PDA

Bekijk Volledige Versie : Eerlijk zijn



Mark
03-04-04, 22:18
Laten we eerlijk zijn:

De meeste Nederlanders willen helemaal geen allochtonen in Nederland. Ze zijn hier ooit door bedrijven heengehaald, of zelf gekomen. Het liefst zouden de meeste autochtonen weer naar een maatschappij gaan zonder eerwraak, hoofddoekjes, vreemde talen op straat, straten vol donkere mensen in de grote steden, sattelietschotels en moskeeen in de wijk. We kunnen ze niet wegsturen maar we hebben wel het gevoel met ze opgescheept te zitten ("onze kut.marokkanen" ) en zijn bang om uiteindelijk zelf de minderheid te worden. In feite leveren ze alleen maar problemen op, en dat is de laatste jaren steeds duidelijker zichtbaar geworden.


De meeste allochtonen vinden het prima om hier te wonen en meer geld te verdienen dan in het moederland. Ook de democratie wordt als positief ervaren. Maar verder is het jammer dat al die Nederlanders hier wonen, met hun decadente leefstijl en racistische inslag. Eigenlijk willen we niks te maken hebben met de nadelen die kleven aan een westerse maatschappij. Wij zijn trouwens misbruikt door Nederland om hier de boel te helpen opbouwen om vervolgens als minder te worden aangekeken. Het echte racistische gezicht van de autochtonen wordt steeds duidelijker zichtbaar en zal in de toekomst mogelijk tot repressie leiden. Het liefst zouden ze teruggaan naar het moederland als ze maar dezelfde financiele en sociale zekerheid konden behouden.

_h4T3D_sE7eN
03-04-04, 22:22
1 oplossing: Nederland moet de kerk sluiten en opdoeken. En iedereen die blond haar en blauwe ogen heeft, moet moslim worden.


Ik ben zo creatief.

Waterval
03-04-04, 22:27
Geplaatst door Mark
Laten we eerlijk zijn:

De meeste Nederlanders willen helemaal geen allochtonen in Nederland. Ze zijn hier ooit door bedrijven heengehaald, of zelf gekomen. Het liefst zouden de meeste autochtonen weer naar een maatschappij gaan zonder eerwraak, hoofddoekjes, vreemde talen op straat, straten vol donkere mensen in de grote steden, sattelietschotels en moskeeen in de wijk. We kunnen ze niet wegsturen maar we hebben wel het gevoel met ze opgescheept te zitten ("onze kut.marokkanen" ) en zijn bang om uiteindelijk zelf de minderheid te worden. In feite leveren ze alleen maar problemen op, en dat is de laatste jaren steeds duidelijker zichtbaar geworden.


De meeste allochtonen vinden het prima om hier te wonen en meer geld te verdienen dan in het moederland. Ook de democratie wordt als positief ervaren. Maar verder is het jammer dat al die Nederlanders hier wonen, met hun decadente leefstijl en racistische inslag. Eigenlijk willen we niks te maken hebben met de nadelen die kleven aan een westerse maatschappij. Wij zijn trouwens misbruikt door Nederland om hier de boel te helpen opbouwen om vervolgens als minder te worden aangekeken. Het echte racistische gezicht van de autochtonen wordt steeds duidelijker zichtbaar en zal in de toekomst mogelijk tot repressie leiden. Het liefst zouden ze teruggaan naar het moederland als ze maar dezelfde financiele en sociale zekerheid konden behouden.


Damn... Dit is de Mark van vóór het huwelijk.... Welcome back..

Mark
03-04-04, 22:28
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
1 oplossing: Nederland moet de kerk sluiten en opdoeken.

Goed idee :duim:



Geplaatst door _h4T3D_sE7eN

En iedereen die blond haar en blauwe ogen heeft, moet moslim worden.


Ik ben zo creatief.

Die keuze heb ik al eerder moeten maken :D

barfly
03-04-04, 22:38
Geplaatst door Mark
Laten we eerlijk zijn:

De meeste Nederlanders willen helemaal geen allochtonen in Nederland. Ze zijn hier ooit door bedrijven heengehaald, of zelf gekomen. Het liefst zouden de meeste autochtonen weer naar een maatschappij gaan zonder eerwraak, hoofddoekjes, vreemde talen op straat, straten vol donkere mensen in de grote steden, sattelietschotels en moskeeen in de wijk. We kunnen ze niet wegsturen maar we hebben wel het gevoel met ze opgescheept te zitten ("onze kut.marokkanen" ) en zijn bang om uiteindelijk zelf de minderheid te worden. In feite leveren ze alleen maar problemen op, en dat is de laatste jaren steeds duidelijker zichtbaar geworden.


