PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeer orginele manier om je huwelijk te redden.



taouanza
15-04-04, 10:44
Laatste nieuws in de Beckham soap: 'Victoria is zwanger'

De voormalige Spice Girl die het momenteel erg zwaar heeft is al zeven weken zwanger van haar derde kind, zo melden bronnen die dicht bij haar staan. Ze staat al weken in een mediastorm nadat drie vrouwen naar buiten kwamen met verhalen over wilde seks-affaires met haar voetballende echtgenoot David Beckham.


Beckham schaarde zich onlangs vierkant achter zijn vrouw en zei tevens nog steeds erg gelukkig getrouwd te zijn. Hij ontkende de affaires aanvankelijk niet. Nu lijkt zijn houding nog logischer, immers als je vrouw zwanger is, is het niet echt een geschikt moment om toe te geven dat je affaires met andere vrouwen hebt (gehad).

'Victoria houdt alles voorlopig nog voor zich, maar ze loopt al dagen te grijnzen. Ze heeft ons verteld dat ze geweldig nieuws heeft'. 'We hopen allemaal dat dit het best voorstelbare nieuws zal zijn, namelijk dat ze zwanger is. Het zou betekenen dat zij het laatst lacht als al deze verhalen over vreemdgaan voorbij zijn.', zeggen vrienden.

David en Victoria hebben al twee zonen - Brooklyn (5) en Romeo (1) - en hebben het vaak gehad over het uitbreiden van hun nageslacht. Ze ontkennen allebei dan ook hevig dat de verhalen waar Rebecca Loos en Sarah Marbeck mee naar buiten kwamen juist zijn. Tevens werd topmodel Esther Cañadas genoemd als een van de vrouwen waar David stoute sms-sessies (en waarschijnlijk ook seks) mee had. Onlangs was Rebecca Loos nog op tv waar ze haar verhaal bevestigde en duidelijk maakte niet te liegen. 'Waarom zou ik hierover liegen?', zei ze.

Tomas
15-04-04, 10:48
Bah wat zijn vrouwen toch altijd onbetrouwbaar. Zodra ze de gelegenheid krijgen om je zwart te maken zullen ze het niet laten ook. En dat nog wel nadat je ze zo verwend hebt.

barfly
15-04-04, 10:50
Dit is gewoon een smerige poging van Victoria om Beckham emotioneel te gijzelen door zwanger te raken :mad:

taouanza
15-04-04, 10:51
Geplaatst door Tomas
Bah wat zijn vrouwen toch altijd onbetrouwbaar. Zodra ze de gelegenheid krijgen om je zwart te maken zullen ze het niet laten ook. En dat nog wel nadat je ze zo verwend hebt.

Hebt je nu over zijn vrouw of over zijn scharrels?:vreemd:

taouanza
15-04-04, 10:52
Geplaatst door barfly
Dit is gewoon een smerige poging van Victoria om Beckham emotioneel te gijzelen door zwanger te raken :mad:

:hihi:

Tomas
15-04-04, 10:54
Geplaatst door taouanza
Hebt je nu over zijn vrouw of over zijn scharrels?:vreemd:

Scharrels? Bah. En wat ze ook goed kunnen die vrouwen is over de ruggen van andere vrouwen opklimmen in de pikorde door ze met minderwaardige namen te betitelen.

plexus
15-04-04, 11:00
David gaat vreemd & Victoria krijgt billenkoek...it's good to be a man! :zozo:

taouanza
15-04-04, 11:00
Geplaatst door Tomas
Scharrels? Bah. En wat ze ook goed kunnen die vrouwen is over de ruggen van andere vrouwen opklimmen in de pikorde door ze met minderwaardige namen te betitelen.


:haha:

Ik kan maitresses niet spellen.:cheefbek:

barfly
15-04-04, 11:03
Geplaatst door taouanza

David en Victoria hebben al twee zonen - Brooklyn (5) en Romeo (1) - en hebben het vaak gehad over het uitbreiden van hun nageslacht.

Ik hoop dat ze nog een zoontje krijgen en die Harlem noemen!

Wie noemt z'n kind in godsnaam Breukelen? :maf2:

taouanza
15-04-04, 11:13
Geplaatst door barfly
Ik hoop dat ze nog een zoontje krijgen en die Harlem noemen!

Wie noemt z'n kind in godsnaam Breukelen? :maf2:

Fans van de Beasty Boys?:vreemd:

arnd
15-04-04, 11:20
Geplaatst door barfly
Ik hoop dat ze nog een zoontje krijgen en die Harlem noemen!

Wie noemt z'n kind in godsnaam Breukelen? :maf2:

:D Indeed !!

Breukelen
Loos
mogelijk Harlem ...

Blijkbaar zijn ze toch duidelijk Nederlands georiënteerd ....

taouanza
15-04-04, 11:56
Geplaatst door arnd
:D Indeed !!

Breukelen
Loos
mogelijk Harlem ...

Blijkbaar zijn ze toch duidelijk Nederlands georiënteerd ....

Vast wel daarom heeft hij ook een Nederlandse scharrel.:rolleyes:

arnd
15-04-04, 12:07
Geplaatst door taouanza
Vast wel daarom heeft hij ook een Nederlandse scharrel.:rolleyes:

Dat zeg ik ....

A.


PS. maitresse .... ;)