PDA

Bekijk Volledige Versie : Israelische propaganda : "Palestijnen wilden aanslag plegen met aidsbloed'



Joesoef
13-04-04, 08:18
"Palestijnen wilden aanslag
plegen met aidsbloed'


JERUZALEM - Militante Palestijnen zouden van plan zijn geweest aanslagen te plegen waarbij met aids besmet bloed verspreid zou moeten worden. Dat bericht de Israëlische krant Haaretz in de dinsdageditie. De plannen zouden de afgelopen dagen zijn verijdeld door de Israëlische veiligheidstroepen.
Volgens de krant waren de plannen nog niet in een vergevorderd stadium. De strijdkrachten en de binnenlandse veiligheidsdienst hebben naar eigen zeggen met verscheidene arrestaties ook nieuwe Palestijnse zelfmoordaanslagen voorkomen.

Simon
13-04-04, 08:23
Beetje raar en ongeloofwaardig verhaal vind ik het.

Ten eerste werkt het zeer traag.
Ten tweede heeft het met moderne medicijnen weinig effect.
Ten derde zijn er dan toch veel effectievere methoden?

Syphax
13-04-04, 08:30
Geplaatst door Joesoef
"Palestijnen wilden aanslag
plegen met aidsbloed'


JERUZALEM - Militante Palestijnen zouden van plan zijn geweest aanslagen te plegen waarbij met aids besmet bloed verspreid zou moeten worden. Dat bericht de Israëlische krant Haaretz in de dinsdageditie. De plannen zouden de afgelopen dagen zijn verijdeld door de Israëlische veiligheidstroepen.
Volgens de krant waren de plannen nog niet in een vergevorderd stadium. De strijdkrachten en de binnenlandse veiligheidsdienst hebben naar eigen zeggen met verscheidene arrestaties ook nieuwe Palestijnse zelfmoordaanslagen voorkomen.


Komt er ook sex aan te pas? :confused:

freya
13-04-04, 08:50
Geplaatst door Joesoef
"Palestijnen wilden aanslag
plegen met aidsbloed'


JERUZALEM - Militante Palestijnen zouden van plan zijn geweest aanslagen te plegen waarbij met aids besmet bloed verspreid zou moeten worden. Dat bericht de Israëlische krant Haaretz in de dinsdageditie. De plannen zouden de afgelopen dagen zijn verijdeld door de Israëlische veiligheidstroepen.
Volgens de krant waren de plannen nog niet in een vergevorderd stadium. De strijdkrachten en de binnenlandse veiligheidsdienst hebben naar eigen zeggen met verscheidene arrestaties ook nieuwe Palestijnse zelfmoordaanslagen voorkomen.

Idioot en onpractisch plan.


Volgens de krant waren de plannen nog niet in een vergevorderd stadium.

In welk stadium waren ze dan?
Fantasie van een doorgedraaide puber mss?

Ik geloof niet dat iemand dit serieus van plan is geweest, maar zo'n bericht werkt natuurlijk wel heel goed bij het demoniseren van Palestijnen.

arnd
13-04-04, 09:17
Typerend verloop van een topic hier op t forum.

1. Aanslag op Israel door Palestijnen

2. Onkrachten door te zeggen dat het marketing is

3. Ontkrachten door te zeggen dat het plan nog niet uitgewerkt was

4. Vervolgens gruwelen aan gaan halen van Israel

5. Slotconclusie: Israel is een gruwelijk volk.


Zo voorspelbaar en herkenbaar ...... :)

taouanza
13-04-04, 09:20
Geplaatst door arnd
Typerend verloop van een topic hier op t forum.

1. Aanslag op Israel door Palestijnen

2. Onkrachten door te zeggen dat het marketing is

3. Ontkrachten door te zeggen dat het plan nog niet uitgewerkt was

4. Vervolgens gruwelen aan gaan halen van Israel

5. Slotconclusie: Israel is een gruwelijk volk.


Zo voorspelbaar en herkenbaar ...... :)



Ik begrijp dat het herkenbaar is......

arnd
13-04-04, 09:26
Geplaatst door taouanza
Ik begrijp dat het herkenbaar is......

Aha, dat is mooi.

Kun je nagaan, ik heb er nog maar een dikke tweehonderd berichten opzitten en ik zie het al .... :fpiraat:

Joesoef
13-04-04, 09:54
Geplaatst door arnd
Zo voorspelbaar en herkenbaar ...... :)


Laat ze eerst maar eens de details vrijgeven. Technisch gezien is het namelijk zo goed als onmogelijk. Israel is goed in dat soort experimenten. Boys van Brasil is er niets bij.

taouanza
13-04-04, 09:58
Geplaatst door arnd
Aha, dat is mooi.

Kun je nagaan, ik heb er nog maar een dikke tweehonderd berichten opzitten en ik zie het al .... :fpiraat:


:rolleyes:

Abelone
13-04-04, 10:19
't Ligt iets simpeler.
Aanslagen die verijdeld worden (10 maar liefst tijdens het Paasweekend) zijn Israelische propaganda.
Aanslagen die wel lukken niet.

arnd
13-04-04, 11:27
Geplaatst door Abelone
't Ligt iets simpeler.
Aanslagen die verijdeld worden (10 maar liefst tijdens het Paasweekend) zijn Israelische propaganda.
Aanslagen die wel lukken niet.

Inderdaad...
Omdat het niet anders kan waarschijnlijk, anders zouden verschillenden hier zelfs de geslaagde aanslagen nog Israelische propaganda noemen ..... :)

Abelone
13-04-04, 11:35
Noem ze van mijn part dan nog mislukte verzetsdaden.
Maar de angel zal wel in dat bijvoeglijke naamwoord zitten
[pappenheimers]

Bommel Ding
13-04-04, 11:45
Geplaatst door Simon
Beetje raar en ongeloofwaardig verhaal vind ik het.

Ten eerste werkt het zeer traag.
Ten tweede heeft het met moderne medicijnen weinig effect.
Ten derde zijn er dan toch veel effectievere methoden?
Ik denk dat je je eens zou moeten afvragen wat het doel van terreur is. Het gaat niet om het doden van zoveel mogelijk mensen, alhoewel dit wel kan helpen om het echte doel te bereiken: namelijk zoveel mogelijk angst zaaien. Het vooruitzicht om te moeten verderleven als aidspatient kan weleens nog meer angst veroorzaken dan de gedachte om in 1 klap dood te gaan. Je hebt het over "moderne medicijnen" maar er is nog altijd geen medicijn tegen aids.

arnd
13-04-04, 11:49
Geplaatst door taouanza
:rolleyes:

;)

jaja
13-04-04, 11:57
Geplaatst door Joesoef
Laat ze eerst maar eens de details vrijgeven. Technisch gezien is het namelijk zo goed als onmogelijk. Israel is goed in dat soort experimenten. Boys van Brasil is er niets bij. besmetting met Aids is bloed op bloed ... en bij een aanslag is er veel bloed en veel gewonden ... als die dus besmet bloed in hun wond krijgen ... Om van de hulpverleners maar te zwijgen. Die zijn al voorzichtig (zie hoe je zelf tegenwoordig door artsen wordt behandeld), maar in een situatie als een bomexplosie lopen hulpverleners veel risico om zelf wondjes op te lopen. Als er bloed met Aids in de buurt is .. lopen ze risico zichzelf te infecteren.
Hoe kun je Aids bloed verspreiden bij een aanslag? Hang een paar zakken bloed aan de buitenkant van de bomgordel ... een deel van het bloed zal door de hitte vernietigd worden, maar een deel zal overal naar toe spatten, onder anderen via de ijzer-splinters die bij die bommen gebruikt worden en die veel verwondingen veroorzaken. Er hoeven maar twee of drie slachtoffers geinfecteerd te worden om voor heel veel opwinding en een vermindering in de hulp bij dit soort gebeurtenissen te zorgen (hulpverleners die voorzichtiger worden en daarom er langer over doen om mensen te helpen ...)

Het is een vorm van terreur .. extra angst aan jagen .. het kan ... het is voorhoudingsgewijs een eenvoudige manier van biologische oorlogvoering. En Aids-bloed is in zo ongeveer elk ziekenhuis te krijgen ....

Kortom, het is zeer zeker niet onmogelijk om het te gebruiken bij een aanslag.

Rabi'ah.
13-04-04, 14:04
Geplaatst door freya

Ik geloof niet dat iemand dit serieus van plan is geweest, maar zo'n bericht werkt natuurlijk wel heel goed bij het demoniseren van Palestijnen. [/B]

Idd. :moe: Zo werken die k*tzionisten altijd:
Ze komen aan met een of ander nonsensverhaaltje, verspreiden het via de Westerse populaire media, net zolang zodat het een volksmythe/urban legend wordt (zoals b.v. het verhaal van "de zee in drijven") en gaan dan lustig door met moorden :mad: :moe: Zo werkt het altijd: Ook al weten mensen in rationeel opzicht wel dat het bullsh*t is, er blijft toch altijd iets hangen :moe:.
En dat "iets" is nou net het "iets" wat ervoor zorgt dat het gros van de Nederlandse bevolking nog steeds, na 50 jaar onrecht, geen antizionistisch standpunt aandurft. :moe:

Groetjes/wa salam,

Rabiah.

arnd
13-04-04, 14:08
Geplaatst door Rabi'ah.
Idd. :moe: Zo werken die k*tzionisten altijd:
Ze komen aan met een of ander nonsensverhaaltje, verspreiden het via de Westerse populaire media, net zolang zodat het een volksmythe/urban legend wordt (zoals b.v. het verhaal van "de zee in drijven") en gaan dan lustig door met moorden :mad: :moe: Zo werkt het altijd: Ook al weten mensen in rationeel opzicht wel dat het bullsh*t is, er blijft toch altijd iets hangen :moe:.
En dat "iets" is nou net het "iets" wat ervoor zorgt dat het gros van de Nederlandse bevolking nog steeds, na 50 jaar onrecht, geen antizionistisch standpunt aandurft. :moe:

Groetjes/wa salam,

Rabiah.


Wat doe je weer boos ........

Rabi'ah.
13-04-04, 14:10
Geplaatst door arnd
Wat doe je weer boos ........

Heb ik alle reden toe. :moe:

arnd
13-04-04, 14:12
Geplaatst door Rabi'ah.
Heb ik alle reden toe. :moe:

ik heb met je te doen .....

Faithless
13-04-04, 23:49
Geplaatst door Veerapen
Ik wil er wel bij zeggen dat we het nu echt spuug zat beginnen te worden

en...?

Al Sawt
14-04-04, 00:27
Geplaatst door Bommel Ding
Ik denk dat je je eens zou moeten afvragen wat het doel van terreur is. Het gaat niet om het doden van zoveel mogelijk mensen, alhoewel dit wel kan helpen om het echte doel te bereiken: namelijk zoveel mogelijk angst zaaien. Het vooruitzicht om te moeten verderleven als aidspatient kan weleens nog meer angst veroorzaken dan de gedachte om in 1 klap dood te gaan. Je hebt het over "moderne medicijnen" maar er is nog altijd geen medicijn tegen aids. We doen alles, om de ideaal van een veilige thuishaven kapot te maken.


Maar die AIDS verhaal is eerder uit de dikke duim gezogen, dan dat het waar is.

Julien
14-04-04, 01:01
Geplaatst door Veerapen
De Israeliers die pakken het tenminste slim aan,
die recruterden begin jaren 90 een stel Bulgaarse artsen
die werkzaam waren in de kinderziekenhuis van Benghazi
en injecterden 900 kinderen met de pure AIDS virus.

En dat proberen ze op de Palestijnen af te schuiven,
die ook nooit om een bezetting vroegen.

zoek maar op het net, en Khadaffi.org ook.

De Israeliers zijn echt de meest onmenselijke volk op aarde.
kijk maar ook wat ze in Fallujah hebben gedaan,
net als in Jennin met 3000 doden,
beide slachten waren begin April uit gevoerd 2002/2004.

Ik wist niet dat er ook Joden in Fallujah actief waren :moe:

En Jenin is ontzettend overdreben, is ongeveer al bij iedereen bekend. Jenin was geen slachting, hooguit een bloedbad. 3000 doden zuig je uit je duim, als je me niet gelooft wil ik de bron wel voor je opzoeken.

Fillastiene
14-04-04, 08:40
Geplaatst door Julien
Ik wist niet dat er ook Joden in Fallujah actief waren :moe:

En Jenin is ontzettend overdreben, is ongeveer al bij iedereen bekend. Jenin was geen slachting, hooguit een bloedbad. 3000 doden zuig je uit je duim, als je me niet gelooft wil ik de bron wel voor je opzoeken.

Gelukkig is een bloedbad niet zo erg!

:duim: