PDA

Bekijk Volledige Versie : SKINHEADS schieten op allochtonen in Muiderberg



ZbaqZbaq
04-04-04, 13:32
Skinheads schieten op allochtonen in Muiderberg 04-04-2004


Een confrontatie tussen zogenoemde 'skinheads' en een groep jeugdige allochtonen, zaterdagavond in Muiderberg, heeft ertoe geleid dat drie allochtonen in het ziekenhuis moesten worden opgenomen. Om een nog onbekende reden kregen de twee groepen woorden, waarna een van de skinheads een pistool trok en enkele malen vuurde.

Twee van de slachtoffers konden na behandeling het ziekenhuis verlaten, de derde was nog niet in staat om naar huis terug te keren. "Er is nog niemand gearresteerd", laat woordvoerder Dick Bakker van de politie Gooi- en Vechtstreek weten.


www.nieuws.nl

Al3arbi
04-04-04, 13:33
Nou, ze spraken in ieder geval niet af om gezellig te praten over de Globalisering van de wereld.

JobHopper
04-04-04, 14:38
Geplaatst door ZbaqZbaq
Skinheads schieten op allochtonen in Muiderberg 04-04-2004


Een confrontatie tussen zogenoemde 'skinheads' en een groep jeugdige allochtonen, zaterdagavond in Muiderberg, heeft ertoe geleid dat drie allochtonen in het ziekenhuis moesten worden opgenomen. Om een nog onbekende reden kregen de twee groepen woorden, waarna een van de skinheads een pistool trok en enkele malen vuurde.

Twee van de slachtoffers konden na behandeling het ziekenhuis verlaten, de derde was nog niet in staat om naar huis terug te keren. "Er is nog niemand gearresteerd", laat woordvoerder Dick Bakker van de politie Gooi- en Vechtstreek weten.


www.nieuws.nl


Had meer indruk gemaakt als er had gestaan....skinheads hakken in op willekeurige allochtone passanten ofzo...

Blijkbaar zochten beide groepen de confrontatie en waren de skinheads iets gehaaider....of trokken ze sneller de wapens dan de andere groep. Heb ik geen medelijden mee... andersom had ik dat trouwens ook niet gehad ...

~Panthera~
04-04-04, 14:43
Geplaatst door JobHopper
Had meer indruk gemaakt als er had gestaan....skinheads hakken in op willekeurige allochtone passanten ofzo...

Blijkbaar zochten beide groepen de confrontatie en waren de skinheads iets gehaaider....of trokken ze sneller de wapens dan de andere groep. Heb ik geen medelijden mee... andersom had ik dat trouwens ook niet gehad ...
-------------------

Dus jij vind het "normaal" dat dit gebeurt ? Blijkbaar omdat ze dit "afgesproken" hadden ?
Leuk maatschappijbeeld hou jij er op na.
Dit kunnen we "allemaal" nu gewoon gaan doen ?

TFOE
04-04-04, 14:46
Geplaatst door JobHopper
Had meer indruk gemaakt als er had gestaan....skinheads hakken in op willekeurige allochtone passanten ofzo...

Blijkbaar zochten beide groepen de confrontatie en waren de skinheads iets gehaaider....of trokken ze sneller de wapens dan de andere groep. Heb ik geen medelijden mee... andersom had ik dat trouwens ook niet gehad ...

:duim: Stay stupid!

Julien
04-04-04, 14:52
Geplaatst door JobHopper
Had meer indruk gemaakt als er had gestaan....skinheads hakken in op willekeurige allochtone passanten ofzo...

Blijkbaar zochten beide groepen de confrontatie en waren de skinheads iets gehaaider....of trokken ze sneller de wapens dan de andere groep. Heb ik geen medelijden mee... andersom had ik dat trouwens ook niet gehad ...

de enige reactie die hier op z'n plaats is, is afkeur

Max Stirner
04-04-04, 15:23
Geplaatst door ZbaqZbaq
Skinheads schieten op allochtonen in Muiderberg 04-04-2004


Een confrontatie tussen zogenoemde 'skinheads' en een groep jeugdige allochtonen, zaterdagavond in Muiderberg, heeft ertoe geleid dat drie allochtonen in het ziekenhuis moesten worden opgenomen. Om een nog onbekende reden kregen de twee groepen woorden, waarna een van de skinheads een pistool trok en enkele malen vuurde.

Twee van de slachtoffers konden na behandeling het ziekenhuis verlaten, de derde was nog niet in staat om naar huis terug te keren. "Er is nog niemand gearresteerd", laat woordvoerder Dick Bakker van de politie Gooi- en Vechtstreek weten.


www.nieuws.nl


:student: 'En zo gaan we dus niet met elkaar om in dit land!'

_h4T3D_sE7eN
04-04-04, 15:31
Geplaatst door JobHopper
Had meer indruk gemaakt als er had gestaan....skinheads hakken in op willekeurige allochtone passanten ofzo...

Blijkbaar zochten beide groepen de confrontatie en waren de skinheads iets gehaaider....of trokken ze sneller de wapens dan de andere groep. Heb ik geen medelijden mee... andersom had ik dat trouwens ook niet gehad ...

Confirmation ! (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=91714)

Max Stirner
04-04-04, 15:36
Als 'het overgrote deel van de Nederlanders' uit skinheads had bestaan, had je misschien een punt gehad ja

_h4T3D_sE7eN
04-04-04, 15:36
Geplaatst door Max Stirner
Als 'het overgrote deel van de Nederlanders' uit skinheads had bestaan, had je misschien een punt gehad ja


Niet iedereen heeft tondeuse-fantasieën.

S@deeQ
04-04-04, 18:54
Dader schietpartij Muiderberg nog voortvluchtig
MUIDERBERG (ANP) - Een jongen, die zaterdagavond in Muiderberg met een vuurwapen op drie allochtone jongeren schoot, is nog voortvluchtig. De politie kent wel zijn identiteit, zo deelde een woordvoerder zondag mee.





De schoten vielen zaterdagavond rond 21.00 uur tijdens een confrontatie tussen vijf jongeren van Marokkaanse afkomst en een groep van ongeveer twintig zogenoemde skinheads op de Brink in Muiderberg. Het groepje Marokkanen, volgens de politie afkomstig uit Naarden, wilde de skinheads aanspreken naar aanleiding van een eerdere ruzie met een van hen in Naarden.

Op dat moment trok een van de skinheads onverwacht een wapen en begon te schieten. Van de drie jongens die werden geraakt, konden er twee na behandeling in een ziekenhuis naar huis. De derde is met een schotwond in zijn buik opgenomen in het AMC in Amsterdam.

De politie heeft inmiddels een recherchebijstandsteam geformeerd. Uit het onderzoek tot nu toe is duidelijk geworden dat de schietpartij een individuele actie van de dader was, aldus de politie.

S@deeQ
04-04-04, 18:56
Geplaatst door S@deeQ
De schoten vielen zaterdagavond rond 21.00 uur tijdens een confrontatie tussen vijf jongeren van Marokkaanse afkomst en een groep van ongeveer twintig zogenoemde skinheads op de Brink in Muiderberg.


:jumping: 20 nazi honden tegen 5 kleine marokkaantjes en dan nog schijten ze in hun broek en hebben ze wapens nodig :maf:

Tomas
04-04-04, 18:57
Geplaatst door S@deeQ
:jumping: 20 nazi honden tegen 5 kleine marokkaantjes en dan nog schijten ze in hun broek en hebben ze wapens nodig :maf:

:haha:

De Zwijger
04-04-04, 19:08
Geplaatst door S@deeQ
:jumping: 20 nazi honden tegen 5 kleine marokkaantjes en dan nog schijten ze in hun broek en hebben ze wapens nodig :maf:

Alsof de marokkanen zulke helden zijn. Die opereren ALTIJD in groepen. Maar als je ze alleen tegenkomt zijn ze poeslief.
Niet voor niets zijn het bijna altijd GROEPSverkrachtingen als marokkanen met een verkrachting in het nieuws komen.

Mattijs
04-04-04, 19:14
Het groepje Marokkanen, volgens de politie afkomstig uit Naarden, wilde de skinheads aanspreken naar aanleiding van een eerdere ruzie met een van hen in Naarden.

DOMDOMDOM, ook een IQ lager dan 120

S@deeQ
04-04-04, 19:19
Geplaatst door De Zwijger
Alsof de marokkanen zulke helden zijn. Die opereren ALTIJD in groepen. Maar als je ze alleen tegenkomt zijn ze poeslief.
Niet voor niets zijn het bijna altijd GROEPSverkrachtingen als marokkanen met een verkrachting in het nieuws komen.

:nerd: ik weet het GJ

je bent een als opper skinhead een beetje teleurgesteld dat je vrienden schijt-honden zijn.

4 tegen 1 man,en dan nog schijten ze in hun broek. :jammer:

Mark
04-04-04, 19:46
Waren het echt skinheads of de plaatselijke lonsdale-jeugd?

barfly
04-04-04, 21:25
Opmerkelijk, 20 skins 5 mocro's 1 skin schiet en raakt slechts 3 van de 5 mocro's :p
En d'r gaat er geen een dood?! Waar schoot die skin mee dan? Een luchtdruk pistooltje?

Even zonder gekheid, dit waren vast geen skins, ik heb er ooit eens een paar meegemaakt en die lui zijn echt eng. Ze schieten ook niet zomaar ze steken je lek of schoppen je kop tot pulp met hun DrMartens. Ik denk dat dit bange Lonsdale pubers waren met een Belgisch gaspistooltje.

Blijft natuurlijk een trieste toestand.

vgeld
04-04-04, 21:33
Ik heb op dit forum al de vraag gesteld. Hebben de allo's en in het bijzondere de Marokkanen een escape route voor vrouwen en kinderen uitgestippeld en ik werd hier uitgelachen.
Laat je niet kisten en dan bedoel ik hier letterlijk de kist.

barfly
04-04-04, 21:34
Geplaatst door vgeld
Ik heb op dit forum al de vraag gesteld. Hebben de allo's en in het bijzondere de Marokkanen een escape route voor vrouwen en kinderen uitgestippeld en ik werd hier uitgelachen.
Laat je niet kisten en dan bedoel ik hier letterlijk de kist.

Stel je niet zo aan joh watje! :D

JobHopper
05-04-04, 19:52
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

Dus jij vind het "normaal" dat dit gebeurt ? Blijkbaar omdat ze dit "afgesproken" hadden ?
Leuk maatschappijbeeld hou jij er op na.
Dit kunnen we "allemaal" nu gewoon gaan doen ?

Laat ik het dan anders stellen. Heb liever dat ze elkaar afmaken dan onschuldige passanten, omaatjes...treinreizigers...