De meeste allochtonen vinden het prima om hier te wonen en meer geld te verdienen dan in het moederland. Ook de democratie wordt als positief ervaren. Maar verder is het jammer dat al die Nederlanders hier wonen, met hun decadente leefstijl en racistische inslag. Eigenlijk willen we niks te maken hebben met de nadelen die kleven aan een westerse maatschappij. Wij zijn trouwens misbruikt door Nederland om hier de boel te helpen opbouwen om vervolgens als minder te worden aangekeken. Het echte racistische gezicht van de autochtonen wordt steeds duidelijker zichtbaar en zal in de toekomst mogelijk tot repressie leiden. Het liefst zouden ze teruggaan naar het moederland als ze maar dezelfde financiele en sociale zekerheid konden behouden.

Effectief zou het dus een oplossing zijn om iedere allochtoon die in Nederland woont een uitkering aan te bieden die levenslang geldig is en in het land van herkomst kan worden opgenomen. Ik denk aan in Nederland geldend wettelijk minimum.

Maw een financieel impuls voor het land van herkomst, en een financiele zekerheid voor de allochtoon die dan dus in land van herkomst kan leven als God in Frankrijk.

Dat noemen we dan een oprot premie maar dan wel een die vrijwillig is.

Wie stemt voor? :)

_h4T3D_sE7eN
03-04-04, 22:42
Geplaatst door barfly
Effectief zou het dus een oplossing zijn om iedere allochtoon die in Nederland woont een uitkering aan te bieden die levenslang geldig is en in het land van herkomst kan worden opgenomen. Ik denk aan in Nederland geldend wettelijk minimum.

Maw een financieel impuls voor het land van herkomst, en een financiele zekerheid voor de allochtoon die dan dus in land van herkomst kan leven als God in Frankrijk.

Dat noemen we dan een oprot premie maar dan wel een die vrijwillig is.

Wie stemt voor? :)


Uitkering kom ik mijn bed niet voor uit. Behoud van huidig salaris, dan ben ik zo weg.

Ik schrijf me zelfs uit bij de vakbond.

barfly
03-04-04, 22:46
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Uitkering kom ik mijn bed niet voor uit. Behoud van huidig salaris, dan ben ik zo weg.

Ik schrijf me zelfs uit bij de vakbond.

Ik denk dat als mijn scenario van de grond komt er ook een keerzijde zal zijn, zoiets als een soort wettelijke conformatie aan de staat der Nederlanden. Maargoed jij zou dus willen blijven? :)

TFOE
03-04-04, 22:47
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Uitkering kom ik mijn bed niet voor uit. Behoud van huidig salaris, dan ben ik zo weg.

Ik schrijf me zelfs uit bij de vakbond.

:rolleyes: Met n uitkering kun je er in marokko n dikke joint van draaien....

Mark
03-04-04, 22:48
Geplaatst door Waterval
Damn... Dit is de Mark van vóór het huwelijk.... Welcome back..

Ik kon geen verkrachtingsberichten vinden

Orakel
03-04-04, 22:49
Geplaatst door Mark
Laten we eerlijk zijn:

De meeste Nederlanders willen helemaal geen allochtonen in Nederland.

Geloof ik niks van. Althans, niet dat de meesten dat willen. Het aantal dat dat wel wenst, groeit volgens mij wel maar dat kan'k nie hard maken.
En dat hebben we aan o.a. aan de nieuwe politiek en sommige 'hoeders van de Islam' zoals OBL te danken.


Wij zijn trouwens misbruikt door Nederland om hier de boel te helpen opbouwen om vervolgens als minder te worden aangekeken.

'Wij' niet, maar ik kan wel bloedlink worden als ik de verhalen van de eerste generatie hoor. Over hoe ze uitgebuit, genaaid en begin jaren 70 expres in de wao zijn geflikkerd. Daar is zelfs nog een parlementaire enquete over geweest.
En dat dan die piepjonge politici roepen dat ze nu dubbel gekeurd moeten worden.

Orakel
03-04-04, 22:50
Geplaatst door barfly
Effectief zou het dus een oplossing zijn om iedere allochtoon die in Nederland woont een uitkering aan te bieden die levenslang geldig is en in het land van herkomst kan worden opgenomen. Ik denk aan in Nederland geldend wettelijk minimum.

Maw een financieel impuls voor het land van herkomst, en een financiele zekerheid voor de allochtoon die dan dus in land van herkomst kan leven als God in Frankrijk.

Dat noemen we dan een oprot premie maar dan wel een die vrijwillig is.

Wie stemt voor? :)

Nouhou (!), ik denk dat daar best wel es gretig gebruik van gemaakt zou kunnen worden. Zeker in het huidige ervaren klimaat.

barfly
03-04-04, 22:53
Geplaatst door Orakel
Geloof ik niks van. Althans, niet dat de meesten dat willen. Het aantal dat dat wel wenst, groeit volgens mij wel maar dat kan'k nie hard maken.
En dat hebben we aan o.a. aan de nieuwe politiek en sommige 'hoeders van de Islam' zoals OBL te danken.
Ik denk dat je gelijk hebt.


'Wij' niet, maar ik kan wel bloedlink worden als ik de verhalen van de eerste generatie hoor. Over hoe ze uitgebuit, genaaid en begin jaren 70 expres in de wao zijn geflikkerd. Daar is zelfs nog een parlementaire enquete over geweest.
En dat dan die piepjonge politici roepen dat ze nu dubbel gekeurd moeten worden.
Ik heb een een docu gezien hoe een Nederlandse minister in Marokko mensen kwam keuren, dat was nog eens beschamend! Net of ie op de veemarkt stond...

barfly
03-04-04, 22:54
Geplaatst door Orakel
Nouhou (!), ik denk dat daar best wel es gretig gebruik van gemaakt zou kunnen worden. Zeker in het huidige ervaren klimaat.

Ik denk dat je in Marokko best goed kan leven van een bijstanduitkering ja :)

Marsipulami
03-04-04, 22:55
Geplaatst door Mark
Laten we eerlijk zijn:

De meeste Nederlanders willen helemaal geen allochtonen in Nederland. Ze zijn hier ooit door bedrijven heengehaald, of zelf gekomen. Het liefst zouden de meeste autochtonen weer naar een maatschappij gaan zonder eerwraak, hoofddoekjes, vreemde talen op straat, straten vol donkere mensen in de grote steden, sattelietschotels en moskeeen in de wijk. We kunnen ze niet wegsturen maar we hebben wel het gevoel met ze opgescheept te zitten ("onze kut.marokkanen" ) en zijn bang om uiteindelijk zelf de minderheid te worden. In feite leveren ze alleen maar problemen op, en dat is de laatste jaren steeds duidelijker zichtbaar geworden.


De meeste allochtonen vinden het prima om hier te wonen en meer geld te verdienen dan in het moederland. Ook de democratie wordt als positief ervaren. Maar verder is het jammer dat al die Nederlanders hier wonen, met hun decadente leefstijl en racistische inslag. Eigenlijk willen we niks te maken hebben met de nadelen die kleven aan een westerse maatschappij. Wij zijn trouwens misbruikt door Nederland om hier de boel te helpen opbouwen om vervolgens als minder te worden aangekeken. Het echte racistische gezicht van de autochtonen wordt steeds duidelijker zichtbaar en zal in de toekomst mogelijk tot repressie leiden. Het liefst zouden ze teruggaan naar het moederland als ze maar dezelfde financiele en sociale zekerheid konden behouden.

De Hollanders moesten dankbaar zijn dat er nog zulke edelmoedige allochtonen zijn, die willen komen wonen in hun moeras. Wie wil er nou ergens wonen met een Hollander naast zijn deur ?

Mark
03-04-04, 22:57
Geplaatst door Marsipulami
De Hollanders moesten dankbaar zijn dat er nog zulke edelmoedige allochtonen zijn, die willen komen wonen in hun moeras. Wie wil er nou ergens wonen met een Hollander naast zijn deur ?

Maak je geen zorgen, er zijn voldoende plekken in Nederland waar een Hollander naast de deur een kleine kans is ;)

Daarnaast is bijna al het moeras verdwenen op sommige natuurmonumenten na :(

Wist je dat de plek waar de kerk staat waar Juliana onlangs in is begraven ook een voormalig moeras is?

barfly
03-04-04, 22:57
Geplaatst door Marsipulami
De Hollanders moesten dankbaar zijn dat er nog zulke edelmoedige allochtonen zijn, die willen komen wonen in hun moeras. Wie wil er nou ergens wonen met een Hollander naast zijn deur ?

Impliciet krijg ik het idee dat je Turken en Marokkanen dus voor gek verslijt :p

Marsipulami
03-04-04, 23:04
Geplaatst door barfly
Impliciet krijg ik het idee dat je Turken en Marokkanen dus voor gek verslijt :p

Het zijn pioniers die zichzelf opofferen, maar over een paar generaties zitten de Hollanders allemaal in reservaten tussen gerestaureerde windmolens en naar plastiek smakende kazen die ze mogen meenemen.

~Panthera~
03-04-04, 23:06
Geplaatst door Orakel
'Wij' niet, maar ik kan wel bloedlink worden als ik de verhalen van de eerste generatie hoor. Over hoe ze uitgebuit, genaaid en begin jaren 70 expres in de wao zijn geflikkerd. Daar is zelfs nog een parlementaire enquete over geweest.
En dat dan die piepjonge politici roepen dat ze nu dubbel gekeurd moeten worden.
------------------------

Blijkbaar hebben alle werkenden (behalve ik) in Nederland nog niet door dat ze genaaid worden met een schamel "levensloopregelingetje" en nog maar 1/2 jaar WW als ze hun baan kwijtraken.
Er vliegen er dit jaar weer 100.000 uit. :duim:
Wellicht dat men zo bezig is met "allochtonen", dat ze dat even over het hoofd hebben gezien.
Totdat ze ook aan de beurt zijn, dan wordt het janken. :hihi:
Helaas: te laat :lekpuh:
Bedank Zalm maar vast. :D
O ja, en je vader en moeder moet je ook weer zelf gaan verzorgen, ook al heb je allebei wel nog een baan, dat wordt dus ook lachen. :D

Orakel
03-04-04, 23:06
Geplaatst door Mark
Maak je geen zorgen, er zijn voldoende plekken in Nederland waar een Hollander naast de deur een kleine kans is ;)


:haha:

barfly
03-04-04, 23:08
Geplaatst door Marsipulami
Het zijn pioniers die zichzelf opofferen, maar over een paar generaties zitten de Hollanders allemaal in reservaten tussen gerestaureerde windmolens en naar plastiek smakende kazen die ze mogen meenemen.

Ik zie het iets anders :)

Het zijn pioniers die onder valse voorwendelen hierheen werden gelokt en die door opoffering hun nageslacht een betere toekomst hebben gegeven.

Zwarte Schaap
03-04-04, 23:10
Geplaatst door Mark
Ik kon geen verkrachtingsberichten vinden

Judo-leraar verdacht van ontucht

UTRECHT - 31/03/04 - Een 38-jarige judoleraar is vrijdag aangehouden op verdenking van ontucht bij minderjarigen. De verdachte is inmiddels in bewaring gesteld. Er zijn meerdere aangiften tegen de verdachte, die les geeft bij een judo-vereniging in Amsterdam-Oost.

De leerlingen en ouders van de judovereniging zijn tijdens een bijeenkomst op de hoogte gesteld. In samenwerking met de GG & GD is aan de betrokkenen hulp aangeboden.


© Tiscali/Novum

barfly
03-04-04, 23:10
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Blijkbaar hebben alle werkenden (behalve ik) in Nederland nog niet door dat ze genaaid worden met een schamel "levensloopregelingetje" en nog maar 1/2 jaar WW als ze hun baan kwijtraken.
Er vliegen er dit jaar weer 100.000 uit. :duim:
Wellicht dat men zo bezig is met "allochtonen", dat ze dat even over het hoofd hebben gezien.
Totdat ze ook aan de beurt zijn, dan wordt het janken. :hihi:
Helaas: te laat :lekpuh:
Bedank Zalm maar vast. :D
O ja, en je vader en moeder moet je ook weer zelf gaan verzorgen, ook al heb je allebei wel nog een baan, dat wordt dus ook lachen. :D

Als ik na een half jaar nog geen baan heb gevonden dan zit ik terecht in de bijstand en anders ga ik wel in Marokko wonen :duim:

Mark
03-04-04, 23:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Judo-leraar verdacht van ontucht

UTRECHT - 31/03/04 - Een 38-jarige judoleraar is vrijdag aangehouden op verdenking van ontucht bij minderjarigen. De verdachte is inmiddels in bewaring gesteld. Er zijn meerdere aangiften tegen de verdachte, die les geeft bij een judo-vereniging in Amsterdam-Oost.

De leerlingen en ouders van de judovereniging zijn tijdens een bijeenkomst op de hoogte gesteld. In samenwerking met de GG & GD is aan de betrokkenen hulp aangeboden.


© Tiscali/Novum

Ik wilde deze allochtone judo-leraar niet stigmatiseren....

barfly
03-04-04, 23:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Judo-leraar verdacht van ontucht

UTRECHT - 31/03/04 - Een 38-jarige judoleraar is vrijdag aangehouden op verdenking van ontucht bij minderjarigen. De verdachte is inmiddels in bewaring gesteld. Er zijn meerdere aangiften tegen de verdachte, die les geeft bij een judo-vereniging in Amsterdam-Oost.

De leerlingen en ouders van de judovereniging zijn tijdens een bijeenkomst op de hoogte gesteld. In samenwerking met de GG & GD is aan de betrokkenen hulp aangeboden.


© Tiscali/Novum

Je bent vergeten erbij te zetten dat het een autochtoon is.

~Panthera~
03-04-04, 23:12
Geplaatst door barfly
Als ik na een half jaar nog geen baan heb gevonden dan zit ik terecht in de bijstand en anders ga ik wel in Marokko wonen :duim:
--------------------------------

:lol: Begin je gewoon een patatkraampje. :hihi:

barfly
03-04-04, 23:17
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------------

:lol: Begin je gewoon een patatkraampje. :hihi:

Bij mij om de hoek heft er een met grote letters "halal" op de ruit staan :)

_h4T3D_sE7eN
03-04-04, 23:18
Geplaatst door TFOE
:rolleyes: Met n uitkering kun je er in marokko n dikke joint van draaien....

I don't smoke that shit.

Zwarte Schaap
03-04-04, 23:21
Geplaatst door barfly
Je bent vergeten erbij te zetten dat het een autochtoon is.

Als het een Marokkaan of een andere allochtoon was geweest hadden ze het er wel bijgezet. :fpiraat:

~Panthera~
03-04-04, 23:24
Geplaatst door barfly
Bij mij om de hoek heft er een met grote letters "halal" op de ruit staan :)
--------------------

:lol: Slimpie ! http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/win.gif

Orakel
03-04-04, 23:31
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Blijkbaar hebben alle werkenden (behalve ik) in Nederland nog niet door dat ze genaaid worden met een schamel "levensloopregelingetje" en nog maar 1/2 jaar WW als ze hun baan kwijtraken.
Er vliegen er dit jaar weer 100.000 uit. :duim:
Wellicht dat men zo bezig is met "allochtonen", dat ze dat even over het hoofd hebben gezien.
Totdat ze ook aan de beurt zijn, dan wordt het janken. :hihi:
Helaas: te laat :lekpuh:


Could be. Zoals Bush de dag van de invasie in Irak de PatroitAct II (dacht ik) door de Senaat geloodsd heeft.

Ik kan me er al bijna niet meer druk over maken. 20 miljard bezuinigen in een laag-conjunctuur, terwijl bijna iedere econoom roept dat je moet investeren.
Maar laten we ons vooral druk maken om de integratie.

S@deeQ
03-04-04, 23:39
:student:


Over een paar jaar bestaat nederland alleen nog in geschiedenis boeken en kun je alleen nog maar naar duiken :lole:

~Panthera~
03-04-04, 23:41
Geplaatst door Orakel
Could be. Zoals Bush de dag van de invasie in Irak de PatroitAct II (dacht ik) door de Senaat geloodsd heeft.

Ik kan me er al bijna niet meer druk over maken. 20 miljard bezuinigen in een laag-conjunctuur, terwijl bijna iedere econoom roept dat je moet investeren.
Maar laten we ons vooral druk maken om de integratie.
------------------------------

Ach, en inmiddels heeft Powell ook al toegegeven dat hij heeft zitten zwetsen over WMD's die er helemaal niet waren. http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/angry_2.gif enz. enz.

Maar ja, laten we ons vooral druk maken om integratie. http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/hase.gif

Joesoef
03-04-04, 23:46
Geplaatst door barfly
Effectief zou het dus een oplossing zijn om iedere allochtoon die in Nederland woont een uitkering aan te bieden die levenslang geldig is en in het land van herkomst kan worden opgenomen. Ik denk aan in Nederland geldend wettelijk minimum.

Maw een financieel impuls voor het land van herkomst, en een financiele zekerheid voor de allochtoon die dan dus in land van herkomst kan leven als God in Frankrijk.

Dat noemen we dan een oprot premie maar dan wel een die vrijwillig is.

Wie stemt voor? :)



Maar helaas heb jij geen politieke ambities....

barfly
03-04-04, 23:47
Geplaatst door S@deeQ
:student:


Over een paar jaar bestaat nederland alleen nog in geschiedenis boeken en kun je alleen nog maar naar duiken :lole:

Atlantis overnieuw met al haar mythes en legendes :lole:

barfly
03-04-04, 23:48
Geplaatst door Joesoef
Maar helaas heb jij geen politieke ambities....

Om eerlijk te zijn denk ik dat er geen kip intrapt in het mooie verhaal... ;)

taouanza
04-04-04, 23:12
Ik vind die avatar van Orakel maar stom. Denk telkens dat het muts is. :gek:

Orakel
05-04-04, 00:40
Geplaatst door taouanza
Ik vind die avatar van Orakel maar stom. Denk telkens dat het muts is. :gek:

:huil:
En jouw avatar lijkt op..... op..... http://www.mainzelahr.de/smile/boese/stone.gif

mark61
05-04-04, 00:47
Geplaatst door barfly
Om eerlijk te zijn denk ik dat er geen kip intrapt in het mooie verhaal... ;)

Tis al eerder geprobeerd, vandaar de term 'oprotpremie', maar er was nauwelijks interesse. Op zich had de eerste generatie er wel oren naar, maar de meesten beseften dat hun kinderen absoluut geen trek hadden in 'remigratie' naar een land dat ze vnl. van tv kenden. En waar ze ook absoluut niet kunnen aarden. Er is wel een trend van kansrijke hoogopgeleide Turkse jongeren die het in Istanboel gaan proberen.

~Panthera~
05-04-04, 00:49
Geplaatst door mark61
Er is wel een trend van kansrijke hoogopgeleide Turkse jongeren die het in Istanboel gaan proberen.
------------------------

Das dan mooi weer kapitaalvernietiging. :moe:

barfly
05-04-04, 00:51
Geplaatst door mark61
Tis al eerder geprobeerd, vandaar de term 'oprotpremie', maar er was nauwelijks interesse. Op zich had de eerste generatie er wel oren naar, maar de meesten beseften dat hun kinderen absoluut geen trek hadden in 'remigratie' naar een land dat ze vnl. van tv kenden. En waar ze ook absoluut niet kunnen aarden. Er is wel een trend van kansrijke hoogopgeleide Turkse jongeren die het in Istanboel gaan proberen.

Wat leven we toch in een kut land :)

mark61
05-04-04, 01:16
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Das dan mooi weer kapitaalvernietiging. :moe:

Lullig hé? Braindrain de andere kant op. Gauw Turkije in de EU voordat ze voor ons verloren zijn. :hihi:

mark61
05-04-04, 01:16
Geplaatst door barfly
Wat leven we toch in een kut land :)

Tsja, kut of niet, tis maar waar je je thuis voelt.

Al3arbi
05-04-04, 01:17
Geplaatst door Orakel
:huil:
En jouw avatar lijkt op..... op..... http://www.mainzelahr.de/smile/boese/stone.gif


`n Israeli?

~Panthera~
05-04-04, 01:22
Geplaatst door mark61
Lullig hé? Braindrain de andere kant op. Gauw Turkije in de EU voordat ze voor ons verloren zijn. :hihi:
------------------------

http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/cheer_icoon.gif

taouanza
05-04-04, 10:32
Geplaatst door Orakel
:huil:
En jouw avatar lijkt op..... op..... http://www.mainzelahr.de/smile/boese/stone.gif


Maar denk je aan muts als em ziet? :wijs:

barfly
05-04-04, 10:35
Geplaatst door mark61
Tsja, kut of niet, tis maar waar je je thuis voelt.

Kijk ik moet dus gewoon constateren dat de meeste allochtonen goed zijn geintegreerd. Ze lopen continu te zeiken over Nederland maar willen er kennelijk voor geen goud weg :D

taouanza
05-04-04, 10:42
Geplaatst door barfly
Kijk ik moet dus gewoon constateren dat de meeste allochtonen goed zijn geintegreerd. Ze lopen continu te zeiken over Nederland maar willen er kennelijk voor geen goud weg :D

Nou dan?! :zozo: