PDA

Bekijk Volledige Versie : Laffe daat iraakse groep



joop.r
08-04-04, 22:48
Iraakse groep houdt Japanse burgers gegijzeld

Uitgegeven: 8 april 2004 15:11
Laatst gewijzigd: 8 april 2004 15:20

TOKIO - Drie Japanse staatsburgers worden gegijzeld in Irak, aldus een toonaangevende parlementariėr van regeringspartij LDP donderdag. Dat meldde het Japanse persbureau Kyodo.

De volksvertegenwoordiger zei de informatie van de regering te hebben. Volgens Kyodo gaat het om Noriaki Imai, Soichiro Koriyama en Nahoko Takato. Het zou onder meer gaan om een fotojournalist en een hulpverlener.

Het Arabische televisiestation al-Jazeera toonde videobeelden van de gegijzelde Japanners, twee mannen en een vrouw. De onherkenbare gijzelnemers houden de paspoorten van het drietal in beeld. De onbekende Iraakse groep Saraya al-Mujahideen zegt achter de actie te zitten. De groep dreigt het drietal te vermoorden als Japan niet binnen drie dagen begint met de terugtrekking van zijn troepen uit Irak.

Japan heeft 550 militairen in het Zuid-Irak gelegerd. Zij zijn gestationeerd in As-Samawah waar ook 1200 Nederlandse militairen verblijven. In deze streek was het in vergelijking met andere zuidelijke steden de afgelopen dagen zeer rustig. Woensdagavond laat werden wel drie explosies gehoord bij het Japanse kamp. Buiten het kamp werd een mortiergranaat gevonden. Driehonderd meter buiten het kamp waren sporen van inslagen te zien.

Hoever kan een mens zinken.

vlegeltje
08-04-04, 23:13
Geplaatst door joop.r


Hoever kan een mens zinken.

De bloedige gebeurtenissen in de kampen Sabra en Chatilla?

joop.r
08-04-04, 23:17
Geplaatst door vlegeltje
De bloedige gebeurtenissen in de kampen Sabra en Chatilla?
Wat een vergelijk. wat heeft dit te maken met deze laffe daat.

Joesoef
08-04-04, 23:18
Als ik jou was zou ik mijn schoolgeld gaan terughalen.

Joesoef
08-04-04, 23:19
Geplaatst door joop.r
Wat een vergelijk. wat heeft dit te maken met deze laffe daat.

1 miljoen moorden in Rwanda. So what........

Al Sawt
08-04-04, 23:19
Geplaatst door vlegeltje
De bloedige gebeurtenissen in de kampen Sabra en Chatilla? Als ie zijn eigen geschiedenis als heldhaftig ziet en zelfde daden van een tegenstander als laf bestempelt.