveel van.

Marsipulami
03-04-04, 22:49
Geplaatst door ZbaqZbaq
Voor zover ik weet heeft AEL nooit een aanval gedaan op een andere Moslim. Zelfs niet op de grootse Uncle Tom's. (wel in algemeen maar nooit persoonlijk)


Allochtone vrouwen geslagen door Resist Gepost door : RobzQ - 2003-05-13 @ 12:05

Antwerpse allochtone vrouwen melden dat ze worden aangevallen en bedreigd door militanten en sympathisanten van Resist, een organisatie opgezet door de AEL en de PVDA. De politica Mimount Bousakla heeft samen met een andere jonge allochtone vrouw een klacht tegen ingediend.

Mimount Bousakla werd zondag twee keer fysiek aangevallen en kreeg een reeks mails met doodsbedreigingen. Een allochtone vrouw uit Antwerpen,die anoniem wenst te blijven, werd twee keer op straat aangevallen omdat ze met een Belg samenleeft. Resist,een kartel van PVDA,AEL en onafhankelijken, ontkent elke vorm van geweld.

“Omdat we integreren en ons niet gedragen zoals Resist dat wil”, zegt het meisje. Mimount Bousakla spreekt van een haatcampagne met “doodsbedreigingen en geweld”. Karim Hassoun van Resist ontkent elke vorm van geweld of intimidatie. Resist is een kartellijst van de PVDA, de AEL en onafhankelijken.

Mimount Bousakla (sp.a): “De hetze is al enkele weken bezig.Het begon met anonieme scheldmails,maar dat werden later doodsbedreigingen. Een groepje jongeren heeft me zelfs met de auto de pas afgesneden”, zegt Mimount Bousakla. Ze staat voor sp.a-Spirit zesde op de Senaatslijst en is districtschepen in Antwerpen.

Volgens Bousakla is het duidelijk dat de haatcampagne vanuit de partij Resist van Dyab Abou Jahjah komt. “Zondag werd ik op het festival Mano Mundo in Boom aangevallen door jongeren die pamfletten van Resist aan het uitdelen waren. De politie moest erbij komen om die kerels weg te jagen.”

’s Avonds in Antwerpen werd Bousakla opnieuw aangevallen.“Door jonge meisjes van Resist, toen ik mijn politiek programma wilde toelichten. Enkele oudere allochtonen moesten me ontzetten.”

De toon in de mails die de politica krijgt, is duidelijk. Zo hopen de anonieme verzenders dat Mimount Bousakla snel aan “een hoge paal bengelt” en wensen ze haar een “voorspoedig einde van haar bestaan” toe.

Mimount Bousakla: “Ik schuw gevoelige onderwerpen niet en klaag wantoestanden binnen de allochtone gemeenschap aan. Dat wordt me door Resist niet in dank afgenomen. Hun beschuldigingen dat ik anti-moslim ben slaan nergens op. Dat ik tegen het dragen van een hoofdoek ben al evenmin.” Bousakla voelt zich onveilig en logeert op een onbekende plek. “Ik heb ondertussen al twee klachten ingediend tegen onbekenden,maar ik zet mijn werk verder.”

ZbaqZbaq
03-04-04, 22:51
Geplaatst door Marsipulami
“Ik heb ondertussen al twee klachten ingediend tegen onbekenden,maar ik zet mijn werk verder.”

:slapen:

peyote
03-04-04, 23:22
Karin Spaink in een column over het MDI (dec03):http://www.netkwesties.nl/editie76/column1.php

Julien
03-04-04, 23:26
maghrebonline moet niet janken, ik schrik soms echt van die racistische uitspraken op hun forum (dat is de reden dat ik die site al een tijd weiger te bezoeken).. maar als het over moslims gaat is de wereld te klein.

S@deeQ
03-04-04, 23:31
:giechel: :giechel:

ontmaskerd

MDI is een zionistische organisatie die de belangen van de zionisten behartigt, zo een org verdient niets anders dan ontmanteling.

freya
04-04-04, 11:39
Ik heb vorige week een melding gedaan bij het MDI van een anti-moslim post op het forum van AT5. Deze klacht is snel en keurig afgehandeld.

Helaas is de hele toon op dat forum vergiftigd, geloof niet dat daar ooit gemodereerd wordt.

Maar vorige week deet MDI keurig haar werk dus.

freya
04-04-04, 11:41
Geplaatst door Marsipulami
Tja, je hebt discriminatie en discriminatie en daarnaast forums en forums. Deze draad staat bv al twee jaar op het internet:


Vuile Marokkanen (klik) (http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=18603)

stormfront schijnt op een buitenlandse server te staan en is dus niet juridisch aan te pakken. Van een waarschuwing van het MDI trekken ze zich daar dus niks aan.

Julien
04-04-04, 11:45
Geplaatst door freya
Ik heb vorige week een melding gedaan bij het MDI van een anti-moslim post op het forum van AT5. Deze klacht is snel en keurig afgehandeld.

Helaas is de hele toon op dat forum vergiftigd, geloof niet dat daar ooit gemodereerd wordt.

Maar vorige week deet MDI keurig haar werk dus.

correctie: er wordt alleen gemodereerd als iets niet in het straatje van maghrebonline past ;)

zo zijn er topics en subfora over zionistisch en amerikaans terreur, maar geen enkele over moslimterreur. Hoe bedoel je oogkleppen op?

Ik geloof ook nog steeds in de MDI, alhoewel ze ook meer mogen kijken naar xenophobische uitspraken van nederlanders (en dan niet alleen over moslims!)

freya
04-04-04, 11:49
Geplaatst door Julien
correctie: er wordt alleen gemodereerd als iets niet in het straatje van maghrebonline past ;)

zo zijn er topics en subfora over zionistisch en amerikaans terreur, maar geen enkele over moslimterreur. Hoe bedoel je oogkleppen op?

Ik geloof ook nog steeds in de MDI, alhoewel ze ook meer mogen kijken naar xenophobische uitspraken van nederlanders (en dan niet alleen over moslims!)

Ik heb het over het forum van AT5.

Julien
04-04-04, 11:52
Geplaatst door freya
Ik heb het over het forum van AT5.

hm die ken ik niet, zo ff kijken.. maar goed, bij maghrebonline/ joods.nl/ stormfront.org kun je hetzelfde zeggen.

freya
04-04-04, 12:46
Geplaatst door Julien
hm die ken ik niet, zo ff kijken.. maar goed, bij maghrebonline/ joods.nl/ stormfront.org kun je hetzelfde zeggen.

Maar AT5 is voor ALLE Amsterdammers :fplet:

Niet dus :moe:

lennart
04-04-04, 14:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die methodes hebben ze hier ook al gebruikt die uitlokkers. Kennelijk zijn Marokkaanse websites een geliefd middel voor beroepsuitlokkers om anti-semitisme in de statistieken kunstmatig te verhogen.


Geen wonder dat er opeens zoveel anti-semitisme in Europa is. Sjaron wil de Europese Joodjes wel heel graag naar Israel hebben.

Cameliaatje
04-04-04, 16:42
Geplaatst door mamamia©
Elmakkaoui heeft al verschillende keren melding gemaakt van discriminerende opmerkingen op discussiesites bij het MDI.
Zogenaamd geen tijd om zijn eigen forum vrij te houden van racistische opmerkingen, maar wel tijd om elders rond te neuzen en aangifte te doen?


Hij vertelt dat veel discriminerende teksten op zijn site en die van andere Marokkaanse fora geplaatst worden door autochtonen die zich onder een islamitische naam aanmelden. "Dat kan ik zien aan het ip-adres.
Haha, alweer zo'n doorzichtige leugen. Bekijk de "waarschuwingen en bans" rubriek daar maar eens. Al wordt die niet consequent bijgewerkt.


Wij proberen deze uitingen zo snel mogelijk te verwijderen. Maar dagelijks worden er driehonderd berichten geplaatst, dus het is moeilijk om ze allemaal te corrigeren."
300 berichten? Ik denk dat ze alleen maar mogen dromen van zulke bezoekersaantallen. Misschien dat ze ooit 300 berichten hebben gehaald toen Farid/iQra (de man die Wilders met de dood bedreigde, wat door Maghreb Online werd getolereerd) op zijn top zat van het dagelijks neerpleuren van artikelen en links die niemand leest, maar dagelijkse praktijk is het zeer zeker niet. Op zo'n vijf vaste bezoekers na is dat forum zo goed als uitgestorven.

Niet geheel onbegrijpelijk als je ziet op wat voor manier het beheerd wordt en wat voor onaangenaam volk er rondhangt.

Mattijs
04-04-04, 17:09
Uit eigen ervaring, en uit die van andere mensen, weet ik dat mensen die goed gefundeerde, rationele argumenten aandragen, worden geëlimineerd door hen te verbannen van het Maghreb Online forum. Onlangs is dit nog gebeurd met "Roland Ronceval". Er wordt heel geniepig op geen enkele manier melding gemaakt van deze bans.

Dat forum is een bolwerk van fundamentalistische moslims die terreur zo niet metterdaad, financieel of logistiek dan toch met het woord of moreel ondersteunen. Dit valt eenvoudig af te lezen aan het soort berichten dat er geplaatst wordt en de manier waarop het beheer daarmee omgaat.

Er wordt gefluisterd dat het elimineren van dissidente stemmen een doel van de terreur is. De bezoekers van het Maghreb Online forum schijnen dan ook op warme belangstelling van de AIVD te mogen rekenen.

Dat uitgerekend Mohamed Elmakkaoui dan ook melding maakt van zogenaamde discriminatie door het MDI, terwijl hij er zelf zo'n abject forum op nahoudt, komt vreemd over.

freya
04-04-04, 17:52
Geplaatst door Mattijs
Uit eigen ervaring, en uit die van andere mensen, weet ik dat mensen die goed gefundeerde, rationele argumenten aandragen, worden geëlimineerd door hen te verbannen van het Maghreb Online forum. Onlangs is dit nog gebeurd met "Roland Ronceval". Er wordt heel geniepig op geen enkele manier melding gemaakt van deze bans.


:haha:
Wat een voorbeeld!
Ronald Ronceval, de naam alleen geeft al aan wat voor type dat is . Nl iemand die alleen maar op moslimfora rondhangt om islamfobie te etaleren en moslims te provoceren. Ben dat figuur geloof ik ook wel eens ergens tegengekomen.
Er is een hele club van die lui met 'riddernamen' die zichzelf echt als de nieuwe kruisridders op het internet zien en die het als hun taak zien strijd te voeren tegen de islam. Leuke websites hebben die clubs ook. Zal eens zoeken of ik nog een link kan vinden ergens.


Dat forum is een bolwerk van fundamentalistische moslims die terreur zo niet metterdaad, financieel of logistiek dan toch met het woord of moreel ondersteunen. Dit valt eenvoudig af te lezen aan het soort berichten dat er geplaatst wordt en de manier waarop het beheer daarmee omgaat.

Er wordt gefluisterd dat het elimineren van dissidente stemmen een doel van de terreur is. De bezoekers van het Maghreb Online forum schijnen dan ook op warme belangstelling van de AIVD te mogen rekenen.


Mooi voorbeeld van hoe de moderne webridders te werk gaan :duim:

Mattijs, was jij die ronceval soms?
Jij komt hier ook steeds met van die goed gefundeerde, rationele argumenten aanzetten :hihi:

freya
04-04-04, 17:58
Geplaatst door Cameliaatje
Haha, alweer zo'n doorzichtige leugen. Bekijk de "waarschuwingen en bans" rubriek daar maar eens. Al wordt die niet consequent bijgewerkt.


Dat is geen leugen maar een feit.
Ik heb hier ook al meerder malen over geschreven.

Vraag maar eens aan Circe/nefje/enz. Heb zo'n vermoeden dat jij die wel kent :strik:

Vitesse
04-04-04, 18:05
Een topic over Maghrebonline, tjonge.

Ik ben daar afgelopen weken een paar keer wezen kijken. Er is daar maar één 'prikker' en dat is ene IQra, voorheen gebruikte hij de naam Farid als ik het goed heb gelezen.

Wat een shit gooit die vent daar op het forum zeg. Die man ziet zichzelf graag prikken zo te zien. Hij is w.s. een obsessief manneke, in ieder geval zeer dwangmatig met het neerplumpen van anti-westerse priksels.
Hij gaat maar door terwijl er haast niemand reageert.

Hocus Pocus
07-04-04, 22:36
Geplaatst door S@deeQ
:giechel: :giechel:

ontmaskerd

MDI is een zionistische organisatie die de belangen van de zionisten behartigt, zo een org verdient niets anders dan ontmanteling.

Toen Ghazi dit van de Fabel van de Illegaal betoogde, was hij een provocateur. Interessant.

www.gebladerte.nl, www.defabel.nl

Yunis
08-04-04, 01:17
Geplaatst door Vitesse
Een topic over Maghrebonline, tjonge.
Ik ben daar afgelopen weken een paar keer wezen kijken. Er is daar maar één 'prikker' en dat is ene IQra, voorheen gebruikte hij de naam Farid als ik het goed heb gelezen.
Wat een shit gooit die vent daar op het forum zeg. Die man ziet zichzelf graag prikken zo te zien. Hij is w.s. een obsessief manneke, in ieder geval zeer dwangmatig met het neerplumpen van anti-westerse priksels.
Hij gaat maar door terwijl er haast niemand reageert.

:wohaa:
Een topic over Maroc.nl, tjonge.
Ik ben daar afgelopen weken een paar keer wezen kijken. Er is daar maar één 'prikker' en dat is ene Vitesse.
Wat een shit gooit die vent daar op het forum zeg. Die man ziet zichzelf graag prikken zo te zien. Hij is w.s. een obsessief manneke, in ieder geval zeer dwangmatig met het nee plumpen van anti-islamitische priksels. Hij gaat maar door terwijl er haast niemand reageert. :wohaa: