PDA

Bekijk Volledige Versie : Een op de vijf mannen strijkt naakt



Bofko
13-04-04, 09:23
Een op de vijf mannen strijkt naakt

BODEGRAVEN - Strijken staat nu niet echt bekend als het opwindendste huishoudelijke werk. De meeste mensen stellen het klusje dan ook het liefst zo lang mogelijk uit. Een onderzoek naar het strijkgedrag onder Nederlanders toont aan dat een op de vijf mannen naakt of halfnaakt zijn overhemden glad strijkt. Bij heren onder de 24 jaar is dat zelfs een op de drie.

Mannen strijken in 33 procent van de gevallen alleen wat ze op dat moment nodig hebben. Zij laten ook het liefst de klus over aan hun (vrouwelijke) partner. Vooral oudere mannen hebben daar een handje van. Vrouwen klaren het werk in 95 procent van de gevallen zelf.

Overigens kiest een op de vijf dames bij het kopen van kleding voor kreukvrije stoffen, staat in het onderzoek onder ruim vijfhonderd mensen dat Philips en Robijn hebben uitgevoerd voor de Perfective, een nieuw strijkijzer dat zij samen ontwikkelen.

Bron : www.nu.nl

En dat allemaal met een uitgestreken smoelwerk......

plexus
13-04-04, 09:30
kijk dit zijn tenminste 'nieuws'berichten waar we iets aan hebben..

Tomas
13-04-04, 09:32
Het idee dat je constant bespioneerd wordt door allerlei debiele onderzoekers staat mij behoorlijk tegen.

taouanza
13-04-04, 09:38
Geplaatst door Tomas
Het idee dat je constant bespioneerd wordt door allerlei debiele onderzoekers staat mij behoorlijk tegen.

Volgens mij gaan ze gewoon de deuren langs om te vragen en ja als je dan toevallig staat te strijken.......

freya
13-04-04, 09:44
Geplaatst door Bofko
Een op de vijf mannen strijkt naakt



Lijkt me niet geheel zonder risico, zo in je blootje met dat hete strijkijzer. :verrassin

Bofko
13-04-04, 09:48
Geplaatst door freya
Lijkt me niet geheel zonder risico, zo in je blootje met dat hete strijkijzer. :verrassin

Je moet inderdaad niet al te opwindende gedachtes hebben. Voor je weet strijk je er genadeloos overheen.

SalmayaSale
13-04-04, 11:47
Geplaatst door Bofko
Een op de vijf mannen strijkt naakt

Overigens kiest een op de vijf dames bij het kopen van kleding voor kreukvrije stoffen, staat in het onderzoek onder ruim vijfhonderd mensen dat Philips en Robijn hebben uitgevoerd voor de Perfective, een nieuw strijkijzer dat zij samen ontwikkelen.





Nog een bewijs dat vrouwen verstandiger met kleding omgaan dan mannen. :boogjes:
Trouwens, je hebt ook dat mannen misschien maar 4 broeken in huis hebben terwijl de vrouw wel honderden heeft. :boogie:

mark61
13-04-04, 11:49
Geplaatst door SalmayaSale
Nog een bewijs dat vrouwen verstandiger met kleding omgaan dan mannen. :boogjes:

vs

Trouwens, je hebt ook dat mannen misschien maar 4 broeken in huis hebben terwijl de vrouw wel honderden heeft. :boogie:

Hmm, dit klinkt als een tegenspraak

~Panthera~
13-04-04, 12:01
Geplaatst door Bofko
Je moet inderdaad niet al te opwindende gedachtes hebben. Voor je weet strijk je er genadeloos overheen.
--------------------

:melig: En deze gedachte maakt mijn dag weer goed. :duim: http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/n-km.gif

SalmayaSale
13-04-04, 12:09
Geplaatst door mark61
Hmm, dit klinkt als een tegenspraak




mmmmmmm....jep en het is onze charme om zo tegenstrijdig te zijn. :wohaa:

Hoe zit met u meneer Mark61. Ook weleens aan nakkiesrijken?
Uitkijken voor onbedoelde besnijdenis. :wohaa:

mark61
13-04-04, 12:12
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

:melig: En deze gedachte maakt mijn dag weer goed. :duim: http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/n-km.gif

Zie je dat die SM-neigingen van jou geen fantasie zijn?

http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/5/3/533108tn.jpg

Kan je hier ook wat mee?

mark61
13-04-04, 12:20
Geplaatst door SalmayaSale
mmmmmmm....jep en het is onze charme om zo tegenstrijdig te zijn. :wohaa:

Hoe zit met u meneer Mark61. Ook weleens aan nakkiesrijken?
Uitkijken voor onbedoelde besnijdenis. :wohaa:

Ik strijk zelden, en dan nog voor de zekerheid volledig gekleed. Wat moet mijn buurvrouw wel niet denken?

Abelone
13-04-04, 12:25
Ik vraag me af of alle ondervraagde mannen het wel goed begrepen hadden; dat het onderzoek om strijken met een strijkijzer ging.

Abelone
13-04-04, 12:26
Geplaatst door mark61
Ik strijk zelden, en dan nog voor de zekerheid volledig gekleed. Wat moet mijn buurvrouw wel niet denken?

Je buurvrouw denkt: "Pech" of "Gelukkig maar". You choose.

Bofko
13-04-04, 12:28
Geplaatst door Abelone
Ik vraag me af of alle ondervraagde mannen het wel goed begrepen hadden; dat het onderzoek om strijken met een strijkijzer ging.

Heb jij tijdens een concert wel eens een naakte violist gezien dan ?

mark61
13-04-04, 12:31
Geplaatst door Abelone
Je buurvrouw denkt: "Pech" of "Gelukkig maar". You choose.

Mijn buurvrouw heeft bij mijn weten geen zondige gedachten. Maar je weet het natuurlijk nooit.

Abelone
13-04-04, 12:34
Geplaatst door Bofko
Heb jij tijdens een concert wel eens een naakte violist gezien dan ?
Nee, maar ik heb naakte mannen wel eens zien strijken zonder ijzer.

Bofko
13-04-04, 12:38
Geplaatst door Abelone
Nee, maar ik heb naakte mannen wel eens zien strijken zonder ijzer.

:D En wat was het resultaat ?? Alle plooitjes weg ?

Abelone
13-04-04, 12:40
Geplaatst door Bofko
:D En wat was het resultaat ?? Alle plooitjes weg ?

Dat was afhankelijk van hun religieuze afkomst ;)

Bofko
13-04-04, 12:45
Geplaatst door Abelone
Dat was afhankelijk van hun religieuze afkomst ;)

Als ik het goed begrijp : Van de velen die je gezien hebt waren er een paar bij die ten onrechte zonder strijkijzer streken ?? :)

Abelone
13-04-04, 12:48
Geplaatst door Bofko
Als ik het goed begrijp : Van de velen die je gezien hebt waren er een paar bij die ten onrechte zonder strijkijzer streken ?? :)
Oink?

Zolang jij het maar begrijpt: ik ben je nu totally kwijt, vriend.

Bofko
13-04-04, 12:53
Geplaatst door Abelone
Oink?

Zolang jij het maar begrijpt: ik ben je nu totally kwijt, vriend.

Valt me tegen . Maar ok. Finis. Jij mag de laatste opmerking hebben. :wink:

Orakel
13-04-04, 17:24
Geplaatst door Abelone
Nee, maar ik heb naakte mannen wel eens zien strijken zonder ijzer.

Dat heet kwasten en dat mag jij helemaal niet zien.