PDA

Bekijk Volledige Versie : RTL nieuws verknipt stukje over ontvoerde Amerikaan



nl-x
10-04-04, 22:27
Vanochtend keek ik TV op alJazeera en zag beelden van een ontvoerde Amerikaan. De ontvoerders eisten van de journalisten dat ze de militair naar zn naam zouden vragen. Hierop vroegen de journalisten dat, viel er een paar seconden stilte en gaf de militair als een angsthaas zn naam. Eerst zn achternaam, daarna zn voornaam.

In de middag zag ik hetzelfde stukje op RTL nieuws. En tot mn verbazing werd het ineens dit. Ontvoerders eisten de naam, de journalisten vroegen dat, de stilte viel en de opname hield op. Alsof de heroïsche Amerikaan zich netjes aan zn orders hield, en niet zn naam opgaf. Uiteraard gelijk gevolgd door een andere opname waarin ontvoerders de naarste dingen beloofden te doen.

Nou ben ik niet blij met al die ontvoeringen; maar van dit soort propaganda van onze eigen RTL nieuws ben ik wel om te :kotsen:

Rode Smurf
10-04-04, 22:30
Geplaatst door nl-x

Nou ben ik niet blij met al die ontvoeringen; maar van dit soort propaganda van onze eigen RTL nieuws ben ik wel om te :kotsen:

Kan het niet zo zijn dat er gewoon iets fout is gegaan? De NOS liet het wel gewoon zien. Dus om meteen van propaganda uit te gaan is ook weer ietwat overdreven.

Waterval
10-04-04, 22:31
Op het Journaal gaf ie wel z'n naam. Misschien heeft ie nog contract onderhandelingen met het rtl- nieuws.

Goodnight
10-04-04, 22:32
Hij gaf gewoon zijn naam hoor ook bij het NOS journmaal, ja wie gaat er ook naar RTL4 nieuws kijken....das toch geen nieuws!

Maar goed, is dus geen propaganda stuntje hoor...je kan weer gerust slapen....

barfly
10-04-04, 22:36
Geplaatst door nl-x
:kotsen:

Ik wil wel eens zien hoe dapper jij bent als je in handen bet gevallen van mensen die er niet voor terug deinsen om met een mes je strot af te snijden.

nl-x
10-04-04, 22:38
Het zal weer eens aan mij liggen hoor...

Iets zegt mij dat het niet een foutje was bij de RTL redactie. En ik heb ook nooit beweert dat het een nation-wide conspiracy was om Nederlanders voor de gek te houden. Gewoon eerder een genieperige stunt door de RTL redactie om de RTL kijkers andere realiteiten voor te schotelen.

nl-x
10-04-04, 22:38
Geplaatst door barfly
Ik wil wel eens zien hoe dapper jij bent als je in handen bet gevallen van mensen die er niet voor terug deinsen om met een mes je strot af te snijden.
Daar ging het niet om. Het ging me om RTL die de beelden verknipt

Waterval
10-04-04, 22:41
Geplaatst door barfly
Ik wil wel eens zien hoe dapper jij bent als je in handen bet gevallen van mensen die er niet voor terug deinsen om met een mes je strot af te snijden.



Ik zou niet eens zo dapper zijn om richting een land te gaan wat bezet en leeggeplunderd wordt door mijn landgenoten terwijl er nog hevig gevochten wordt.


:rolleyes:

S@deeQ
10-04-04, 23:04
Geplaatst door Waterval
Ik zou niet eens zo dapper zijn om richting een land te gaan wat bezet en leeggeplunderd wordt door mijn landgenoten terwijl er nog hevig gevochten wordt.


:rolleyes:

:haha: :haha:

je zit toch in nederland of ben je weer verhuisd ??/ :argwaan:

nl-x
10-04-04, 23:34
Geplaatst door S@deeQ
:haha: :haha:

je zit toch in nederland of ben je weer verhuisd ??/ :argwaan: :stomp: :stomp: :stomp: :stomp: :stomp: :p

barfly
10-04-04, 23:50
Geplaatst door Waterval
Ik zou niet eens zo dapper zijn om richting een land te gaan wat bezet en leeggeplunderd wordt door mijn landgenoten terwijl er nog hevig gevochten wordt.


:rolleyes:

Daarom heeft Nederland een beroepsleger.

Julien
11-04-04, 00:10
Geplaatst door nl-x
Vanochtend keek ik TV op alJazeera en zag beelden van een ontvoerde Amerikaan. De ontvoerders eisten van de journalisten dat ze de militair naar zn naam zouden vragen. Hierop vroegen de journalisten dat, viel er een paar seconden stilte en gaf de militair als een angsthaas zn naam. Eerst zn achternaam, daarna zn voornaam.

In de middag zag ik hetzelfde stukje op RTL nieuws. En tot mn verbazing werd het ineens dit. Ontvoerders eisten de naam, de journalisten vroegen dat, de stilte viel en de opname hield op. Alsof de heroïsche Amerikaan zich netjes aan zn orders hield, en niet zn naam opgaf. Uiteraard gelijk gevolgd door een andere opname waarin ontvoerders de naarste dingen beloofden te doen.

Nou ben ik niet blij met al die ontvoeringen; maar van dit soort propaganda van onze eigen RTL nieuws ben ik wel om te :kotsen:

Alsof Al Jazeera nooit dingen verknipt/ verdraait.. dat gebeurt nou eenmaal in alle nieuwsmedia, waar ook ter wereld.

Ik vind RTL-nieuws trouwens erg nauwkeurig hoor, ze geven altijd 2 kanten van het verhaal.

joop.r
11-04-04, 06:57
Geplaatst door nl-x
Het zal weer eens aan mij liggen hoor...

Iets zegt mij dat het niet een foutje was bij de RTL redactie. En ik heb ook nooit beweert dat het een nation-wide conspiracy was om Nederlanders voor de gek te houden. Gewoon eerder een genieperige stunt door de RTL redactie om de RTL kijkers andere realiteiten voor te schotelen.
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten. :vingers:

S@deeQ
11-04-04, 09:38
Geplaatst door joop.r
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten. :vingers:

:gechoquee moet een maffe zionistische kolonist notebene zeggen verveeld

S@deeQ
11-04-04, 09:48
Geplaatst door nl-x
:stomp: :stomp: :stomp: :stomp: :stomp: :p

:lekpuh: Watje val behoort niet tot die marokkaanen die nederland bezetten en leeg plunderen :jumping:


















:huil: ik moet dat plasje te vriend houden, voor je het weet heb ik weer er 8 stertjes bij :stomp:

ieniemienie
11-04-04, 10:12
Geplaatst door nl-x
Het zal weer eens aan mij liggen hoor...

Gewoon eerder een genieperige stunt door de RTL redactie om de RTL kijkers andere realiteiten voor te schotelen.

Ach, die RTL kijkers laten zich ook van alles wijsmaken :hihi:
Overigens ben ik wel benieuwd hoe stoer jij bent als je laatste uurtje misschien zou zijn aangebroken.

Bommel Ding
11-04-04, 10:53
Wat een leven moet NL-X hebben met al zijn complotjes.
Elke avond checken of er geen zionist onder zijn bed zit voor hij erin stapt. :wohaa:

TFOE
11-04-04, 11:55
Geplaatst door nl-x
Het zal weer eens aan mij liggen hoor...


:cool: No doubt about it dude.........

TFOE
11-04-04, 11:57
Geplaatst door Bommel Ding
Wat een leven moet NL-X hebben met al zijn complotjes.
Elke avond checken of er geen zionist onder zijn bed zit voor hij erin stapt. :wohaa:

:roker: Een zionistisch-lekker-wijf mag van mij altijd onder mn bedje liggen

nl-x
11-04-04, 12:04
Geplaatst door Bommel Ding
Wat een leven moet NL-X hebben met al zijn complotjes.
Elke avond checken of er geen zionist onder zijn bed zit voor hij erin stapt. :wohaa:
Heb wel genoeg ander ongedierte onder mn bed.

nl-x
11-04-04, 12:06
Geplaatst door Julien
Alsof Al Jazeera nooit dingen verknipt/ verdraait.. dat gebeurt nou eenmaal in alle nieuwsmedia, waar ook ter wereld.

Ik vind RTL-nieuws trouwens erg nauwkeurig hoor, ze geven altijd 2 kanten van het verhaal.
Het zal wel; maar dit maal ontbrak dat absoluut. Zeer stemmingmakende en eenzijdige berichtgeving was het.

TFOE
11-04-04, 12:23
Geplaatst door nl-x
Zeer stemmingmakende en eenzijdige berichtgeving was het.

Inderdaad.

Door dat stukje eruit te knippen kreeg ik het idee dat het n kille-meanmachine-robot-Amerikaan was terwijl ik bij het NOS journaal de indruk kreeg dat het n mens van vlees en bloed was met emoties en angsten doordat hij zn naam gaf......

Dat RTL nieuws was stemmingmakende anti-Amerikaanse propaganda......

nl-x
11-04-04, 12:29
Geplaatst door TFOE
Inderdaad.

Door dat stukje eruit te knippen kreeg ik het idee dat het n kille-meanmachine-robot-Amerikaan was terwijl ik bij het NOS journaal de indruk kreeg dat het n mens van vlees en bloed was met emoties en angsten doordat hij zn naam gaf......

Dat RTL nieuws was stemmingmakende anti-Amerikaanse propaganda......
Ik doel uiteraard op de rest van de berichtgeving omtrent Irak, grapjas.

Tanzaoui1
11-04-04, 13:13
Geplaatst door barfly
Ik wil wel eens zien hoe dapper jij bent als je in handen bet gevallen van mensen die er niet voor terug deinsen om met een mes je strot af te snijden.


Heb je die tering Amerikanen niet gezien. Strontvlieg

barfly
11-04-04, 13:27
Geplaatst door Tanzaoui1
Heb je die tering Amerikanen niet gezien. Strontvlieg

Hier heb ik niet van terug :duim:

S@deeQ
11-04-04, 13:40
Geplaatst door barfly
Hier heb ik niet van terug :duim:

mietje :D

barfly
11-04-04, 14:23
Geplaatst door S@deeQ
mietje :D

Ik ben nog nooit zo beledigt, ik kom hier nooit meer! :haha:

joop.r
11-04-04, 15:13
Geplaatst door S@deeQ
:gechoquee moet een maffe zionistische kolonist notebene zeggen verveeld

Ik had van jou iets verstandigers verwacht je gaar achter uit jongen.

TFOE
11-04-04, 15:29
Geplaatst door joop.r
Ik had van jou iets verstandigers verwacht je gaar achter uit jongen.

:rolleyes: Je schat die herkauwer te hoog in..........

Abelone
11-04-04, 15:32
Geplaatst door nl-x
Heb wel genoeg ander ongedierte onder mn bed.

Bah.

Weer
11-04-04, 17:43
Geplaatst door nl-x
Vanochtend keek ik TV op alJazeera en zag beelden van een ontvoerde Amerikaan. De ontvoerders eisten van de journalisten dat ze de militair naar zn naam zouden vragen. Hierop vroegen de journalisten dat, viel er een paar seconden stilte en gaf de militair als een angsthaas zn naam. Eerst zn achternaam, daarna zn voornaam.

In de middag zag ik hetzelfde stukje op RTL nieuws. En tot mn verbazing werd het ineens dit. Ontvoerders eisten de naam, de journalisten vroegen dat, de stilte viel en de opname hield op. Alsof de heroïsche Amerikaan zich netjes aan zn orders hield, en niet zn naam opgaf. Uiteraard gelijk gevolgd door een andere opname waarin ontvoerders de naarste dingen beloofden te doen.

Nou ben ik niet blij met al die ontvoeringen; maar van dit soort propaganda van onze eigen RTL nieuws ben ik wel om te :kotsen:

Ik zal jou eens een mes op je keel zetten. Let maar eens op hoe snel jij je werkelijke naam geeft! Prikbordheld...

:kusgrijs:

nl-x
11-04-04, 18:19
Geplaatst door Weer
Ik zal jou eens een mes op je keel zetten. Let maar eens op hoe snel jij je werkelijke naam geeft! Prikbordheld...

:kusgrijs:
Zozo... Mijn allereerste levensechte doodsbedreiging...

Wat te doen; wat te doen? De Plisie? De ah-ih-vee-dee? Paniek schreeuwen door de ramen?

Tis maar wat hoor :D ... Ik moet wel beter uitkijken in het vervolg voordat ik me uit hier, hoor. En ik hoop ook echt dat ie mijn naam niet vindt bij het gegevensblad op deze site ;)

ajú :fpetaf:

S@deeQ
11-04-04, 19:23
Geplaatst door nl-x
Zozo... Mijn allereerste levensechte doodsbedreiging...

Wat te doen; wat te doen? De Plisie? De ah-ih-vee-dee? Paniek schreeuwen door de ramen?

Tis maar wat hoor :D ... Ik moet wel beter uitkijken in het vervolg voordat ik me uit hier, hoor. En ik hoop ook echt dat ie mijn naam niet vindt bij het gegevensblad op deze site ;)

ajú :fpetaf:

:roken: pukkeltje is een schatje

TFOE
11-04-04, 19:25
Geplaatst door Weer
Ik zal jou eens een mes op je keel zetten. Let maar eens op hoe snel jij je werkelijke naam geeft! Prikbordheld...

:kusgrijs:

:hihi: En hoe heet jou werkelijke nick? Prikbordheld......

joop.r
11-04-04, 20:26
Geplaatst door S@deeQ
:roken: pukkeltje is een schatje

S@deeQ

He ouwe makker wat is er met jou aan de hand je word zo gematig gaat jou leeftijd meespelen
Groeten uit een warm Tel Aviv
JOOP.R

Weer
11-04-04, 21:56
Geplaatst door TFOE
:hihi: En hoe heet jou werkelijke nick? Prikbordheld......

Stem... maar dat account is niet meer actief om een of andere reden.

Ik heb Beheer daar een mailtje over gestuurd.
Maar die laten niks van zich horen.
Behalve om me te waarschuwen... ergens voor...

Een doodsbedreiging... whoehahahahaha!

Gevoelig tiepje die nlx....

Mark
11-04-04, 22:16
Geplaatst door nl-x
Tis maar wat hoor :D ... Ik moet wel beter uitkijken in het vervolg voordat ik me uit hier, hoor. En ik hoop ook echt dat ie mijn naam niet vindt bij het gegevensblad op deze site ;)

ajú :fpetaf:

what the fuck, die namen staan er echt en zelfs een 06 :auw2: