PDA

Bekijk Volledige Versie : Koning jordanie meld



joop.r
14-04-04, 07:38
Koning Jordanië: terroristen wilden duizenden vermoorden (13/04 20:23)

(Belga) De Jordaanse koning Abdoellah II heeft dinsdag gezegd dat het onlangs opgerolde terreurnetwerk zich opmaakte "om een nooit geziene misdaad in het koninkrijk te plegen" die "duizenden mensen het leven zou hebben gekost".

In een dinsdag openbaar gemaakte brief aan de chef van de Jordaanse geheime dienst, generaal Saad Khair, zei de koning dat alle leden van het netwerk zijn gearresteerd. Het land "heeft de laatste dagen een extreem delicate situatie meegemaakt (...). Maar de goddelijke voorzienigheid heeft de plannen van de misdadigers verijdeld en heeft het leven van duizenden burgers gered", aldus Abdoellah II. Hij vermeldde niet wat de doelwitten waren en ook niet de identiteit van de terroristen. De Jordaanse koning zei enkel dat de "hoeveelheid explosieven die zijn gevonden in de in beslag genomen voertuigen, de manier waarop de terroristische operatie had moeten worden uitgevoerd en de selectie van burgerdoelwitten" aantonen dat iets zwaars op til was. Eind maart maakte Amman de arrestatie bekend van "meerdere personen verdacht van banden met een terroristische organisatie". Zij "planden sabotagedaden in het koninkrijk" en "zij hadden grote hoeveelheden explosieven in hun bezit". (LOR)
(Belga)

bron morgen

Bommel Ding
14-04-04, 08:32
Geplaatst door joop.r
Hij vermeldde niet wat de doelwitten waren en ook niet de identiteit van de terroristen.
We hoeven er in elk geval niet naar te gissen welke religie ze erop na houden.

arnd
14-04-04, 08:55
Het zouden best een christen-fundo's geweest kunnen zijn...... Je weet het nooit met die gasten...

joop.r
14-04-04, 09:35
Geplaatst door arnd
Het zouden best een christen-fundo's geweest kunnen zijn...... Je weet het nooit met die gasten...
Of Palestijnen die ook een aanslag op zijn vader wouden plegen waarop hij alle Palestijen het land uitgooide de 8 sept weet je nog?
Waarop ze toen naar de Liban vluchten en als dank dat land naar de kloten hielpen.

S@deeQ
14-04-04, 15:11
Voorspelbaar gedrag.
't is moeilijk om na te denken en "normaal" te reageren, I know. :)

S@deeQ
14-04-04, 15:12
Geplaatst door joop.r
Of Palestijnen die ook een aanslag op zijn vader wouden plegen waarop hij alle Palestijen het land uitgooide de 8 sept weet je nog?
Waarop ze toen naar de Liban vluchten en als dank dat land naar de kloten hielpen.

:nerd: probeer het nog een keertje in het nederlands :p

joop.r
14-04-04, 16:47
Geplaatst door S@deeQ
:nerd: probeer het nog een keertje in het nederlands :p
Bedankt professor voor de tip maar je weet wat ik bedoelde
En dan nog iets het is hier zo lekker warm 38 graden en dan met mijn LT buiten zitten is heerlijk.

S@deeQ
14-04-04, 17:09
Geplaatst door joop.r
[B]Bedankt professor voor de tip maar je weet wat ik bedoelde

eerlijk gezegd ,



ik snap er geen reet van :nerveus:




En dan nog iets het is hier zo lekker warm 38 graden en dan met mijn LT buiten zitten is heerlijk.

Als je zometeen ook de goeie bus neemt wordt het nog warmer denk ik :bril:
wel een graadje of 1200 denk ik zo :nerveus:

joop.r
14-04-04, 17:31
Geplaatst door S@deeQ
eerlijk gezegd ,



ik snap er geen reet van :nerveus:




Als je zometeen ook de goeie bus neemt wordt het nog warmer denk ik :bril:
wel een graadje of 1200 denk ik zo :nerveus:
Zo alsje een ander iets toe wens gaat het meestal je zelf of je fam, aan
dus bezin voor je begind met andere dedood toe te wensen.

Ik wil het nettjes houden anders zou ik iets anders zeggen.

S@deeQ
14-04-04, 17:48
Geplaatst door joop.r
Zo alsje een ander iets toe wens gaat het meestal je zelf of je fam, aan
dus bezin voor je begind met andere dedood toe te wensen.

Ik wil het nettjes houden anders zou ik iets anders zeggen.

:droef:

ik geef het op , meneer Rozenberg.

hopelijk heeft u hier wat aan :nl:

http://www.dutchforforeigners.tudelft.nl/nederlands/wat.htm

joop.r
14-04-04, 18:00
bui
Geplaatst door S@deeQ
:droef:

ik geef het op , meneer Rozenberg.

hopelijk heeft u hier wat aan :nl:

http://www.dutchforforeigners.tudelft.nl/nederlands/wat.htm
Begin er zelf eens aan mischien leer je wat beschaving zoals het hoord.
bij de inburger cursus die jij nodig moet hebben dan leer je hoe je met je gastheren om moet gaan want wat jij allemaal uitkraamt is niet mis.
Voor iemand die hier te gast is

S@deeQ
14-04-04, 18:03
Geplaatst door joop.r
bui
Begin er zelf eens aan mischien leer je wat beschaving zoals het hoord.
bij de inburger cursus die jij nodig moet hebben dan leer je hoe je met je gastheren om moet gaan want wat jij allemaal uitkraamt is niet mis.

:haha: nou begint een zionistische kolonist in bezette gebied over normen , waarden en beschaving en gastvrijheid :giechel: :giechel:

Joop , als je niet zo een achterlijke zionist was , was ik een groot fan van je geworden, je hebt echt gevoel voor humor :verward:

joop.r
14-04-04, 18:15
Geplaatst door S@deeQ
:haha: nou begint een zionistische kolonist in bezette gebied over normen , waarden en beschaving en gastvrijheid :giechel: :giechel:

Joop , als je niet zo een achterlijke zionist was , was ik een groot fan van je geworden, je hebt echt gevoel voor humor :verward:
Je vergeet dat ik ook nog nederlander ben en ok regelmatig in nederland vertoef.
Maar ff antwoord geven op wat jij hier boven weer bazald.

1 ik ben geen kolonist

2 ik woon niet in bezet gebied

3 ik heb gelukkig veel Palestijnse vrienden zowel in israel als in de Gaza en andere gebieden

4 vind ik nog steeds elk mensenleven wat valt er 2 teveel

5 Heb ik nog nooit iemand toegewenst dat hij in een bus stapt en die opgeblazen word.

Al Sawt
14-04-04, 18:53
Geplaatst door joop.r
Of Palestijnen die ook een aanslag op zijn vader wouden plegen waarop hij alle Palestijen het land uitgooide de 8 sept weet je nog?
Waarop ze toen naar de Liban vluchten en als dank dat land naar de kloten hielpen. Volgens mij was het Israel, die Libanon naar het kloten hielp.

En niet alleen Libanon, maar ook Palestina!

Al Sawt
14-04-04, 18:55
Geplaatst door Bommel Ding
We hoeven er in elk geval niet naar te gissen welke religie ze erop na houden. Sommige religies, zijn voorspelbaar!

Christendom: Genocide.
Islam:'Terrorisme'.
Jodendom: Landpikkerij.

S@deeQ
14-04-04, 18:57
Geplaatst door joop.r
Je vergeet dat ik ook nog nederlander ben en ok regelmatig in nederland vertoef.
Maar ff antwoord geven op wat jij hier boven weer bazald.

1 ik ben geen kolonist

2 ik woon niet in bezet gebied

3 ik heb gelukkig veel Palestijnse vrienden zowel in israel als in de Gaza en andere gebieden

4 vind ik nog steeds elk mensenleven wat valt er 2 teveel

5 Heb ik nog nooit iemand toegewenst dat hij in een bus stapt en die opgeblazen word.


joopie , neemt het met een korreltje zout kerel. neem mijn prikksels niet al te serius. dat is alleen maar slechter voor je hart. :p

:lole: ik ben ook een kolonist en bezetter in nederland en ik geniet van belastingcentjes :dood: :lole:



:schrik:

Bommel Ding
14-04-04, 18:59
Geplaatst door Al Sawt
Sommige religies, zijn voorspelbaar!

Christendom: Genocide.
Islam:'Terrorisme'.
Jodendom: Landpikkerij.
Die rijtjes zijn wel erg kort door de bocht. Wat terrorisme betreft kunnen we nu stellen dat het voor 99,9% een islamitische oorsprong heeft, maar wanneer je kijkt hoe Israel tot stand is gekomen zie je dat de joden van toen ook terreuraanslagen niet schuwden. Landpikkerij is op alledrie wel van toepassing en ik kan ook nog wel wat "islamitische" genocides opnoemen.

Mattijs
14-04-04, 19:17
SadeeQ, lees het volgende eens over bezette gebieden, inclusief afscheidingswand

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkaanse_muur

S@deeQ
14-04-04, 19:24
Geplaatst door Mattijs
SadeeQ, lees het volgende eens over bezette gebieden, inclusief afscheidingswand

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkaanse_muur

Als de antillen,friesland en limburg hun vrijheid terug hebben dan gaan we verder praten :giechel:

Mattijs
14-04-04, 22:37
De Friezen, limburgers en Antillianen mogen zelfs hun eigen taal spreken. :lekpuh:

MaRiaH
15-04-04, 01:39
Ben blij dat ze die vermeende aanslag hebben kunnen voorkomen.. mijn mooie Jordanie.. zij hebben een moeilijke positie nu.. alleen omdat ze verstandiger zijn dan de rest.. :huil:

Al Sawt
15-04-04, 11:22
Geplaatst door MaRiaH
Ben blij dat ze die vermeende aanslag hebben kunnen voorkomen.. mijn mooie Jordanie.. zij hebben een moeilijke positie nu.. alleen omdat ze verstandiger zijn dan de rest.. :huil: Verstandig?

Koning Abdullah is een regelrechte verrader. Hij zou pas verstandig zijn, als ie meer democratische hervormingen doorvoert.