PDA

Bekijk Volledige Versie : Anti-islamitisme op www.Stand.nl



Yunis
09-04-04, 07:48
Beste broeders en zusters,

Op de volgende NCRV-website staat allerlei anti-islamitische vuilspuiterij en niemand die tegengas geeft. Willen jullie ajb even een kijkje nemen en je mening laten horen?????
Ik kan me hierover gigantisch opwinden. Ik hoop dat jullie tijd hebben hiernaar te kijken.....en hier tegenin gaan ajb.

http://cgi.ncrv.nl/cgi/ncrv/stand/viewtopic.php?t=39380&postdays=0&postorder=asc&start=0

AMSTERDAM - In de lectuur van de El Tawheed-moskee in Amsterdam staat dat 'meisjes besneden moeten worden'. Het is volgens gezondheidscentrum voor vluchtelingen Pharos voor het eerst dat deze oproep in een Nederlandse moskee gedaan wordt, zo bericht Trouw.
Hebben we nu nog niet genoeg malligheid gehoord van deze moskee? Dichtgooien dunkt mij! En inderdaad de bestuurders, imams en weet ik veel die geen Nederlands paspoort hebben uitzetten. Zijn ze nou helemaal gek geworden!
En maar blijven volhouden dat het geen achterlijke cultuur is...
schrappen helpt niet, het zit in hun hoofden, en dat valt niet te schrappen.
Sluiten die hap en die moskee het IJ in.

:gechoquee
En het gaat maar door en door.........Ik ben er zo moe van......
Hier is het al erg daar wordt er geen regels meer gebruikt, zo te zien......

NIS
09-04-04, 08:02
Waarom mogen wij daar niet reageren. Als ik die berichten lees, heb ik sterk de neiging..

Wat een nonsese allemaal daar.. wordt eigenlijk tijd voor een tegenwind. Ze blazen allemaal dezelfde kant op..

:terrorist

Joesoef
09-04-04, 08:04
Dat anti Islam komt niet van de NCRV maar vanuit de Al Tawheed-moskee in Amsterdam in Amsterdam. Het lijkt mij beter als deze moskee met een verklaring komt hoe het mogelijk is dat dit soort teksten serieus genomen worden en waarom ze in lesmateriaal staan.


De link werkt overigens niet.

Mark
09-04-04, 08:14
Dezelfde "anti-islamitische" opmerkingen over moskee sluiten en imam terugsturen stonden ook op maroc.nl, geplaatst door moslims....

:boeps:

NIS
09-04-04, 08:15
Het wordt tijd, dat de Imams gaan verenigen? Of zijn ze dat al? Ze moeten weten wat ze wel en niet mogen zeggen.. Ze maken het leven voor veel Moslims (die normaal in de maatschappij willen functioneren) heel erg moeilijk op deze manier..

Kan iemand 'm persoonlijk aanspreken in Damsko?? Bij voorbaat dank! :D

NIS
09-04-04, 08:17
Geplaatst door Mark
Dezelfde "anti-islamitische" opmerkingen over moskee sluiten en imam terugsturen stonden ook op maroc.nl, geplaatst door moslims....

:boeps:

Daar zeggen ze niet alleen Imam terug sturen, maar iedereen zonder een NL paspoort. Goed lezen.. Nuance kennen ze daar nie.. Dit gebruiken ze ook als bewijs voor de Islam als achterlijk.. Die gasten zijn heel errug ziek.. :fplet:

Mattijs
09-04-04, 08:43
Het zijn juist meerdere moslims die de islam en andere moslims een slechte naam bezorgen, niet die rechtse kuikens.

taouanza
09-04-04, 08:58
Geplaatst door Mattijs
Het zijn juist meerdere moslims die de islam en andere moslims een slechte naam bezorgen, niet die rechtse kuikens.

En wat bezorgd de westerlingen een slechte naam bij de moslims?
:rolleyes:

Bommel Ding
09-04-04, 09:27
We zullen de mensen van stand.nl er even op wijzen op dat het heel normaal is om meisjes te besnijden en dat ze dat beslist niet achterlijk mogen noemen. En dat die moskee El Tawheed een voorbeeld is voor ons allen. :moe:

keizer
09-04-04, 09:46
Geplaatst door Yunis
[B]Beste broeders en zusters,



Als je zo een bericht opent, moet je ook niet klagen dat alle moslims over 1 kam geschoren worden.

Mattijs
09-04-04, 09:48
Ik schaar het anti-westerse sentiment onder dezelfde noemer als het anti-islamitische sentiment. Wat is er fout an Maroc.nl?

Dawud
09-04-04, 09:50
Geplaatst door Bommel Ding
We zullen de mensen van stand.nl er even op wijzen op dat het heel normaal is om meisjes te besnijden en dat ze dat beslist niet achterlijk mogen noemen. En dat die moskee El Tawheed een voorbeeld is voor ons allen. :moe:
Het is maar waar je je normen en waarden vandaan haalt. Blijkbaar niet uit een gevoel van mededogen voor het andere geslacht.

Bommel Ding
09-04-04, 09:50
Geplaatst door Mattijs
Ik schaar het anti-westerse sentiment onder dezelfde noemer als het anti-islamitische sentiment. Wat is er fout an Maroc.nl?
Inderdaad, hier kijkt ook niemand nog op van de term "kruisvaarder", maar owee zodra je moslimterrorist zegt.

Bommel Ding
09-04-04, 09:51
Geplaatst door Dawud
Het is maar waar je je normen en waarden vandaan haalt. Blijkbaar niet uit een gevoel van mededogen voor het andere geslacht. (het was een post in de sarcasme-mode)

taouanza
09-04-04, 09:52
Geplaatst door Bommel Ding
We zullen de mensen van stand.nl er even op wijzen op dat het heel normaal is om meisjes te besnijden en dat ze dat beslist niet achterlijk mogen noemen. En dat die moskee El Tawheed een voorbeeld is voor ons allen. :moe:

Vergeet niet je bronnen te melden.:moe:

Mattijs
09-04-04, 09:53
Taouanza ik schaar het anti-westerse sentiment onder dezelfde noemer als het anti-islamitische sentiment. Wat is er fout an Maroc.nl?

Wat is het verschil tussen het anti-westerse sentiment, en het anti-islamitische sentiment?

taouanza
09-04-04, 09:54
Geplaatst door Bommel Ding
Inderdaad, hier kijkt ook niemand nog op van de term "kruisvaarder", maar owee zodra je moslimterrorist zegt.

De term kruisvaarder komt me de keel uit. Het is een karikatuur geworden wat het leed bagataliseert.
Men maakt zich meer druk om de term dan wat er in die artikelen staat.:moe:

Dus ik ben er zelf ook tegen alleen om andere reden.

taouanza
09-04-04, 09:56
Geplaatst door Mattijs
Taouanza ik schaar het anti-westerse sentiment onder dezelfde noemer als het anti-islamitische sentiment. Wat is er fout an Maroc.nl?

Wat is het verschil tussen het anti-westerse sentiment, en het anti-islamitische sentiment?

Ik vind dat geen goeie vergelijking: Want er is helemaal geen antiwesters sentiment hier op maroc. Men heeft kritiek op het westen.
Maar ik dacht dat dat de speerpunten van het westen is?
Dat je kritiek mag hebben of heb ik het nou verkeerd?:moe:

Mattijs
09-04-04, 10:00
Ik vind dat geen goeie vergelijking: Want er is helemaal geen antiwesters sentiment hier op maroc. Men heeft kritiek op het westen.

Nee hoor, niet anti-westers :jeweetog:

Als hier aan westerlingen duidelijk wordt gemaakt dat ze geen cultuur hebben, dat wij als Nederlanders alleen domme kaaskoppen zijn, dat de islam veel hoogstaander is dan de humanistische mensvisie, dat onze democratie voor geen meter deugt, dat het sociale stelsel oneerlijk is, dat de justitie racistisch is etc. etc. Dan noem jij dat niet anti-westers/anti-Nerderlands?

taouanza
09-04-04, 10:12
Geplaatst door Mattijs
Nee hoor, niet anti-westers :jeweetog:

Als hier aan westerlingen duidelijk wordt gemaakt dat ze geen cultuur hebben, dat wij als Nederlanders alleen domme kaaskoppen zijn, dat de islam veel hoogstaander is dan de humanistische mensvisie, dat onze democratie voor geen meter deugt, dat het sociale stelsel oneerlijk is, dat de justitie racistisch is etc. etc. Dan noem jij dat niet anti-westers/anti-Nerderlands?

Dat krijg je inderdaad als je aan het moddergooien bent naar elkaar.
Dus dan moet je je eigen houding ook onder de loep nemen.

Een normale discussie toon hele andere dingen. Daar heb je trouwens niet eens een discussie voor nodig om je heen kijken is genoeg.

Bommel Ding
09-04-04, 10:24
Geplaatst door taouanza
De term kruisvaarder komt me de keel uit. Het is een karikatuur geworden wat het leed bagataliseert.
Men maakt zich meer druk om de term dan wat er in die artikelen staat.:moe:

Dus ik ben er zelf ook tegen alleen om andere reden.
Dus dat het beledigend kan zijn maakt je niets uit? Dan zul je ook wel weinig bezwaar hebben tegen de termen moslimterrorist en geitenneuker veronderstel ik?

taouanza
09-04-04, 10:41
Geplaatst door Bommel Ding
Dus dat het beledigend kan zijn maakt je niets uit? Dan zul je ook wel weinig bezwaar hebben tegen de termen moslimterrorist en geitenneuker veronderstel ik?

Vertel eens hoe kwetsend de term kruisvaarder voor je is?

Bommel Ding
09-04-04, 10:45
Geplaatst door taouanza
Vertel eens hoe kwetsend de term kruisvaarder voor je is?
Omdat die oorlog tegen Irak niets met "het kruis verspreiden" te maken heeft.

taouanza
09-04-04, 10:58
Geplaatst door Bommel Ding
Omdat die oorlog tegen Irak niets met "het kruis verspreiden" te maken heeft.

Wat dan wel?

jaja
09-04-04, 11:10
Geplaatst door taouanza
Vertel eens hoe kwetsend de term kruisvaarder voor je is? De term is gekozen om de andere partij slecht voor te stellen, net als geitenneuker ... De term is duidelijk niet een element van een nette discussie die jij zegt voor te staan. In een nette discussie ga je geen termen gebruiken met een negatieve connotatie om een persoon te benoemen, maar noem je de persoon of groep gewoon bij zijn eigen naam.

PS: denk je echt dat iemand jou positief zal benaderen als je begint met hem gelijk met zo'n term te benoemen, of denk je dat een gesprekspartner na het horen van dit soort taalgebruik gelijk al iets meer zijn hakken in het zand zet ? Of te wel, wat wil je discussieren en je kritiek duidelijk maken aan je gesprekspartner, of iets anders?

Je zegt zelf dat kritiek op Islam of islamitische gebruiken of marokkaanse gebruiken of wat dan ook door de toonzetting alleen al niet goed overkomen en tot negatieve reacties leiden ..waarom is het dan zo moeilijk te begrijpen dat zo'n negatieve toonzetting bij je kritiek op "het westen" hetzelfde effect bij je gesprekspartners zal hebben?
NB: "je" staat voor meer in het algemeen de mensen die termen als "kruisvaarders" gebruiken en denken tegelijk objectief kritiek te leveren en niet begrijpen dat hun gesprekspartners daar pissig op reageren...

arnd
09-04-04, 11:13
Geplaatst door taouanza
En wat bezorgd de westerlingen een slechte naam bij de moslims?
:rolleyes:

Dat is niet zo boeiend. :)


En trouwens... Geen anti-westers sentiment hier op de site. Heb je die zelf verzonnen taouanza? :confused:

Besef je wel dat deze site een heel goed diagnositicum is? Je kan hier heel snel en gemakkelijk zien wie er gematigd zijn en wie niet, wat de visie is aangaande Nederlandse cultuur, de diepere bedoelingen van verschillenden komen hier ook vrij gemakkelijk naar boven, enz, enz.

Niet dat ik het boeiend vind, wat men hier van mij vindt, maar het geeft een net beeld.

taouanza
09-04-04, 11:13
Geplaatst door jaja
De term is gekozen om de andere partij slecht voor te stellen, net als geitenneuker ... De term is duidelijk niet een element van een nette discussie die jij zegt voor te staan. In een nette discussie ga je geen termen gebruiken met een negatieve connotatie om een persoon te benoemen, maar noem je de persoon of groep gewoon bij zijn eigen naam.

Heb ik die term ooit gebruikt dan?
De vraag was ook gericht naar bommelding en zo'n nick zegt meer dan genoeg.
Maar dan nog het was een vraag?

Bijdehand:duivels:

taouanza
09-04-04, 11:14
Geplaatst door arnd
Dat is niet zo boeiend. :)


Waarom niet?

Bommel Ding
09-04-04, 11:16
Geplaatst door jaja
De term is gekozen om de andere partij slecht voor te stellen, net als geitenneuker ... De term is duidelijk niet een element van een nette discussie die jij zegt voor te staan. In een nette discussie ga je geen termen gebruiken met een negatieve connotatie om een persoon te benoemen, maar noem je de persoon of groep gewoon bij zijn eigen naam.

PS: denk je echt dat iemand jou positief zal benaderen als je begint met hem gelijk met zo'n term te benoemen, of denk je dat een gesprekspartner na het horen van dit soort taalgebruik gelijk al iets meer zijn hakken in het zand zet ? Of te wel, wat wil je discussieren en je kritiek duidelijk maken aan je gesprekspartner, of iets anders?

Je zegt zelf dat kritiek op Islam of islamitische gebruiken of marokkaanse gebruiken of wat dan ook door de toonzetting alleen al niet goed overkomen en tot negatieve reacties leiden ..waarom is het dan zo moeilijk te begrijpen dat zo'n negatieve toonzetting bij je kritiek op "het westen" hetzelfde effect bij je gesprekspartners zal hebben?
NB: "je" staat voor meer in het algemeen de mensen die termen als "kruisvaarders" gebruiken en denken tegelijk objectief kritiek te leveren en niet begrijpen dat hun gesprekspartners daar pissig op reageren...
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!

jaja
09-04-04, 11:19
Geplaatst door taouanza
Heb ik die term ooit gebruikt dan?
De vraag was ook gericht naar bommelding en zo'n nick zegt meer dan genoeg.
Maar dan nog het was een vraag?

Bijdehand:duivels: sorry, ik was iets te snel met het "verzenden"... mijn verhaal was nog niet af ... nu wel.

JIj zei op zich niets tegen het beledigende aspect van "kruisvaarder" te hebben, maar dat je het om andere gronden afwees. Kortom, beledigen lijk je wel acceptabel te vinden in een discussie ... alleen de tegenpartij mag dan niet terug beledigen ...

taouanza
09-04-04, 11:19
Geplaatst door Bommel Ding
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!

Je had het helemaal niet kunnen verwoorden.
Jaja komt altijd met onderbouwingen van zijn preken. Sterker nog zijn preken zijn onderbouwingen van zijn mening. Ik ben het niet altijd met hem eens maar ik heb wel respect voor hem. Hij voert een nette discussie.
Dat kan ik niet zeggen van jouw gewouwel en vooroordelen.

So try again.:moe:

Bommel Ding
09-04-04, 11:21
Geplaatst door taouanza
Je had het helemaal niet kunnen verwoorden.
Jaja komt altijd met onderbouwingen van zijn preken. Sterker nog zijn preken zijn onderbouwingen van zijn mening. Ik ben het niet altijd met hem eens maar ik heb wel respect voor hem. Hij voert een nette discussie.
Dat kan ik niet zeggen van jouw gewouwel en vooroordelen.

So try again.:moe:
Je moet in de spiegel hebben gekeken terwijl je dit schreef. Anyway, ik waardeer het dat je deze keer wat verder bent gekomen dan een smiley!

taouanza
09-04-04, 11:23
Geplaatst door Bommel Ding
Je moet in de spiegel hebben gekeken terwijl je dit schreef. Anyway, ik waardeer het dat je deze keer wat verder bent gekomen dan een smiley!

Goh is dit je antwoord?
Ik weet nog steeds niet waarom JIJ je gekwetst voelt om de term kruisvaarder?

Bommel Ding
09-04-04, 11:24
Geplaatst door taouanza
Goh is dit je antwoord?
Ik weet nog steeds niet waarom JIJ je gekwetst voelt om de term kruisvaarder?
Ik wou dat dat het enige was dat je niet snapt

arnd
09-04-04, 11:25
Geplaatst door taouanza
Waarom niet?

Met alle respect voor andere culturen en godsdiensten, maar Nederland is ontstaan uit joods-christelijke codes en mores. En Nederland kent een avondland-cultuur.
En die pijlers met alles wat daar uit voort vloeit zijn bepalend voor de manier waarop wij hier de zaken regelen.
Die zijn dus ook bepalend voor dragers van andere culturen die hier binnen komen.
Het gaat dus meer om de vraag wat de bestaande cultuur van de binnenkomers (met of zonder Nederlands paspoort, maakt even niet uit) vindt, dan andersom.

Hoe het ook wendt of keert, taouanza, het gaat er in de eerste plaats niet om wat jullie van de Nederlandse cultuur vinden, maar wat Nederland van jullie vindt.
Jammer dat ik het wat confronterend moet zeggen, en ook jammer voor de linkse kerk (die me hierom wel kunnen vermoorden), maar wat ik hier zeg wordt ook gedragen door het leeuwendeel van het autochtone deel van de Nederlandse bevolking.
Het is niet zo dat de allochtone groep in Nederland evenveel in de melk te brokkelen heeft als de autochtone groep. Om twee redenen niet; aantal en historie.

Dus op je vraag waarom niet, nou, daarom dus niet.

taouanza
09-04-04, 11:29
Geplaatst door arnd
Met alle respect voor andere culturen en godsdiensten, maar Nederland is ontstaan uit joods-christelijke codes en mores. En Nederland kent een avondland-cultuur.
En die pijlers met alles wat daar uit voort vloeit zijn bepalend voor de manier waarop wij hier de zaken regelen.
Die zijn dus ook bepalend voor dragers van andere culturen die hier binnen komen.
Het gaat dus meer om de vraag wat de bestaande cultuur van de binnenkomers (met of zonder Nederlands paspoort, maakt even niet uit) vindt, dan andersom.

Hoe het ook wendt of keert, taouanza, het gaat er in de eerste plaats niet om wat jullie van de Nederlandse cultuur vinden, maar wat Nederland van jullie vindt.
Jammer dat ik het wat confronterend moet zeggen, en ook jammer voor de linkse kerk (die me hierom wel kunnen vermoorden), maar wat ik hier zeg wordt ook gedragen door het leeuwendeel van het autochtone deel van de Nederlandse bevolking.
Het is niet zo dat de allochtone groep in Nederland evenveel in de melk te brokkelen heeft als de autochtone groep. Om twee redenen niet; aantal en historie.

Dus op je vraag waarom niet, nou, daarom dus niet.

Prima zolang ik je niet hoor over integratie, assimilatie, dubbele paspoorten, waarom allochtonen zich verbonden voelen met hun vaderland enz enz.
Want het zal wel een verassing voor je zijn maar het leeuwendeel van de allochtone deel van de Nederlandse bevolking realiseert zich dat maar al te goed.

taouanza
09-04-04, 11:30
Geplaatst door Bommel Ding
Ik wou dat dat het enige was dat je niet snapt

Ik snap toch niks maar gelukkig heb ik jou om dat allemaal uit te leggen.
Dus vertel vertel vertel.
Desnoods leggen we geld bij.:jumping:

arnd
09-04-04, 11:37
Geplaatst door taouanza
Prima zolang ik je niet hoor over integratie, assimilatie, dubbele paspoorten, waarom allochtonen zich verbonden voelen met hun vaderland enz enz.

Sorry, die snap ik niet.
Volgens mij heeft dat ook rechtstreeks te maken met mijn voorgaande stuk, toch?
De bestaande cultuur zal toch concreet dingen vragen van nieuwkomers (opnieuw; met of zonder paspoort) uit andere culturen. Daar kom je niet omheen.

Dus leg eens uit, als je wilt.



Want het zal wel een verassing voor je zijn maar het leeuwendeel van de allochtone deel van de Nederlandse bevolking realiseert zich dat maar al te goed.

Toch is dat niet echt merkbaar, dat de allochtone groep dat maar al te goed weet. Althans ik kan dat in mijn netwerk niet bepaald ontdekken.

Al Sawt
09-04-04, 12:23
Geplaatst door taouanza
Wat dan wel? Met het versterken van de positie van de racistische entiteit en surrogaat staat Israel, door haar vijanden direct te elimineren(Irak) of een dolk in de rug steken van potentiele of gevestigde vijanden(Iran en Syrie).

Het heeft niets te maken met de kruistochten ideaal. Maar met een andere en gevaarlijke soort religieuze ideologie. Die uit zowel Joodse en Christelijke zionisten bestaat.

Waarvan de Christelijke geestverwanten ervan, de komst van messias willen versnellen en daarmee een 2e holocaust onder hun Joodse medestanders willen bereiken.

Joesoef
09-04-04, 12:31
Geplaatst door arnd
Met alle respect voor andere culturen en godsdiensten, maar Nederland is ontstaan uit joods-christelijke codes en mores. En Nederland kent een avondland-cultuur.

:giechel:

lennart
09-04-04, 12:34
Geplaatst door arnd
Met alle respect voor andere culturen en godsdiensten, maar Nederland is ontstaan uit joods-christelijke codes en mores. En Nederland kent een avondland-cultuur.

Joods-christelijk??? kan je dat uitleggen?

Wat is dan een typisch joods-christelijk waarde?

En wat is in hemelsnaam avondland-cultuur? Dat elke Nederlander savonds voor de tv zit bedoel je?

arnd
09-04-04, 12:45
Geplaatst door Joesoef
:giechel:


En wat is in hemelsnaam avondland-cultuur? Dat elke Nederlander savonds voor de tv zit bedoel je?

:knipoog:
Prima jongens.

Matesis
09-04-04, 12:56
Om twee redenen niet; aantal en historie

hmm het eerste zal in de grotere steden als ams'dam in de nabije toekomst niet meer gelden, en voor het tweede is de mogelijkheid er nog steeds om historie te herschrijven naar ons voordeel toe......( kwestie van israelische technieken toe te passen....)
:cheefbek:

arnd
09-04-04, 13:04
Geplaatst door Matesis
hmm het eerste zal in de grotere steden als ams'dam in de nabije toekomst niet meer gelden, en voor het tweede is de mogelijkheid er nog steeds om historie te herschrijven naar ons voordeel toe......( kwestie van israelische technieken toe te passen....)
:cheefbek:

Ach, toevallig wordt het minderheden beleid in dit land altijd nog nationaal bepaald.
En voor het herschrijven van historie, moet je even naar de publieke opinie kijken of je daar kans voor zult krijgen


Bijdehant...
:D

mark61
09-04-04, 15:31
Geplaatst door lennart
En wat is in hemelsnaam avondland-cultuur?

Neuh dat slaat op het verdorven uitgaansleven.

Canaris
09-04-04, 15:50
Hee lennie , laat je weer eens zien dat het opleidingsniveau in Nederland onder elke normale standaard is ?


Het Avondland
De Okzident
= Het westen ofwel , de Christelijke Cultuurlanden

Tegenover
Morgenland
Orient
De Islamitische cultuurlanden

vlegeltje
09-04-04, 15:51
:schok:

De naam 'Europa' werd vaak opgevat als een Griekse naam, en door Graves bijvoorbeeld vertaald als 'breed gezicht', een verwijzing naar de volle maan. Tegenwoordig wordt het in verband gebracht met een oud Fenicisch of Assyrisch woord, ereb of ehreb, dat avond betekent. Hetzelfde woord is ook te herkennen in het huidige Maghreb ('Marokko'), dat te vertalen is als 'avondland' , 'westen' of 'land waar de zon ondergaat'.

Bron: http://www.nissaba.nl/godinnen/beschre.shtml

Joesoef
09-04-04, 16:16
Geplaatst door Canaris
Hee lennie , laat je weer eens zien dat het opleidingsniveau in Nederland onder elke normale standaard is ?


Het Avondland
De Okzident
= Het westen ofwel , de Christelijke Cultuurlanden

Tegenover
Morgenland
Orient
De Islamitische cultuurlanden

occident

Als je het doet doe het dan goed. Een plaats in het westen waar de zon ondergaat.

Joesoef
09-04-04, 16:18
Heb bij avond altijd een positieve associatie. Warmte, ondergaande zon, gezellig, lekker eten. Kan het dus niet rijmen met Nederland.

arnd
09-04-04, 16:34
Geplaatst door Joesoef
Heb bij avond altijd een positieve associatie. Warmte, ondergaande zon, gezellig, lekker eten. Kan het dus niet rijmen met Nederland.

Wij Nederlanders hebben dat wel, omdat het hier ook is.
Dus dat jij dat niet hebt, ligt aan jou.

A.

PS. Okzident mag ook. Is een vernederlandsing.

vlegeltje
09-04-04, 16:47
Geplaatst door arnd

PS. Okzident mag ook. Is een vernederlandsing.

"Okzident" ist Deutsch.

Joesoef
09-04-04, 16:48
Geplaatst door arnd
Wij Nederlanders hebben dat wel, omdat het hier ook is.
Dus dat jij dat niet hebt, ligt aan jou.




Alle Nederlanders?

Heb je daar een pilletje voor? of tegen......





PS. Okzident mag ook. Is een vernederlandsing. [/B]


quatsch

taouanza
09-04-04, 16:53
Geplaatst door Joesoef
Alle Nederlanders?

Heb je daar een pilletje voor? of tegen......







quatsch

Wat ben jij weer lekker cynisch geworden.:hihi:

DEMOcraat
09-04-04, 18:11
Geplaatst door Mattijs
Het zijn juist meerdere moslims die de islam en andere moslims een slechte naam bezorgen, niet die rechtse kuikens.

sinds wanneer gaat wilders ali naar de moskee..

arnd
09-04-04, 21:13
Geplaatst door Joesoef
[B]Alle Nederlanders?

Heb je daar een pilletje voor? of tegen......



Nee Joesoef, niet ALLE Nederlanders, maar dan toch in ieder geval wél de autochtonen.

Een pilletje hebben we wel, maar als de patient t niet in wil nemen, dan wordt t een moeilijke zaak. 't Is trouwens een cocktail van verschillende geneesmiddelen en het heet: integratie met een paar duidelijke snufjes assimilatie er door.

Dus je bent te genezen, vriend, er is hoop .... ;)

Julien
09-04-04, 21:37
als je er niet tegen kan, dan lees je het toch niet??!! :vreemd:

en op maroc.nl staan precies dezelfde soort teksten, maar dan over Joden en Amerikanen. Dus niet zo janken.

Rabi'ah.
09-04-04, 21:40
Geplaatst door Julien
als je er niet tegen kan, dan lees je het toch niet??!! :vreemd:

en op maroc.nl staan precies dezelfde soort teksten, maar dan over Joden en Amerikanen. Dus niet zo janken.

Waar staan die teksten over joden dan? :moe: Of......begrijp jij nog steeds het verschil tussen joden en zionisten niet? :duivels: :moe: :lekpuh:

Groetjes,

Rabiah.

Joesoef
09-04-04, 22:04
Geplaatst door arnd
Een pilletje hebben we wel, maar als de patient t niet in wil nemen, dan wordt t een moeilijke zaak. 't Is trouwens een cocktail van verschillende geneesmiddelen en het heet: integratie met een paar duidelijke snufjes assimilatie er door.

Dus je bent te genezen, vriend, er is hoop .... ;)

En als ik nu eens behoorde tot niet alle Nederlanders? Geef me ff het recept dan ga ik morgen shoppen.


En ik heb nog steeds een probleem met avondlandcultuur. ...... Kan me echt geen voorstelling van maken bij die koude kaaskoppen.

Julien
09-04-04, 22:56
Geplaatst door Rabi'ah.
Waar staan die teksten over joden dan? :moe: Of......begrijp jij nog steeds het verschil tussen joden en zionisten niet? :duivels: :moe: :lekpuh:

Groetjes,

Rabiah.

Joden en Amerikanen worden door sommigen hier wel op 1 hoop gegooid.. :duivels: :moe: :lekpuh:

Ben je blind ofzo? Kruisvaarders, K.ankergezwel etc. En ik ben niet degene die het verschil niet weet tussen joden en zionisten, dat zijn juist al die moslims die Joden uitschelden, alleen omdat ze Joods zijn (keppeltje op hebben of in de diamantsector werken)...

Al3arbi
09-04-04, 22:59
Geplaatst door Julien
Joden en Amerikanen worden door sommigen hier wel op 1 hoop gegooid.. :duivels: :moe: :lekpuh:

Ben je blind ofzo? Kruisvaarders, K.ankergezwel etc. En ik ben niet degene die het verschil niet weet tussen joden en zionisten, dat zijn juist al die moslims die Joden uitschelden, alleen omdat ze Joods zijn (keppeltje op hebben of in de diamantsector werken)...


Haal ze eens ff, voor Ome Al3arbi, naar boven. Het kan zijn dat mijn delete-knop ze over het hoofd gezien heeft...:)

Julien
09-04-04, 23:54
Geplaatst door Al3arbi
Haal ze eens ff, voor Ome Al3arbi, naar boven. Het kan zijn dat mijn delete-knop ze over het hoofd gezien heeft...:) \

heb het nu ook niet over maroc.nl.. maar over bijv. de AEL die de Joodse diamantsector waarschuwde voor aanslagen, alleen omdat ze Joods (c.q. zionistisch) zijn. Trouwens Rabi'ah, niet elke zionist staat achter de plannen van Sharon.

Al3arbi
10-04-04, 00:33
Geplaatst door Julien
\

heb het nu ook niet over maroc.nl..

Dat liegen hè, is dat nu ook `n Frans dingetje? Alleen al vanwege die BS van je hoor je al `n ban te krijgen. Smerig gedrag.


en op maroc.nl staan precies dezelfde soort teksten, maar dan over Joden en Amerikanen. Dus niet zo janken.

Julien
10-04-04, 01:38
Geplaatst door Al3arbi
Dat liegen hè, is dat nu ook `n Frans dingetje? Alleen al vanwege die BS van je hoor je al `n ban te krijgen. Smerig gedrag.

:moe: zucht :moe: is t nou zo moeilijk te begrijpen dat dit 2 verschillende posts zijn.

met de 1e opmerking doelde ik op prikkers die heb hebben over Kruisvaarders, Israel als k.ankergezwel en Kaaskoppen.

met de 2e opmerking tegen Rabiah doelde ik op de AEL (dus niet maroc.nl!) die ook alle Joden op 1 hoop gooit.

Ik wilde alleen laten zien dat beide kanten even erg zijn.

Orakel
10-04-04, 02:59
Geplaatst door Bommel Ding
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!

Dat klopt.

En m.b.t. de term kruisvaarders; het bekt wel lekker, maar wat mij altijd bevreemdt is dat er in specifieke gevallen gesproken wordt over b.v. gurellias, partizanen, verzetstrijders en dergelijke, maar als het om b.v. Palestina gaat heten ze ineens terroristen.

mark61
12-04-04, 14:55
Geplaatst door Orakel
Dat klopt.

En m.b.t. de term kruisvaarders; het bekt wel lekker, maar wat mij altijd bevreemdt is dat er in specifieke gevallen gesproken wordt over b.v. gurellias, partizanen, verzetstrijders en dergelijke, maar als het om b.v. Palestina gaat heten ze ineens terroristen.

teggogisten