PDA

Bekijk Volledige Versie : sadr banden met Hamas



joop.r
14-04-04, 07:35
Moqtada Sadr heeft banden met Hezbollah en Hamas (04:37)

(Belga)

WASHINGTON 14/04 (BELGA/AG) = De Amerikaanse president George W. Bush heeft dinsdag bevestigd dat de radicale Iraakse sjiitische leider Moqtada Sadr banden heeft met de sjiitische Libanese Hezbollah en met de Palestijnse Hamas. "Hij heeft zijn partizanen in een illegale militie verzameld en heeft publiekelijk zijn steun betuigd aan de terroristische groeperingen Hamas en Hezbollah", aldus Bush tijdens een persconferentie op het Witte Huis, de derde sinds zijn aantreden als president in januari 2001. De Amerikaanse president voegde toe dat Moqtada Sadr zijn "illegale" militie dient te "ontmantelen" en dient te antwoorden op de "beschuldigingen" tegen hem. (BVH)
(Belga)
bron de morgen

taouanza
14-04-04, 07:36
Geplaatst door joop.r
Moqtada Sadr heeft banden met Hezbollah en Hamas (04:37)

(Belga)

WASHINGTON 14/04 (BELGA/AG) = De Amerikaanse president George W. Bush heeft dinsdag bevestigd dat de radicale Iraakse sjiitische leider Moqtada Sadr banden heeft met de sjiitische Libanese Hezbollah en met de Palestijnse Hamas. "Hij heeft zijn partizanen in een illegale militie verzameld en heeft publiekelijk zijn steun betuigd aan de terroristische groeperingen Hamas en Hezbollah", aldus Bush tijdens een persconferentie op het Witte Huis, de derde sinds zijn aantreden als president in januari 2001. De Amerikaanse president voegde toe dat Moqtada Sadr zijn "illegale" militie dient te "ontmantelen" en dient te antwoorden op de "beschuldigingen" tegen hem. (BVH)
(Belga)
bron de morgen

En Amerika heeft banden met Israel. Maar daar laten ze zich ook niet door stoppen.:moe:

joop.r
14-04-04, 07:39
Geplaatst door taouanza
En Amerika heeft banden met Israel. Maar daar laten ze zich ook niet door stoppen.:moe:
Wat een inteligente opmerking van jou.ik neem mijn keppeltje voor je af

taouanza
14-04-04, 07:52
Geplaatst door joop.r
Wat een inteligente opmerking van jou.ik neem mijn keppeltje voor je af

What ever.:rolleyes:

Bommel Ding
14-04-04, 08:19
Geplaatst door joop.r
Wat een inteligente opmerking van jou.ik neem mijn keppeltje voor je af
Vergeef het haar, ze kan er niets aan doen.

taouanza
14-04-04, 08:22
Geplaatst door Bommel Ding
Vergeef het haar, ze kan er niets aan doen.

Het is inderdaad te ingewikkeld voor mij om met twee maten te meten.
Een maat vind ik meer dan genoeg.:rolleyes:

Fillastiene
14-04-04, 08:24
Geplaatst door joop.r
Wat een inteligente opmerking van jou.ik neem mijn keppeltje voor je af

Ik snap jouw onderschrift niet...

:wat?!:

Bommel Ding
14-04-04, 08:28
Geplaatst door taouanza
Het is inderdaad te ingewikkeld voor mij om met twee maten te meten.
Een maat vind ik meer dan genoeg.:rolleyes:
Het onderscheid tussen terreurorganisaties en landen is ook zo moeilijk te begrijpen, ik heb er begrip voor dat jij dat simplificeert tot één begrijpbaar geheel.

freya
14-04-04, 08:33
Geplaatst door joop.r
Moqtada Sadr heeft banden met Hezbollah en Hamas (04:37)

(Belga)

WASHINGTON 14/04 (BELGA/AG) = De Amerikaanse president George W. Bush heeft dinsdag bevestigd dat de radicale Iraakse sjiitische leider Moqtada Sadr banden heeft met de sjiitische Libanese Hezbollah en met de Palestijnse Hamas. "Hij heeft zijn partizanen in een illegale militie verzameld en heeft publiekelijk zijn steun betuigd aan de terroristische groeperingen Hamas en Hezbollah", aldus Bush tijdens een persconferentie op het Witte Huis, de derde sinds zijn aantreden als president in januari 2001. De Amerikaanse president voegde toe dat Moqtada Sadr zijn "illegale" militie dient te "ontmantelen" en dient te antwoorden op de "beschuldigingen" tegen hem. (BVH)
(Belga)
bron de morgen

Ho ho ho, dus als je een eigen militie hebt en steun betuigt aan andere verzetsgroepen dan is daarmee een band met die andere groepen bewezen?

Je neemt een beweging waar 3/4 van de wereld bang voor is, je roept dat een nieuwe club daar banden mee heeft en voila, iedereen is het ermee eens dat je die nieuwe club zo snel mogelijk moet afslachten.
Hoeft niet meer over nagedacht te worden.


Waarom blijft dit soort doorzichtige propaganda nog steeds werken, vraag ik me af :confused:

Fillastiene
14-04-04, 08:34
Geplaatst door Bommel Ding
Het onderscheid tussen terreurorganisaties en landen is ook zo moeilijk te begrijpen, ik heb er begrip voor dat jij dat simplificeert tot één begrijpbaar geheel.

Het resultaat is hetzelfde. Maar goed opgemerkt, hoor.

:duim:

taouanza
14-04-04, 08:49
Geplaatst door Bommel Ding
Het onderscheid tussen terreurorganisaties en landen is ook zo moeilijk te begrijpen, ik heb er begrip voor dat jij dat simplificeert tot één begrijpbaar geheel.

terreurorganisaties van die landen dan.:moe:
Die ze netjes defensie noemen.
But it walks like duck and talks like duck then it must be a d...

Bommel Ding
14-04-04, 08:56
Geplaatst door taouanza
terreurorganisaties van die landen dan.:moe:
Die ze netjes defensie noemen.
But it walks like duck and talks like duck then it must be a d...
Claim je nu dat Marokko terreurorganisaties heeft?

Anwaro
14-04-04, 09:03
Geplaatst door joop.r
Moqtada Sadr heeft banden met Hezbollah en Hamas (04:37)

(Belga)

De Amerikaanse president voegde toe dat Moqtada Sadr zijn "illegale" militie dient te "ontmantelen" en dient te antwoorden op de "beschuldigingen" tegen hem. (BVH)
(Belga)
bron de morgen

God spreekt en ieder dient te sidderen...

Ik verheug me op de dag dat Bush flink op zijn bek zal gaan. De arrogante klootzak!

taouanza
14-04-04, 11:20
Geplaatst door Bommel Ding
Claim je nu dat Marokko terreurorganisaties heeft?


Ik weet het niet.
Gaat het Marokkaanse leger elders op de wereld de democratie herstellen?

Bommel Ding
14-04-04, 11:27
Geplaatst door taouanza
Ik weet het niet.
Gaat het Marokkaanse leger elders op de wereld de democratie herstellen?
Die democratie mogen ze eerst weleens in eigen land herstellen. Maar wat doen ze dan wel in de westelijke Sahara?

taouanza
14-04-04, 11:33
Geplaatst door Bommel Ding
Die democratie mogen ze eerst weleens in eigen land herstellen. Maar wat doen ze dan wel in de westelijke Sahara?

Terrorisme bestrijden.:duivels:

Bommel Ding
14-04-04, 11:37
Geplaatst door taouanza
Terrorisme bestrijden.:duivels:
Ohja, jij was dat meisje dat nooit met 2 maten meet. :lachu:

Amlou
14-04-04, 11:48
Geplaatst door joop.r
Moqtada Sadr heeft banden met Hezbollah en Hamas (04:37)

(Belga)

WASHINGTON 14/04 (BELGA/AG) = De Amerikaanse president George W. Bush heeft dinsdag bevestigd dat de radicale Iraakse sjiitische leider Moqtada Sadr banden heeft met de sjiitische Libanese Hezbollah en met de Palestijnse Hamas. "Hij heeft zijn partizanen in een illegale militie verzameld en heeft publiekelijk zijn steun betuigd aan de terroristische groeperingen Hamas en Hezbollah", aldus Bush tijdens een persconferentie op het Witte Huis, de derde sinds zijn aantreden als president in januari 2001. De Amerikaanse president voegde toe dat Moqtada Sadr zijn "illegale" militie dient te "ontmantelen" en dient te antwoorden op de "beschuldigingen" tegen hem. (BVH)
(Belga)
bron de morgen

Lijkt op de "6 degrees" van Kevin Beacon. Uiteindelijk kom je uit bij iedereen. Die kent die, die weer die kent, die weer die kent...flan flan iedereen heeft banden met iedereen. Het is maar hoe je het bekijkt :eek:

Lijkt me stug dat Shi'a ineens gaan samenwerken met Sunni, als Hamas. En wat Hamas betreft, ik heb altijd begrepen dat de oprichting mede met de hulp Mossad tot stand is gekomen. Israel had namelijk belang bij het zaaien van tweestrijd binnen het Palestijnse volk. De wind waaide echter in een andere richting. Ik denk dat veel mensen vergeten waarom Hamas zo belangrijk is voor veel Palestijnen. Ze zien de sociale tak van Hamas over het hoofd, één van we weinige organisaties die belangenloos aan hulpverlening doet voor arme Palestijnen in bezette gebieden en vluchtelingenkampen.
Hamas heeft eenzelfde ideologie als bijvoorbeeld Likud. Beide willen een totalitaire religieuze staat. Likud een Joodse staat, Hamas een Moslim-staat.

Niet alle Zionisten zijn Joden en niet alle Joden geloven in Zion.
Zionisme is meer iets voor de Ashkenazi dan voor Sephardim. Dit is wel frappant want Ashkenazi hebben niet eens Semitische roots. Chassidische Joden geloven ook niet allemaal in Zion, denk hierbij maar eens aan Rabbi Weiss van de Neturei Karta.

taouanza
14-04-04, 11:51
Geplaatst door Bommel Ding
Ohja, jij was dat meisje dat nooit met 2 maten meet. :lachu:

:lachu:

prikkerd
14-04-04, 12:44
Geplaatst door Amlou
Lijkt op de "6 degrees" van Kevin Beacon. Uiteindelijk kom je uit bij iedereen. Die kent die, die weer die kent, die weer die kent...flan flan iedereen heeft banden met iedereen. Het is maar hoe je het bekijkt :eek:

Lijkt me stug dat Shi'a ineens gaan samenwerken met Sunni, als Hamas. En wat Hamas betreft, ik heb altijd begrepen dat de oprichting mede met de hulp Mossad tot stand is gekomen. Israel had namelijk belang bij het zaaien van tweestrijd binnen het Palestijnse volk. De wind waaide echter in een andere richting. Ik denk dat veel mensen vergeten waarom Hamas zo belangrijk is voor veel Palestijnen. Ze zien de sociale tak van Hamas over het hoofd, één van we weinige organisaties die belangenloos aan hulpverlening doet voor arme Palestijnen in bezette gebieden en vluchtelingenkampen.
Hamas heeft eenzelfde ideologie als bijvoorbeeld Likud. Beide willen een totalitaire religieuze staat. Likud een Joodse staat, Hamas een Moslim-staat.

Niet alle Zionisten zijn Joden en niet alle Joden geloven in Zion.
Zionisme is meer iets voor de Ashkenazi dan voor Sephardim. Dit is wel frappant want Ashkenazi hebben niet eens Semitische roots. Chassidische Joden geloven ook niet allemaal in Zion, denk hierbij maar eens aan Rabbi Weiss van de Neturei Karta.


kijk dat noem ik nou een objectieve reactie en helemaal ON topic :duim: