PDA

Bekijk Volledige Versie : Kent iemand het recept voor fried chicken?



taouanza
14-04-04, 16:42
Ik mag niet meer naar KFC.:cheefbek:

Bommel Ding
14-04-04, 16:46
boeiend

Couscousje
14-04-04, 16:50
Volgens de tekst op die buckets is het een eeuwenoud geheim recept...

Persoonlijk denk ik dat het gewoon kip gemarineerd in peper en zout en een laagje cornflakes eroverheen is.

Cc

taouanza
14-04-04, 16:50
Geplaatst door Bommel Ding
boeiend

Je hebt zoals gewoon weer niks te melden en dat wil je verhullen door anderen te beledigen.

taouanza
14-04-04, 16:52
Geplaatst door Couscousje
Volgens de tekst op die buckets is het een eeuwenoud geheim recept...

Persoonlijk denk ik dat het gewoon kip gemarineerd in peper en zout en een laagje cornflakes eroverheen is.

Cc

Oja zeker weten maar de hotwings daar zit nog wat bij chillipoeder, denk ik.
Maar hoe krijg je dat het zooitje aan mekaar blijft kleven?

Zwarte Schaap
14-04-04, 16:54
Geplaatst door taouanza
Ik mag niet meer naar KFC.:cheefbek:
Waarom? Omdat het eten van niet-ritueel geslacht vlees haram is?

Couscousje
14-04-04, 16:55
Geplaatst door taouanza
Oja zeker weten maar de hotwings daar zit nog wat bij chillipoeder, denk ik.
Maar hoe krijg je dat het zooitje aan mekaar blijft kleven?

Je maakt een beslagje van meel, water en die cornflakes.

Daar doop je de stukken kip in...

Cc

Couscousje
14-04-04, 16:56
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Kentucky Fried Chicken moest van de rechter als KFC door het leven.
Deze snack-keten kweekte namelijk een speciale kipsoort: zonder vleugels, zonder poten, zonder veren, zonder snavel, kleine botten, blind; het waren gewoon anomalieen die aan een voedsel- en hormoon-infuus groot werden gekweekt in no-time.

Maar je wilde kip eten, begrijp ik.

?

Wil je iets meer uitweiden hierover?

Cc

taouanza
14-04-04, 16:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom? Omdat het eten van niet-ritueel geslacht vlees haram is?

Onder andere.

Zwarte Schaap
14-04-04, 16:58
Geplaatst door taouanza
Onder andere. :duim:

taouanza
14-04-04, 16:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
:duim:

Ik heb besloten niet meer gevoelig te zijn voor jouw beledigingen dus ook niet voor jouw complimenten.:mad:

Couscousje
14-04-04, 17:01
Geplaatst door taouanza
Ik heb besloten niet meer gevoelig te zijn voor jouw beledigingen dus ook niet voor jouw complimenten.:mad:

En als ik jou nou trakteer op een bucket, wat zou je dan doen?

:stout:

Cc

taouanza
14-04-04, 17:01
Geplaatst door Couscousje
Je maakt een beslagje van meel, water en die cornflakes.

Daar doop je de stukken kip in...

Cc

Heb je het zelf geprobeert of verzin je het ter plekke?
Want cornflakes in water.......:vreemd:

taouanza
14-04-04, 17:02
Geplaatst door Couscousje
En als ik jou nou trakteer op een bucket, wat zou je dan doen?

:stout:

Cc

Ik zou ja zeggen en dan sleur ik je ergens anders naar toe.:wink:

Couscousje
14-04-04, 17:06
Geplaatst door taouanza
Heb je het zelf geprobeert of verzin je het ter plekke?
Want cornflakes in water.......:vreemd:

Ik heb het geprobeerd.

Geloof me, cornflakes blijven droog als je ze niet te lang in dat beslagje houdt.

Cc

Couscousje
14-04-04, 17:06
Geplaatst door taouanza
Ik zou ja zeggen en dan sleur ik je ergens anders naar toe.:wink:

Dat is een typisch vrouwenantwoord... :haha:

Cc

Zwarte Schaap
14-04-04, 17:09
Geplaatst door taouanza
Ik heb besloten niet meer gevoelig te zijn voor jouw beledigingen dus ook niet voor jouw complimenten.:mad:

Gossie toch, dit kan mijn gevoelige hart niet hebben. :huil:

taouanza
14-04-04, 17:10
Geplaatst door Couscousje
Dat is een typisch vrouwenantwoord... :haha:

Cc

Komt even mooi uit dat ik een vrouw ben.:vreemd:

taouanza
14-04-04, 17:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gossie toch, dit kan mijn gevoelige hart niet hebben. :huil:

Now way dat ik er nog in trap.:duivels:

taouanza
14-04-04, 17:12
Geplaatst door Couscousje
Ik heb het geprobeerd.

Geloof me, cornflakes blijven droog als je ze niet te lang in dat beslagje houdt.

Cc

En was hetzelfde als KFC? Of beter?

Couscousje
14-04-04, 17:13
Geplaatst door taouanza
En was hetzelfde als KFC? Of beter?

Ik had op dat moment een heel erge honger, dus ik heb geen idee wat het nou werkelijk was.

Cc

taouanza
14-04-04, 17:18
Geplaatst door Couscousje
Ik had op dat moment een heel erge honger, dus ik heb geen idee wat het nou werkelijk was.

Cc

Hmmmmm aint that a bitch.:moe:
Ik heb wel stukjes kipfilet gemarineerd en met een jasje gebakken.
Dat was best wel lekker alleen heb ik het verpest met de saus......thats a bitch to.:cheefbek:

Goodnight
14-04-04, 17:24
Wij hebben in Amsterdam een zaakje wat Chicken Wings heet.
Halal.....

Opgelucht lieten we Mc Donalds voor wat het was ( gelukkig geen vegatarische hamburgers of Mc Fish meer!) en togen naar deze 'unieke' zaak.

De Hot wings waren best wel smakelijk, maar als je eens wat anders wilde dan kwam je bedrogen uit.

Een kipburger bestond uit ( en ik lieg echt niet!) een halve kipfilet zo op het broodje gedonderd!

Een look alike van de hamburger was nou ja...errug triest....
En boven op dit alles werden drie eetlepels may gekwakt.

Na herhaaldelijk met zoonlief daar geweest te zijn heb ik het afgezworen en ben maar weer begonnen aan de Mc Fish :duim:

Joesoef
14-04-04, 17:30
10 tegen 1 dat er hier een recept te vinden is wat er heel erg op lijkt:

http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Kentucky+Fried+Chicken+recept


Volkomen onderschat op internet, de nieuwsgroepen.

taouanza
14-04-04, 17:34
Geplaatst door Goodnight
Wij hebben in Amsterdam een zaakje wat Chicken Wings heet.
Halal.....

Opgelucht lieten we Mc Donalds voor wat het was ( gelukkig geen vegatarische hamburgers of Mc Fish meer!) en togen naar deze 'unieke' zaak.

De Hot wings waren best wel smakelijk, maar als je eens wat anders wilde dan kwam je bedrogen uit.

Een kipburger bestond uit ( en ik lieg echt niet!) een halve kipfilet zo op het broodje gedonderd!

Een look alike van de hamburger was nou ja...errug triest....
En boven op dit alles werden drie eetlepels may gekwakt.

Na herhaaldelijk met zoonlief daar geweest te zijn heb ik het afgezworen en ben maar weer begonnen aan de Mc Fish :duim:

We hebben ook zoiets in Rotterdam, Chickenspot.:moe:
De wrapper is nog wel te eten maar de rest niet echt.
De groenteburger van de Mac vind ik ook wel lekker maar het gaat mij niet alleen om halal.

Goodnight
14-04-04, 17:36
Geplaatst door taouanza
We hebben ook zoiets in Rotterdam, Chickenspot.:moe:
De wrapper is nog wel te eten maar de rest niet echt.
De groenteburger van de Mac vind ik ook wel lekker maar het gaat mij niet alleen om halal.


Waar gaat het om dan?
Owja die Chicken Wings was overigens ook een Amerikaanse bedrijfje....

Maar he er gaat niets boven eigen gebakken kippetjes!

taouanza
14-04-04, 17:38
Geplaatst door Joesoef
10 tegen 1 dat er hier een recept te vinden is wat er heel erg op lijkt:

http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Kentucky+Fried+Chicken+recept


Volkomen onderschat op internet, de nieuwsgroepen.

Had ik allang gezien maar was niet echt overtuigd.
Plus is het niet de hotwingsversie.
Die hompen kip bij KFC hoefde ik zowiezo nie.
Kon ik allang zelf maken.

mark61
14-04-04, 17:38
Geplaatst door Couscousje
Je maakt een beslagje van meel, water en die cornflakes.

Daar doop je de stukken kip in...

Cc

Wat olie erbij kan vast ook geen kwaad voor de krokanterigheid. En vraag Rabi`ah maar voor de kruiden. Wordt wel geen Kentucky, maar ook heel lekker. Iets met marineren in trassi, gember en knoflook. Of was jij nou anti-knoflook?

taouanza
14-04-04, 17:40
Geplaatst door Goodnight
Waar gaat het om dan?
Owja die Chicken Wings was overigens ook een Amerikaanse bedrijfje....

Maar he er gaat niets boven eigen gebakken kippetjes!

Kipverwerkingsfabrieken zijn een van de grootste en gevaarlijkste mileuvervuilers.
En het leven en dieet van een plopkip is ook niet echt ideaal.
Ahoewel je hetzelfde krijgt als je naar de Islamitische slager gaat.......

mark61
14-04-04, 17:42
Je vraagt je overigens af waarom al die KFCs en Mcs in islamitische landen wel helal kunnen serveren, en hier niet. Moet een kleine moeite zijn, waar auto's niet de geringste last van hebben.

taouanza
14-04-04, 17:42
Geplaatst door mark61
Wat olie erbij kan vast ook geen kwaad voor de krokanterigheid. En vraag Rabi`ah maar voor de kruiden. Wordt wel geen Kentucky, maar ook heel lekker. Iets met marineren in trassi, gember en knoflook. Of was jij nou anti-knoflook?

oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh ohoh oh oh
wat word die kip toch lekker met de kruidenmix van Silvo! :lole:

taouanza
14-04-04, 17:43
Geplaatst door mark61
Je vraagt je overigens af waarom al die KFCs en Mcs in islamitische landen wel helal kunnen serveren, en hier niet. Moet een kleine moeite zijn, waar auto's niet de geringste last van hebben.

Ik wacht nog steeds op halal rookworst en halal chinees.:slaap:

Goodnight
14-04-04, 17:44
Geplaatst door taouanza
Kipverwerkingsfabrieken zijn een van de grootste en gevaarlijkste mileuvervuilers.
En het leven en dieet van een plopkip is ook niet echt ideaal.
Ahoewel je hetzelfde krijgt als je naar de Islamitische slager gaat.......

Hmm...dan moet je vegatarisch worden...lijkt me helemaal geen gek idee als je weet hoe die arme diertjes worden behandeld voor ze op ons bord terecht komen.

soms word ik er echt onpasselijk van, hoef ik ff geen vlees meer.

Goodnight
14-04-04, 17:46
Geplaatst door mark61
Je vraagt je overigens af waarom al die KFCs en Mcs in islamitische landen wel helal kunnen serveren, en hier niet. Moet een kleine moeite zijn, waar auto's niet de geringste last van hebben.

Had afgelopen jaar een Mc Sahara mogene proeven in Marokko.was erruh smakelijk :strik:

taouanza
14-04-04, 17:47
Geplaatst door Goodnight
Hmm...dan moet je vegatarisch worden...lijkt me helemaal geen gek idee als je weet hoe die arme diertjes worden behandeld voor ze op ons bord terecht komen.

soms word ik er echt onpasselijk van, hoef ik ff geen vlees meer.

En het wordt nog beter als er drie islamitische slager komen in een straat.:moe:
Heeft de ene kipfilet voor 4 euro nou dan biedt de volgende het aan voor 3 enz enz.
Sommige dingen horen gewoon duur te zijn kan je het ook echt waarderen.

taouanza
14-04-04, 17:48
Geplaatst door Goodnight
Had afgelopen jaar een Mc Sahara mogene proeven in Marokko.was erruh smakelijk :strik:

Ik me altijd verbazen over Marokkanen die in Marokko naar de Mac gaan.
En toen deed ik het zelf.:nerveus:

Orakel
14-04-04, 17:48
Ut lijkt hier wel een smulbos.

Goodnight
14-04-04, 17:49
Happie mee eten?
halal of maakt het je niets uit?

taouanza
14-04-04, 17:50
Geplaatst door Orakel
Ut lijkt hier wel een smulbos.

Fruit, noten een beetje yoghurt.yam yam.
Heb je helemaal geen koekenpan bij nodig.:lole:

Orakel
14-04-04, 17:53
Geplaatst door taouanza
Fruit, noten een beetje yoghurt.yam yam.
Heb je helemaal geen koekenpan bij nodig.:lole:

Wel een paar eikels. Heb jij Andries ergens gezien?

Rabi'ah.
14-04-04, 17:54
Fried chicken=eigenlijk heel makkelijk. Maakte me moeder vroeger altijd :) :wink: :strik:
Ok, je koopt dus een aantal kippeboutjes, zo veel als je wilt, en die maak je dan schoon.
Daarna neem je een bak met bloem/meel, waar je die kippeboutjes dan in rolt zodat ze onder de bloem/het meel komen te zitten.
Daarna doe je ze in de frituur, je kunt evt. ook nog zout aan het meel toevoegen, maar dat hoeft niet.
Maar ik waarschuw je: Je wordt er al dik van als je ernaar kijkt...... Don't say I didn't warn you..... :duivels: :hihi: :p

Groetjes,

Rabiah.

mark61
14-04-04, 17:54
Geplaatst door taouanza
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh ohoh oh oh
wat word die kip toch lekker met de kruidenmix van Silvo! :lole:

Nu komt de ware kokkin naar boven! Dus je bent toch een magnetronterroriste! silvo....

mark61
14-04-04, 17:55
Geplaatst door taouanza
Ik wacht nog steeds op halal rookworst en halal chinees.:slaap:

Wat? Verwacht je dat ik ze kom brengen? Slagerij Ramjan, Den Haag. En op de Beeklaan zitten al minstens 3 helal Chinezen. Zo ongeveer.

taouanza
14-04-04, 17:57
Geplaatst door Orakel
Wel een paar eikels. Heb jij Andries ergens gezien?

Nee amandels en cashew, viezerik!:moe:

taouanza
14-04-04, 17:58
Geplaatst door mark61
Nu komt de ware kokkin naar boven! Dus je bent toch een magnetronterroriste! silvo....

Ik heb een combimagnetron maar ik gebruik liever de gasoven.:ego:

mark61
14-04-04, 17:59
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Jij bent echt ons Wandelende Geweten he?
Je bent nog maatschappelijker ge-engageerd dan Stef Bos.

Stef Smulbos? Was dat niet een partijgenoot van jou? Die moet zeker voor straf de koffie halen tegenwoordig bij fractievergaderingen? En de afwas doen. Nicht. Integratie geslaagd. Waar hadden we nou dinges voor aangetrokken?

taouanza
14-04-04, 17:59
Geplaatst door mark61
Wat? Verwacht je dat ik ze kom brengen? Slagerij Ramjan, Den Haag. En op de Beeklaan zitten al minstens 3 helal Chinezen. Zo ongeveer.

Moet ik helemaal naar Den Haag om te Chinezen???

mark61
14-04-04, 18:01
Geplaatst door taouanza
Kipverwerkingsfabrieken zijn een van de grootste en gevaarlijkste mileuvervuilers.
En het leven en dieet van een plopkip is ook niet echt ideaal.
Ahoewel je hetzelfde krijgt als je naar de Islamitische slager gaat.......

Zo te horen is het hoog tijd dat de Ned. Ver. van Halal Kipconsumerende Huisvrouwen eens met zo'n slager gaat praten. Of hij geen biologische-halal-lijn kan opzetten naast zijn industriële-halalkoopwaar. Wie had het er ook weer over dat dierenleed ook strijdig is met de islam? Was dat nou hier of zat ik weer bij de Turken te gluren gisteren?

taouanza
14-04-04, 18:05
Geplaatst door mark61
Zo te horen is het hoog tijd dat de Ned. Ver. van Halal Kipconsumerende Huisvrouwen eens met zo'n slager gaat praten. Of hij geen biologische-halal-lijn kan opzetten naast zijn industriële-halalkoopwaar. Wie had het er ook weer over dat dierenleed ook strijdig is met de islam? Was dat nou hier of zat ik weer bij de Turken te gluren gisteren?

Oh dan heb je zeker nooit Marokkaanse huisvrouwen horen discussieren?
Ze gaat helemaal naar Belgie omdat de amandelen daar 10cent goedkoper zijn.:rolleyes:

mark61
14-04-04, 18:13
Geplaatst door taouanza
Moet ik helemaal naar Den Haag om te Chinezen???

Nee tis mijn schuld dat van die tighonderdduizend rotjeknorse moslims er geen 1 op het idee komt om a) halal rookworst en b) halal chinees te maken. Beetje zelfredzaamheid daar aan de Maas. Of anders op reis. Tis dichterbij dan België.

mark61
14-04-04, 18:16
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Stef Bos componeert maatschappelijk betrokken kutmuziek.

Dinges wat... canvasslip? Burqa? Peruviaanse hobbezak?

Ow Blok ken ik wel, Bos niet. Muziek maatschappelijk betrokken? Zoals in Bob Dylan bedoel je?

Aantrekken zoals in inhuren. Dat mensalsjedrnaamnoemtvliegendelichaamsdelenweerover deserver

taouanza
14-04-04, 18:19
Geplaatst door mark61
Nee tis mijn schuld dat van die tighonderdduizend rotjeknorse moslims er geen 1 op het idee komt om a) halal rookworst en b) halal chinees te maken. Beetje zelfredzaamheid daar aan de Maas. Of anders op reis. Tis dichterbij dan België.

Ik ga niet naar Belgie en ik ga ook niet naar de Zwarte markt:
Kom gaan we naar Brussel daar verkopen ze Marokkaanse spullen.
Nee daar verkopen ze geen Marokkaanse spullen daar verkopen ze kitsch waar Marokkanen dol op zijn. Dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat anders.:moe:

mark61
14-04-04, 18:38
Geplaatst door taouanza
Ik ga niet naar Belgie en ik ga ook niet naar de Zwarte markt:
Kom gaan we naar Brussel daar verkopen ze Marokkaanse spullen.
Nee daar verkopen ze geen Marokkaanse spullen daar verkopen ze kitsch waar Marokkanen dol op zijn. Dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat anders.:moe:

Made in Taiwan dus? Zo heb ik eens bij een Turk kitschtheelepels gekocht die achteraf, hoe bestaat het, Made in Japan bleken. Waar een high tech economische gigant allemaal niet zn geld aan verdient...

Joesoef
14-04-04, 18:40
KFC Not Chicken in Tibet
Wed Apr 14, 2004 01:00 PM ET

By Nichola Groom
NEW YORK (Reuters) - KFC's plan to open one of its signature fried-chicken restaurants in Tibet as early as this year is likely to face resistance -- but not because it is American.

The unit of Louisville, Kentucky-based Yum Brands Inc. announced the move in January, making it one of the few Western companies to receive permission from Beijing to expand into Tibet, where Chinese troops forcefully imposed their government's rule in 1950.

But with KFC's move into Tibet comes the threat of political backlash from groups that see the company not as a symbol of U.S. economic domination, but rather as an instrument of imperialist China, which recently has been trying to bolster Tibet's fragile economy through tourism.

With 1,000 restaurants, China is KFC's biggest market outside the United States and accounted for one-third of Yum's international profits last year.

As a result, KFC is almost certain to encounter opposition from pro-Tibet activist groups trying to characterize it as supporting Beijing's position that Tibet is a natural part of China.

China has long sought to silence pro-independence voices in the region and exiled Buddhist spiritual leader the Dalai Lama in 1959 after accusing him of inciting separatism. The United States singled out China's "poor record" in Tibet in a human rights resolution proposed at the United Nations last month.

Pro-Tibet activist groups claim to have succeeded in the past at forcing companies to abandon investments in Tibet, largely through campaigns aimed at discrediting them.

"You should not underestimate the pressure that can be put on some companies," said Thierry Dodin, director of Tibet Information Network, a London-based news and research service. Branded companies like KFC are particularly vulnerable to campaigns by political groups because they rely so much on projecting a positive image to consumers, he added.

KFC's closest competitor, McDonald's Corp., has no plans to enter Tibet, a spokeswoman said.

Freya Putt, program director for the New York-based Students for a Free Tibet, said KFC would be an easy target for a boycott or ad campaign.

"They are putting themselves out there for some reputational damage," she said. "It would be a feasible thing for us to target them."

But before deciding on its next move, the group is waiting for a response to a letter it sent to the company, Putt said.

CULTURAL SENSITIVITY

For its part, KFC is "carefully studying the marketplace with cultural sensitivity," said a spokeswoman for the company's international arm.

"KFC is nonpartisan," she said, "and we believe our products should be enjoyed by people all around the world."

But experts said a KFC restaurant in Tibet would probably cater to Chinese tourists rather than native Tibetans, most of whom live in poor rural areas. A typical meal at KFC costs 17 to 18 yuan (about $2.20) in China -- about a day's income in Tibet.

Many Tibetans resent Beijing's efforts to draw visitors to their destitute, largely agrarian country. They see the growth of tourism, including a new railway that will link Tibet to the neighboring province of Qinghai, as a threat to their ancient cultural heritage.

Activists say they have forced some companies to pull out of Tibet as part of an effort to preserve that heritage.

Students for a Free Tibet said that in 1997 they and other activist groups helped drive Holiday Inn parent company Intercontinental Hotels Group Plc to abandon its 10-year contract with a property's owner. A spokeswoman for the British company said the campaign, which encouraged an international boycott of the chain, had nothing to do with its decision not to renew the contract.

More recently, the Australia Tibet Council said earlier this year that its "Sino Gold: Hands off Tibet!" campaign, which included protests outside the Chinese consulate in Sydney, helped force Australia's Sino Gold Ltd. to abandon a gold mining project. But Jake Klein, chief executive of the Sydney-based company, said this week that the move resulted from concern about the low grades of gold found in the ore, not from the pressure of political activists.

KFC has bowed to pressure-group tactics before. Last year a campaign by a U.S. animal rights group led the company to change information it provided about the treatment of chickens raised for consumption in its restaurants.

One expert, however, said that as tourism thrives in Tibet, activists are unlikely to deter KFC and other Western companies from seeking business opportunities there.

"The sway of these groups is somewhat actually diminishing," said Chris McNally, a China specialist with the East-West Center in Honolulu, Hawaii. "There are more and more companies moving into Tibet as infrastructure improves, and KFC certainly won't be the last."

(Additional reporting by Jim Regan in Sydney and Edwin Chan in Shanghai)

mark61
14-04-04, 18:42
Geplaatst door 151 Nobelprizes
A-ja. Draagt die ook van die slips? Olie op canvas?

Come to think of it, Agnes en zij hebben een gemeenschappelijke, ietwat zurige blik vaak. Zo van heb-ik-me-daar-net-een-onoirbaar-voorstel-gekregen. Maar nu begrijp ik het! Het is de ideologische lingerie. Ocharme

Bommel Ding
14-04-04, 18:43
Geplaatst door Orakel
Wel een paar eikels. Heb jij Andries ergens gezien?
Het is niet netjes om de goede naam van an3sdej aan te tasten en zijn integriteit te ondermijnen als hij zelf niet in de gelegenheid is om zich te verdedigen.

taouanza
14-04-04, 18:47
Geplaatst door Bommel Ding
Het is niet netjes om de goede naam van an3sdej aan te tasten en zijn integriteit te ondermijnen als hij zelf niet in de gelegenheid is om zich te verdedigen.


*proest*

Rabi'ah.
14-04-04, 18:48
Geplaatst door Bommel Ding
Het is niet netjes om de goede naam van an3sdej aan te tasten en zijn integriteit te ondermijnen als hij zelf niet in de gelegenheid is om zich te verdedigen.

Integriteit? Goede naam? En Andries? In één zin? :verward:


:hihi:

Mattijs
14-04-04, 19:11
Wat een manieren weer die dames zeg, roddelen over iemand als die niet meer van repliek kan dienen.

Joesoef
14-04-04, 19:20
Geplaatst door Bommel Ding
Het is niet netjes om de goede naam van an3sdej aan te tasten en zijn integriteit te ondermijnen als hij zelf niet in de gelegenheid is om zich te verdedigen.

Andries heeft MPS, die prikt vanuit paviljoen 3 alweer maanden mee onder een andere nick.

Bommel Ding
14-04-04, 19:22
Geplaatst door Joesoef
Andries heeft MPS, die prikt vanuit paviljoen 3 alweer maanden mee onder een andere nick.
Oh ik had laatst iets gelezen dat hij zijn varkenshouderij verkocht had en voor langere tijd in Mexico zit. Onder welke nick prikt hij dan nu?

Joesoef
14-04-04, 19:26
Geplaatst door Bommel Ding
Oh ik had laatst iets gelezen dat hij zijn varkenshouderij verkocht had en voor langere tijd in Mexico zit. Onder welke nick prikt hij dan nu?

Patiënten gegevens zijn geheim.

Goodnight
14-04-04, 19:26
Ik was laatst bij de buren ( marokko poentnl)

En daar zag ik tot mijn verbazing onze An3iesje.......wist niet dat ze hem al verlof hadden gegeven...

Joesoef
14-04-04, 19:43
Geplaatst door Goodnight
Ik was laatst bij de buren ( marokko poentnl)

En daar zag ik tot mijn verbazing onze An3iesje.......wist niet dat ze hem al verlof hadden gegeven...

Ik denk dat het hem niet zit in het verlof. Ik denk eerder dat Andries op zoek is naar wat nieuw tegengas. Daar leeft hij van/ voor.

Rabi'ah.
14-04-04, 19:49
Geplaatst door Joesoef
Andries heeft MPS, die prikt vanuit paviljoen 3 alweer maanden mee onder een andere nick.


Whahahahahhahahahahahha


:haha: :haha: :haha:

Joesoef
14-04-04, 19:58
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:


Even voor de goede orde. Tijd geleden alweer heeft Andries op maghreb.nl uitgebreid verteld over zijn psychiater zijn en zijn werk in een inrichting.

Bommel Ding
14-04-04, 20:07
Geplaatst door Joesoef
Even voor de goede orde. Tijd geleden alweer heeft Andries op maghreb.nl uitgebreid verteld over zijn psychiater zijn en zijn werk in een inrichting.
Was dat niet een andere Andries? De an3sdej die hier prikte was varkensboer van beroep.

Joesoef
14-04-04, 20:11
Geplaatst door Bommel Ding
Was dat niet een andere Andries? De an3sdej die hier prikte was varkensboer van beroep.

:p Yep. En vannacht zag ik mannetjes op de maan.

Rabi'ah.
14-04-04, 20:40
Geplaatst door Joesoef
Even voor de goede orde. Tijd geleden alweer heeft Andries op maghreb.nl uitgebreid verteld over zijn psychiater zijn en zijn werk in een inrichting.

Echt waar? Oh.......dat wist ik niet......

mark61
14-04-04, 22:08
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het spijt me dat jij altijd zure muilen oogst als je je voorstellen doet, Mark ;)
Tis vrij ongebruikelijk, overigens. Misschien moet je wat aan je garderobe doen.

Persoonlijk heb ik de dames nooit ontmoet. Noch heb ik de ambitie. Dames die ik zulke voorstellen doe hebben normale (of in het geheel geen) lingerie. Die broek heb ik pas sinds vorige week.