PDA

Bekijk Volledige Versie : Israeliers ontvoeren gewonden uit ziekenhuis



ZbaqZbaq
04-04-04, 23:02
Israëli's halen gewonde Palestijn uit ziekenhuis
ANP


TULKAREM - Israëlische militairen hebben zondag een gewonde Palestijnse militant van zijn ziekenhuisbed gehaald en meegenomen. Dat hebben Palestijnse hulpverleners verklaard.


Volgens de hulpverleners lag Khaled Kreiwish, een hoog lid van de militante verzetsbeweging Hamas, in coma op de afdeling eerstehulp van een ziekenhuis. Hij zou gewond zijn geraakt door een Israëlische aanval in Tulkarem, waardoor een 19-jarige man in het leven is gekomen.

Volgens de directeur van het ziekenhuis in Tulkarem kan de actie van de militairen het leven kosten van Kreiwish. 'Dit is een inhumane daad die tegen alle internationale wetten indruist. Militairen mogen geen ziekenhuis binnenvallen. Ziekenhuizen hebben onaantastbaarheid.'


Zaterdag overvielen Israëlische militairen al een psychiatrisch ziekenhuis in Bethlehem, waarbij twaalf militante Palestijnen werden gearresteerd.

Het Israëlische leger wilde geen commentaar geven.

Rabi'ah.
05-04-04, 16:42
Geplaatst door ZbaqZbaq
Israëli's halen gewonde Palestijn uit ziekenhuis
ANP


TULKAREM - Israëlische militairen hebben zondag een gewonde Palestijnse militant van zijn ziekenhuisbed gehaald en meegenomen. Dat hebben Palestijnse hulpverleners verklaard.


Volgens de hulpverleners lag Khaled Kreiwish, een hoog lid van de militante verzetsbeweging Hamas, in coma op de afdeling eerstehulp van een ziekenhuis. Hij zou gewond zijn geraakt door een Israëlische aanval in Tulkarem, waardoor een 19-jarige man in het leven is gekomen.

Volgens de directeur van het ziekenhuis in Tulkarem kan de actie van de militairen het leven kosten van Kreiwish. 'Dit is een inhumane daad die tegen alle internationale wetten indruist. Militairen mogen geen ziekenhuis binnenvallen. Ziekenhuizen hebben onaantastbaarheid.'


Zaterdag overvielen Israëlische militairen al een psychiatrisch ziekenhuis in Bethlehem, waarbij twaalf militante Palestijnen werden gearresteerd.

Het Israëlische leger wilde geen commentaar geven.

En ik maar denken dat Israël zo graag "vrede" wilde...... :rolleyes: :moe:

ZbaqZbaq
05-04-04, 16:54
Geplaatst door L'HARB
Waar was je met je gedachte. Iemand die meer dan 35 jaar oorlogsmisdaden pleegt heeft toch echt geen zin in vrede. Neem dat maar van mij aan.

35 jaar ? :maf:

al meer dan 70 jaar man

plexus
05-04-04, 16:54
Geplaatst door ZbaqZbaq
Israëli's halen gewonde Palestijn uit ziekenhuis
ANP

'Dit is een inhumane daad die tegen alle internationale wetten indruist. Militairen mogen geen ziekenhuis binnenvallen. Ziekenhuizen hebben onaantastbaarheid.'



http://news.bbc.co.uk/olmedia/1525000/images/_1525301_laugh300.jpg

Rabi'ah.
05-04-04, 16:59
Geplaatst door ZbaqZbaq
35 jaar ? :maf:

al meer dan 70 jaar man

Hahahahaha meer dan 70 jaar, da's nog gunstig...... De eerste zionistische kolonie werd gesticht rond 1880, en de eerse zionistische terreurgroep rond 1900. Al zo'n 120 jaar zionistische ellende dus. Enne l'harb, mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. :rolleyes: :stout: :strik:

Groetjes,

Rabiah.

Julien
05-04-04, 19:18
Geplaatst door ZbaqZbaq
35 jaar ? :maf:

al meer dan 70 jaar man

ow.. 70 jaar geleden..

Toen was het 1934..

Wat waren die Joden slecht bezig he toen ze werden vervolgd en 10 jaar later vergast!

Wat ben jij een ziek mannetje.

Hagana
05-04-04, 19:28
Ze wilden de man alleen de beste zorg geven, want zoals wij allen weten is de Israelische gezondheidszorg beter dan de Palestijnse, het is dus voor zijn eigen bestwil.

DEMOcraat
05-04-04, 21:08
volgens mij hebben ze in israel te veel lege bedden in ziekenhuizen.
israel kan better in nederland zijn ontvoeringen uitvoeren krijgen ze geld voor ook en nederland is dan van zijn wachtlijsten af.

Rabi'ah.
06-04-04, 10:16
Geplaatst door Julien
ow.. 70 jaar geleden..

Toen was het 1934..

Wat waren die Joden slecht bezig he toen ze werden vervolgd en 10 jaar later vergast!

Wat ben jij een ziek mannetje.

Jij bent de eerste die hier het woord "joden" in de mond neemt. :moe: Voor jouw informatie hadden we het hier over de zionisten onder de joden, degenen die oorlosmisdaden plegen en daar in '34 al mee bezig waren. Ik vind het typerend dat jij hier weer over de holocaust moet beginnen als we het over de onderdrukking van de Palestijnen hebben :moe:. Volgens mij is het nu wel duidelijk wie hier een "ziek mannetje" is. :moe:.

Groetjes,

Rabiah.