PDA

Bekijk Volledige Versie : Oproep Voor Discussie Op Televisie



Redacteur
07-04-04, 16:40
Voor een discussie in een televisieprogramma ben ik op zoek naar jonge mensen die durven uitkomen voor hun mening en die mening ook kunnen onderbouwen.

Deze week zijn in de Tweede Kamer de plannen besproken om het minder makkelijk te maken om naar Nederland te komen, vooral als je een partner uit je land van herkomst wil laten overkomen. De leeftijd daarvoor zou van 18 naar 21 jaar moeten. Je zou 120% van het minimumloon moeten verdienen als je een partner naar Nederland wil halen en als je Nederlander wilt worden moet je een examen doen. En je moet Nederlands leren voordat je hierheen komt.

Wij willen hierover praten met de mensen die dat aangaat: jongeren die op de leeftijd zijn dat ze open staan voor een partner.
Zoek jij je toekomstige man of vrouw juist in jouw land van herkomst of juist niet?
Uit onderzoek blijkt dat driekwart van alle in Nederland wonende Marokkanen en Turken zijn partner vindt in het land van herkomst. Dat kan haast geen toeval zijn, zou je zeggen. Is dat inderdaad belangrijk voor je en wil je vertellen waarom, of vind je al die nieuwe regels heel goed of juist belachelijk? Laat het ons weten, dan nemen wij contact met je op.

Dank je wel. Hopelijk kunnen we er een interessante discussie van maken waarin ook jij je herkent. Je kunt reageren op email:
[email protected]

plexus
07-04-04, 16:43
ja ikke ikke ikke... :duivels:

freya
07-04-04, 16:44
En dan vraag ik me af voor wat voor omroep dat zal zijn :strik:

EO? BNN? StudentenTV?

Simon
07-04-04, 16:45
Geplaatst door freya
En dan vraag ik me af voor wat voor omroep dat zal zijn :strik:

EO? BNN? StudentenTV?

er staat toch VARA onder ...

plexus
07-04-04, 16:46
Geplaatst door freya
En dan vraag ik me af voor wat voor omroep dat zal zijn :strik:

EO? BNN? StudentenTV?


[email protected]

:wohaa:

Zwarte Schaap
07-04-04, 16:47
Geplaatst door Redacteur
Voor een discussie in een televisieprogramma ben ik op zoek naar jonge mensen die durven uitkomen voor hun mening en die mening ook kunnen onderbouwen.

Deze week zijn in de Tweede Kamer de plannen besproken om het minder makkelijk te maken om naar Nederland te komen, vooral als je een partner uit je land van herkomst wil laten overkomen. De leeftijd daarvoor zou van 18 naar 21 jaar moeten. Je zou 120% van het minimumloon moeten verdienen als je een partner naar Nederland wil halen en als je Nederlander wilt worden moet je een examen doen. En je moet Nederlands leren voordat je hierheen komt.

Wij willen hierover praten met de mensen die dat aangaat: jongeren die op de leeftijd zijn dat ze open staan voor een partner.
Zoek jij je toekomstige man of vrouw juist in jouw land van herkomst of juist niet?
Uit onderzoek blijkt dat driekwart van alle in Nederland wonende Marokkanen en Turken zijn partner vindt in het land van herkomst. Dat kan haast geen toeval zijn, zou je zeggen. Is dat inderdaad belangrijk voor je en wil je vertellen waarom, of vind je al die nieuwe regels heel goed of juist belachelijk? Laat en ons weten, dan nemen wij contact met je op.

Dank je wel. Hopelijk kunnen we er een interessante discussie van maken waarin ook jij je herkent.

Welk omroep en welke programma ?

freya
07-04-04, 16:49
Geplaatst door Simon
er staat toch VARA onder ...

Dat stond er toenet nog niet :ego:

freya
07-04-04, 16:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Welk omroep en welke programma ?

Zie je wel Schaap heeft het ook niet gezien :ego: :ego:

mark61
07-04-04, 16:52
B & W? Das toch waar er tien man aan een tafel door elkaar zitten te skreeuwen tot de muziek komt? Een soort Clairy meets Ali Eddaoudi?

mark61
07-04-04, 16:53
Geplaatst door plexus
ja ikke ikke ikke... :duivels:

Wat let je? Word ambonnees.

freya
07-04-04, 16:56
Geplaatst door mark61
B & W? Das toch waar er tien man aan een tafel door elkaar zitten te skreeuwen tot de muziek komt? Een soort Clairy meets Ali Eddaoudi?

:hihi:

Bij de weg, er reageren in deze topic alleen maar mensen die volgens mij al lang niet meer jongere genoemd kunnen worden, hoe zou dat komen ? :haha:

Zwarte Schaap
07-04-04, 16:57
Geplaatst door freya
Zie je wel Schaap heeft het ook niet gezien :ego: :ego: Klopt , kijk maar naar mijn citaat van zijn oorspronkelijke bericht. Daar stond zijn email er niet onder.

mark61
07-04-04, 16:59
Geplaatst door freya
:hihi:

Bij de weg, er reageren in deze topic alleen maar mensen die volgens mij al lang niet meer jongere genoemd kunnen worden, hoe zou dat komen ? :haha:

Mens hou op, je spreekt voor jezelf hoor.

mark61
07-04-04, 17:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Klopt , kijk maar naar mijn citaat van zijn oorspronkelijke bericht. Daar stond zijn email er niet onder.

Ja ja, we geloven jullie wel. Niemand twijfelt aan het leesvermogen en de intelligentie van Freya en Zwart Schaap. Ik zou niet durven.

freya
07-04-04, 17:09
Geplaatst door mark61
Mens hou op, je spreekt voor jezelf hoor.

O ja? :duivels:

freya
07-04-04, 17:09
Geplaatst door mark61
Ja ja, we geloven jullie wel. Niemand twijfelt aan het leesvermogen en de intelligentie van Freya en Zwart Schaap. Ik zou niet durven.

:duim:

mark61
07-04-04, 17:22
Geplaatst door freya
O ja? :duivels:

Ja!

plexus
07-04-04, 17:25
Geplaatst door mark61
Wat let je? Word ambonnees.

die hele discussie kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen..ik wil alleen op tv... :wijs:

freya
07-04-04, 17:25
Geplaatst door mark61
Ja!

:argwaan:





















:p

mark61
07-04-04, 17:45
Geplaatst door plexus
die hele discussie kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen..ik wil alleen op tv... :wijs:

Da geef niks. Je kiest gewoon een prominente plaats uit tegenover B of W, en zwaaien maar. Dr luistert verder toch niemand naar elkaar.

mark61
07-04-04, 18:18
Geplaatst door L'HARB
500 euro op reknr. 68463527 en ik ben van partij. Moet binnenkort ook een vrouwtje gaan halen, dus wel een beetje opschieten met dat geld. Kan ik goed gebruiken voor de inburgeringscursus van mijn vrouw :p

Denk erom, éénmalige douceurtjes tellen niet mee voor de 120%-norm. Wel wordt er inkomstenbelasting over geheven. Jij importeert nog lange niet mneer Oorlog :hihi:

NIS
07-04-04, 18:49
Als je me wilt hebben, stuur zelf een mail!

Jammer, dat in de meeste praatprgramma's alleen de domme onder ons komen..

mark61
07-04-04, 18:52
Geplaatst door NIS
Als je me wilt hebben, stuur zelf een mail!

Jammer, dat in de meeste praatprgramma's alleen de domme onder ons komen..

Kennen 'ze' jou en je emailadres dan?

De beste stuurlui staan aan wal? Go NIS go!

Zwarte Schaap
12-04-04, 13:09
Nou ik heb het zo net gezien dat programma:

Het was een laag niveau discussie waarbij die ene Marokkaan van een Indo moeder mij mateloos irriteerde. Wat een omhooggevallen sukkel zeg. Die zat alleen maar de media/minister na te praten. Gelukkig dat die Turkse gasten het een stuk beter deden.

Ze zoeken ze wel uit die dombo's.

TFoe wat een sukkel!

Julien
12-04-04, 13:17
Geldt dit alleen voor Marokkaantjes? :italie:

freya
12-04-04, 13:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nou ik heb het zo net gezien dat programma:

Het was een laag niveau discussie waarbij die ene Marokkaan van een Indo moeder mij mateloos irriteerde. Wat een omhooggevallen sukkel zeg. Die zat alleen maar de media/minister na te praten. Gelukkig dat die Turkse gasten het een stuk beter deden.

Ze zoeken ze wel uit die dombo's.

TFoe wat een sukkel!

Waarom ben je er dan zelf niet gaan zitten Schaap?

Zwarte Schaap
12-04-04, 14:02
Geplaatst door freya
Waarom ben je er dan zelf niet gaan zitten Schaap?

Teveel factoren in mij die strijden en mij vooralsnog besluitloos maken.

Mark
12-04-04, 14:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Teveel factoren in mij die strijden en mij vooralsnog besluitloos maken.

Schizofrenie moet je met electroschok therapie behandelen.

Zwarte Schaap
12-04-04, 15:06
Geplaatst door Mark
Schizofrenie moet je met electroschok therapie behandelen. Typgrage vingers die alleen onzin willen typen kun je ook goed behandelen op het hakblok. Minder ingrijpende handelingen zijn er ook, ik denk dan aan de piano-methode. Make your choice.

S@deeQ
12-04-04, 15:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Typgrage vingers die alleen onzin willen typen kun je ook goed behandelen op het hakblok. Minder ingrijpende handelingen zijn er ook, ik denk dan aan de piano-methode. Make your choice.

Mark kiest liever voor rukken,denk ik :wijs:

Mark
12-04-04, 15:34
Geplaatst door S@deeQ
Mark kiest liever voor rukken,denk ik :wijs:

:zozo:

Amlou
12-04-04, 16:45
Geplaatst door mark61
B & W? Das toch waar er tien man aan een tafel door elkaar zitten te skreeuwen tot de muziek komt? Een soort Clairy meets Ali Eddaoudi?

LOL :D

lennart
12-04-04, 17:17
Geplaatst door Redacteur
Voor een discussie in een televisieprogramma ben ik op zoek naar jonge mensen die durven uitkomen voor hun mening en die mening ook kunnen onderbouwen.


Een betere oproep zou zijn een televisieprogramma te maken dat mijn mening durft uit te zenden :)

rafiq
12-04-04, 18:16
mogen halfbloeden ook komen, of is er alleen plaats voor 100% mocro's.....

Ik heb liever ook Thaise moslima's, is een keer anders dan die tajin. En ik hoef geen 3500 doekoes te betalen!

(hoofdpijn niet mee gerekend)