PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit vind ik zoooooooooo erg!!



taouanza
07-04-04, 09:21
Not :hihi:




Beckham gaat vreemd, Victoria in tranen!:hihi:

Real Madrid-ster David Beckham is vreemdgegaan! Zijn persoonlijke assistente, de Nederlands-Engelse Rebecca Loos, die was ingehuurd om Beckham wegwijs te maken in Madrid, heeft haar taak wel erg serieus opgevat.

Rebecca, de 26-jarige dochter van een Nederlandse vader en een Engelse moeder, spreekt meerdere Europese talen en woont in Madrid. Ze is ingehuurd via een headhunter door het sportmanagement bedrijf van Beckham toen hij naar Madrid verhuisde. De bedoeling was dat ze Beckham en zijn gezin zou helpen met het wennen aan Spanje en Madrid.

Rebecca, mooi en jong, bleek het erg goed met David te kunnen vinden. Becks, op zijn beurt, voelde zich erg eenzaam in Madrid, vooral als Victoria naar het buitenland was om te werken. De knappe Rebecca ving hem dan op en ging met hem stappen. De Cubaanse chauffeur van Beckham vertelde dat hij ze vaak naar het centrum bracht en dan zag dat ze als verliefde tieners zaten te zoenen op de achterbank.

Victoria is in tranen.:hihi: Ze is met haar familie vertrokken naar Zwitserland voor een vakantie. Of David haar achterna komt, is nog niet bekend. Becks ontkent vooralsnog alles. Rebecca heeft het verhaal aan haar broer verteld en die heeft het verhaal weer naar de media gelekt.

Victoria mocht Rebecca meteen al niet. Ze waarschuwde David voor haar. 'Dat je iemand nodig hebt om je wegwijs te maken in Madrid begrijp ik, maar moet het zo'n aantrekkelijk iemand zijn?'. :hihi:Toen een tijd geleden de foto's verschenen waarop David en Rebecca het erg naar hun zin hadden in een nachtclub, was dat de druppel. Victoria ontsloeg Rebecca. Nu blijkt er nog veel meer aan de hand geweest te zijn.
Victoria is helemaal ingestort. 'Hier was ik nou al de hele tijd bang voor', zei ze.:hihi: David beweerde dat hij Rebecca niet meer gezien heeft na haar ontslag. Posh gelooft hem. Dat kan wel kloppen, maar Beckham vertelt er niet bij dat hij na het ontslag van Rebecca een hele serie geile sms-jes uitgewisseld met haar. De teksten hiervan verschenen in de Engelse boulevardkrant News of the World. De meest expliciete sekswoorden zijn eruit gehaald.:


:hihi:

NIS
07-04-04, 09:27
Mannen he..

Wel een domme aktie van Beck. Hij had het slimmer moeten doen.. Je weet toch, dat je op die manier betrapt wordt.. In een taxi zoenen ( en denken, dat de taxichauffeur niks doorverteld) uitgaan waar iedereen je kent..

Doe het gewoon lekker thuis, waar niemand je kan betrappen..

btw:

Is dit verhaal echt gebeurt?? :D

plexus
07-04-04, 09:28
vindt het best erg voor david..paar smsjes wil toch nog niets zeggen... :lekpuh:

barfly
07-04-04, 09:30
Fijne relatie moeten die twee hebben! Manlief zit ff zonder vrouw en pakt gelijk de eerste beschikbare meid en vrouwlief was er al bang voor :haha:

Goodnight
07-04-04, 09:30
:nerveus:


Duuuuhhhh het was te verwachten dat hij vreemd zou gaan.

taouanza
07-04-04, 09:32
Geplaatst door Goodnight
:nerveus:


Duuuuhhhh het was te verwachten dat hij vreemd zou gaan.

De eerste die het begrijpt. :gniffel:



:haha:

NIS
07-04-04, 09:32
Laat het een les zijn, voor de vrouwen. Geef je man zoveel sex als hij maar wil. Niks, ik heb geen zin!!

Alleen dan zal ie niet vreemd gaan. We moeten namelijk heel vaak onze ei kwijt.. :D

taouanza
07-04-04, 09:36
Geplaatst door NIS
Laat het een les zijn, voor de vrouwen. Geef je man zoveel sex als hij maar wil. Niks, ik heb geen zin!!

Alleen dan zal ie niet vreemd gaan. We moeten namelijk heel vaak onze ei kwijt.. :D

De les is voor de vrouwen:
Neem nooit een man die 100 keer knapper is dan jou.:duivels:

NIS
07-04-04, 09:47
Geplaatst door taouanza
De les is voor de vrouwen:
Neem nooit een man die 100 keer knapper is dan jou.:duivels:

Geef mij Victoria maar hoor.. Was altijd de mooiste van de Spice Girls.

taouanza
07-04-04, 09:50
Geplaatst door NIS
Geef mij Victoria maar hoor.. Was altijd de mooiste van de Spice Girls.

Jij haalt alles uit de media he?
Waar je over moet verontwaardigen wie je mooi moet vinden....:rolleyes:
talentloze lelijke oppervlakkige gratenpakhuis.:maf:

Mark
07-04-04, 09:52
Terecht, als je als man door middel van je roem allemaal mooie grouppies kan krijgen dan moet je daar optimaal gebruik van maken.

Goed gedaan jochie :duim:

taouanza
07-04-04, 09:55
Geplaatst door Mark
Terecht, als je als man door middel van je roem allemaal mooie grouppies kan krijgen dan moet je daar optimaal gebruik van maken.

Goed gedaan jochie :duim:

Zeker als je enige vorm van carriere je huwelijk is.
Wat doet dat mens eigenlijk?:verward:

Mark
07-04-04, 09:57
Geplaatst door taouanza
Zeker als je enige vorm van carriere je huwelijk is.
Wat doet dat mens eigenlijk?:verward:

shoppen