PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Irakezen dreigen Japanse gijzelaars alsnog te doden'



Joesoef
11-04-04, 17:41
'Irakezen dreigen Japanse gijzelaars alsnog te doden'

Uitgegeven: 11 april 2004 16:24
Laatst gewijzigd: 11 april 2004 16:25

BAGDAD/DOHA - De Irakezen die afgelopen week drie Japanse burgers gijzelden, hebben zondag alsnog gedreigd de drie te executeren als Japan zijn troepen niet terugtrekt uit Irak. Dat verklaarde zondag een Irakees die zichzelf heeft opgeworpen als woordvoerder van de gijzelnemers tegen het Arabische televisiestation al-Jazeera.

De gijzelnemers 'stellen de Japanse overheid een ultimatum van 24 uur dat niet verlengd kan worden en waarna een eerste gijzelaar zal worden geëxecuteerd', aldus Mezaher al-Delaimi. Het doodvonnis van de anderen zal twaalf uur later worden voltrokken, tenzij Tokio tegemoet komt aan een aantal voorwaarden, zei de man tegen al-Jazeera. De belangrijkste eis is terugtrekking van de Japanse troepen uit Irak.

taouanza
11-04-04, 17:58
:jammer:

sneeuwitje
11-04-04, 18:24
Ik hoop dat de gijzelnemers naar de geestelijke leiders zullen luisteren die hebben met afschuw afgekeurd om onschuldigen burgers te doden.
Deze Japanners waren hulpverlengers en één journalist.
:droef:

Mark
11-04-04, 23:24
Hadden die zionistische kruisvaarderige hulpverleners maar niet naar japan moeten gaan!

hun plekje aan de brug is denk ik al gereserveerd :student:

taouanza
12-04-04, 10:48
Geplaatst door Mark
Hadden die zionistische kruisvaarderige hulpverleners maar niet naar japan moeten gaan!

hun plekje aan de brug is denk ik al gereserveerd :student:

:moe:

Mark
12-04-04, 11:53
Geplaatst door taouanza
:moe:

oeps foutje ik bedoelde irak ipv japan natuurlijk :hihi:

taouanza
12-04-04, 12:03
Geplaatst door Mark
oeps foutje ik bedoelde irak ipv japan natuurlijk :hihi:

:moe: