PDA

Bekijk Volledige Versie : Angst voor terrorisme is de nieuwste religie.



Waterval
11-04-04, 11:23
Stelling.

mrz
11-04-04, 12:58
Contra.

Nah, da's verlies van identiteit toch? Als oorzaak angst? :confused:

TFOE
11-04-04, 13:09
Geplaatst door Waterval
Stelling.

:vreemd: Jouw topics worden wel erg minimalistisch de laatste tijd......

TFOE
11-04-04, 13:11
Geplaatst door mrz
Contra.

Nah, da's verlies van identiteit toch? Als oorzaak angst? :confused:

roker: Religie is altijd verlies van identiteit........
het sleutelwoord bij Religion©INC. is brainwashing.

Mill
11-04-04, 13:14
Geplaatst door Waterval
Stelling.

Dat zou dan de eerste religie zijn die toetsbare redenen voor zijn geloofsartikel kan aanvoeren. Zoals daar zijn, New York, Madrid, Casablanca, Bali, Istanbul, een ontplofte flat in Madrid, een niet-ontplofte bom op een Madrileense spoorlijn, enkele verijdelde aanslagen in GB, diverse bewezen cellen in Duitsland, Belgie, Nederland, Frankrijk, Italie, Spanje en Portugal.

000NobelPrizes
11-04-04, 13:16
Banned. Deur definitief dicht voor je. Baai baai. [Marruecos]

mrz
11-04-04, 13:18
Strijd tegen terrorisme is strijd tegen identiteit? Roken is terrorisme tegen religie? Wat zeg je nou allemaal?

En TFOE, waarom wil je Waterval niet bang maken dan? :zwaai:

000NobelPrizes
11-04-04, 13:20
Geplaatst door Mill
[B]Dat zou dan de eerste religie zijn die toetsbare redenen voor zijn geloofsartikel kan aanvoeren.

:)

Very nice, Mill... (sharp)

TFOE
11-04-04, 13:30
Geplaatst door mrz
Strijd tegen terrorisme is strijd tegen identiteit? Roken is terrorisme tegen religie? Wat zeg je nou allemaal? © (All rights reserved)

En TFOE, waarom wil je Waterval niet bang maken dan? :zwaai:

:watte?: Roken is terrorisme tegen relige?
:( Ik wilde alleen maar het rokende smiletje erbij zetten :roker:

Waterval is al bang en onzeker van zn eigen.............iemand die zo vaak van avatars en sigs verandert is duidelijk On The Run........

:o Terrorisme tegen strijdende identiteit is religie voor angst.........

Bommel Ding
11-04-04, 13:32
Geplaatst door Waterval
Stelling.
Ik vind dat hier nogal meevallen, denk eerder dat terrorisme een nieuwe religieuze tak binnen de islam aan het worden is.

mrz
11-04-04, 13:37
Geplaatst door TFOE
:watte?: Roken is terrorisme tegen relige?
:( Ik wilde alleen maar het rokende smiletje erbij zetten :roker:

Waterval is al bang en onzeker van zn eigen.............iemand die zo vaak van avatars en sigs verandert is duidelijk On The Run........

:o Terrorisme tegen strijdende identiteit is religie voor angst.........

Ahh ic.

Volgens mij is: echte angst, precies achter komen waar je al die tijd motivatie vandaan haalt, jezelf telkens tegenkomen, en als het allemaal te dichtbij komt, virtual standstill... :duizelig:
En dan, zei het geforceerd, jezelf oprapen, ondanks, interference, enzo.

En dan, 5 bruggen beyond doodknuffelen dat je geneens meer iets van doorhebt of juist agressief van zou worden, iemand nog iets gunnen ook. :duizelig:

© (All rights reserved)

000NobelPrizes
11-04-04, 13:39
Geplaatst door mrz
Ahh ic.

Volgens mij is: echte angst, precies achter komen waar je al die tijd motivatie vandaan haalt, jezelf telkens tegenkomen, en als het allemaal te dichtbij komt, virtual standstill... :duizelig:
En dan, zei het geforceerd, jezelf oprapen, ondanks, interference, enzo.

En dan, 5 bruggen beyond doodknuffelen dat je geneens meer iets van doorhebt of juist agressief van zou worden, iemand nog iets gunnen ook. :duizelig:

© (All rights reserved)

:vreemd:

Dude. Jij hebt veel te lang heel hoog in het Andesgebergte rondgehangen.

Bofko
11-04-04, 13:46
Geplaatst door mrz

© (All rights reserved)

Goed dat je dit erbij zet ,mrz. Voor je weet wordt je tekst door Jules Deelder-wannabees gejat :D

mrz
11-04-04, 13:52
Nee dat was meer Jules-Deelder wierp zich op om potentiele Jules-Deelder wannabe te supporten was het toch? :cheefbek:

En @ 000NobelPrizes ja zoiets al meer dan 8 jaar al ben ik nooit echt in de Andes geweest.

Bofko
11-04-04, 14:02
Geplaatst door mrz
Nee dat was meer Jules-Deelder wierp zich op om potentiele Jules-Deelder wannabe te supporten was het toch? :cheefbek:



Ik denk dat Jules er veel voor over heeft om zichzelf te klonen , ja.

....Als ze maar van jouw teksten afblijven :)

000NobelPrizes
11-04-04, 14:03
Geplaatst door mrz
En @ 000NobelPrizes ja zoiets al meer dan 8 jaar al ben ik nooit echt in de Andes geweest.
Ik vind dat wel wat voor jou, eigenlijk. Of een plek waar je kan snowboarden. Mutsje op, wijd broekje aan, look the look, talk the talk, with snowfever all around and inside you. Wel tof.

mrz
11-04-04, 14:38
Wel wat voor mij? Mutsje op? Lol!!! Als iemand een muts niet goed staat is het mij wel! :P Maar je hebt wel gelijk ergens idd. :tik:

TFOE
11-04-04, 15:22
Geplaatst door mrz
Wel wat voor mij? Mutsje op? Lol!!! Als iemand een muts niet goed staat is het mij wel! :P Maar je hebt wel gelijk ergens idd. :tik:


Je lijkt me meer n type dat regelmatig de flora in de Rifgebergte van dichtbij zit te bekijken.....

Orakel
11-04-04, 15:32
Geplaatst door Waterval
Stelling.

Nieuwste religie niet, maar ut neemt wel een steeds dominantere plek in.
De angst leidt er ook toe dat burgers bereid zijn hun vrijheden te laten beknotten en hun privacy (deels) op te geven omwille van veiligheid en bestrijden van teggogism.
Angst houdt je scherp, maar dit riekt naar hysterie.

Julien
11-04-04, 16:11
angst voor terrorisme...


...ik denk gewoon gezond realisme!

Waterval
11-04-04, 16:16
Geplaatst door Orakel
Nieuwste religie niet, maar ut neemt wel een steeds dominantere plek in.
De angst leidt er ook toe dat burgers bereid zijn hun vrijheden te laten beknotten en hun privacy (deels) op te geven omwille van veiligheid en bestrijden van teggogism.
Angst houdt je scherp, maar dit riekt naar hysterie.

Vanuit deze gedachte plaatste ik dus deze topic.. Religie= angst zaaien= terrorisme?

mrz
11-04-04, 20:04
Geplaatst door TFOE
Je lijkt me meer n type dat regelmatig de flora in de Rifgebergte van dichtbij zit te bekijken.....

Pffft, malloot. Ik wordt zwaar agressief van wiet, ok? En leer anders beter spellen? :cheefbek:

TFOE
11-04-04, 20:20
Geplaatst door mrz
Pffft, malloot. Ik wordt zwaar agressief van wiet, ok? En leer anders beter spellen? :cheefbek:

Wie zegt dat ik het over kif hebt??
Ik bedoelde eigenlijk de cedar boompies, olijfplanten en de vele soorten bloemen......... :fpuh:

jesse
11-04-04, 20:56
Iedere echte religie is gebaseerd op angst.
Angst is een veel betere binder dan liefde namelijk.

ik vrees alleen ..... ..... (vul zelf maar in)