PDA

Bekijk Volledige Versie : De mentaliteit van de Kruisvaarders in het land van de islam Iraq.



SjaakSpier
05-04-04, 18:41
Bismillah,

van Abdul-Jabbar, aan al mijn broeders en zusters,
as-salaam aleikum wa rahmatullah,

Hieronder treffen jullie een link aan naar een foto, waarop nog eens
duidelijk te zien is welke zwijnen op dit moment Irak aan het "bevrijden"
zijn. Op de foto is de lachende Amerikaanse kruisvaarder Boudreaux te zien, die een Iraaks jongetje een bord op laat houden waarop staat: "Lcpl
Boudreaux killed my dad, then he knocked up my sister" ("Luitenant Corporaal Boudreaux heeft mijn vader vermoord, en daarna mijn zus zwanger gemaakt.")
Het jongetje weet niet wat er op het bord staat en steekt zijn duim omhoog op de foto. Dit laat weer eens de zieke geest zien van deze perverse Amerikaanse pedofielen en homo's die zogenaamd Irak komen bevrijden.
Eenieder die dit nu nog gelooft moet eens hard zijn hoofd tegen de muur bonken en daarna een koude douche nemen, of gewoon op onderstaande link
klikken.

http://www.cair-net.org/images/lcpl11.jpg

Was-salaam aleikum wa rahmatullah,
Abdul-Jabbar.

Bofko
05-04-04, 18:52
Je moet al die propaganda en trucage-fotos niet geloven joh.Deze tekst is er wel zeer makkelijk op te kalken met een photo-editor.

taouanza
05-04-04, 18:58
Geplaatst door Bofko
Je moet al die propaganda en trucage-fotos niet geloven joh.Deze tekst is er wel zeer makkelijk op te kalken met een photo-editor.

:moe: