PDA

Bekijk Volledige Versie : El eid magharba style!!



Bommel Ding
15-04-04, 18:43
Ik wou het jullie niet onthouden :D

El Eid voor de marokanen...

De schoenen van de Shoebaloo raken uitverkocht. Van dunne Marokkaantjes van 14, met donssnorretjes, tot uitgeleefde 28ers, met bruine uitgaanskoppen, zitten allemaal als verslaafde merkjunks nieuwe Prada’s aan te schaffen. Luie Marokkanen die een dag van tevoren pas naar de Shoebaloo gaan beginnen para te worden en zich helemaal kapot te stressen.

- “Mevrouw, Mevrouw....... hebben jullie deze nog in 41?”

* "Nee, alles is op. De laatste dagen liep het storm, we weten niet precies waarom.

- “En deze?”

* "Nee ook niet meer, alleen in maat 47 nog."

- “Tfoeee, tering Marokkanen zijn me voor geweest. Alleen die lelijke Botti’s zijn over!”


Ook in de Armani store is het knetterdruk.Allemaal opgeschoren koppen zitten massaal broeken in te slaan. Kleine Marokkaantjes van 14 die niet eens 1.60 zijn, komen met 200 euro aanzetten om die armanibroek te kopen.


* "Sorry jongeman, maar deze Armani verkoopt geen kinderkleding!"

- “Wat kinderkleding! Zie je deze snor niet? Geef die broek nou maar.”

* "Die maat is echt te groot voor jou, in de lengte moet er dan te veel af. Dan wordt het model heel vreemd."

- “Wat model, broek is broek! Al moet ie tot de helft worden ingekort, interesseert me niet.”


De winkeleigenaren vragen zich af waar ineens de koopwoede vandaan komt bij deze Marokkanen. Maar wat ze niet weten, is dat het bijna 3id is. En bij elke 3id is het de traditie geworden om als Marokkaan in Nederland een nieuw paar Prada’s en een Armani-set aan te schaffen. 400 euro brandt in de zakken en moet uitgegeven worden!


Er zijn een aantal zaken in Nederland waaraan je kunt zien dat het el3id is:

1. Alle treinen van Nederland zitten bomvol met Marokkanen in gloednieuwe merk kleding.

2. In de moskee ’s ochtends vroeg ligt een fortuin aan schoenen.

3. In het centrum krioelt het van de Marokkanen.

4. Op Hoog Catharijne lopen verdacht veel jongens met een djelebba aan.

5. De bezoekers van de bioscopen van de grote steden bestaan die dag uit 80% Marokkaans publiek.

6. Elke Marokkaanse jongen is net een uur geleden opgeschoren.

7. Elke Marokkaan krijgt om de 10 minuten een smsje met mabrouk el3id

8. Zonnebankcentra zitten vol met Marokkaanse meiden en in sommige steden ook de jongens.


El3id is toch wel de dag van Utrecht Hoog Cathaharijne. Vooral als de el3id in de winter valt is het meer dan ideaal daar vertoeven. Het is overdekt, ligt centraal in Nederland, veel Marokkanen en lekker warm. Je hebt er een V&D dakterras, bioscoop en een Mac. Alle basisingrediënten aanwezig voor een leuke Marokkaanse dag.


Je komt aan op Utrecht. Je neemt de roltrap naar boven en komt in de stationshal waar honderden Marokkanen al zijn gearriveerd. Je loopt met een kudde krullenbollen en opgeschoren koppen automatisch richting het winkelcentrum. Je bent nog fris en beent vol goede moed klein Marokko binnen. Ineens zie je de eerste pitstop, het V&D dakterras. Een woud aan Marokkanen zit daar te genieten van een appelpunt en een Jus. Elke tafel is bezet door een Mo of een Rachida. Iedereen doet net alsof ze alleen met hun vrienden in gesprek zijn, maar ondertussen zit elke tafel naar elkaar te gluren.


* He Faat, Mo is er ook!

- Waar zit ie dan?

* Neee…niet gelijk omdraaien a mongool. Blijf me gewoon aankijken! Daarachter bij die plantenbakken. Kijk zometeen!

- Oke! Ze hebben heus niks gezien hoor!

* Ik denk het ook niet! Heeft Mo nou een pak aan?



Stukje verderop!


- He Mo, Faat is er ook!

* Ja ik zag haar al kijken, maar ze doet net alsof ze me niet gezien heeft.

- Die andere vriendin van haar die draaide ineens heel raar haar hoofd om.



Theetje, gebakje, praatje, Marokkaantje gluren en het is weer tijd om door te gaan met de Catharijne tocht.

Verder lopen dan maar richting de bioscoop. Honderden Marokkanen uit heel het land zitten allemaal de voorstelling van half drie te kijken.Van diep Limburgse zachte g’tjes tot platte Haagse matten zitten in die muffe kleine bioscoopzaal. Tijdens de film lopen alle Marokkanen minimaal 4 keer in en uit de bioscoopzaal en de achterste rij Marokkanen schreeuwt constant door de film.Een Marokkaanse teringherrie overstemt het geluid van de film. Altijd krijgt een Nederlander die aan zijn vriendin laten zien hoe stoer hij is, het te verduren die er wat van zegt.

“Nu zeg ik er echt wat van hoor Carolien!”

“Doe nou maar niet, ze zien er agressief uit allemaal met die opgeschoren koppen”

“Uuh wat, ik zal dat schorem eens wat laten horen!!!!”

“Jeetje, willen jullie stil zijn, er zijn ook mensen die rustig willen kijken ja”

Alle Marokkaanse scheldwoorden worden direct naar z’n hoofd gevuurd en met een beetje pech rent een dikke S3aib plotseling in het donker naar hem toe en plant zijn gloednieuwe Pradalaars in z’n Hollandse blonde hoofd.

“Ewa hier, kijk hier maar naar vieze Nederlander!”

Na de rel in de bioscoop is iedereen hongerig geworden en stoomt iedereen in trance naar de Mac. De Marokkaanse meiden die zogenaamd heilig willen voorkomen, nemen een visfile en groenteburger. De jongens nemen het niet zo nauw met ritueel geslacht vlees en slurpen een Quarterpunder-menu naar binnen. Zo, het Marokkaanse buikje zit vol, nog een rondje weer door het winkelcentrum om het voedsel te verteren en de el3id dag is geslaagd. Teruglopen weer naar de treinen. Onderweg willen een paar jongens de show stelen met “zogenaamd heel gedurfd” een djeleba en een belhga aan. Iedereen kent de djeleba en de belgha stilo ondertussen en loopt straal langs ze heen richting de treinen.Ouders beginnen al te bellen, vragen waar dochterlief blijft. Dochterlieven nemen allemaal niet op!

Eindelijk weer in de trein, bekaf naar huis...

taouanza
15-04-04, 18:48
Whats your point?:moe:

Mattijs
15-04-04, 18:58
Waarschijnlijk dat veel jonge Marokkaantjes niets meer hebben met de Marokkaanse cultuur? :knipoog:

plexus
15-04-04, 19:01
prada & armani..Kan echt niet meer!

Bommel Ding
15-04-04, 19:15
Geplaatst door plexus
prada & armani..Kan echt niet meer!
Wat is het nu dan?

plexus
15-04-04, 19:44
Geplaatst door Bommel Ding
Wat is het nu dan?

weet je dat niet...? :jammer:

Bommel Ding
15-04-04, 19:46
Geplaatst door plexus
weet je dat niet...? :jammer:
Nee, vertel es...

Goodnight
15-04-04, 20:54
Hahaha...hij is wel grappig.

Echt een typisch voorbeeld dat onze jeugd beste uit twee culturen haalt.

Bioscoopje, erop uit met vrienden van de Nederlandse.

Niet gierig, ijdel en gezellig van de Marokkaanse.....

:duim!

Orakel
15-04-04, 21:43
Geplaatst door Bommel Ding
Nee, vertel es...

Koejoetsie.

mark61
15-04-04, 21:56
Geplaatst door Orakel
Koejoetsie.

Heb jij je pyjama ook al/nog aan?

Mattijs
15-04-04, 21:57
Echt een typisch voorbeeld dat onze jeugd beste uit twee culturen haalt.

Bioscoopje, erop uit met vrienden van de Nederlandse.

Wat is het goede uit de Marokkaanse cultuur hierbij?

Orakel
15-04-04, 22:06
Geplaatst door mark61
Heb jij je pyjama ook al/nog aan?

:p Yep, maar die is van het merk Afghani: geweven van 100%biologisch verantwoorde en onbespoten hennep.

Mattijs
15-04-04, 22:12
Veeraap leuk dat je even antwoord wil geven maar ik vroeg het even aan Goodnight :roker:

mark61
15-04-04, 22:14
Geplaatst door Orakel
:p Yep, maar die is van het merk Afghani: geweven van 100%biologisch verantwoorde en onbespoten hennep.

Waar kejje die krijge?

mark61
15-04-04, 22:30
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Nee echt Mark: kan ik nog een zwembroek aan je slijten van verantwoorde zelf gesponnen (en winstloze) schapewol?

Wat? Spin jij? Dat je daar tijd voor hebt. Of is er ruimte voor een spinnewiel in de business class? En istie dan gebreid of geweven? Ik kan me nog vagelijk mn vader in wollen (?) zwembroek herinneren. Ik houd het toch maar bij mijn plastic broekies.

Orakel
15-04-04, 23:18
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Doe jij nog wel 's een oog dicht of wordt ie van je lijf afgejat door de drugs-maffia?

Neuhh, maar m'n 4 vrouwen zijn 's-ochtends wel zo stoned als een garnaal en ik word naakt wakker.

Orakel
15-04-04, 23:18
Geplaatst door mark61
Waar kejje die krijge?

Bij de wereldwinkel 'Sky High".

taouanza
16-04-04, 08:07
Geplaatst door Mattijs
Wat is het goede uit de Marokkaanse cultuur hierbij?

De schoenzool van dikke ch3aib in je gezicht.:duivels:

Goodnight
16-04-04, 09:10
Geplaatst door Mattijs
Wat is het goede uit de Marokkaanse cultuur hierbij?

je hebt verkeerde stukje geciteerd.

arnd
16-04-04, 09:18
Geplaatst door Bommel Ding
Ik wou het jullie niet onthouden :D

El Eid voor de marokanen...

De schoenen van de Shoebaloo raken uitverkocht. Van dunne Marokkaantjes van 14, met donssnorretjes, tot uitgeleefde 28ers, met bruine uitgaanskoppen, zitten allemaal als verslaafde merkjunks nieuwe Prada’s aan te schaffen. Luie Marokkanen die een dag van tevoren pas naar de Shoebaloo gaan beginnen para te worden en zich helemaal kapot te stressen.

- “Mevrouw, Mevrouw....... hebben jullie deze nog in 41?”

* "Nee, alles is op. De laatste dagen liep het storm, we weten niet precies waarom.

..................................

..................................

..................................

..................................

Zo, het Marokkaanse buikje zit vol, nog een rondje weer door het winkelcentrum om het voedsel te verteren en de el3id dag is geslaagd. Teruglopen weer naar de treinen. Onderweg willen een paar jongens de show stelen met “zogenaamd heel gedurfd” een djeleba en een belhga aan. Iedereen kent de djeleba en de belgha stilo ondertussen en loopt straal langs ze heen richting de treinen.Ouders beginnen al te bellen, vragen waar dochterlief blijft. Dochterlieven nemen allemaal niet op!

Eindelijk weer in de trein, bekaf naar huis...

:melig2: :melig2:

Hah! Echt niet vervelend bedoeld hoor, maar dit is ZO herkenbaar!!! :duim:

Als of je door Rotterdam loopt. Gewéldig!!!!

(PS. Taouanza Nog wat te zeggen over de NL-cultuur???? ;) )

Bommel Ding
16-04-04, 09:21
Geplaatst door arnd
:melig2: :melig2:

Hah! Echt niet vervelend bedoeld hoor, maar dit is ZO herkenbaar!!! :duim:

Als of je door Rotterdam loopt. Gewéldig!!!!

(PS. Taouanza Nog wat te zeggen over de NL-cultuur???? ;) )
Ik stelde haar laatst al een vraag over de populariteit van Mc Donalds bij Marokkanen, but she was not amused. :denk:

arnd
16-04-04, 09:22
Geplaatst door taouanza
De schoenzool van dikke ch3aib in je gezicht.:duivels:

't Komt wel dichtbij nu he ...... :D

arnd
16-04-04, 09:23
Geplaatst door Bommel Ding
Ik stelde haar laatst al een vraag over de populariteit van Mc Donalds bij Marokkanen, but she was not amused. :denk:

Maar de Mac is toch geen probleem? Daar gebruiken ze alleen maar rundvlees !! ;)


Nee, echt een leuk verhaal, heb zitten GENIETEN!!

Goodnight
16-04-04, 09:27
wat een zeiktopic is dit zeg.
Hebben jullie werkelijk geen andere bijdragen dan met zulke achterlijke zaken aan te komen zetten?

Het stukje zelf is grappig en bedoeld als satire.
Maar aub zeg, ga niet doen alsof dit DE Marokkaan is!

Bleeeehhhh wat een zeikerds, wat dat betreft hebben we nog veel te integreren helaas: integreren in hoe kan ik zo goed mogelijk zeiken over anderen!

Het liefst met emmers vol modder!

Goodnight
16-04-04, 09:28
Geplaatst door arnd
Maar de Mac is toch geen probleem? Daar gebruiken ze alleen maar rundvlees !! ;)


Nee, echt een leuk verhaal, heb zitten GENIETEN!!

waar precies heb je van genoten dan?

arnd
16-04-04, 09:29
Geplaatst door Goodnight
wat een zeiktopic is dit zeg.
Hebben jullie werkelijk geen andere bijdragen dan met zulke achterlijke zaken aan te komen zetten?

Het stukje zelf is grappig en bedoeld als satire.
Maar aub zeg, ga niet doen alsof dit DE Marokkaan is!

Bleeeehhhh wat een zeikerds, wat dat betreft hebben we nog veel te integreren helaas: integreren in hoe kan ik zo goed mogelijk zeiken over anderen!

Het liefst met emmers vol modder!

Hé Good......

Ik heb wér-ke-lijk genoten ....
Het is zo écht. :hihi:

Kom op, joh, satire, heerlijk .....

arnd
16-04-04, 09:31
Geplaatst door Goodnight
waar precies heb je van genoten dan?

Nou weet je, het is een gevoel.

Ik last het en het was in één keer; WHAMMO!!! Alsof ik in centrum Rotterdam liep. Het verhaal is écht.
De herrie, de ijdeltuiterij, de grote monden, de Mac's vol met Marrokaanse jongelui....
Niks negatief, maar wel herkenbaar...

Goodnight
16-04-04, 09:31
Geplaatst door arnd
Hé Good......

Ik heb wér-ke-lijk genoten ....
Het is zo écht. :hihi:

Kom op, joh, satire, heerlijk .....

wat vond je er echt aan dan?

ow arnd?

je mag niet om andere mensen lachen en ook niet om de gebruiken die ze er op na houden....

arnd
16-04-04, 09:32
Geplaatst door Goodnight
wat vond je er echt aan dan?

ow arnd?

je mag niet om andere mensen lachen en ook niet om de gebruiken die ze er op na houden....

Ik lach niet hatelijk of negatief, ik lach vermaakt, geamuseerd. Ver-ruk-ke-lijk! :hardlach:

arnd
16-04-04, 09:35
(Of zou dit een reden zijn om mij mijn derde set met strafpunten te geven?)

Goodnight
16-04-04, 09:37
Geplaatst door arnd
(Of zou dit een reden zijn om mij mijn derde set met strafpunten te geven?)

weet niet....tenzij je met dat lachen iets bedoelt natuurlijk....

arnd
16-04-04, 09:40
Geplaatst door Goodnight
weet niet....tenzij je met dat lachen iets bedoelt natuurlijk....

Ja, dat ga ik natuurlijk niet zo maar verklappen ;)

arnd
16-04-04, 09:42
Zeg Bommel Ding, voor ik mijn derde en laatste set strafpunten krijg (zonder dat ik weet waarvoor), heb je nog niet een paar van dit soort authentieke verhalen?

Waardeer dit bijzonder :)

taouanza
16-04-04, 09:44
Geplaatst door Goodnight
wat een zeiktopic is dit zeg.
Hebben jullie werkelijk geen andere bijdragen dan met zulke achterlijke zaken aan te komen zetten?

Het stukje zelf is grappig en bedoeld als satire.
Maar aub zeg, ga niet doen alsof dit DE Marokkaan is!

Bleeeehhhh wat een zeikerds, wat dat betreft hebben we nog veel te integreren helaas: integreren in hoe kan ik zo goed mogelijk zeiken over anderen!

Het liefst met emmers vol modder!


We hebben volgens mij al een maand geleden om die column liggen lachen, gieren, brullen van het lachen op WSDB.
We gingen daarna ook nog naar de site van elqalem en hebben nog meer gelachen gegiert en gebruld.
En dan komt spuit 11 aanzetten om de Marokkanen voor ''schut te zetten.'':moe:
How sad?!:rolleyes:

taouanza
16-04-04, 09:45
Geplaatst door arnd
Zeg Bommel Ding, voor ik mijn derde en laatste set strafpunten krijg (zonder dat ik weet waarvoor), heb je nog niet een paar van dit soort authentieke verhalen?

Waardeer dit bijzonder :)

Deze verhalen zijn geschreven door Marokkanen over Marokkanen ga maar naar de site van elqalem.:rolleyes:

arnd
16-04-04, 09:46
Geplaatst door taouanza
We hebben volgens mij al een maand geleden om die column liggen lachen, gieren, brullen van het lachen op WSDB.
We gingen daarna ook nog naar de site van elqalem en hebben nog meer gelachen gegiert en gebruld.
En dan komt spuit 11 aanzetten om de Marokkanen voor ''schut te zetten.'':moe:
How sad?!:rolleyes:

Voor mij is ie nieuw, Taouanza.

Doe nou niet zo pissig .... :duim:
Wees blij met de blijden

arnd
16-04-04, 09:47
Geplaatst door taouanza
Deze verhalen zijn geschreven door Marokkanen over Marokkanen ga maar naar de site van elqalem.:rolleyes:

Bied jij mij de helpende hand??????

SalmayaSale
16-04-04, 09:49
Geplaatst door arnd
Ik lach niet hatelijk of negatief, ik lach vermaakt, geamuseerd. Ver-ruk-ke-lijk! :hardlach:



Ik vond het ook een amusante stuk.
Wat is er daar mis mee? De extremedenkers zoeken weer iets erachter.
De Marokkanen: Wat een belediging, ze willen onze cultuur weer kleineren tfou3lehoum.
De autochtone: Zie je nou dat ze toch anders zijn, ze kunnen hun feesten niet eens fatsoenlijk vieren blablabah.

Het is grappig omdat het herkenbaar is en dat is wat de meeste bedoelen denk ik, of ben ik te naief?????????????????

Bommel Ding
16-04-04, 09:49
Geplaatst door Goodnight
Het stukje zelf is grappig en bedoeld als satire.
Maar aub zeg, ga niet doen alsof dit DE Marokkaan is!
Het is op satirische wijze geschreven, maar ik denk dat het vrij aardig overeenkomt met de realiteit.

Mattijs
16-04-04, 09:52
Het is grappig omdat het herkenbaar is en dat is wat de meeste bedoelen denk ik, of ben ik te naief?????????????????

Je hebt gelijk, het is gewoon goede satire, en goede satire heeft altijd een grote kern van waarheid. :stout: Daarom voelen velen zich ook altijd erg aangesproken door Van't Hek en co

Goodnight
16-04-04, 09:56
Geplaatst door SalmayaSale
Ik vond het ook een amusante stuk.
Wat is er daar mis mee? De extremedenkers zoeken weer iets erachter.
De Marokkanen: Wat een belediging, ze willen onze cultuur weer kleineren tfou3lehoum.
De autochtone: Zie je nou dat ze toch anders zijn, ze kunnen hun feesten niet eens fatsoenlijk vieren blablabah.

Het is grappig omdat het herkenbaar is en dat is wat de meeste bedoelen denk ik, of ben ik te naief?????????????????

Ja zo vatten normaal denkenden het op.Zoiets als de humor van Najib Amhali zeg maar.
Maar anderen die graag Marokkanen in een negatief daglicht denken te kunnen plaatsen hiermee verkneukelen zich.
Ik vind dat soort reacties gewoon ronduit zielig en ja ik doel vooral op jou Bommelding en arnd heeft de voordeel van de twijfel.

Ik vind je reactie gewoon zielig, denken dat door een ander belachelijk te KUNNEN maken zelf beter uit de verf te komen.

Ik weet al precies wat voor type je was op school....
type kneus die graag wat wilde voorstellen en graag anderen uitlacht en zich zelf errug komisch vind.

Zit idd een kern van waarheid in: marokkanen zijn errug gezellige mensen die de eigen feesten met elkaar willen vieren.

Goodnight
16-04-04, 09:57
Geplaatst door Bommel Ding
Het is op satirische wijze geschreven, maar ik denk dat het vrij aardig overeenkomt met de realiteit.

Zo ook de grap van de Nederlander die in grappen vaak als een domme boer word neergezet...heel herkenbaar zeker als ik jouw reacties lees.

Bommel Ding
16-04-04, 09:59
Geplaatst door Goodnight
Zo ook de grap van de Nederlander die in grappen vaak als een domme boer word neergezet...heel herkenbaar zeker als ik jouw reacties lees.
Blijkbaar kun je niet tegen satire, als je gelijk op de toer van persoonlijke beledigingen moet gaan. Wellicht was de herkenning iets te groot toen je het stukje las? :gniffel:

Goodnight
16-04-04, 10:19
Geplaatst door Bommel Ding
Blijkbaar kun je niet tegen satire, als je gelijk op de toer van persoonlijke beledigingen moet gaan. Wellicht was de herkenning iets te groot toen je het stukje las? :gniffel:

ja hoor, zodra het el 3eid is ga ik er ook op uit en koop mooie dure kleding.
Die dag maak ik er een gezellige happiness van samen met vrienden en familie.

En dit was geen persoonlijke belediging hoor....het is alleen vergelijking...vond het wel een mooie eigenlijk.

Goodnight
16-04-04, 10:20
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Kijk, NOU noem je iemand... Amhali is de enige cabaretier die ik te pruimen vind. Grappig, getalenteerd en ondanks alle satire toch echt aardig. Lijkt me een fantastische goser.
De andere cabaretiers staan hoofdzakelijk te tetteren hoe stom iedereeen wel niet is en ZIJ zien dat. Amhali niet: die is echt leuk, en kan treffend zijn zonder onaardig te worden.

psies!
en die neemt alles en iedereen op de hak.

Ik ga maar weer eens kaartjes reserveren voor zijn nieuwe show!
Als die nog te krijgen zijn.

SalmayaSale
16-04-04, 10:26
Geplaatst door Goodnight
psies!
en die neemt alles en iedereen op de hak.

Ik ga maar weer eens kaartjes reserveren voor zijn nieuwe show!
Als die nog te krijgen zijn.



Het is al lang uitverkocht.
Ik heb gehoord dat je wel wat kan krijgen als je zegt dat je Marokkaans bent. Of het waar is?????????????

Bommel Ding
16-04-04, 10:28
Geplaatst door SalmayaSale
Het is al lang uitverkocht.
Ik heb gehoord dat je wel wat kan krijgen als je zegt dat je Marokkaans bent. Of het waar is?????????????
Discriminatie! :regie:

Goodnight
16-04-04, 10:28
Geplaatst door SalmayaSale
Het is al lang uitverkocht.
Ik heb gehoord dat je wel wat kan krijgen als je zegt dat je Marokkaans bent. Of het waar is?????????????

Hahaha die is goed.Positieve discrminatie?
Ik kon drie weken terug GRATIS en voor NIETS erheen, kon ik potverdorrie juist die avond niet!

Goodnight
16-04-04, 10:30
Geplaatst door 151 Nobelprizes
[zbaqzbaqmodus] DISCRIMINAASIE!!!

:hihi:

gun ons ook ook eens onze pleziertjes ja!

Mark
16-04-04, 10:32
Geplaatst door SalmayaSale
Het is al lang uitverkocht.
Ik heb gehoord dat je wel wat kan krijgen als je zegt dat je Marokkaans bent. Of het waar is?????????????

Klopt, en hetzelfde systeem werkt voor autochtonen maar dan geldt het voor banen en ingang tot uitgaansgelegenheden :)

Goodnight
16-04-04, 10:37
Geplaatst door Mark
Klopt, en hetzelfde systeem werkt voor autochtonen maar dan geldt het voor banen en ingang tot uitgaansgelegenheden :)


verveeld

SalmayaSale
16-04-04, 10:43
Geplaatst door Mark
Klopt, en hetzelfde systeem werkt voor autochtonen maar dan geldt het voor banen en ingang tot uitgaansgelegenheden :)




Ik heb me altijd afgevraagd of het klopt.
Ik heb daar nooit iets van gemerkt of meegemaakt.
Ik denk dat ik als vrouw meer in de genade sta dan mannen van allochtone afkomst.

MocroStyle
16-04-04, 10:49
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Kijk, NOU noem je iemand... Amhali is de enige cabaretier die ik te pruimen vind. Grappig, getalenteerd en ondanks alle satire toch echt aardig. Lijkt me een fantastische goser.
De andere cabaretiers staan hoofdzakelijk te tetteren hoe stom iedereeen wel niet is en ZIJ zien dat. Amhali niet: die is echt leuk, en kan treffend zijn zonder onaardig te worden.

Leuk, wel makkelijke humor. Voor echte humor moet je bij Herman Finkers zijn :lole:

jammer dat ie is gestopt :tranen:

taouanza
16-04-04, 12:09
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Kijk, NOU noem je iemand... Amhali is de enige cabaretier die ik te pruimen vind. Grappig, getalenteerd en ondanks alle satire toch echt aardig. Lijkt me een fantastische goser.
De andere cabaretiers staan hoofdzakelijk te tetteren hoe stom iedereeen wel niet is en ZIJ zien dat. Amhali niet: die is echt leuk, en kan treffend zijn zonder onaardig te worden.

Ik vind het altijd dapper als Lebbis en Jansen grappen maken over andermans en andervrouws uiterlijke tekortkomingen.:rolleyes: