PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw koopt auto door moedermelk te verkopen



Mark
04-04-04, 12:21
Woman buys car after selling her breast milk

A woman who has sold over 500 litres of her breast milk since last May, has bought a car with the income.

Anette Lie was paid £11 per litre and has made a total of £5,275, says Nettavisen quoting the Kanal 24 radio station.

She said: I'm making some money on this. I bought a car, everything paid by breast milk."

Lie said her ability to produce so much breast milk is genetic. "My mother was the same way, and I've heard my grand mother nursed children around town, so it's hereditary. It's my hormones. I apparently have lots of them."

plexus
04-04-04, 12:24
creatieve ondernemingsschap...

Bofko
04-04-04, 12:24
Misschien kan ze ook kazen gaan maken en een eigen kaaswinkeltje beginnen. Commercieel interessanter, want kaas blijft langer goed dan melk.

S@deeQ
04-04-04, 12:24
Deze kan het ook

http://www.eslkidstuff.com/images/cow.gif

Dutchguy
04-04-04, 12:27
Geplaatst door Bofko
Misschien kan ze ook kazen gaan maken en een eigen kaaswinkeltje beginnen. Commercieel interessanter, want kaas blijft langer goed dan melk.

Dacht ik dus ook, had ze een nog veel mooiere auto bij elkaar getiet.

Bofko
04-04-04, 12:30
Geplaatst door Dutchguy
Dacht ik dus ook, had ze een nog veel mooiere auto bij elkaar getiet.

Zelfkazende ondernemer...

De Zwijger
04-04-04, 12:33
500 liter? Sodeju! Das wel erg veel.
Had ze een volautomatische melkinstallatie aan d'r tepel hangen ofzo?

Joesoef
04-04-04, 12:35
Je hebt 10 liter melk nodig voor een kaasje van 1 kilo.......

Bofko
04-04-04, 12:40
Geplaatst door Joesoef
Je hebt 10 liter melk nodig voor een kaasje van 1 kilo.......

Ok,maar ik heb doorgedacht. Het ondernemingsplan is al bijna klaar.

Je doet er wat knoflook en brandnetel bij . Je mengt er wat tenenkaas door.En dan kun je toch zeker een prijs vragen die minstens 10 maal zo hoog is als de prijs van een liter melk.

plexus
04-04-04, 12:43
Geplaatst door Bofko
Ok,maar ik heb doorgedacht. Het ondernemingsplan is al bijna klaar.

Je doet er wat knoflook en brandnetel bij . Je mengt er wat tenenkaas door.En dan kun je toch zeker een prijs vragen die minstens 10 maal zo hoog is als de prijs van een liter melk.

volgens mij zie jij het al helemaal voor je...

~Panthera~
04-04-04, 13:53
Geplaatst door plexus
volgens mij zie jij het al helemaal voor je...
---------------

:hihi: Volgens mij heeft ie gewoon honger http://www.mainzelahr.de/smile/essen/smileys70.gif