PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeer goed nieuws!



taouanza
07-04-04, 15:33
Mijn tagine is klaar! :fpetaf:

mark61
07-04-04, 15:35
Geplaatst door taouanza
Mijn tagine is klaar! :fpetaf:

Aan tafel! :boer: :chef: :bril:

taouanza
07-04-04, 15:36
Geplaatst door mark61
Aan tafel! :boer: :chef: :bril:

ff wachten weet je hoe gloeiend heet dat ding is :schok:

Pytaghoras
07-04-04, 15:38
Geplaatst door mark61
Aan tafel! :boer: :chef: :bril:

Hou je handen thuis. Eerst je handen wassen, bismillah zeggen en dan aanvalluhhhhhh

roegbere
07-04-04, 15:39
Lekker hoor.... :tover:

mark61
07-04-04, 15:41
Geplaatst door taouanza
ff wachten weet je hoe gloeiend heet dat ding is :schok:

Een kwartiertje de geur opsnuiven is alvast een goed begin.

taouanza
07-04-04, 15:44
Geplaatst door Marruecos
Kwisnie da ge da kunt. Had ik dat geweten, dan...euh...dan, dan had ik weer wat geheugen verspild. :maf2:

Maareuh, alle gekkigheid op balkenende. Wanneer ga je voor een NVDD-meeting een tagine fixen? :fplet:

Als ze komen opdagen.:moe:

mark61
07-04-04, 15:45
Geplaatst door Pytaghoras
Hou je handen thuis. Eerst je handen wassen, bismillah zeggen en dan aanvalluhhhhhh

Je ziet toch dat ik gewapend ben met een smetvrije vork. 'Bismillah' kan je sneller zeggen dan je je vork / vingers in het sappige lamsvlees kan begraven. Je moet er sowieso snel bijzijn anders zijn de lekkerste stukjes al weg, leert de ervaring. Alhoewel Marokkanen geloof ik wel het fatsoen van afgebakende grenzen kennen. Tis net stratego, maar dan de speedversie.

taouanza
07-04-04, 15:45
Geplaatst door mark61
Een kwartiertje de geur opsnuiven is alvast een goed begin.

Egwel, ik wou dat er geurinternet bestond. Zo'n gul mens ben ik wel.:p

mark61
07-04-04, 15:46
Geplaatst door Marruecos
Maareuh, alle gekkigheid op Balkenende (je weet wel, DE Chinees). Wanneer ga je voor een NVDD-meeting een tagine fixen? :fplet:


Als ze komen opdagen.

Jah da vink wel erg brutaal.

Joesoef
07-04-04, 15:47
Geplaatst door taouanza
Als ze komen opdagen.:moe:



:nerveus: sorry, zal niet meer gebeuren.....

taouanza
07-04-04, 15:47
Geplaatst door mark61
Je ziet toch dat ik gewapend ben met een smetvrije vork. 'Bismillah' kan je sneller zeggen dan je je vork / vingers in het sappige lamsvlees kan begraven. Je moet er sowieso snel bijzijn anders zijn de lekkerste stukjes al weg, leert de ervaring. Alhoewel Marokkanen geloof ik wel het fatsoen van afgebakende grenzen kennen. Tis net stratego, maar dan de speedversie.


:hihi:

roegbere
07-04-04, 15:47
Nou ja ik ben net lekker aan de hache begonnen, lijkt wel een kookrubriek hier

mark61
07-04-04, 15:47
Geplaatst door taouanza
Egwel, ik wou dat er geurinternet bestond. Zo'n gul mens ben ik wel.:p

Dank u voor uw virtuele gastvrijheid. Ruik ik daar verse koriander? Kaneel?

taouanza
07-04-04, 15:50
Geplaatst door Joesoef
:nerveus: sorry, zal niet meer gebeuren.....


:haha:

roegbere
07-04-04, 15:51
misschien moesten we hier es recepten uit gaan wisselen....

Mark
07-04-04, 15:51
Geplaatst door Marruecos
K denk nu ze dit weten dat ze zeker 'acte de présence' zullen geven.

:moe:

taouanza
07-04-04, 15:53
Geplaatst door Marruecos
En ik maar denken dat je een of ander mysterieus woord in de voltooid verleden tijd probeerde te krijgen. :moe:


:hihi:

Dutchguy
07-04-04, 15:54
Zit achter de spa rood.
Spannender kan ik het niet maken.

roegbere
07-04-04, 15:55
Maar gelukkig bracht het woordenboek je op andere gedachte en kwam alles toch nog weer goed :D

taouanza
07-04-04, 15:56
Geplaatst door mark61
Dank u voor uw virtuele gastvrijheid. Ruik ik daar verse koriander? Kaneel?

Nee das de ze3louki en de kaneel ligt in het kruidenrekje.:wink:

Ik zal je straks in geuren kleuren vertellen hoe het gesmaakt heeft.

Dutchguy
07-04-04, 15:57
Geplaatst door taouanza
Nee das de ze3louki en de kaneel ligt in het kruidenrekje.:wink:

Ik zal je straks in geuren kleuren vertellen hoe het gesmaakt heeft.

Wel goed prakken en kuiltje voor de jus maken he?

mark61
07-04-04, 15:57
Geplaatst door Marruecos
haˇchee (het, de ~ (m.))
1 gerecht, bestaande uit gehakt vlees, met uien, azijn, kruidnagelen enz. gestoofd

hasj (de ~ (m.))
1 softdrug, bereid uit ingedikt sap van gedroogde en fijngestampte vrouwelijke hennepbloemen => hasjiesj, kief, kif, shit, stuff

Dacht ff dat je hasj fonetisch 'verkeerd' gespeld had.

Fusion kitchen -> space cake

roegbere
07-04-04, 15:59
De volgende keer moet ik misschien maar Ethiopisch gaan koken, levert wat minder taalverwarring op.... al die mensen die overal wiet en hasj zien...

mark61
07-04-04, 16:05
Geplaatst door roegbere
De volgende keer moet ik misschien maar Ethiopisch gaan koken, levert wat minder taalverwarring op.... al die mensen die overal wiet en hasj zien...

Alsof je in zo'n Ethiopische roti niet met gemak wat verkruimelde hasj kwijt kan. Kraait geen haan naar. Of om in de regio te blijven wat qat-pasta.

MocroStyle
07-04-04, 16:09
Geplaatst door taouanza
Mijn tagine is klaar! :fpetaf:

Wanneer gaan we tagine eten bij touanza? :jumping:

roegbere
07-04-04, 16:12
qat pasta... wel een ideetje :italie:

blijf je ook lekker lang wakker :o

mark61
07-04-04, 16:15
Geplaatst door MocroStyle
Wanneer gaan we tagine eten bij touanza? :jumping:

Organiseer jij s een NVDDmeeting waarop wat meer mensen komen. Overigens stel ik mijn huis wel beschikbaar als het een privé-meeting moet worden. Maar ik ga niet in mijn eentje koken :hihi:

mark61
07-04-04, 16:17
Geplaatst door taouanza
Nee das de ze3louki en de kaneel ligt in het kruidenrekje.:wink:

Ik zal je straks in geuren kleuren vertellen hoe het gesmaakt heeft.

Sadiste.

roegbere
07-04-04, 16:19
Ik ben nogal nieuw hier, uuuhmm wat is een NVDD meeting?

MocroStyle
07-04-04, 16:25
Geplaatst door mark61
Organiseer jij s een NVDDmeeting waarop wat meer mensen komen. Overigens stel ik mijn huis wel beschikbaar als het een privé-meeting moet worden. Maar ik ga niet in mijn eentje koken :hihi:

Dat is toch al eens eerder gedaan? Heb daar verder niets meer over gehoord in de vorm van een topic. Is het voor herhaling vatbaar en wie waren de aanwezigen?

Kan jij dan tagine klaarmaken? :loog:

MocroStyle
07-04-04, 16:28
Geplaatst door roegbere
Ik ben nogal nieuw hier, uuuhmm wat is een NVDD meeting?

zeg maar prikken, maar dan gezamenlijk aan tafel onder het genot van een drankje en andere Marokkaanse versnaperingen.

vlegeltje
07-04-04, 16:31
Geplaatst door roegbere
Ik ben nogal nieuw hier, uuuhmm wat is een NVDD meeting?

NVDD=nieuws van de dag :)

mark61
07-04-04, 16:32
Geplaatst door MocroStyle
Dat is toch al eens eerder gedaan? Heb daar verder niets meer over gehoord in de vorm van een topic. Is het voor herhaling vatbaar en wie waren de aanwezigen?

Kan jij dan tagine klaarmaken? :loog:

Ik weet van eerdere privé-meetings niks. Ik heb nog nooit tagine klaargemaakt maar dat gaat me met kookboek & a little help from aanwezige friends zeker lukken. Help je even mee? Of doe minstens even de wortelsalade.

mark61
07-04-04, 16:34
Geplaatst door roegbere
Ik ben nogal nieuw hier, uuuhmm wat is een NVDD meeting?

He mijn post was weg. Er was dus zo'n meeting op 23 januari, met een bedroevende opkomst. Georganiseerd door Taouanza. Behalve zij waren oa Mark en ondergetekende aanwezig.

MocroStyle
07-04-04, 16:39
Geplaatst door mark61
Ik weet van eerdere privé-meetings niks. Ik heb nog nooit tagine klaargemaakt maar dat gaat me met kookboek & a little help from aanwezige friends zeker lukken. Help je even mee? Of doe minstens even de wortelsalade.

Ik help wel met de wortelsalade :nerveus:

mark61
07-04-04, 16:42
Geplaatst door MocroStyle
Ik help wel met de wortelsalade :nerveus:

Grote mond, twee linkerhandjes? Toe maar, noem maar een datum. In mei of zo. Leiden is redelijk centraal met grote prikkercontingenten uit A' en R'dam.

Goodnight
07-04-04, 16:56
Waar vrouwen zijn, zijn mannen...
waar eten is zijn nog meer mannen....:moe:

mark61
07-04-04, 17:01
Geplaatst door Goodnight
Waar vrouwen zijn, zijn mannen...
waar eten is zijn nog meer mannen....:moe:

Waar vrouwen én eten zijn ontstaat een stormloop. Fitna, zou ik haast zeggen.

MocroStyle
07-04-04, 17:05
Geplaatst door mark61
Grote mond, twee linkerhandjes? Toe maar, noem maar een datum. In mei of zo. Leiden is redelijk centraal met grote prikkercontingenten uit A' en R'dam.

Ik red mezelf heel goed in de keuken, maar tagine klaarmaken, daar moeten we taounza heel lief voor aankijken :hihi:

En voor een Nederlander ben je wel heel erg gastvrij, je gaat er toch geen geld voor vragen he?

MocroStyle
07-04-04, 17:08
Geplaatst door Goodnight
Waar vrouwen zijn, zijn mannen...
waar eten is zijn nog meer mannen....:moe:

Kan je goed koken? :rood:

Goodnight
07-04-04, 17:10
Geplaatst door MocroStyle
Kan je goed koken? :rood:

Triet tarwait? de oudie ie7aran? :rolleyes:

Goodnight
07-04-04, 17:12
mark61, taounza is gek als ze zich voor jullie karretje laat spannen.

Ik laat altijd voor mij koken...:ego:

mark61
07-04-04, 17:15
Geplaatst door MocroStyle
Ik red mezelf heel goed in de keuken, maar tagine klaarmaken, daar moeten we taounza heel lief voor aankijken :hihi:

En voor een Nederlander ben je wel heel erg gastvrij, je gaat er toch geen geld voor vragen he?

Jij hebt ook geen ambitie. Wat weet jij van Taouanza's tagines? Misschien zit ze wel te bluffen achter haar dampende iglomagnetrontagine. Een authentiek handgeglazuurde tagine, dat wel.

Shit, je hebt me door. Ik wilde achteraf collecte doen. Maar ja, de drinks are on me. Goedkope lui die mocro's. een bos na3na3 uit het smulbos en ze zijn de hele avond voorzien Ehh, ik heb 1 theepot en hij is wat klein. Neem je een bruiloftsize mee?

Suggestie: zullen we eens de Surinaamse terminologie overnemen hier? Nederlanders zijn al wie hier woont en zich verbonden voelt met het land (dan wel door ongelukkig toeval een NL paspoort hebben). Hollanders zijn de zogeheten witte autochtonen. Lult wat makkelijker. Jij bent vast ook Nederlander. Lijkt een detail, maar de terminologie reflecteert de scheiding in 'kampen'. Als een NLMaroc een Nederlander van Maroc afkomst/achtergrond wil zijn, wat zo'n mond vol is, en als de autochtonen de nieuwe nlers eindelijk eens gaat accepteren, dan kunnen we eindelijk eens allemaal Nederlanders met diverse achtergronden worden. Of ga ik nou weer te ver? Of verpest ik een luchtig topic? Gewoon doorluchtigen hoor.

MocroStyle
07-04-04, 17:16
Geplaatst door Goodnight
Triet tarwait? de oudie ie7aran? :rolleyes:

udie ie7aran? :kotsen:

tsentas i begrier?

mark61
07-04-04, 17:17
Geplaatst door Goodnight
mark61, taounza is gek als ze zich voor jullie karretje laat spannen.

Ik laat altijd voor mij koken...:ego:

Jullie karretje? Waar heb ik gesuggereerd dat Taoua moet koken? Verzocht alleen enige assistentie, voornamelijk vanwege de te voorziene hoeveelheid hongerigen en mijn onervarenheid. Zou niet graag iedereen brakend in mijn achtertuin hebben. Mijn arme border. :hihi: Misschien kan jij coordineren en de animation verzorgen? Dan kook ik wel voor je.

mark61
07-04-04, 17:21
Geplaatst door MocroStyle
udie ie7aran? :kotsen:

tsentas i begrier?

Ik wou dat ik spontaan Tamazight kon praten na een tagine.

Trouwens, we verbreden de scope naar 400 jaar NLMaroc betrekkingen. Twordt een beachtagine in Noordwijk Plage. Tis maar dat jullie het weten. Met Barbarijse zeerovers die onschuldige blanke meisjes afvoeren naar de slavenmarkt. Moet alleen de politievergunning nog even rond krijgen.

taouanza
07-04-04, 17:25
Geplaatst door mark61
Ik wou dat ik spontaan Tamazight kon praten na een tagine.

Trouwens, we verbreden de scope naar 400 jaar NLMaroc betrekkingen. Twordt een beachtagine in Noordwijk Plage. Tis maar dat jullie het weten. Met Barbarijse zeerovers die onschuldige blanke meisjes afvoeren naar de slavenmarkt. Moet alleen de politievergunning nog even rond krijgen.

Hou maar op met je oudie aanbieden hoor Goodnight volgens mij is Mark 61 ervandoor gegaan. Wat hij nou allemaal uitkraamt.:verward:

Goodnight
07-04-04, 17:30
Geplaatst door MocroStyle
udie ie7aran? :kotsen:

tsentas i begrier?

begrier?
ben je een echte outmaziert of nie?

Me vader zou zeggen: iwa ntsa niegh begrier.Walou askief oaghroum boughensou?
3amart se tadount de isoefier ie7aran!

Iwa art techtet art sba3t!

mark61
07-04-04, 17:36
Geplaatst door taouanza
Hou maar op met je oudie aanbieden hoor Goodnight volgens mij is Mark 61 ervandoor gegaan. Wat hij nou allemaal uitkraamt.:verward:

Wat? Komt ze spelen? Ja sorry ik kan het opeens niet meer volgen allemaal. En dan mij de schuld geven.

Heb je geen verbeelding? 400 jaar verbeeld in een amateurtoneelstuk. Nu dus zelfs met muzikale begeleiding, als ik het goed begrijp.

freya
07-04-04, 17:39
Geplaatst door mark61
Trouwens, we verbreden de scope naar 400 jaar NLMaroc betrekkingen. Twordt een beachtagine in Noordwijk Plage. Tis maar dat jullie het weten. Met Barbarijse zeerovers die onschuldige blanke meisjes afvoeren naar de slavenmarkt. Moet alleen de politievergunning nog even rond krijgen.

:haha: goed plan! :duim:

taouanza
07-04-04, 17:46
Geplaatst door mark61
Wat? Komt ze spelen? Ja sorry ik kan het opeens niet meer volgen allemaal. En dan mij de schuld geven.

Heb je geen verbeelding? 400 jaar verbeeld in een amateurtoneelstuk. Nu dus zelfs met muzikale begeleiding, als ik het goed begrijp.


:haha:

mark61
07-04-04, 17:47
Geplaatst door freya
:haha: goed plan! :duim:

Gelukkig maar, want ik had jou in gedachten als slavin.

Zie je wel taouanza, er zijn best mensen die begrijpen wat ik bedoel. Ies de koeltoer zeker :vreemd:

..zapper
07-04-04, 17:49
Ik heb geen idee wat het is, vast lekker als ik jullie zo hoor. Dat zullen jullie van de andaviestampot met worst die bij mij staat te pruttelen vast niet denken haha.

MocroStyle
07-04-04, 17:51
Geplaatst door mark61
Jij hebt ook geen ambitie. Wat weet jij van Taouanza's tagines? Misschien zit ze wel te bluffen achter haar dampende iglomagnetrontagine. Een authentiek handgeglazuurde tagine, dat wel.

Shit, je hebt me door. Ik wilde achteraf collecte doen. Maar ja, de drinks are on me. Goedkope lui die mocro's. een bos na3na3 uit het smulbos en ze zijn de hele avond voorzien Ehh, ik heb 1 theepot en hij is wat klein. Neem je een bruiloftsize mee?

Suggestie: zullen we eens de Surinaamse terminologie overnemen hier? Nederlanders zijn al wie hier woont en zich verbonden voelt met het land (dan wel door ongelukkig toeval een NL paspoort hebben). Hollanders zijn de zogeheten witte autochtonen. Lult wat makkelijker. Jij bent vast ook Nederlander. Lijkt een detail, maar de terminologie reflecteert de scheiding in 'kampen'. Als een NLMaroc een Nederlander van Maroc afkomst/achtergrond wil zijn, wat zo'n mond vol is, en als de autochtonen de nieuwe nlers eindelijk eens gaat accepteren, dan kunnen we eindelijk eens allemaal Nederlanders met diverse achtergronden worden. Of ga ik nou weer te ver? Of verpest ik een luchtig topic? Gewoon doorluchtigen hoor.

Taounza zal vast goed kunnen koken, maar ok. We vertrouwen op onze kookkunsten en bereiden zelf wat voor. De familysize theepot zorg ik wel voor. En vergis je niet hoor, Marokkanen zijn alles behalve goedkoop. Dus ons wegsturen na een maaltijd bestaande uit wat geprakte aardappels, wat jus en een halve vleessliert is niet slim.

En ok, we zijn allemaal Nederlanders. Zeikerd.

MocroStyle
07-04-04, 17:56
Geplaatst door Goodnight
begrier?
ben je een echte outmaziert of nie?

Me vader zou zeggen: iwa ntsa niegh begrier.Walou askief oaghroum boughensou?
3amart se tadount de isoefier ie7aran!

Iwa art techtet art sba3t!

zund ba:) Zal wel onderdeel zijn van onze eetcultuur.

tsent athajat aghroum 'n aghensou, de askief, de begrier? ifghamt :p

taouanza
07-04-04, 17:59
Geplaatst door zapper
Ik heb geen idee wat het is, vast lekker als ik jullie zo hoor. Dat zullen jullie van de andaviestampot met worst die bij mij staat te pruttelen vast niet denken haha.

Nou ik maak net zo graag een stampot hoor.
En bij gebrek aan halalrookworst gebruik die turkse worsten in blik.:wink:

mark61
07-04-04, 17:59
Geplaatst door MocroStyle
Dus ons wegsturen na een maaltijd bestaande uit wat geprakte aardappels, wat jus en een halve vleessliert is niet slim.

Hallo, op het menu staat tagine. Met of zonder taouanza. Goedschiks of kwaadschiks. Geprakte aardappels etc. heb ik al enige decennia, oei, niet meer op tafel zien staan, gelukkig. Jeugdtrauma. Andijvie stukgekookt. Slavinken. Karbonades. Man hou op.

mark61
07-04-04, 18:01
Geplaatst door taouanza
Nou ik maak net zo graag een stampot hoor.
En bij gebrek aan halalrookworst gebruik die turkse worsten in blik.:wink:

De hindoestaanse moeslimslager kopiëert alle NL vleeswaren in halaluitvoering voor u. Halalham, halalrookworst, you name it.

taouanza
07-04-04, 18:06
Geplaatst door mark61
De hindoestaanse moeslimslager kopiëert alle NL vleeswaren in halaluitvoering voor u. Halalham, halalrookworst, you name it.

Ik ga helemaal naar Delfshaven voor mijn vlees moet ik nu ook helemaal naar Zuid voor mijn vleeswaren???

freya
07-04-04, 18:08
Geplaatst door mark61
Gelukkig maar, want ik had jou in gedachten als slavin.


Pardon?! :gek:

taouanza
07-04-04, 18:11
Ik kook nooit andijvie ik prak het gewoon door de hete aardappelen.
Lekker hoor en gezond.:)

roegbere
07-04-04, 18:13
deze discuscussie verandert ineens... ik ben het kwijt..

MocroStyle
07-04-04, 18:17
Geplaatst door mark61
Hallo, op het menu staat tagine. Met of zonder taouanza. Goedschiks of kwaadschiks. Geprakte aardappels etc. heb ik al enige decennia, oei, niet meer op tafel zien staan, gelukkig. Jeugdtrauma. Andijvie stukgekookt. Slavinken. Karbonades. Man hou op.

That's the spirit :blij:

Om de betrekkingen nog eens goed te benadrukken stel ik voor oerhollandse boeren appeltaart voor bij de arabische koffie :Iluvu:

taouanza
07-04-04, 18:20
Geplaatst door roegbere
deze discuscussie verandert ineens... ik ben het kwijt..


euh zolang er niet gevoerd wordt mag je best iets Ethiopisch meenemen.:vreemd:

mark61
07-04-04, 18:23
Geplaatst door taouanza
Ik ga helemaal naar Delfshaven voor mijn vlees moet ik nu ook helemaal naar Zuid voor mijn vleeswaren???

Woon je in Kralingen of zo? Stuck up :ego: ?

Ik Reis regelmatig naar Andere Steden om mijn vleesvoorraad aan te vullen. En vervolgens in mijn diepvries te knikkeren.

mark61
07-04-04, 18:24
Geplaatst door MocroStyle
That's the spirit :blij:

Om de betrekkingen nog eens goed te benadrukken stel ik voor oerhollandse boeren appeltaart voor bij de arabische koffie :Iluvu:

Ha! Die appeltaart bak ik er blindelings bij. Mag het ook Ethiopische koffie worden?

taouanza
07-04-04, 18:28
Geplaatst door MocroStyle
That's the spirit :blij:

Om de betrekkingen nog eens goed te benadrukken stel ik voor oerhollandse boeren appeltaart voor bij de arabische koffie :Iluvu:

gekruide koffie yak :lekpuh:

..zapper
07-04-04, 18:29
Geplaatst door taouanza
Ik kook nooit andijvie ik prak het gewoon door de hete aardappelen.
Lekker hoor en gezond.:)

Precies, zo hoort het ook, gekookte andijvie wordt bitter. Ook spekjes en stukjes kaas erdoor?

mark61
07-04-04, 18:30
Geplaatst door freya
Pardon?! :gek:

Zeg, jij hebt toch wel wat over voor de goede zaak der verbroederzustering?

mark61
07-04-04, 18:31
Geplaatst door taouanza
gekruide koffie yak :lekpuh:

OK, OK, Turkse koffie. Nee Grieks. Nee Armeens. Nee Bosnisch.

MocroStyle
07-04-04, 18:32
Geplaatst door mark61
Ha! Die appeltaart bak ik er blindelings bij. Mag het ook Ethiopische koffie worden?

Is er iets mis met Arabische koffie? :kwaad:

MocroStyle
07-04-04, 18:36
Geplaatst door taouanza
gekruide koffie yak :lekpuh:

zund lkahwa n tmazirt? :gechoquee

anders houden we het gewoon op DE koffie.

freya
07-04-04, 18:42
Geplaatst door MocroStyle
Is er iets mis met Arabische koffie? :kwaad:

Daar zit kardamon in :argwaan:

mark61
07-04-04, 18:44
Geplaatst door MocroStyle
Is er iets mis met Arabische koffie? :kwaad:

Nee hoor, maar die heb ik toevallig liggen. Het zijn ongetwijfeld Arabicabonen, no worries.


anders houden we het gewoon op DE koffie

DAT in geen geval. Dan weiger ik verder elke medewerking.

mark61
07-04-04, 18:48
Geplaatst door freya
Daar zit kardamon in :argwaan:

Ehh, sorry, weet je zeker dat je geen Indiase thee hebt gedronken? Met veel melk? :baard:

taouanza
07-04-04, 21:40
Geplaatst door MocroStyle
zund lkahwa n tmazirt? :gechoquee

anders houden we het gewoon op DE koffie.

oehoe oehoe oehoe oerig el9ahwa ntmazirt. :slaap:
Max Havelaar.:duim:

mark61
07-04-04, 22:19
Geplaatst door taouanza
oehoe oehoe oehoe oerig el9ahwa ntmazirt. :slaap:
Max Havelaar.:duim:

En dan de ecovariant. goed voor boer en bos.