PDA

Bekijk Volledige Versie : Liefde doet stoer...



Couscousje
05-04-04, 18:11
Loslaten is het moeilijkst.

Echt.

Cc

taouanza
05-04-04, 18:15
Geplaatst door Couscousje
Loslaten is het moeilijkst.

Echt.

Cc

Liefde is [zelfcensuur]

Couscousje
05-04-04, 18:23
Geplaatst door L'HARB
Doet pijn he. Liefde brengt de gezondheid ernstige schade toe, begin er niet aan. :hihi:

Hou het maar eens tegen als het komt...

:jammer:

Zijn er ook klinieken waar je een change van sexuele geaardheid kunt krijgen?

Zou echt een uitkomst zijn.

Cc

SjaakSpier
05-04-04, 19:03
"En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun sieraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezems dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten..."


Soerat An Noer, vers 31.........

Couscousje
05-04-04, 19:06
Geplaatst door L'HARB
Liefde kent geen sexuele geaardheid. Ik ken wel een drankje waardoor liefdesleed zal ophouden. Het kost je bijna niets. 95 euro op reknr. 674937548 storten en ik mail het je. Deal?

Cool!

Kan jij ook voodoo?

Ik wil dat je hem zijn ogen uitsteekt!

Cc

taouanza
05-04-04, 19:30
Geplaatst door Couscousje
Cool!

Kan jij ook voodoo?

Ik wil dat je hem zijn ogen uitsteekt!

Cc

:giechel:

Couscousje
05-04-04, 19:51
Geplaatst door taouanza
:giechel:

;)

Cc

barfly
05-04-04, 20:22
Liefde is net als schijten, je onstpant lekker en dan komt de rest vanzelf :duim:

Of op z'n Engels:

Love is like peeing in your pants, everyone can see it. But only you can feel its warmth. :)

Zwarte Schaap
05-04-04, 20:24
Geplaatst door Couscousje
Loslaten is het moeilijkst.

Echt.

Cc

De kunst van het liefhebben is het vasthouden.

Zwarte Schaap
05-04-04, 20:29
Geplaatst door barfly
Liefde is net als schijten, je onstpant lekker en dan komt de rest vanzelf :duim:

Of op z'n Engels:

Love is like peeing in your pants, everyone can see it. But only you can feel its warmth. :)

Veel autochtonen verstaan de kunst om van iets moois, iets vulgairs te maken.

Couscousje
05-04-04, 20:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
De kunst van het liefhebben is het vasthouden.

En als je niet meer mag liefhebben?

Loslaten.

Cc

barfly
05-04-04, 20:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Veel autochtonen verstaan de kunst om van iets moois, iets vulgairs te maken.

Ik ben blij dat je het als kunst ziet! :)

En het is natuurlijk generalisatie als je veel autochtonen over 1 kam scheert :)

Even om je gerust te stellen; ik ben al 12 jaar zeer gelukkig getrouwd :)

Zwarte Schaap
05-04-04, 20:54
Geplaatst door Couscousje
En als je niet meer mag liefhebben?

Loslaten.

Cc

Tjah....als ie niet meer van je houdt dan houdt het op.

Couscousje
05-04-04, 20:56
Geplaatst door barfly
Ik ben blij dat je het als kunst ziet! :)

En het is natuurlijk generalisatie als je veel autochtonen over 1 kam scheert :)

Even om je gerust te stellen; ik ben al 12 jaar zeer gelukkig getrouwd :)

Vast met een vrouw.

Dat is de enige soort waarvan je kunt verwachten dat ze liefde op kunnen brengen.

Mannen, a lella yemma izjen lboumba ethedoqzen marra.

Oua inie amien!

Cc

Zwarte Schaap
05-04-04, 20:59
Geplaatst door barfly
Ik ben blij dat je het als kunst ziet! :)

En het is natuurlijk generalisatie als je veel autochtonen over 1 kam scheert :)

Even om je gerust te stellen; ik ben al 12 jaar zeer gelukkig getrouwd :)

De meeste autochtonen die ik ken, kunnen van iets heel moois, zoals liefde, ineens onverwachts eeen vulgaire draai aan geven, en dat vaak onder het mom van humor.

Tomas
05-04-04, 21:05
Mannen zijn klootzakken.

Daar moet je als vrouw gewoon even aan wennen.

Tomas
05-04-04, 21:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
De meeste autochtonen die ik ken, kunnen van iets heel moois, zoals liefde, ineens onverwachts eeen vulgaire draai aan geven, en dat vaak onder het mom van humor.

De meeste allochtonen die ik ken zijn niet zulke generaliserende zeikerds.

Zwarte Schaap
05-04-04, 21:11
Geplaatst door Tomas
De meeste allochtonen die ik ken zijn niet zulke generaliserende zeikerds.

Die zijn niet zo goed geintegreerd.

Couscousje
05-04-04, 21:16
Geplaatst door Vitiges
Hiermee doe je heel veel mannen onrecht. Maar ik begrijp wel dat het op dit moment jouw waarheid is.
Toch maar even een cliché waarvan ik uit ondervinding weet dat hij waar is: De tijd heelt alle wonden.

Op dit moment?

Sorry, maar deze mening heb ik al sinds mijn 18de.

En tot nu toe zie ik niet waarom ik veel mannen onrecht doe. Onrecht is toch iets wat is uitgevonden door mannen?

Cc

barfly
05-04-04, 21:26
Geplaatst door Couscousje
Vast met een vrouw.

Dat is de enige soort waarvan je kunt verwachten dat ze liefde op kunnen brengen.

Mannen, a lella yemma izjen lboumba ethedoqzen marra.

Oua inie amien!

Cc

Idd, met een vrouw :) Ik ben een van die weinige mannen die is getrouwd met zijn liefde :)

Tomas
05-04-04, 21:26
Geplaatst door Vitiges
Ooit zul je er anders over denken.

Wijsheid begint met zelfkennis. Je hebt dus nog een lange weg te gaan, jongen.

Couscousje
05-04-04, 21:37
Geplaatst door Tomas
Wijsheid begint met zelfkennis. Je hebt dus nog een lange weg te gaan, jongen.

Inderdaad.

Wat een groentje.

Cc

Fillastiene
05-04-04, 22:05
:droef:

Ik denk dat liefde niet bestaat.

Orakel
05-04-04, 22:30
Geplaatst door Couscousje
Vast met een vrouw.

Dat is de enige soort waarvan je kunt verwachten dat ze liefde op kunnen brengen.

Mannen, a lella yemma izjen lboumba ethedoqzen marra.

Oua inie amien!

Cc

http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/grins.gifhttp://www.mainzelahr.de/smile/liebe/wan.gif

Beter dat je d'r nu achter komt dan als het te laat is.
En tis een schrale troost, maar de mens leert nu eenmaal meer van het falen dan van het succes.

Juwayriah
05-04-04, 23:06
Geplaatst door Fillastiene
:droef:

Ik denk dat liefde niet bestaat.


Liefde is een illusie...


:droef:

Orakel
05-04-04, 23:37
Geplaatst door Juwayriah
Liefde is een illusie...


:droef:


Geplaatst door Juwayriah
Geplaatst door Fillastiene


Ik denk dat liefde niet bestaat.

Och Herik, gaat dit een tranentrekkerstopic worden?
Liefde bestaat wel dames, maar tis de vraag welke invulling je er aan geeft, welk beeld je erbij hebt, of ie beantwoord wordt, of ie eeuwig duurt, etc......

Oh Lord, give me strenght, Waar ben ik an begonnen?

mark61
05-04-04, 23:49
Geplaatst door Orakel
Och Herik, gaat dit een tranentrekkerstopic worden?
Liefde bestaat wel dames, maar tis de vraag welke invulling je er aan geeft, welk beeld je erbij hebt, of ie beantwoord wordt, of ie eeuwig duurt, etc......

Oh Lord, give me strenght, Waar ben ik an begonnen?

Jah da had je kunnen weten. Dames, liefde bestaat, maar t is niet op de bank voor de tv met een breiwerkje dat je m gaat vinden. En eeuwig duurt t al helemaal niet. Gelukkig maar.

Syphax
05-04-04, 23:50
Geplaatst door Juwayriah
Liefde is een illusie...


:droef:
Liefde is een gok.
Het bestaat wel, maar dun gezaaid.
Meeste mensen nemen genoegen met een surrogaat nl: `we tolereren elkaar`.
Voor de rest ben je de ene keer slachtoffer, en de andere keer dader. Toch CC?

000NobelPrizes
05-04-04, 23:53
De meeste quotes hier kunnen integraal de Boeketreeks in.

TonH
05-04-04, 23:59
Pfoe, gelukkig zijn alle mannen hier wél gelukkig. :roker:

Syphax
06-04-04, 00:02
Ervaring vrouw Prizes.....zijn we nu gepromoveerd tot normale menschen?

000NobelPrizes
06-04-04, 00:15
Geplaatst door Syphax
Ervaring vrouw Prizes.....zijn we nu gepromoveerd tot normale menschen?
Een mens is pas een mensch als ie nesjomme heeft.

Syphax
06-04-04, 00:19
Geplaatst door 000NobelPrizes
Een mens is pas een mensch als ie nesjomme heeft.

Huh? Als hij/zij kan zingen, grote ballen.......wattus?

Zwarte Schaap
06-04-04, 00:31
Geplaatst door 000NobelPrizes
De meeste quotes hier kunnen integraal de Boeketreeks in.

Je bedoelt te zeggen dat jou tijd voorbij is.

000NobelPrizes
06-04-04, 00:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bedoelt te zeggen dat jou tijd voorbij is.
Nee, ik bedoelde dat de meeste quotes direct de Boeketreeks in konden.
Duidelijker kan ik het niet zeggen.
Maar jouw beschaafde achtergrond heeft je geleerd om van alles op allerlei mogelijke manieren te interpreteren: zo blijft er minder tijd over om in vooruitgang te steken.

Zwarte Schaap
06-04-04, 00:50
Geplaatst door 000NobelPrizes
Nee, ik bedoelde dat de meeste quotes direct de Boeketreeks in konden.
Duidelijker kan ik het niet zeggen.
Maar jouw beschaafde achtergrond heeft je geleerd om van alles op allerlei mogelijke manieren te interpreteren: zo blijft er minder tijd over om in vooruitgang te steken.

Kom doorbreek je stille verlangens en laat het cynisme van je afglijden.

Zwarte Schaap
06-04-04, 01:43
Geplaatst door Fillastiene
:droef:

Ik denk dat liefde niet bestaat.

Liefde is een uitvinding van de biologie (God) om 2 verschillende persoonlijkheden zover te krijgen dat ze hun ego overwinnen, zodat ze elkaar tolereren om ervoor te zorgen dat ze elkaar en hun nageslacht koesteren en daardoor meer overlevingskansen creeren.

Een afgeleide daarvan is bijvoorbeeld moederliefde. Religieuze mensen kennen ook het fenomeen liefde voor God. Deze 2 eerder genoemde liefdes zul je wel ervaren hebben. De andere liefde zal inschallah nog gaan groeien met de tijd.

Als je alle 3 de liefdes ervaart, mag je je gelukkig prijzen. Sommigen moeten het zonder liefde doen.

Goodnight
06-04-04, 07:11
Liefde is voor iedere persoon weer anders in te vullen:

Er zijn bepaalde liefdes die er gewoon zijn:

Liefde voor je familie, voor je moeder voor je kind, voor je geloof ( als je dat hebt natuurlijk).

Andere liefdes kom je op je levenspad tegen.Ieder keer kan je denken: nu heb ik het gevonden en dan wordt het ballonetje doorgprikt.

Het cliche is jammer genoeg waar: je moet eerst van je zelf houden...de rest komt vanzelf.
En je zal eerst een paar keer keihard vallen en weer opstaan.Maar iedere keer vallen is weer een ervaring rijker.

De juiste komt nog wel op je pad....gewoon ff geduld hebben...

Hansje
06-04-04, 08:25
Liefde

Want zo de liefde u kroont, zij kruist u ook. En al dient zij tot uw groei, zij snoeit u evenzeer.
En zo zij opstijgt tot uw hoogte en uw teerste takken streelt, die trillen in de zon,
Ze daalt ook af naar uwe wortelen en rukt hun houvast aan de aarde los.
(...) En meent niet dat gij richting geven kunt aan liefdes loop, want de liefde richt, zo zij u waardig acht, uw loop.


Het huwelijk

Hebt elkander lief, maar maakt van de liefde geen band: Laat zij veeleer zijn een golvende zee tussen de kusten van uw zielen.
(...) En staat tezamen, maar niet te dicht bijeen: Want de zuilen van de tempel staan ieder op zichzelf,
En de eik en de cipres groeien niet in elkanders schaduw.

Gibran

Mark
06-04-04, 08:46
Geplaatst door Couscousje
Vast met een vrouw.

Dat is de enige soort waarvan je kunt verwachten dat ze liefde op kunnen brengen.

Mannen, a lella yemma izjen lboumba ethedoqzen marra.

Oua inie amien!

Cc

Namens alle mannen: "Het is nu eenmaal mijn aard"

Daviddavid
06-04-04, 09:21
Geplaatst door Couscousje
Vast met een vrouw.

Dat is de enige soort waarvan je kunt verwachten dat ze liefde op kunnen brengen.

Mannen, a lella yemma izjen lboumba ethedoqzen marra.

Oua inie amien!

Cc



Nou nou, tut tut.

Critice
06-04-04, 09:37
Geplaatst door 000NobelPrizes
De meeste quotes hier kunnen integraal de Boeketreeks in.
Ik vind het al heel wat dat (jonge) ongehuwde moslims hier over liefde kunnen praten. Want in feite mogen ze er geen liefde en relaties op nahouden voor het huwelijk.

000NobelPrizes
06-04-04, 09:49
Geplaatst door Critice

Mooie naam.


Ik vind het al heel wat dat (jonge) ongehuwde moslims hier over liefde kunnen praten. Want in feite mogen ze er geen liefde en relaties op nahouden voor het huwelijk.
Ik probeer de revolutie te stimuleren zodat ze dat juk z.s.m. kunnen afwerpen ;)

Overigens geldt jouw opmerking voornamelijk de moslima's.
De boys - op het handjevol zwaar toegewijden na - lopen nogal zegenend over de aardkorst voordat zij hun puurheid weer hervinden via een maagd.

Juwayriah
06-04-04, 09:56
Geplaatst door Critice
Ik vind het al heel wat dat (jonge) ongehuwde moslims hier over liefde kunnen praten. Want in feite mogen ze er geen liefde en relaties op nahouden voor het huwelijk.


Wat een onzin, alsof liefde alleen iets is wat kan plaats vinden in een huwelijk..


Er zijn vele soorten van liefde, en om van iemand te houden hoef je niet per se getrouwd te zijn of een relatie te hebben...


Maar then again...liefde blijft een illusie :rolleyes:

taouanza
06-04-04, 09:57
Geplaatst door Critice
Ik vind het al heel wat dat (jonge) ongehuwde moslims hier over liefde kunnen praten. Want in feite mogen ze er geen liefde en relaties op nahouden voor het huwelijk.


Ik zou zeggen doe geen moeite. Blijf lekker onder die steen. :zwaai:

000NobelPrizes
06-04-04, 10:02
Geplaatst door taouanza
Ik zou zeggen doe geen moeite. Blijf lekker onder die steen. :zwaai:
:slapen:

Sla 's een ander zandweggetje in: het wordt wat druk onder die steen van je.

Zwarte Schaap
06-04-04, 10:03
Geplaatst door Critice
Ik vind het al heel wat dat (jonge) ongehuwde moslims hier over liefde kunnen praten. Want in feite mogen ze er geen liefde en relaties op nahouden voor het huwelijk.

Wie heeft de romantische liefde hier naar Europa gebracht denk je? Zoek maar op in de literatuur wie verantwoordelijk zijn voor de introductie van de hoofse liefde in de Europese literatuurgeschiedenis.

000NobelPrizes
06-04-04, 10:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wie heeft de romantische liefde hier naar Europa gebracht denk je? Zoek maar op in de literatuur wie verantwoordelijk zijn voor de introductie van de hoofse liefde in de Europese literatuurgeschiedenis.

Nou laat me raden: de superieure Marokkanen natuurlijk!!!

taouanza
06-04-04, 10:06
Geplaatst door 000NobelPrizes
:slapen:

Sla 's een ander zandweggetje in: het wordt wat druk onder die steen van je.

nee hoor jullie blijven daar met zijn tweeen Nefje en Nobelientje.

Yasmeen
06-04-04, 10:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wie heeft de romantische liefde hier naar Europa gebracht denk je? Zoek maar op in de literatuur wie verantwoordelijk zijn voor de introductie van de hoofse liefde in de Europese literatuurgeschiedenis.

De troubadours ;)

Laten we niet gaan zeuren over wie het beste de liefde kan bezingen... doe lekker mee met het zwelgen in niet-rationele emoties ZS, soms kan dat goed zijn....een tegenwicht voor het vreemde leven :)

Enne...er is errug veel vis in de zee ;)

Bommel Ding
06-04-04, 10:31
Hoe kan men nu hoofse liefde bedrijven in de arabische moslimcultuur? Ze mogen mekaar niet zien (behalve één keer of zo) en verder zeker niet met elkaar praten?
Over welke hoofse liefde heb je het dan? De knapenliefde?


Are you permitted to meet and see the prospective person you decide to marry. Is all the information you get about your future wife purely from sources other than your future wife herself.

Answer 11328 2004-04-02




It is advisable to only see the prospective marriage partner. It is not permissible to communicate with her, even regarding herself . This is the time of Fitnah and evils.

Many boys and girls have entered into Haraam relationships in the pretext of knowing one another for marriage purposes. Many girls and boys have even dumped one another that had devastating effects on them. All this is due to not maintaining the rules and limitations of the Shari’ah. One may enquire about a prospective marriage partner from her family and also make Istikhaara. It is also not possible to know all about the girl through communicating with her before marriage. It often happens that there is an attitude change due to change of relationships. A girl may present herself to be the perfect wife before marriage. Her level of tolerance, etc. may not be a true reflection of herself.

and Allah Ta'ala Knows Best

Mufti Ebrahim Desai


---------------------------
Hoofse liefde?

Goodnight
06-04-04, 10:38
Bommelding....
In de Islam wordt er veel gesproken over liefde.
Niet platvloerse sex wat we hier in het Westen houden voor liefde.

En Critice....heel leuk uitgezocht die naam...maar je loopt een jaartje of 10 achter...op zijn minst.

De Marokkaanse meiden en jongens houden er een zeer actief liefdes leven op na.
Of dat iets om trots om op te zijn is wat anders......

taouanza
06-04-04, 10:38
Geplaatst door Bommel Ding
Hoe kan men nu hoofse liefde bedrijven in de arabische moslimcultuur? Ze mogen mekaar niet zien (behalve één keer of zo) en verder zeker niet met elkaar praten?
Over welke hoofse liefde heb je het dan? De knapenliefde?


Are you permitted to meet and see the prospective person you decide to marry. Is all the information you get about your future wife purely from sources other than your future wife herself.

Answer 11328 2004-04-02




It is advisable to only see the prospective marriage partner. It is not permissible to communicate with her, even regarding herself . This is the time of Fitnah and evils.

Many boys and girls have entered into Haraam relationships in the pretext of knowing one another for marriage purposes. Many girls and boys have even dumped one another that had devastating effects on them. All this is due to not maintaining the rules and limitations of the Shari’ah. One may enquire about a prospective marriage partner from her family and also make Istikhaara. It is also not possible to know all about the girl through communicating with her before marriage. It often happens that there is an attitude change due to change of relationships. A girl may present herself to be the perfect wife before marriage. Her level of tolerance, etc. may not be a true reflection of herself.

and Allah Ta'ala Knows Best

Mufti Ebrahim Desai


---------------------------
Hoofse liefde?

:moe:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=92061

Critice
06-04-04, 10:43
Geplaatst door Goodnight
Bommelding....
In de Islam wordt er veel gesproken over liefde.
Niet platvloerse sex wat we hier in het Westen houden voor liefde.

En Critice....heel leuk uitgezocht die naam...maar je loopt een jaartje of 10 achter...op zijn minst.

De Marokkaanse meiden en jongens houden er een zeer actief liefdes leven op na.
Of dat iets om trots om op te zijn is wat anders......
Waarom doen ze wel zo moeilijk over hoofddoekjes en hebben ze hun mond vol over jihad, terwijl ze tegelijkertijd lak hebben aan islamitische regels mbt omgang met de andere sexe?

TonH
06-04-04, 10:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wie heeft de romantische liefde hier naar Europa gebracht denk je? Zoek maar op in de literatuur wie verantwoordelijk zijn voor de introductie van de hoofse liefde in de Europese literatuurgeschiedenis.


Als ‘bron’ van de hoofse liefdespoëzie, en daarmee als ‘oorzaak’ of ‘verklaring’ van de opkomst van de hoofse liefde, zijn wel genoemd

* Keltische, Arabische en Byzantijnse invloeden
* Ovidius
* De aanwezigheid van veel niet-landbezittende ridders in de Provence, met als gevolg kastelen waarin verfraaiing des levens samenging met een overschot aan mannen

C. S. Lewis, The Allegory of Love (1936)

Maar dat wist je waarschijnlijk al...

Couscousje
06-04-04, 12:28
Geplaatst door Orakel
http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/grins.gifhttp://www.mainzelahr.de/smile/liebe/wan.gif

Beter dat je d'r nu achter komt dan als het te laat is.
En tis een schrale troost, maar de mens leert nu eenmaal meer van het falen dan van het succes.

Geloof me.

Ik zal met sneltreinvaart op de volgende blunder afstormen.

Ik ben immers een vrouw.

:jammer:

Cc

Couscousje
06-04-04, 12:28
Geplaatst door Orakel
http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/grins.gifhttp://www.mainzelahr.de/smile/liebe/wan.gif

Beter dat je d'r nu achter komt dan als het te laat is.
En tis een schrale troost, maar de mens leert nu eenmaal meer van het falen dan van het succes.

Geloof me.

Ik zal met sneltreinvaart op de volgende blunder afstormen.

Ik ben immers een vrouw.

:jammer:

Cc

Couscousje
06-04-04, 12:29
Geplaatst door Orakel
Och Herik, gaat dit een tranentrekkerstopic worden?
Liefde bestaat wel dames, maar tis de vraag welke invulling je er aan geeft, welk beeld je erbij hebt, of ie beantwoord wordt, of ie eeuwig duurt, etc......

Oh Lord, give me strenght, Waar ben ik an begonnen?

Ik weet niet op welke planeet jij de afgelopen tijd hebt doorgebracht, maar hier op aarde is liefde ver te zoeken.

Cc

Couscousje
06-04-04, 12:31
Geplaatst door Syphax
Liefde is een gok.
Het bestaat wel, maar dun gezaaid.
Meeste mensen nemen genoegen met een surrogaat nl: `we tolereren elkaar`.
Voor de rest ben je de ene keer slachtoffer, en de andere keer dader. Toch CC?

Nou, ik heb naar mijn weten geen 1 keer in mijn 23 jarige leventje een hart gebroken.

Maar daar had ik dan ook een vent voor moeten zijn.

Cc

Couscousje
06-04-04, 12:32
Geplaatst door 000NobelPrizes
Nee, ik bedoelde dat de meeste quotes direct de Boeketreeks in konden.
Duidelijker kan ik het niet zeggen.
Maar jouw beschaafde achtergrond heeft je geleerd om van alles op allerlei mogelijke manieren te interpreteren: zo blijft er minder tijd over om in vooruitgang te steken.

Ach, ik kan me wel voorstellen dat niemand jou ooit heeft liefgehad...

:haha:

Cc

Couscousje
06-04-04, 12:34
Geplaatst door Goodnight
Liefde is voor iedere persoon weer anders in te vullen:

Er zijn bepaalde liefdes die er gewoon zijn:

Liefde voor je familie, voor je moeder voor je kind, voor je geloof ( als je dat hebt natuurlijk).

Andere liefdes kom je op je levenspad tegen.Ieder keer kan je denken: nu heb ik het gevonden en dan wordt het ballonetje doorgprikt.

Het cliche is jammer genoeg waar: je moet eerst van je zelf houden...de rest komt vanzelf.
En je zal eerst een paar keer keihard vallen en weer opstaan.Maar iedere keer vallen is weer een ervaring rijker.

De juiste komt nog wel op je pad....gewoon ff geduld hebben...

Ik ben gek op mezelf. Heus.

Wellicht maakt dat me tot zo een enorme klootzakkenmagneet.

:(

Cc

Couscousje
06-04-04, 12:35
Geplaatst door Mark
Namens alle mannen: "Het is nu eenmaal mijn aard"

_|_

Cc

Couscousje
06-04-04, 12:37
Geplaatst door taouanza
Ik zou zeggen doe geen moeite. Blijf lekker onder die steen. :zwaai:

:haha:

Cc

Joesoef
06-04-04, 12:38
Lekker onderwerp :suicide:.

Couscousje
06-04-04, 12:41
Het zwelgen in zelfmedelijden na het verbreken van een relatie is soms wel het leukste van alles...

God, wat ben ik zielig...

*zwelg zwelg*

Cc

SjaakSpier
06-04-04, 12:54
"En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun sieraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezems dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten..."


Soerat An Noer, vers 31.........

p.s: Cv vind je jezelf zo belangrijk dat je dit onder het Nieuws van de Dag plaatst?.. :huil:

Couscousje
06-04-04, 12:56
Geplaatst door SjaakSpier
"En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun sieraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezems dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten..."


Soerat An Noer, vers 31.........

p.s: Cv vind je jezelf zo belangrijk dat je dit onder het Nieuws van de Dag plaatst?.. :huil:

Kennelijk vind ik mezelf lang niet zo belangrijk als jij, daar jij het nodig vindt jezelf te herhalen, omdat niemand op je post heeft gereageerd.

Waarschijnlijk ben jij de enige die jou belangrijk vindt. :hihi:

Cc

Syphax
06-04-04, 12:56
Geplaatst door Couscousje
Nou, ik heb naar mijn weten geen 1 keer in mijn 23 jarige leventje een hart gebroken.

Maar daar had ik dan ook een vent voor moeten zijn.

Cc
Nog niet! :duivels:
Ik heb nu al medelijden met je volgende relatie/slachtoffer. :koppel: :auw:

Daviddavid
06-04-04, 12:58
Geplaatst door SjaakSpier
"hun sluiers over hun boezems dragen en ..."




Een boezem met slechts een sluier bedekken... ik vind het nogal pikant. Tikkeltje ordi ook. En fris, in deze tijd van 't jaar.

Couscousje
06-04-04, 12:59
Geplaatst door Syphax
Nog niet! :duivels:
Ik heb nu al medelijden met je volgende relatie/slachtoffer. :koppel: :auw:

:haha:

Inderdaad.

Wraak zal zoet zijn.

Cc

Couscousje
06-04-04, 13:01
Geplaatst door Daviddavid
Een boezem met slechts een sluier bedekken... ik vind het nogal pikant. Tikkeltje ordi ook. En fris, in deze tijd van 't jaar.

Laat hem toch lekker zijn extravagante fetisj hebben.

Ieder zijn meug.

:hihi:

Cc

Daviddavid
06-04-04, 13:02
[QUOTE]Geplaatst door Couscousje
Laat hem toch lekker zijn extravagante fetisj hebben.

Ieder zijn meug.

:hihi:

Cc [/QUOTIs waar. En daarbij, het is een speels idee voor mijn blaadje - ik zal het onthouden.

Daviddavid
06-04-04, 13:02
dubbel

SjaakSpier
06-04-04, 13:07
Kennelijk vind ik mezelf lang niet zo belangrijk als jij, daar jij het nodig vindt jezelf te herhalen, omdat niemand op je post heeft gereageerd.

Ik herhaal de woorden van Allah meerdere keren. Kgeef dus belang aan de Woorden van Allah.

aan wie geef jij meer belang?...

kzeg je daarom taqqilah fie nafsik en wees een ware moslima die zich houdt aan de regels van de islam. De Islam draagt je op om geen ongeoorloofde contacten te hebben met niet-mahram mannen.

Doe oprechte tawba Laat je niet verleiden door sjaitan en heb geduld.

Koelshi belmektoeb.

SjaakSpier
06-04-04, 13:10
"En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun sieraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezems dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten..."


Soerat An Noer, vers 31.........

000NobelPrizes
06-04-04, 13:10
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Inderdaad.

Wraak zal zoet zijn.

Cc

Volgens mij heb jij eerder een exorcist nodig dan een vriendje.

Ik heb wel een tip voor je, helleveeg, al interesseert je liefdesleven me geen lor. Als je je presenteert als een macha die spijkers vreet voor ontbijt, houd dat dan vol. En ontpop je daarna niet als het konijntje dat geaaid wil worden. Niemand heeft zin in een schizo.

Daviddavid
06-04-04, 13:18
Konijnen, hellevegen, schizo's en de Sjeik met z'n zeven sluiers, verstopte sierraden en goede raad. Het word me allemaal te veel - ik ga er vandoor.

Chin up, Cc'tje! We praten verder!

Couscousje
06-04-04, 13:22
Geplaatst door SjaakSpier
Ik herhaal de woorden van Allah meerdere keren. Kgeef dus belang aan de Woorden van Allah.

aan wie geef jij meer belang?...

kzeg je daarom taqqilah fie nafsik en wees een ware moslima die zich houdt aan de regels van de islam. De Islam draagt je op om geen ongeoorloofde contacten te hebben met niet-mahram mannen.

Doe oprechte tawba Laat je niet verleiden door sjaitan en heb geduld.

Koelshi belmektoeb.

:haha:

Je doet me denken aan de dorpsgek hier in Eindhoven...

Cc

Couscousje
06-04-04, 13:23
Geplaatst door 000NobelPrizes
Volgens mij heb jij eerder een exorcist nodig dan een vriendje.

Ik heb wel een tip voor je, helleveeg, al interesseert je liefdesleven me geen lor. Als je je presenteert als een macha die spijkers vreet voor ontbijt, houd dat dan vol. En ontpop je daarna niet als het konijntje dat geaaid wil worden. Niemand heeft zin in een schizo.

Je overschat je eigen belangrijkheid als je denkt dat jouw mening mij ene malse kut kan schelen.

En leer eens voor jezelf te spreken. Met die eeuwige meervoudsvorm van je, lijk jij me eerder degene die schizofreen is.

Groeten aan de stemmen in je hoofd.

Cc

Couscousje
06-04-04, 13:24
Geplaatst door Daviddavid
Konijnen, hellevegen, schizo's en de Sjeik met z'n zeven sluiers, verstopte sierraden en goede raad. Het word me allemaal te veel - ik ga er vandoor.

Chin up, Cc'tje! We praten verder!

We faxen!

Cc

P.S.: Zei je nou de 16de of aanstaande?

Yasmeen
07-04-04, 10:48
Geplaatst door Bommel Ding
Hoe kan men nu hoofse liefde bedrijven in de arabische moslimcultuur? Ze mogen mekaar niet zien (behalve één keer of zo) en verder zeker niet met elkaar praten?
Over welke hoofse liefde heb je het dan? De knapenliefde?

Hoofse liefde?

Hoofse liefde is geen lichamelijke liefde. Voor hoofse liefde hoef je de persoon die je bezingt niet te zien. Alleen al een zakdoekje met haar initialen en een zachte jasmijngeur kan stof voor grote liederen zijn. Of de verhalen over zijn ridderlijkheid, goede manieren of heldendaden...Hoofse liefde speelt zich met name in het hoofd af, en wordt gevoed door glimpen van de geliefde op te vangen, of door woorden te horen, of door te weten dat zij, of hij, ergens gezeten heeft....

De moslimcultuur staat niet afkeurend jegens liefde. Liefde wordt in vele vormen beleefd, en kan vele harten bewegen het juiste te doen. De Heilige Quran bericht ons keer op keer over liefde, VOOR en VAN Allah (swt), voor elkaar, voor je medemens, voor je ouders, voor je moeder...voor alles wat er op aarde is maar ook voor alles wat er niet is, namelijk het hiernamaals....

Wat wordt afgekeurd is losbandige, lichamelijke liefde omdat dit niet achteloos behandeld moet worden. Het lichaam brengt bepaalde verantwoordelijkheden met zich mee, en men mag deze verantwoordelijkheden niet licht opvatten. Je moet dus ook je eigen lichaam liefhebben en het niet willen mishandelen door het over te leveren aan onnodige, nutteloze praktijken. Je moet voor je eigen lichaam zorgen en het beheren, omdat alles van Allah (swt) komt, en weer naar Allah (swt) terrug gaat....

Als we naar de moslimcultuur kijken, dan zullen we vele (onmogelijke) liefdesverhalen ontdekken. Een erg bekend verhaal: Qays wa Layla, oftwel Layla en Madjnoen. Qays die gek werd op layla, zonder haar werkelijk (uitgebreid) gezien te hebben. En dan nog de vele verhalen uit duizend en een nacht...

Dan heb de schrijver Ibn Hazm. Zijn meer volledige naam luidt: Abû Muhammad cAlî b. Ahmad b. Sacîd b. Hazm al-Andalusî, geboren in Cordoba in 994 en zijn bekendste (haast enige overgebleven werk) is het boek Tawq al-Hamâma, "The ring of the dove". Ik citeer:

De originaliteit van "Het Halssnoer van de Duif" belet niet dat het liefdesbegrip zelf en de thema’s die erin aan bod komen, dezelfde zijn als degene die worden aangetroffen in de overige Arabische literatuur. Meer bepaald de Arabische hoofse liefdesopvatting is ook bij Ibn Hazm prominent aanwezig. Die hoofse liefde, of el-hubb el-cudhrî - zij werd inderdaad traditioneel verbonden met de bedoeïenenstam van de cUdhra, Udhriten of Asra (nog de Duitse dichter Heinrich Heine dichtte: "Und meine Stamm sind jene Asra, welche sterben, wenn sie lieben") - heeft samen met de Andalusische liefdespoëzie vermoedelijk de Provençaalse troubadours beïnvloed (het woord 'trobar' komt wellicht van het Arabische 'taraba', dat "zingen, muziek-spelen" betekent).

Het is een prachtboek.... Het volgende is van zijn hand (het boek is in briefvorm geschreven):

"Over het wezen van de liefde"

"Liefde is iets - moge God uw roem vermeerderen - dat begint als een grapje en eindigt als bittere ernst...

Men is het niet eens over het wezen der liefde, daar zijn lange betogen over gehouden. Ik hang de mening aan dat liefde de vereniging is van delen van de ziel, die in deze schepping gescheiden zijn, in hun oorspronkelijke verheven substantie...

Liefde is - moge God u kracht schenken - een slopende kwaal en het geneesmiddel ertegen moet worden toegediend op een wijze die daarmee in verhouding is. Liefde is een heerlijke ziekte, een fel begeerd ongemak; wie er niet aan lijdt, wil er niet vrij van zijn en wie er ziek van is, wil er niet van genezen worden. Liefde maakt mooi wat iemand voorheen lelijk vond en maakt gemakkelijk wat hem tevoren moeilijk viel...".

:) Errug mooi....Heb ik van de volgende site:

Van Al-Andalus tot katholiek Spanje (http://www.flwi.ugent.be/cie/RUG/deley21_1.htm#h1.2)

En dan, als je nog meer lectuur wilt, zoek eens de boeken van Al Ghazali op. Een Nederlandse vertaling: Alghazali's boek der liefde
Dingemans, Herman Henry / Van Doesburgh / 1938.

taouanza
07-04-04, 11:00
Het is dat ik geen zin heb om te werken anders had ik wel geimporteerd.:rolleyes:

..zapper
07-04-04, 11:22
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Je doet me denken aan de dorpsgek hier in Eindhoven...

Cc

Hahaha daar deed het mij ook aan denken :D

Zwarte Schaap
07-04-04, 11:49
Geplaatst door taouanza
Het is dat ik geen zin heb om te werken anders had ik wel geimporteerd.:rolleyes:

Je hoeft niet te werken om te kunnen importeren. Als je een kind hebt onder de vijf jaar hoef je niet te voldoen aan de middelenvereiste.

taouanza
07-04-04, 11:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hoeft niet te werken om te kunnen importeren. Als je een kind hebt onder de vijf jaar hoef je niet te voldoen aan de middelenvereiste.

Das gemeen aangezien ik daarvoor eerst moet importeren. Of zal ik adopteren.:denk:

Yasmeen
07-04-04, 11:55
Geplaatst door taouanza
Das gemeen aangezien ik daarvoor eerst moet importeren. Of zal ik adopteren.:denk:

je kunt ook "daar" eerst een kind maken...het hier baren...enne... :hihi: 3la rwina

Goodnight
07-04-04, 11:58
Geplaatst door Yasmeen
je kunt ook "daar" eerst een kind maken...het hier baren...enne... :hihi: 3la rwina

Ik heb dat boek Layla heeeeeel lang geleden gelezen....tragische einde...... :cheefbek:

taouanza
07-04-04, 12:01
Geplaatst door Couscousje
Het zwelgen in zelfmedelijden na het verbreken van een relatie is soms wel het leukste van alles...

God, wat ben ik zielig...

*zwelg zwelg*

Cc

:haha:
Ik weet wat je bedoelt en een lading schoekoela erbij.:hihi:

taouanza
07-04-04, 12:05
Geplaatst door Yasmeen
je kunt ook "daar" eerst een kind maken...het hier baren...enne... :hihi: 3la rwina

Het laatste waar ik zin in heb is rwina.Heb je mijn keuken gezien? :moeilijk:

Zwarte Schaap
07-04-04, 12:07
Geplaatst door TonH
Als ‘bron’ van de hoofse liefdespoëzie, en daarmee als ‘oorzaak’ of ‘verklaring’ van de opkomst van de hoofse liefde, zijn wel genoemd

* Keltische, Arabische en Byzantijnse invloeden
* Ovidius
* De aanwezigheid van veel niet-landbezittende ridders in de Provence, met als gevolg kastelen waarin verfraaiing des levens samenging met een overschot aan mannen

C. S. Lewis, The Allegory of Love (1936)

Maar dat wist je waarschijnlijk al...

Hoofse Cultuur

Een belangrijke culturele vergelijking was te danken aan de contacten met de Islam op Sicilie, in Zuid-Spanje en in het Midden-Oosten. Ook de Byzantijnse betrekkingen verruimden onze horizon. De kruistochten brachten menige stoere maar nogal primitieve ridder in aanraking met verfijnde samenlevingen. De invloeden die daarvan uitgingen bleven ook in de literatuur niet zonder gevolgen

Christelijke deugden als trouw, naastenliefde, zorg voor armen en zwakken, sexuele gematigdheid, kregen extra aandacht. Er ontstond een hoofse cultuur met sierlijke aansprekingen en omgangsvormen. De ''hoofse'' liefde voor een onbereikbare geliefde is het hoofdmotief in de liederen van troubadours en in hoofse romans.

Bron: Script, literatuur in Noord- en Zuid-Nederland tot 1880, blz 24

Zwarte Schaap
07-04-04, 12:16
Geplaatst door Yasmeen
De troubadours ;)

Laten we niet gaan zeuren over wie het beste de liefde kan bezingen... doe lekker mee met het zwelgen in niet-rationele emoties ZS, soms kan dat goed zijn....een tegenwicht voor het vreemde leven :)

Enne...er is errug veel vis in de zee ;)

Dat was ik niet van plan, ik wilde alleen aangeven dat de Islam de liefde zeker kent, sterker nog...de Islam heeft een wezenlijke bijdrage geleverd in de idealisering van de liefde in Europa.

nou oke ik zal dan ook even meezwelgen: Hier één van de mooiste liefdesgedichten die ik vind.

Als

Als tegen het raam de takken slaan
de bomen beven
is dat alleen omdat je zacht
naar mij wordt toegedreven

Als sterren vallen in het meer
en op het water schijnen
is dat alleen omdat hun glans
mijn leed zal doen verdwijnen

En als de maan haar licht verspreidt
geen wolk is blijven zweven
is dat alleen omdat ik steeds
aan jou denk, heel mijn leven.

Goodnight
07-04-04, 12:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat was ik niet van plan, ik wilde alleen aangeven dat de Islam de liefde zeker kent, sterker nog...de Islam heeft een wezenlijke bijdrage geleverd in de idealisering van de liefde in Europa.

nou oke ik zal dan ook even meezwelgen: Hier één van de mooiste liefdesgedichten die ik vind.

Als

Als tegen het raam de takken slaan
de bomen beven
is dat alleen omdat je zacht
naar mij wordt toegedreven

Als sterren vallen in het meer
en op het water schijnen
is dat alleen omdat hun glans
mijn leed zal doen verdwijnen

En als de maan haar licht verspreidt
geen wolk is blijven zweven
is dat alleen omdat ik steeds
aan jou denk, heel mijn leven.


hehehe...je doet me versteld staan....

Daviddavid
07-04-04, 12:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als

Als tegen het raam de takken slaan
de bomen beven
is dat alleen omdat je zacht
naar mij wordt toegedreven

Als sterren vallen in het meer
en op het water schijnen
is dat alleen omdat hun glans
mijn leed zal doen verdwijnen

En als de maan haar licht verspreidt
geen wolk is blijven zweven
is dat alleen omdat ik steeds
aan jou denk, heel mijn leven.


Mooi.

taouanza
07-04-04, 13:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat was ik niet van plan, ik wilde alleen aangeven dat de Islam de liefde zeker kent, sterker nog...de Islam heeft een wezenlijke bijdrage geleverd in de idealisering van de liefde in Europa.

nou oke ik zal dan ook even meezwelgen: Hier één van de mooiste liefdesgedichten die ik vind.

Als

Als tegen het raam de takken slaan
de bomen beven
is dat alleen omdat je zacht
naar mij wordt toegedreven

Als sterren vallen in het meer
en op het water schijnen
is dat alleen omdat hun glans
mijn leed zal doen verdwijnen

En als de maan haar licht verspreidt
geen wolk is blijven zweven
is dat alleen omdat ik steeds
aan jou denk, heel mijn leven.

blablabla tot ze zegt ik vind je ook leuk en dan is het feest afgelopen.:moe:

Tomas
07-04-04, 13:09
Geplaatst door taouanza
blablabla tot ze zegt ik vind je ook leuk en dan is het feest afgelopen.:moe:

:haha:

Mark
07-04-04, 13:10
Geplaatst door taouanza
blablabla tot ze zegt ik vind je ook leuk en dan is het feest afgelopen.:moe:

:lol:


alles goed? :zegniets:

taouanza
07-04-04, 13:15
Geplaatst door Mark
:lol:


alles goed? :zegniets:

Ja hoor!:strik:

Couscousje
07-04-04, 13:17
Geplaatst door taouanza
blablabla tot ze zegt ik vind je ook leuk en dan is het feest afgelopen.:moe:

:haha:

Close encounter gehad met een vent, soms?

Cc

taouanza
07-04-04, 13:20
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Close encounter gehad met een vent, soms?

Cc

Niet met een vrouw in ieder geval.:rolleyes:

mark61
07-04-04, 13:22
Geplaatst door Mark
:lol:


alles goed? :zegniets:

:hihi:

Zwarte Schaap
07-04-04, 13:23
Geplaatst door taouanza
blablabla tot ze zegt ik vind je ook leuk en dan is het feest afgelopen.:moe:

Ik weet het niet, maar ik ben meestal altijd positief gestemd.

Daviddavid
07-04-04, 13:24
Ik was gisteren vier jaar samen met mijn man!
Dat er nog maar vele mogen volgen!

taouanza
07-04-04, 13:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik weet het niet, maar ik ben meestal altijd positief gestemd.

Nou dat laat je hier anders weinig merken.
En hoe komt het dat jij niet in een deuk ligt zoals de rest?:rolleyes:

Couscousje
07-04-04, 13:31
Geplaatst door Daviddavid
Ik was gisteren vier jaar samen met mijn man!
Dat er nog maar vele mogen volgen!

:kotsen:

Cc

Daviddavid
07-04-04, 13:34
Geplaatst door Couscousje
:kotsen:

Cc

Nou zeg. Het begon hier een beetje een anti-mannen verhaal te worden. voelde me geroepen om te laten weten dat er nog fijne mannen zijn. Alleen doen die het dan weer met elkaar, hmmmm. Zum kotsen inderdaad, sorry.


En toch ben ik blij, sorry.

Zwarte Schaap
07-04-04, 13:34
Geplaatst door taouanza
Nou dat laat je hier anders weinig merken.
En hoe komt het dat jij niet in een deuk ligt zoals de rest?:rolleyes:

Hoe bedoel je dat ik dat hier weinig laat merken?

Andere soort humor mischien?

mark61
07-04-04, 13:44
Geplaatst door Daviddavid
Nou zeg. Het begon hier een beetje een anti-mannen verhaal te worden. voelde me geroepen om te laten weten dat er nog fijne mannen zijn. Alleen doen die het dan weer met elkaar, hmmmm. Zum kotsen inderdaad, sorry.


En toch ben ik blij, sorry.

Wat nou sorry sorry? Be gay and be proud!

taouanza
07-04-04, 13:44
Geplaatst door Daviddavid
Ik was gisteren vier jaar samen met mijn man!
Dat er nog maar vele mogen volgen!

Nou tis dat je zelf vond dat we te aardig voor je zijn dus bij deze:
Wil je aub iemand anders lastig vallen met je geweldige liefdesleven?:moe:

taouanza
07-04-04, 13:48
Geplaatst door Daviddavid
Nou zeg. Het begon hier een beetje een anti-mannen verhaal te worden. voelde me geroepen om te laten weten dat er nog fijne mannen zijn. Alleen doen die het dan weer met elkaar, hmmmm. Zum kotsen inderdaad, sorry.


En toch ben ik blij, sorry.

All the good men are married and handsome men are gay.:moe:

Mark
07-04-04, 13:48
Geplaatst door Daviddavid
En toch ben ik blij, sorry.

bah, is er niemand die een hadith kan opspeuren die blijheid afwijst?

:hihi:

Mark
07-04-04, 13:49
Geplaatst door taouanza
All the good men are married

:bril:

taouanza
07-04-04, 13:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe bedoel je dat ik dat hier weinig laat merken?

Andere soort humor mischien?

Je bent niet zo aardig.:vreemd:

Yasmeen
07-04-04, 13:50
Geplaatst door Mark
bah, is er niemand die een hadith kan opspeuren die blijheid afwijst?

:hihi:

voor ieder wat wils :wijs:

take it easy man en geniet zolang het ken :jeweetog:

Zwarte Schaap
07-04-04, 13:58
Geplaatst door taouanza
Je bent niet zo aardig.:vreemd:

You don't know me at all.

taouanza
07-04-04, 13:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
You don't know me at all.

You don't know me eather.

Dutchguy
07-04-04, 14:00
Geplaatst door taouanza
handsome men are gay.:moe:

Mijn spiegelbeeld knikt van ja dus het zal wel waar zijn...
:p

mark61
07-04-04, 14:03
Geplaatst door Dutchguy
Mijn spiegelbeeld knikt van ja dus het zal wel waar zijn...
:p

Als alle handsome men gay zijn, wil dat nog niet noodzakelijkerwijs zeggen dat alle gay men handsome zijn. :hihi:Ga maar s in de leer bij Olive Yao, Koningin van de Logica.

Dutchguy
07-04-04, 14:05
Geplaatst door mark61
Als alle handsome men gay zijn, wil dat nog niet noodzakelijkerwijs zeggen dat alle gay men handsome zijn. :hihi:Ga maar s in de leer bij Olive Yao, Koningin van de Logica.

*verhaal halen gaat bij spiegel* :mad:

taouanza
07-04-04, 14:05
Geplaatst door mark61
Als alle handsome men gay zijn, wil dat nog niet noodzakelijkerwijs zeggen dat alle gay men handsome zijn. :hihi:Ga maar s in de leer bij Olive Yao, Koningin van de Logica.

Nee absoluut niet.:verward:
Vind de meeste gay helemaal niet handsome. Van tv dan he.

Zwarte Schaap
07-04-04, 14:09
Geplaatst door taouanza
You don't know me eather. Daarom zeg ik ook niet dat je wel of niet aardig bent.

mark61
07-04-04, 14:13
Geplaatst door Dutchguy
*verhaal halen gaat bij spiegel* :mad:

Geen reden voor paniek. Ik beweer niet dat jij niet handsome bent, alleen dat de redenering niet klopt. Stuur Taouanza een foto, misschien dat ze je van je onzekerheid kan verlossen. Is wel een risico natuurlijk. Ik denk zo maar dat ze eeerruug kritisch is.

taouanza
07-04-04, 15:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarom zeg ik ook niet dat je wel of niet aardig bent.

Neeh je zegt alleen maar hele onaardige dingen tegen me.

Zwarte Schaap
07-04-04, 15:29
Geplaatst door taouanza
Neeh je zegt alleen maar hele onaardige dingen tegen me.

Dat zal toch wel heel erg meevallen. Mischien heb ik je wel eens een beetje te hard aangepakt maar dat is dan wel een uitzondering.

taouanza
07-04-04, 15:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat zal toch wel heel erg meevallen. Mischien heb ik je wel eens een beetje te hard aangepakt maar dat is dan wel een uitzondering.

Beetje erg hard.:mad:

Dutchguy
07-04-04, 15:34
Geplaatst door mark61
Geen reden voor paniek. Ik beweer niet dat jij niet handsome bent, alleen dat de redenering niet klopt. Stuur Taouanza een foto, misschien dat ze je van je onzekerheid kan verlossen. Is wel een risico natuurlijk. Ik denk zo maar dat ze eeerruug kritisch is.

Hmmm, ik weet niet of ik door de Keuringsdienst van Waren goedgekeurd zou worden. Beter van niet. :p

Mark
07-04-04, 15:36
Geplaatst door taouanza
Beetje erg hard.:mad:

Niet ingaan op deze emotionele chantage Zs, voor je het weet zit je onder de plak :student:


ps. :hihi:

mark61
07-04-04, 15:36
Geplaatst door Dutchguy
Hmmm, ik weet niet of ik door de Keuringsdienst van Waren goedgekeurd zou worden. Beter van niet. :p

Ow gaan we zo beginnen? Je bent een lustobject? Halal ben je zeker niet, dat kan ik je zo al vertellen.

taouanza
07-04-04, 15:38
Geplaatst door mark61
Ow gaan we zo beginnen? Je bent een lustobject? Halal ben je zeker niet, dat kan ik je zo al vertellen.


:hihi:

Zwarte Schaap
07-04-04, 15:40
Geplaatst door taouanza
Beetje erg hard.:mad: Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, het was maar een discussie.

taouanza
07-04-04, 15:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, het was maar een discussie.

Nee dat weet ik maar ik ergerde me aan de persoonelijke beschuldigingen richting mij en zelfs mijn dochter. Dat neem ik je zeer kwalijk. :cheefbek:

Joesoef
07-04-04, 15:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, het was maar een discussie.

Als je toch bezig bent, ik zit ook nog te wachten op excuses.....

Zwarte Schaap
07-04-04, 15:46
Geplaatst door taouanza
Nee dat weet ik maar ik ergerde me aan de persoonelijke beschuldigingen richting mij en zelfs mijn dochter. Dat neem ik je zeer kwalijk. :cheefbek: Dan moet je dat echt citeren of vertellen want ik kan me daar niets van herrineren.

mark61
07-04-04, 15:50
Geplaatst door Joesoef
Als je toch bezig bent, ik zit ook nog te wachten op excuses.....

Tis onderhand wel echt slecht weer in de voorheen zo Blije Sesamstraat. Gaat het nog een beetje Joe?

Dutchguy
07-04-04, 15:50
Geplaatst door mark61
Ow gaan we zo beginnen? Je bent een lustobject? Halal ben je zeker niet, dat kan ik je zo al vertellen.

:loog:
Halal, wa's da??? :)

Mark
07-04-04, 15:53
Hij wilde mij met een autobom opblazen en je hoort mij toch ook niet klagen? :haha:

Zwarte Schaap
07-04-04, 15:56
Geplaatst door Joesoef
Als je toch bezig bent, ik zit ook nog te wachten op excuses.....
Dat ik je homo noemde? Dat is denk ik wel het enige wat ik je af en toe naar het hoofd slingerde.

hahahahaa............

Nou wat jij allemaal over mij gezegd hebt zal ik maar niet herhalen, je was toen bijna dagelijks bezig om mij te stalken en te beledigen. Ik heb het me nooit persoonlijk aangetrokken en hecht er ook geen waarde aan.

Je hebt me zelfs uit de tent proberen te lokken door over mijn ouders te beginnen.

maar goed anyhow, ik heb een dikke huid en trek me eigenlijk niet zoveel aan van al dat gescheld, van mij mag het als het maar niet te erg wordt.

Joesoef
07-04-04, 15:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan moet je dat echt citeren of vertellen want ik kan me daar niets van herrineren.


Een eerbare getrouwde Marokkaanse vrouw heeft niks te zoeken bij een Iraanse ongetrouwde man

Je kletste er gewoon omheen.


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=89723&perpage=40&display=&highlight=Iraniër getrouwde&pagenumber=3

Zwarte Schaap
07-04-04, 15:59
Geplaatst door Mark
Hij wilde mij met een autobom opblazen en je hoort mij toch ook niet klagen? :haha: Leugenaar !

Zwarte Schaap
07-04-04, 16:03
Geplaatst door Joesoef
Je kletste er gewoon omheen. Ik weet niet wat je er allemaal mee bedoelt. Een beetje meer text aub dan weet ik waar je het over hebt.

mark61
07-04-04, 16:04
Geplaatst door Dutchguy
:loog:
Halal, wa's da??? :)

Ehh...on second thought, stuur die foto maar niet naar Taouanza.

Mark
07-04-04, 16:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Leugenaar !

:boogie:

Ik heb geen zin om het op te zoeken maar Ronnie helpt me vast uit de brand :)

Maar het geeft niet Schaap ik ben wel erger gewend :)

Zwarte Schaap
07-04-04, 16:07
Geplaatst door Mark
:boogie:

Ik heb geen zin om het op te zoeken maar Ronnie helpt me vast uit de brand :)

Maar het geeft niet Schaap ik ben wel erger gewend :)

F*CK YOU Leugenaar !

Mark
07-04-04, 16:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
F*CK YOU Leugenaar !

Waarom altijd zo onaardig tegen mij? Het is niet persoonlijk maar een discussie hoor :boogjes:

Joesoef
07-04-04, 16:15
ZS,

Laat ook eigenlijk maar......

Zwarte Schaap
07-04-04, 16:30
Geplaatst door Mark
Waarom altijd zo onaardig tegen mij? Het is niet persoonlijk maar een discussie hoor :boogjes: Dat zeg ik , het is niet persoonlijk maar een discussie! Jij trekt het je aan door erover te klagen.

taouanza
07-04-04, 16:31
Geplaatst door Joesoef
Je kletste er gewoon omheen.


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=89723&perpage=40&display=&highlight=Iraniër getrouwde&pagenumber=3

Dat was het niet. Ik ging toen toch helemaal niet over mij?
Het was een topic van Shaheed volgens mij.

mark61
07-04-04, 16:41
Geplaatst door taouanza
Dat was het niet. Ik ging toen toch helemaal niet over mij?
Het was een topic van Shaheed volgens mij.

Ga jij niet over jou? Ga jij over Joesoef? Was je trouwens niet aan het eten? Of is dit prik-as-you-dip-your-bread-in-the-tagine?

Zwarte Schaap
07-04-04, 16:54
Geplaatst door Joesoef
ZS,

Laat ook eigenlijk maar......

Ik sta voor de volle 100 % achter die uitspraak. Een eerbare getrouwde Marokkaanse vrouw hoort niet met een ongetrouwde (Iraanse or whatever) man haar huwelijksperikelen te bediscusseren.

Yasmeen
07-04-04, 17:14
:rolleyes: wat een topicver...ers toch allemaal :rolleyes:

Joesoef
07-04-04, 17:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik sta voor de volle 100 % achter die uitspraak. Een eerbare getrouwde Marokkaanse vrouw hoort niet met een ongetrouwde (Iraanse or whatever) man haar huwelijksperikelen te bediscusseren.

Je hebt vooroordelen zonder het te weten. Het is een deel van mijn werk om naar mensen te luisteren. Ik dwing ze niet om naar mij toe te komen en met mij te praten, ik vraag ze ook niet of ze iets te vertellen hebben. Vrouwen zijn zelfstandig genoeg om zelf te kunnen beslissen. Waarom zou een vrouw niet zelf mogen bepalen met wie ze praat en waarom? Die vrouw is eerbaar maar dat ben ik ook.

Vertrouwen beste Schaap.

En zoals je spreekt over de relatie die ik had, je noemt het "scharreltje" vind ik echt ronduit onbeschoft, kwetsend en denigrerend. Niet alleen naar mij maar ook naar haar. Je had het net over eerbare vrouw, dat is zij ook. Alleen jij maakt er iets vies van. Het was met toestemming van beider families maar strandde door geroddel. Roddels zoals jij ze bezigt, en dat kon zij en de familie niet hebben.

Leve de vooroordelen.

Ziet er naar uit dat jij wederom excuses richting mij en mijn ex moet maken.

Al laat je honderd vliegtuigjes over Nederland vliegen met wederom de beschuldigingen dat ik een zemmel ben, dat maakt mij niet uit. Maar dat jij mijn ex, de relatie met haar en haar familie beledigd aanvaard ik niet.

taouanza
07-04-04, 17:27
Geplaatst door mark61
Ga jij niet over jou? Ga jij over Joesoef? Was je trouwens niet aan het eten? Of is dit prik-as-you-dip-your-bread-in-the-tagine?

Nee daar heb ik lekker de tijd voor genomen.:cola:

Orakel
07-04-04, 17:37
Geplaatst door Couscousje
Ik weet niet op welke planeet jij de afgelopen tijd hebt doorgebracht

Planet of the apes. Doen ze niet aan liefde, slechts aan paren.


maar hier op aarde is liefde ver te zoeken. Cc

Liefde is een voorbijgaande bevlieging. Vriendschap is waar je't van moet hebben, maar je moet man zijn om dat te begrijpen.

:fpiraat:

Orakel
07-04-04, 17:38
Geplaatst door taouanza
Nee daar heb ik lekker de tijd voor genomen.:cola:

Lelijkerd.

mark61
07-04-04, 17:41
Geplaatst door Orakel
Liefde is een voorbijgaande bevlieging. Vriendschap is waar je't van moet hebben, maar je moet man zijn om dat te begrijpen. :fpiraat:

:haha:

taouanza
07-04-04, 17:43
Geplaatst door Orakel
Lelijkerd.

Nou je het zegt ik had beloofd in geuren en kleuren verslag te doen van mijn culinaire hoogstandje.:stout:

Orakel
07-04-04, 17:48
Geplaatst door taouanza
Nou je het zegt ik had beloofd in geuren en kleuren verslag te doen van mijn culinaire hoogstandje.:stout:

Ben je aan de ontbijtkoek?

mark61
07-04-04, 17:51
Geplaatst door taouanza
Nou je het zegt ik had beloofd in geuren en kleuren verslag te doen van mijn culinaire hoogstandje.:stout:

Aan mij dan.

taouanza
07-04-04, 17:52
Geplaatst door Orakel
Ben je aan de ontbijtkoek?


hmmm hoe maak je dat?
Braad je lamsvlees met uienringen peper en zout?
Doe je er dan tomaat sperziebonen en wortel bij?
Bittere olijven en aardappelschijven?
Peper en zout erbij en laat je het twee uur in een tagine stoven?
Als dat zo gaat dan heb ik inderdaad ontbijtkoek gegeten.:stout:

mark61
07-04-04, 17:53
Geplaatst door Orakel
Ben je aan de ontbijtkoek?

Nee ze ging me uitleggen hoe je diepvriestagine uit de verpakking haalt, in een microwaveprooftagine kwakt en hoeveel minuten op welke stand het dan is.

Orakel
07-04-04, 17:57
Geplaatst door taouanza
hmmm hoe maak je dat?
Braad je lamsvlees met uienringen peper en zout?
Doe je er dan tomaat sperziebonen en wortel bij?
Bittere olijven en aardappelschijven?
Peper en zout erbij en laat je het twee uur in een tagine stoven?
Als dat zo gaat dan heb ik inderdaad ontbijtkoek gegeten.:stout:

*kwijl* Pfffuh, ik eet lekker pindakaas. Met me vinger.

Orakel
07-04-04, 17:59
Geplaatst door mark61
Nee ze ging me uitleggen hoe je diepvriestagine uit de verpakking haalt, in een microwaveprooftagine kwakt en hoeveel minuten op welke stand het dan is.

Volgens mij heb ze die tagine gewoon bij de Murk op de hoek gehaald.

taouanza
07-04-04, 18:01
Geplaatst door mark61
Nee ze ging me uitleggen hoe je diepvriestagine uit de verpakking haalt, in een microwaveprooftagine kwakt en hoeveel minuten op welke stand het dan is.


:haha:

taouanza
07-04-04, 18:03
Geplaatst door Orakel
Volgens mij heb ze die tagine gewoon bij de Murk op de hoek gehaald.

Nee gisteren heb ik lahmacun gekocht bij een lekkere turk.:strik:

mark61
07-04-04, 18:08
Geplaatst door taouanza
Nee gisteren heb ik lahmacun gekocht bij een lekkere turk.:strik:

Zeg wil jij je sexuele voorkeuren bij je houden? Anders krijgen we Schaap weer over ons heen.

By the way: is het voor Turken niet begrijpelijke, maar overbekende lahmacun voor jou begrijpelijk als 'vleespasta'? En is het dan ook bekend in ahum 'de Arabische en aanverwante keuken'

Mark
07-04-04, 18:11
Geplaatst door taouanza
Nee gisteren heb ik lahmacun gekocht bij een lekkere turk.:strik:

lekkere lahmacun of een lekkere turk? :chinees:

taouanza
07-04-04, 18:12
Geplaatst door mark61
Zeg wil jij je sexuele voorkeuren bij je houden? Anders krijgen we Schaap weer over ons heen.

By the way: is het voor Turken niet begrijpelijke, maar overbekende lahmacun voor jou begrijpelijk als 'vleespasta'? En is het dan ook bekend in ahum 'de Arabische en aanverwante keuken'

Als ik begrijp wat je bedoelt zou ik je mischien kunnen antwoorden.:argwaan:

taouanza
07-04-04, 18:13
Geplaatst door Mark
lekkere lahmacun of een lekkere turk? :chinees:


Ik ga dood hier man!:haha:

Couscousje
07-04-04, 18:16
Ja, okeej...

Mag ik nu weer ff alle aandacht hier?

Dank u!

Cc

taouanza
07-04-04, 18:18
Geplaatst door Couscousje
Ja, okeej...

Mag ik nu weer ff alle aandacht hier?

Dank u!

Cc


:haha:

mark61
07-04-04, 18:20
Geplaatst door taouanza
Als ik begrijp wat je bedoelt zou ik je mischien kunnen antwoorden.:argwaan:

Das misschien al een antwoord. Lahm en majun? Herkenbaar als Arabisch? Bestaat het 'gerecht' ook daaro?

taouanza
07-04-04, 18:25
Geplaatst door mark61
Das misschien al een antwoord. Lahm en majun? Herkenbaar als Arabisch? Bestaat het 'gerecht' ook daaro?

Nee ik ken wel gobz be che7ma. en is lahm majun niet gewoon gehakt?

Zwarte Schaap
07-04-04, 18:31
Geplaatst door Joesoef
Je hebt vooroordelen zonder het te weten. Het is een deel van mijn werk om naar mensen te luisteren. Ik dwing ze niet om naar mij toe te komen en met mij te praten, ik vraag ze ook niet of ze iets te vertellen hebben. Vrouwen zijn zelfstandig genoeg om zelf te kunnen beslissen. Waarom zou een vrouw niet zelf mogen bepalen met wie ze praat en waarom? Die vrouw is eerbaar maar dat ben ik ook.

Ten eerste ik heb het niet over jou, maar over mijn marokkaanse norm dat je als getrouwde vrouw gewoonweg je sores niet vertelt aan een ongetrouwde vreemde man. Klaar is kees.

Ten tweede heb ik het niet over de zelfstandigheid van vrouwen om zelf te beslissen maar over de norm dat een eerbare Marokkaanse vrouw zulke zaken aan andere mannen niet behoort te vertellen. Evenzo vind ik mannen die alles over hun huwelijk vertellen aan buitenstaanders maar slappe mietjes.


Vertrouwen beste Schaap.Vertrouwen in je partner gaat voor.


En zoals je spreekt over de relatie die ik had, je noemt het "scharreltje" vind ik echt ronduit onbeschoft, kwetsend en denigrerend. Niet alleen naar mij maar ook naar haar. Je had het net over eerbare vrouw, dat is zij ook. Alleen jij maakt er iets vies van. Het was met toestemming van beider families maar strandde door geroddel. Roddels zoals jij ze bezigt, en dat kon zij en de familie niet hebben.

Leve de vooroordelen..

Nu kom je weer met een nieuwe aantijging, wat is het nou ? Jouw persoonlijke verhaal heb ik geen zin om op in te gaan, anders kan het te hard voor je aankomen. Als ik het woord scharrel gebruik moet je niet teveel conclusies gaan trekken dat ik haar en haar familie beledig. Voor mij is een vrouw waarmee je een relatie hebt en niet mee getrouwd bent gewoon een scharreltje.


Ziet er naar uit dat jij wederom excuses richting mij en mijn ex moet maken. Denk het dus niet, jij voelt je te snel beledigd

Zwarte Schaap
07-04-04, 18:33
Geplaatst door taouanza
Nee gisteren heb ik lahmacun gekocht bij een lekkere turk.:strik: Werd je er geil van?

mark61
07-04-04, 18:34
Geplaatst door taouanza
Nee ik ken wel gobz be che7ma. en is lahm majun niet gewoon gehakt?

Brood met wa...gehakt?

Dat zou je zeggen. Toch heet gehakt in het Turks anders. En zijn 'lahm' en 'madjun' Arabische woorden. En weet een Turk niet wat dat betekent. En is een pizza in Turkije toch gewoon zo'n ding met kaas en tomaten etc.

mark61
07-04-04, 18:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Werd je er geil van?

Zie je, ik zei het toch?

Joesoef
07-04-04, 18:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ik het woord scharrel gebruik moet je niet teveel conclusies gaan trekken dat ik haar en haar familie beledig. Voor mij is een vrouw waarmee je een relatie hebt en niet mee getrouwd bent gewoon een scharreltje.

Denk het dus niet, jij voelt je te snel beledigd


Je bent ronduit onbeschoft. Ik weet niet wat jij onder relatie verstaat maar we hielden ons allebei aan de islamitische normen en waarden. Je suggereert weer een hoop wat alleen jouw vooringenomenheid laat zien.

Zwarte Schaap
07-04-04, 18:36
Geplaatst door mark61
Das misschien al een antwoord. Lahm en majun? Herkenbaar als Arabisch? Bestaat het 'gerecht' ook daaro?

Lham=vlees
ma3jun=deeg

mark61
07-04-04, 18:36
Geplaatst door Couscousje
Ja, okeej...

Mag ik nu weer ff alle aandacht hier?

Dank u!

Cc

Oh, oei, was je glad vergeten...

mark61
07-04-04, 18:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Lham=vlees
ma3jun=deeg

Dank u. Zeker alleen Standaardarabisch dan?

Zwarte Schaap
07-04-04, 18:44
Geplaatst door mark61
Dank u. Zeker alleen Standaardarabisch dan?

Nee hoor, ik spreek helemaal geen standaard arabisch maar gewoon Marokkaans-Arabisch.

Ik ken geen ander woord voor vlees dan LHAM.
Ma3jun betekent eigenlijk gekneed, maar ik neem aan dat men er het deegwerk mee bedoelt.

mark61
07-04-04, 18:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee hoor, ik spreek helemaal geen standaard arabisch maar gewoon Marokkaans-Arabisch.

Ik ken geen ander woord voor vlees dan LHAM.
Ma3jun betekent eigenlijk gekneed, maar ik neem aan dat men er het deegwerk mee bedoelt.

Ik kan je vertellen, mocht het je interesseren, which I doubt :hihi:, dat 'macun' in het Turks intussen wordt gebruikt voor zaken als stopverf en tandpasta. Zo zie je maar. Maar wat, dat weet ik niet.

Zwarte Schaap
07-04-04, 19:08
Geplaatst door mark61
Ik kan je vertellen, mocht het je interesseren, which I doubt :hihi:, dat 'macun' in het Turks intussen wordt gebruikt voor zaken als stopverf en tandpasta. Zo zie je maar. Maar wat, dat weet ik niet.

Het is zeker interessant om de achtergrond van een woord te kennen.

Ik denk dat de eigenschappen van deeg, tandpasta, stopverf, kleefpasta en kit met elkaar overeenkomen. Ze moeten allen min of meer gekneed worden en ze plakken ook.

mark61
07-04-04, 19:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is zeker interessant om de achtergrond van een woord te kennen.

Ik denk dat de eigenschappen van deeg, tandpasta, stopverf, kleefpasta en kit met elkaar overeenkomen. Ze moeten allen min of meer gekneed worden en ze plakken ook.

Tandpasta wordt niet geacht te kleven, maar inderdaad, kit valt er ook onder. In het Arabisch zeker niet? Leenwoorden veranderen mettertijd nog al eens van betekenis. Zo heb je het Turkse woord van Arabische afkomst 'ehliyet' (Ar. ahliyya) en dat betekent....?

000NobelPrizes
07-04-04, 19:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is zeker interessant om de achtergrond van een woord te kennen.

Ik denk dat de eigenschappen van deeg, tandpasta, stopverf, kleefpasta en kit met elkaar overeenkomen. Ze moeten allen min of meer gekneed worden en ze plakken ook.

Schaap, als je niet zo homofoob was zou je de Arjan Ederveen onder de mocro's kunnen worden. Dit is helemaal Kreatief met Kit. Erg droogklotig.

taouanza
07-04-04, 21:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Werd je er geil van?

Goh je denkt ik laat me weer is van me goeie kant zien.:moe:

Of heeft dit weer met de discussie te maken?

taouanza
07-04-04, 21:29
Geplaatst door mark61
Tandpasta wordt niet geacht te kleven, maar inderdaad, kit valt er ook onder. In het Arabisch zeker niet? Leenwoorden veranderen mettertijd nog al eens van betekenis. Zo heb je het Turkse woord van Arabische afkomst 'ehliyet' (Ar. ahliyya) en dat betekent....?

tandpasta in het arabisch is ma3jun snen.

Donna
07-04-04, 21:38
Geplaatst door mark61
Tandpasta wordt niet geacht te kleven, maar inderdaad, kit valt er ook onder. In het Arabisch zeker niet? Leenwoorden veranderen mettertijd nog al eens van betekenis. Zo heb je het Turkse woord van Arabische afkomst 'ehliyet' (Ar. ahliyya) en dat betekent....?


:moe:

Dat is allemaal heel interessant maar wat heeft dat met sex te maken?

taouanza
07-04-04, 21:44
Geplaatst door Donna
:moe:

Dat is allemaal heel interessant maar wat heeft dat met sex te maken?


:haha:

mark61
07-04-04, 22:16
Geplaatst door Donna
:moe:

Dat is allemaal heel interessant maar wat heeft dat met sex te maken?

Tging oorspronkelijk over liefde. Sex is vooralsnog taboe. Al zou er ooit in februari een Vraag-het-Mona-rubriek komen. Psychische op WSDB neemt vooralsnog de honneurs waar. Gelieve u daar te vervoegen.

Donna
07-04-04, 22:22
Geplaatst door mark61
Tging oorspronkelijk over liefde. Sex is vooralsnog taboe. Al zou er ooit in februari een Vraag-het-Mona-rubriek komen. Psychische op WSDB neemt vooralsnog de honneurs waar. Gelieve u daar te vervoegen.


Welnee, dit topic gaat over sex. Je moet tussen de regels doorlezen, dat wel.

Who the fuck is psychische????

mark61
07-04-04, 22:36
Geplaatst door Donna
Welnee, dit topic gaat over sex. Je moet tussen de regels doorlezen, dat wel.

Who the fuck is psychische????

Ow vandaar dat ik steeds afdwaal. Ik heb de rode draad weer niet door.

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=88370