PDA

Bekijk Volledige Versie : Liefde

denker
13-04-04, 20:38
Het gaat niet om je aantal gebeden en je woorden en de vertoning maar om je ware intentie (bedoeling). Lekker goedkoop om authentieke gebeden maar als smeekbedes af te doen. Ik bid zoals ik het in de kerk en van mijn vader heb geleerd en ook op mijn eigen manier zoals God mij geschapen heeft. En daar is helemaal niets mis mee. En als ik in een islamitisch land ben of waar ook mensen zie in honger en gebrek, dan huil ik en help, ongeacht ras of geloof van die medemens. Ik voel me verbonden met alle mensen en discrimineer niet , precies zoals Jezus ons leert om van mensen te houden.

Fillastiene
15-04-04, 13:23
Geplaatst door denker
Het gaat niet om je aantal gebeden en je woorden en de vertoning maar om je ware intentie (bedoeling). Lekker goedkoop om authentieke gebeden maar als smeekbedes af te doen. Ik bid zoals ik het in de kerk en van mijn vader heb geleerd en ook op mijn eigen manier zoals God mij geschapen heeft. En daar is helemaal niets mis mee. En als ik in een islamitisch land ben of waar ook mensen zie in honger en gebrek, dan huil ik en help, ongeacht ras of geloof van die medemens. Ik voel me verbonden met alle mensen en discrimineer niet , precies zoals Jezus ons leert om van mensen te houden.

Wat goed.

:)

arabic
05-05-04, 19:54
kijk islam betekent vrede
jezus is geen god hij is van een menselijke moeder als je zegt dat hij zonder vader god is is adam meer god dan jezus en wij zijn afstammelingen van adam als jezus terugkomt vraagt allah vrede zij met hem aan hem waarom heb je een eigen godsdienst hij zal zeggen ik zei tijdens mijn leven heb god lief boven al en je naaste als je zelf dat is de boodschap wij praten met god zonder tussenpersoon
ik was vroeger ook christen en liep langs de deuren maar allah heeft mij gekozen en hoop dat hij dat ook voor je zal doen insallah